Ben hier weer hoor...ff rustig csi gekeken ..Blijf leuk om te kijken ookal weet je dat het allemaal wel heel ver gezocht is. Maare is een stuk rustiger als gister moet ik zeggen. Was bang dat ik weer een pagina of 10 moest lezen om bij te blijven
Zo hallo Even een middag niet geweest gaan jullie dit elke dag doen. KENJI LIGT IN EEN WIEG EN GEEN WARMTE BED MEEEEEEEEEEEEEEEER Was zo'n verrassing vanmiddag. Nieuwe foto's staan er van vandaag op de site. Heb nog niet terug gelezen doe ik morgen.
Joehoe voor Wannabe! Joehoe voor Sonja, Ati en Kenji!!! Goed-nieuws-berichten! Ik heb de spullen opgehaald in Grou. En heb mijn geweldige kinderwagen staan. De box mag nog niet van Tj. Ik ga straks nog 1 overhaalpoging wagen.. Die focus van mij.. kheb toch maar ff getankt voor de zekerheid. En wat past daar veel in zeg! Wauw..
@teddy:bedankt voor je begripvolle woorden vraagje zat er ook wat bloed bij dat slijmpropje bij mij begon zo mijn vorige bevalling namelijk maar was niet melkwit wel doorschijnend en dun bloed erdoorheen oh lees net je hebt de vk al gebeld goedzo zou ook het zekere voor het onzekere nemen @daantje:meis vroeg naar je bedje toe heb ik gisteren ook gedaan hielp wel doe ik zometeen ook weer @sonja:wauw meis wat goed zeg in een wiegje gaat de goede kant op en wat een supermooie foto's weer vandaag vooral die met jou samen erg vertederend (mama's trots) mag je ook ehct trots op zijn Hier nog steed het zelfde gevoel maar weet ook wel dat mijn kindjes goed zitten waar ze zitten nu en ik gewoon nog effe wat geduld moet hebben en op mijn tanden moet bijten komt goed mijn geduld zal beloond worden ik ga leker vroeg naar mijn bedje weltruste dames
Dankje Gummetje is echt mijn trots Heb hier ook vandaag mijn wagen opgehaald zal morgen foto's plaatsen. Nu alleen mijn mannetje nog. Nou meiden weltrusten ben echt kapot niet geslapen vandaag en te druk geweest.Moet nog langs m'n melkmachine vanmiddag had 150 ml in een keer het word steeds meer niet normaal meer zit straks aan een liter per dag Knuf voor iedereen en slaap lekker
Wat een geklets meiden! Ik wil zo graag reageren op iedereen...doe ik morgen! Heb mezelf te vol gepland...ben net pas weer thuis en de komende 3 dagen net zo...stom stom... Maar gisteren en vandaag moxa therapie gedaan...beeb bewoog wel wat maar ja dat doet ze altijd..helemaal als ik stil ga zitten/liggen...dus nog even afwachten! Wannabe geweldig zeg dat jouw beebje gedraaid is! Super! Sonja ik ben verliefd op Kenji hoor, wat een prachtig ventje! Tot morgen en slaap lekker! xxx
Hoi meiden Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb om te schrijven. Ook wij vertrekken voor een weekendje weg, wij gaan naar Valkenburg Zondag zijn we weer terug. Dus als ik ff niet schrijf, nee ik lig niet in het zkh . Tenminste, dat hopen we Fijn weekend allemaal, tot zondag Kirsten Ps: sonja gefeliciteerd! Zo zie je maar stapje voor stapje en voor je het weet mag jullie mannetje gewoon lekker mee naar huis
Jeetje mina wat is dit zeg, dit is niet aardig [-X [-X [-X Zo kan ik jullie toch nooit bijhouden, heb al een half uur nodig om bij te lezen, hoe moet ik dan ook nog op jullie reageren? Zag in ieder geval een nieuwe mama voor bijkomen: WELKOM Wannabe en Sonja: Gefeliciteerd! Hartstikke goed dat uk netjes gedraaid is en Kenji al in een gewoon bedje mag. Voor de rest: ? Weet niet meer, moeten jullie ook maar niet zo slap ouwehoeren..... Groetjes
Goeiemorgen meiden, ik had jullie gisteren beloofd om de foto's te plaatsen van het nieuwe huis en van mijn buik, maar dat is dus finaal misgelopen.... Zoals sommigen van jullie nog wel weten was mijn laptop twee weken geleden gecrasht en dus moest hij gerepareerd worden. Nu blijkt dus dat ze de laptop helemaa geschoond hebben, ik ben namelijk mijn Kodak file helemaal kwijt ! Ik moet dat programma er dus eerst opnieuw opzetten, en tsja, waar is die &%$#*( CD nou weer gebleven ? Ben bang dat die dus al in een verhuisdoos zit, maar ik ga voor de zekerheid vandaag eens goed zoeken ! Even geduld dus nog.... Vandaag heb ik besloten dat ik eens iets leuks ga doen met Amber. Ze is een beetje van slag door alle verhuiscommotie, ik denk dat ik vanmiddag met haar naar Ballorig ga ofzo. Nu ga ik eerst eens even genieten van een kopje koffie !
Moge dames! Hier een k*t nacht gehad maar ach..dan vanmiddag maar even plat Heb echt medelijde met de meiden die dit vaker hebben...Knuf voor jullie! Steken zijn hier gelukkig een heeeeel stuk minder geworden, vandaag maar ff rustig aan blijven doen.... Sonjaw, was gister volgens mij te snel toen ik op je site ging kijken. Heb nu wel de foto's gezien en geef gummie helemaal gelijk, die foto van jou samen met Kenji is echt prachtig..... Gummie..heeft zeker geholpen dat op tijd naar bed ben gegaan. Voor jou een dikke knuf meis!...Nog even en je hebt twee prachtige wondertjes in je armen! alice, beetje rustig aan he meis! Denk aan jezelf en aan beebje.. Hopla, fijn weekend meis! Geniet er van... mamavanamber, veel plezier vandaag! Hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben..Of is het overdekt waar jullie heen willen ( lijkt me eigenlijk wel handig )
Mogge Ien ik geef je groot gelijk ja dat krijg je he met al die thuis zitters die niks te doen hebben niet schoon maken enz. Gummetje ik zag nog iets over gewicht nee bij Kenji kijken ze ook niet naar het gewicht bij niemand meer.Ze kijken naar het totaal plaatje hoe het kind het doet.En dan mogen ze gewoon naar huis Er is grote kans dat Kenji naar huis komt met een sonde en dat we hem zo moeten voeden in combi met borst of fles. Heb weer nieuwe foto's geplaatst van de wagen. En gister van het bad. Wannabe zo zie je maar alles komt goed ik ben blij voor je. Hopla fijn weekend zou ook wel even weg willen van alles.Misschien doen we dat ook nog wel als hij uit het ziekenhuis is even met z'n 3 Lintje foto's! Leuk en goed gevoel geeft dat he die spullen in huis voelde me gister echt een stuk beter het word nu weer een stukje egter voor mij en een stukje dichter bij dat hij echt naar huis komt. Nieuwe mama welkom.Hoop dat je het geklets bij kunt houden. Ik deed ook hard mee hoor maar heb nu niet zoveel tijd meer maar moet zeggen mis het echt.En als je het nog niet wist het zijn hier echtr schatten hoor. Zo meiden ik heb jullie ego weer wat opgehaald. Even over dat scheren ben blij dat ik dat nog net had gedaan en het ging me nog redelijk af.Op het randje van het bed en dan een beetje rotzooien Onze box staat ook nog niet maar ik geloof dat Ati hem van het weekend wil gaan opzetten. Nou meiden ik weet het niet meer hoor
O ja dat wilde ik nog vragen. Wat denken jullie hiervan. Heb zo zitten denken dat ik eigenlijk geen zin heb in 100 keer visite als hij thuis komt is ons dan allemaal te veel. Maar ik had zo gedacht om op zaterdag ofzo een soort kraam feest te geven van 1 tot 3.En dan iedereen laten komen ben ik er gelijk van af en kan iedereen hem zien en hebben we daarna de tijd aan ons zelf. Ik wil iedereen dan een uitnodiging sturen met de tekst eigenlijk wel dat dat de enigste dag word voorlopig dat we ons huis openstellen voor iedereen en dat we daarna rust willen om bij te komen van alles. Is dit een heel gek idee of niet en kan ik het zo hard zeggen? Graag wil ik julie mening
Geef jullie groot gelijk hoor! Mag hopen dat ze begrijpen dat jullie voorlopig even met z'n 3e dan willen genieten als Kenji eindelijk thuis is... neem aan dat iedereen toch wel door heeft dat dit slopend is voor jullie En hebben ze er geen begrip voor....Jammer dan zou ik zeggen. Ik zou denk hetzelfde doen hoor
Ik denk dat ik het een heel goed idee vind Sonja. En iedereen die het er niet mee eens is heeft gewoon pech!
Sonja, een kraamfeest is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, en het is jullie leven, jullie bepalen hoe of wat, dus als jij dit prettig vindt, moet je het zeker doen ! Erwin en ik hebben ook met elkaar afgesproken dat we het dit keer anders aanpakken dan bij Amber. Toen ik bevallen was van Amber stond er gewoon onaangekondigd de hele week kraamvisite voor de deur, terwijl ik op dat moment of moest rusten of moest voeden... Erwin vond het sneu om ze de deur te wijzen, maar nu hebben we dus afgesproken dat er afgesproken tijden zijn voor kraamvisite, en we hebben dit ook op de tekst van het geboortekaartje gezet ! Dit keer zijn we echt samen als gezin, nemen we de tijd voor onszelf, heerlijk !
@hopla:veel plezier op je weekendje weg hoop voor je dat je goed weer hebt @mamavanamber:hier zijn de kinders ook van slag maar dan door het slechte weer en het binnenzitten 1tje is er zelfs ziek van ligt nu op de bank gerum ehct zielig al overgegeven en al denk een griepje dus schijnt te heersen ook nouja beter nu ziek als straks als de beebs er zijn he @daantje:tja tnx voor de knuff was weer vroeg naar bed gegaan maar nu dus gewoon zomaar eigenlijk dahct kan de rust wel gebruiken ha ha ha ja maar geod ook want ik moest er wel ongeveer elk uur uit om te plassen en heb de po dus uitgeleend aan 1 van de kinders want die is vannacht dus ziek geworden heeft hem gebruikt als kotsemmer dus @sonja:mooie kinderwagen geinig die voetenzak zeg en een kraamfeest is tegenwoordig heel normaal hoor moet wel zeggen dat het vaker voorkomt bij mensen die een prematuurtje hebben omdat die dus al een hoop gedoe in het ziekenhuis hebben gehad idd dus ik zou het gewoon doen en geef je groot gelijk hier dus niet zo fijn geslapen elk uur wakker en dus een kind wat ziek werd vannacht gewoon drie keer in bed heeft geplast en ik dus 3 keer een bed heb verschoond pfff ik ga vanmiddag nog wel effe liggen want ben niet uitgerust
Sonja, ben net weer even op je site wezen spieken hoor ! Echt gaaf dat we op deze manier op de hoogte blijven, super !