augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje Helentje weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk voor jullie. Wil jullie heel veel sterkte wensen.

He kiki dan lopen we niet meer gelijk, ben benieuwd hoe mijn echo maandag is.

Veel liefs

2. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Sinds gisterenavond denk ik hier trouwens heel anders over. We hebben goede vrienden van ons verteld dat we zwanger zijn en toen kwam bij hen het verhaal eruit: waarschijnlijk zullen zij nooit (zelf) kinderen kunnen krijgen.... Jeetje, na zo'n verhaal snap je nog meer dan je toch al weet dat het zowiezo een geweldig wonder is dat er in je groeit, ongeacht het geslacht of wat dan ook!

@ hellentjuh, wat een vreselijk nieuws. Dit is echt je ergste nachtmerrie..... Heel veel sterkte meid.

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wat dubbel is dit eigenlijk, voor de een vreugde en de ander verdriet...

@kiki: wat een opluchting! Heel goed dat je die afspraak met de VK heb gemaakt, nu kan je gerustgesteld het weekend in!

@hellentjuh: ik weet niet wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    He gelukkig Kiki ben ik blij om te horen dat alles goed zit bij je zeg! En nu maar genieten!

5. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    WAUW kiki wat goed om te horen! Ben heel blij voor je.

Groeten van Friezin

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kiki... wat ontzettend gaaf!

7. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    @Kiki: Wat een opluchting dat alles goed is!
    Begon me toch wel een beetje zorgen te maken. Heb gisteravond wel 20 keer op de Pc gekeken hi hi. Erg he! Maar ik ben enorm blij dat alles goed is en lekker op die grote roze wolk blijven zitten hoor, nu niet meer ervan af vallen!

Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je zes! foto's.

Veel liefs Manou

8. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Joepie Kiki geweldig nieuws meis!
    Genieten nu he!

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Kiki lekker nieuws, je man zal ook wel erg opgelucht zijn. Erg shit dat hij er op dat soort momenten niet bij kan zijn...

Hier gaat alles nog zijn gangetje, sinds de laatste paar dagen neemt mijn buikje ook iets meer vorm aan en beginnen mijn broeken wel erg strak te zitten van boven, maar ik red het nog met een knoopje los.

We zijn bijna bij de 12 weken, maar ook al heb ik al 1 echo gehad... Zal toch erg blij zijn als ik ma de 22e de tweede krijg en dat dan blijkt dat alles nog steeds werkt...

Hellentjuh:heel veel sterkte met dit verlies... Ik heb er eigenlijk geen juiste woorden voor, maar hoop dat jullie zonnetje toch ooit weer mag gaan schijnen.

veel liefs

10. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Kiki wat een goed nieuws, gelukkig is dat er ook nog op dit forum. Ga het nu toch wel erg eng vinden, zoveel miskramen, of lijkt dat maar zo? Naar mijn idee niet... bah, en je kan alleen maar geduld hebben he...
    Hellentje heel veel sterkte!

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Kiki,wat goed nieuws zeg :D ,ben blij dat alles goed is.
    en nu maar gaan genieten in plaats van piekeren,dat is toch een stuk leuker al zeg ik het zelf.

12. missy

missy Lid

14 aug 2006
    10
    0
    0
    Tiel
    Weer een augustus mama, ben donderdag bij verloskundige geweest voor de 2e keer, en datum is nu vastgesteld op 5 augustus. Jullie ook allemaal gefeliciteerd

x

13. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom Missy!

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou zeg Hellentje, wat is dat een ongelooflijk slecht bericht. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Echt verschrikkelijk nieuws.

Ook weer een nieuwe mamma erbij, Missy! Gezellig en geloof me, echt ontzettend leuke en vooral lieve mamma's hier, daar heb je echt wat aan.

Hier weer een beetje bekomen van de schrik. Momenteel ben ik door mijn zus in huis genomen want ik moet het wat rustiger aan doen van de VK (deed ik volgens mij al...maar ja...zussen ;) )
    De fotootjes kan ik dan ook nog niet plaatsen, maar zal ik maandag zeker even neerzetten.
    Mijn hubbie is ook helemaal relaxed nu, maar vindt het wel heel erg jammer dat hij de echo heeft gemist, maar we hebben geluk. De echo van volgende week gaat gewoon door, dan mag de stagiair even oefenen zei de VK, en natuurlijk heb ik daar helemaal geen bezwaar tegen.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal zo lekker mag doorgaan en dat degene die nog geen echo hebben gehad, ook zulke mooie plaatjes te zien gaan krijgen. En zeker als het voor het eerst is....WAUW...nooit verwacht dat het zo bijzonder zou zijn!

liefs roze wolkende Kiki

15. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    gelukkig kiki
    dit is echt goed nieuws
    nu maar lekker genieten meid

hey missy welkom bij de augs mama's

16. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Joehoe, ben volgens de echo vandaag eigenlijk 12 weken! Goed gevoel! Officieel ben ik het donderdag pas omdat de datum dus op 2 augustus blijft staan.. Niet erg natuurlijk ;)
    Maja ben pas gerust nu als ik het hartje gehoord heb...

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hier weer terug van skivakantie. Moest het natuurlijk rustig aan doen van de verloskundige, maar sjeesde behoorlijk de bergen af. Manlief brak op dag 1 zijn linkerhand... en heeft dus niet meer kunnen skien. :(
    Ik zei hem al dat we niet met skivakantie moesten gaan (vrouwelijke voorgevoelens; nooit negeren) en hij zei dat ie tevoortaan zal luisteren. 8)

Verder geen misselijkheid, geen krampen, geen pijnlijke boobjes en nog geen gram aangekomen. Ik vind het allemaal niet erg, maar ben wel benieuwd naar de volgende echo op 23 januari.

18. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi lieve meiden.

Kiki wat ben ik blij voor jou want ik heb zo aan je gedacht.
    Geniet maar fijn lieve meid ik gun je het van harte.

Maar o wat kan ik ook verdrietig worden als ik hoor dat er weer iemand afscheid neemt omdat de zwangerschap afgebroken moet worden omdat het kindje niet meer leeft.
    ik gun iedereen een mooi zwangerschap en straks een heel lief en gezond kindje en als ik dan zo'n bericht lees doet dat verdriet.

Wat is het lekker weer he?
    Vanmorgen met mijn vriend lekker een stukje wezen fietsen in het amsterdamsebos en o wat wordt ik daar vrolijk van.
    Alle misselijke gevoelens die ik heb verdwijnen dan even en ik geniet van het mooie weer.
    Van mij mag het de hele winter wel zo mooi weer zijn maar ja morgen is het al weer over geloof ik.

Ik wil helemaal niet te hard juigen maar ik heb het gevoel dat mijn misselijkheid minder is.
    Vanmorgen bij het opstaan wel wat misselijk en ook tijdens het fietsen maar nu net een broodje op en het gaat wel weer.
    Nogmaals ik juig niet te vroeg want het kan ook weer anders zijn straks.
    Tegen ijn vriend gezegd dat als mijn misselijkheid weg is en mijn eetlust weer terug is we lekker uit eten gaan en we heerlijk gaan eten.
    Ik kijk hier erg naar uit.

Ik wens iedereen een hele fijne en mooie zondag toe en tot snel weer.
    Doei.
    Teddy.

19. demi26

demi26 Niet meer actief

Ook hier in het oosten van het land is het weer super, maar helaas ik ben voor 3 tentamens aan de stuud!

Fijn dat je je weer iets beter voelt Teddy, dan kun je de hele wereld weer aan he? Ik merk dat mijn hormonen mij aardig in de weg gaan zitten. Vooral die chagrijnige hormonen komen iets te vaak naar voren. WEg weg!

Prettige zondag nog en na mijn tentamens kom ik wel weer eens kijken...

Doei doei!

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Gelukkig is het weer wat 'lente-achtiger' heerlijk vind ik dat! De vogeltjes tjilpen het zonnetje schijnt, ik krijg echt alweer lente kriebels woeiii !
    Beter als die winter depressie vd afgelopen weken, verschrikkelijk ik word daar zo sjaggo van! Dat eeuwige grauwe grijze weer. Nee dan liever dit, heerlijk zacht briesje, vrolijke vogeltjes, en hemels blauwe lucht met langzaam voorbijgaande wolkjes. Daar word ik nou vrolijk van!

Verder vandaag nog geen misselijkheid gehad, en kon ik vanmorgen eens uitgeslapen m'n bed uitkomen. Dat is ook voor het eerst in lange tijd. Ben de laatste tijd zo brak en gaar en moe pfff.

Weet iemand btw wat dat aantal cm's betekend op de echo foto? Er staat bij mij rechts onder naast 34 Hz 5cm. Betekend dat dat m'n wurm al 5 cm is?

Deel Deze Pagina