Ik heb hem harder gemaakt! zit wel lekkerder dan een stoel maar nu krijg ik last van mijn rug.. najah.. alles beter dan dat rotgevoel onder mijn ribben. Enne.. waar is mijn buddy eigenlijk? Straks is het misgegaan met de moxa.. ik ga ff smsen..
Ik merk het, je reageert in etappes.. Nee hoor, lieverd, dat is mijn eigen schuld. Echt trillen? Ik zie het al voor me.. haha.. Mmm lijkt me heel raar.
Heel heel snel, ik zit nog op mijn werk in Groningen. Ik heb niets van jullie gelezen ( maar ik haal het in beloofd) Vannochtend bij de Gyn, je raadt het nooit. Die slapeloze nacht met een woelende baby na de moxa was elke rot seconde waard. Kleine heeft zich gedraait en ligt half ingedaald met koppie naar beneden ! Ik geloof het bijna niet. Als de Moxa toeval was, dan wel prachtig toeval.
Hoi wannabe Joepieeeeeeeee zit hier hardop te juichen! Wat een lol zeg, geweldig Hopen dat beeb goed blijft zitten, snel een beetje indaalt en dan vast komt te zitten en niet meer kan draaien Gefeliciteerd hoor Groetjes Kirsten