Jeetje wannabe klinkt mij iets te gevaarlijk, jezelf met een fiets van een berg af laten storten...... Stort zo nu en dan van mn paard en dat vind ik hoog zat Pfff heb het echt helemaal gehad vandaag... Ben vannacht geloof ik wel 10x uit bed geweest om naar de wc te gaan, en dan lag ik net weer bijna te slapen en dan kreeg ik allemaal steken onderin : : Heb maar besloten dat ik rond 15.00 uur naar huis ga, kan ik ook nog even naar de verjaardag van mn nichtje, die bereikt vandaag de respectabele leeftijd van 4! Wordt een echte tuttebel Nou kom straks nog wel even langs. En oja evalieveling leuk dat je hier even langskomt
Zou leuk zijn als je het zelf goed voorspeld hebt.. Mag ik dan 17 aug? haha.. twordt eerder september. En dat duurt wel weer lang..
roze crocs.. ze zullen vast lekker zitten.. elegant is anders. Maar goed, voor kids vind ik ze heel erg leuk. Amber blij?
Evelieveling Leuk dat je hier even komt kijken en bedankt voor je lieve woorden. Ja het word echt aftellen hier en ik hoop dat alle meiden goed mogen bevallen. Met mij gaat het wel goed en nog niets gemerkt van de slijmprop van gisteren dus het zal el mee vallen allemaal denk ik zo. Wel last van buikpijn en dat zit mij een beetje in de weg want het zeurt zo. Mijn kindje is nu erg stil maar vanmorgen was hij toch aktief zeg,wel fijn hoor. Sonja wat goed dat je kindje in het wiegje ligt en helemaal toppie. Geniet er van meid samen met je mannetje. Wat een k*t weer he alleen maar regen en regen,ik baal er van. Ik ben al 2 dagen niet buiten geweest en wil vandaag even fietsen naar de supermarkt maar door de regen lijkt mij niet zo fijn. Hopelijk klaart het vanmiddag wat op. Van het weekeind word het beter en dat is fijn want we willen plantjes kopen bij het tuincentrum voor in de voortuin. Nu ik zo verlof heb kijk ik echt uit naar het weekeind omdat mijn vriend dan vrij is en dat is wel erg gezellig vind ik. Nou meiden tot snel weer he. Teddy.
mamavanamber, kan het alleen maar met je eens zijn over die foto's hoor! Heb wel moeten lachen om je reacties! Heerlijk. En verder, ben druk bezig met allemaal oude foto's in te plakken... Nog geen einde in zicht helaas En ik ben ook al vergeten wat ik verder wilde schrijven...en ik heb gister m'n theepot gebroken en nu moet ik iedere keer als ik een kopje thee wil weer naar de waterkoker lopen...En o, wat heb ik het toch zwaar Moet zo eigelijk nog een heel stuk gaan fietsen... ben dan wel blij met m'n nieuwe fietsje en wil em ook wel heel graag gebruiken maar..HET WAAIT ECHT HEEL HARD...moet ook nog eens een heel stuk door de polder..Hebben geen auto, is dus ook geen optie Zucht..eens kijken hoe we dat gaan doen
Amber is helemaal heppie de peppie met die Crocs, ze wilde ze vannacht in bed aan Dus ik zeg tegen haar: als je morgen wakker wordt moet je maar aan mamma vragen: mamma mag ik mijn Crocs aan ? Nou, vanmorgen stond ze om 8 uur aan mijn bed en vroeg dus als eerste of ze haar Crocs aanmocht, hihihi ! Tjsa en over dat topic wat ik geopend heb: ik verveelde me een beetje dus toen dacht ik: wat kan ik hier eens neerzetten, en toen kwam dat voorval eigenlijk meteen naar voren, dus toen heb ik er maar een topic van gemaakt.... Zoals jullie zien ben ik dus nog steeds niet weg, ik zou naar Ballorig gaan, maar Amber is een film aan het kijken en nu wil ze niet weg. Nou, ik laat haar maar lekker dan, ik zit hier wel lekker achter mijn lappie hihihihi !
Nou, ik wilde er aan beginnen, maar ja, ik heb er nog eentje hier rondlopen en die vindt het duidelijk GEEN tijd om een muizeslaapje te doen.... Ben ik blij dat mijn schoonmoeder net belde dat ze Amber zo komt halen, kan ik mooi even een tukkie gaan doen, ben een beetje verrot....
Sonja wat heb je toch een schattig ventje, heerlijk al die foto's. En een kraamfeest ik zou het gewoon doen. Ik kan me goed voorstellen dat jullie lekker met z'n drietjes willen zijn als Kenji naar huis komt. Hopla veel plezier in valkenburg. Ohh ik wil ook zo graag is ons stekkie hebben we elkaar ontmoet en we gaan er elk jaar naar terug. Hij heeft me ook daar ten huwelijk gevraagd, maar dit jaar komt het er denk ik niet meer van. Ben zo blij ik heb vanaf nu lekker VERLOF, 18 weken lang lekker thuis
pfffff. ff uitpuffen hoor... heb net een uur gedaan over de hal. Maar hij is dan wel lekker goed schoon, heb de kinderwagen maar direct een vaste plaats gegeven. Nu zit ik nog te twijfelen of ik de box ook in elkaar zet. Ik denk wel dat het te vroeg is, maar ik zit nu met twee grote dozen opgescheept.. en ik kan ze echt nergens kwijt.
Hee, CHI gefeliciteerd met je verlof! Lekker joh.. Hee... dit was anders ook mijn laatste werkdag geweest.. en ook die van Miza en Wannabe, <- jullie ook gefeliciteerd!
O, en chigirl...Gefeliciteerd! Is ff wennen hoor dat nix doen.. Maar wen er al aardig aan Kan het zo nog wel eventjes volhouden
@daan, neeh.. maar toen hij gister zei: "Lin, we spreken af dat we niet de box opzetten, ik meen het!" en toen deed ie zijn hand zo dat ik er in moest slaan.. Maar ik moest glimlachen, sloeg niet in zijn hand en ging drinken pakken. Dus eigenlijk ben ik niet akkoord gegaan he?