augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihi, wat is het toch een scheetje.. :D

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dus als ik het stiekem TOCH doe.. dan gaat ie hem vast niet uit elkaar halen. Dan komt ie thuis, schrikt zich een hoedje; "Wat had ik nou gezegd?" en dan zeg ik: "Maar ik was toch niet akkoord gegaan met het handjeklap 8-[ " En als ik er dan heel lief bij kijk.. en nog even de rest van het huis schoonmaak.. dan komt het wel goed. Toch? :rolleyes:

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ooooff.. ik ga hem eerst testen en bellen en zeggen dat ik de box in elkaar heb gezet. En alstie het dan niet erg vindt, dan zet ik de box in elkaar.. :confused: het moet ook niet gekker worden he?

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Weet niet hoe lief je kan lachen...en hoe goed je je huis nog verder schoon gaat maken...maare de kans dat hij de box uit elkaar gaat halen lijk me klein.. :D :D :D

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Lijkt me veiliger, voor het zelfde geld laat ie jou em weer uit elkaar halen :) :)
    En mischien dat ie NU doorkrijgt hoe graag je die box nou echt in de kamer wil hebben :) :)

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo nou het viel mee.

Mamavanamber je hebt gelijk hooe maar dan kom je ook weer met het eten verhaal en dat schoonmaken.Ik vind dat sommige zig erg aanstellen dan moeten ze helemaal niet het net op gaan want misschien kijkt er wel iemand mee in hun computer. ;)

Mamalieske jij was ook aardig op dreef :) :)

Chi lekker he niet meer werken.

Wannabe wat ben je toch sportief ;)

Ien van het paard afsorten is dat een nieuwe hobby ik doe het niet hoor zit er altijd op :) hihi.
    Ben net even bij mijn ventje wezen kijken had een hele zak brood hij was blij me te zien maar snapte niet dat ik hem er niet uit haalde.

Lintje gewoon opzetten en leuk aankleden zegt hij niks meer als hij het ziet en dan een beetje aandikken zie je ons hummeltje al liggen schat hahahahahah.
    Enne rustig aan he gister ook al een drukke dag gehad. :)

Daantje foto's plakken van vroeger nesteldrang :(:
    Meiden weer bedankt voor alle lieve woorden over mijn ventje.

Het ging vandaag weer goed met hem lekker gedronken beter dan gister.
    wel 5 gram afgevallen maar gister was hij ook wel veel aangekomen 55 gr.Dus over 2 dagen 50 er bij is dus ook niet slecht.Dinsdag moet ik bij de fysio komen voor hem gaan ze wat technieken leren hoe je hem kan stimuleren enz..
    Nou ik echt maar even een uurtje liggen want anders val ik echt om heb het helemaal gehad en heb ](*,) pijn zal wel alle spanning zijn.niet te veel beppen he want kom pas laat terug denk ik

7. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ben benieuwd mama van amber, wie van ons zou de eerste zijn :p Gok zelf op uhh jou! Haha ;)

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    okeej.. ff bellen.. en dan opzetten :D

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Ehh even een vraagje; hebben jullie toevallig een paar enkels gezien?
    Ben ze geloof ik een beetje kwijt, had ze pas nog, maar ze lijken nu ineens compleet te verdwijnen :confused: :confused: :confused: :( :(

En Lintje al gebeld?

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    We zullen zien... Het is voor ons allebei het tweede kindje, dus zou zo maar kunnen dat een van ons voor 2 augustus bevalt....

Was Chelsey op tijd geboren ?

11. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nou, ik zag ze hier net door de huiskamer heen wandelen, ik zal ze even terug sturen naar je :) :) :)

12. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Wat ben je ook een lekker eigenwijs krengetje :) :) ;) ;)

13. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nou joh, wil je haar een paar dagen lenen, dan praat je wel anders hoor :) :) :) :) :)

14. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    4 Daagjes eerder, en Amber?

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé hallo allemaal,

Tjonge zeg, het is een week geleden dat ik voor het laatst gepost hebt maar jullie hébben wat afgebept hoor. Wel gezellie natuurlijk! ;)

Even een kleine update van mij. Helaas gaat het hier niet echt zo lekker. Kan eigenlijk het grootste gedeelte van de dag alleen nog maar liggen (van ene zij naar andere zij) en dan af en toe even naar het toilet of de keuken bijvoorbeeld hobbelen om toch een beetje in beweging te kunnen blijven. Traplopen alleen 's morgens naar beneden en 's avonds weer naar boven..... Bij langere tijd staan of zitten krijg ik geheid buikpijn en harde buiken (en dat is soms al na vijf minuten ofzo :evil: ) dus dan snel maar weer liggen.... Komt bij dat ik af en toe best benauwd ben en ik dan weer tegen paniekaanvallen / hyperventilatie aanhang (waar ik dus al die medicijnen voor gebruik) dus ik moet mij echt koest houden momenteel. Ik wil namelijk absoluut niet mijn medicijnen moeten verhogen, deze rotmedicijnen zijn al de reden dat ik op medische indicatie in het ziekenhuis moet bevallen immers. :(

Ik heb helaas niet alles terug kunnen lezen (maar dat zullen jullie wel begrijpen) dat is echt niet te doen. Zie wel dat het met Kenji hardstikke goed gaat (geweldig mannetje is het toch), las snel even dat er een nieuwe augustus-mama bij is (naam even kwijt sorry :oops: ), welkom zou ik zeggen. En ik geloof dat er verder geen schokkende dingen waren.

Meiden, ik probeer jullie af en toe op de hoogte te houden hoor, maar nu.... weer plat want ik verga al weer van de pijn.

Doeiiiiiiii, liefs Fibi (die het forum wel mist hoor ;) )

Owwww, vergeet ik helemaal, vandaag is de kraamzorg geweest voor de intake, is allemaal goed verlopen, moet nog een paar kleine dingetjes regelen maar verder alles goed dus. Mijn boxspring hoeft trouwens niet op klossen i.v.m. mijn bekkeninstabiliteit, anders kom ik er zelf niet meer in en uit!

En dinsdag of woensdag komt de verloskundige bij mij langs (aangezien ik zelf niet meer mobiel ben) zal jullie naderhand wel weer op de hoogte brengen!

Nu ga ik echt liggen... doeiiiiiiii!

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Fiebs, we missen je wel hoor. Lastig meid.. ik was net lekker bezig en vergat gewoon dat ik zwanger ben.. :( Nou, als ik het iemand gun om niet overtijd te zijn ben jij het wel. En kuki ook natuurlijk maar die heeft het al geregeld.

ambermams, wanneer komt ze?

Dus ik Tj bellen:
    "Dag liefje"
    "Hoi"
    "Waarom bel je? Je hebt zeker de box al opgezet, wat had ik nou gister gezegd?"
    " :confused: maar ik heb hem nog niet opgezet. :( "
    "Ow, wat is er dan?"
    "Nou, als ik de box niet mag opzetten.. "
    "Whahahahha.. ik wist wel dat je over de box belde"
    "... maar.. waar laat ik dan die twee grote dozen?"
    "ehm"
    "zie.. geen plek, dus kan ik net zo goed de box opzetten"
    "ow, wacht, ik krijg een telefoontje, ik bel je zo terug"

Uur later, ik bel hem..
    "Je zou me toch terugbellen?"
    "ow ja, maar het is even druk"
    "De box.."
    "Zet de dozen maar in de bijkeuken"
    "Maar.."
    "Nou, je ziet maar. Ik heb het ff druk."

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Wat nu?

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Fibi, meid doe het rustig aan!

Lintje, zet die box lekker op kan jou het schelen ;)

Nieuwe augustus mama, welkom!

Evelieveling leuk dat je hier ff mee spiekt, ja er zijn hier van die voordring moeders zoals SonjaW :D
    Die bevallen in juni terwijl ze gewoon op hun beurt moeten wachten ;)
    Maar het is je vergeven Sonja, Kenji wordt steeds knapper.
    Als ik een meid krijg weet ik waar ze rond dr 18de op de koffie kan ;)

Chigirl wat lekker verlof, geniet ervan meid de eerste week vliegt voorbij!

Hier vandaag de koelkast schoongemaakt want die stonk.... lag duidelijk iets te rotten, maar goed dat de smaakpolitie hier niet komt controleren :D

Verder heb ik me vandaag weer enorm gestoord aan bekrompen mensen in het fotoalbum topic, grrr naakt is ineens vies geworden enzo
    Maar ja moslims lusten ook geen HeMa taart dus dat verklaart een hoop denk ik dan maar.
    Verbaas me er trouwens nog steeds over dat er nog geen topic is over de eerwraak van onlangs op een station........
    Over allerlei domme dingen wel een topic en over zoiets dat kan niet schijnbaar want oooh oooh we zouden iets anti-moslim zeggen. *bibber van schrik*

Naja straks even een verjaardag en nu een wasje strijken waar ik enorm geen zin in heb, en mogelijk zolang mogelijk uitstel.

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    @Lintje, whahahaha dat meen je toch niet ? Ik kom haar met alle liefde ff een weekie dumpen hoor ;) ;) ;)

@Fibi: meid toch, wat vervelend allemaal, ik kan me heel goed voorstellen dat je je medicijnengebruik niet wilt verhogen... Doe het lekker easy going hoor !

@mamalieske: we gaan lekker he ? Heb er wel lol in hoor, dat gezeik elke keer over en weer whoehahahahaha !

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Mamavamamber, ach verveelde me toch en wat is dan mooier als reageren op bekrompen mensen....
    Zie hier soms uitspraken van mensen en dan denk ik: dat zeg je toch nie!

Net of ze op t strand tegen een vrouw gaan zeggen: goh mevrouw u ligt topless, schaamt u zich niet als de buurman nou toevallig ook hier is?

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ooh ja de was strijken :(

Deel Deze Pagina