augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Whahahahaha ff lekker rellen daar, geweldig !

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zo. Die staat! :D Tenslotte ben IK zwanger en is TJ nooit thuis, :D
    Alleen.. het is echt een verschrikking op de plek waar ie nu staat. Het staat gewoon niet! Ik weet wel een mooier hoekje.. maar daar staat onze prachtige kast.. en ik heb geen idee waar die anders zou moeten staan. :( Jaa.. ik kan wel wat bedenken.. maar daar staat onze tijdschriftenrek.. En waar moet die dan heen? :( eehhhhmmmm... tja.. twas een cadeau van mij aan Tj.. drie maanden geleden, die zet je ook niet zo snel op MP.. :rolleyes:

3. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Lintje, lintje lintje je hebt hem te pakken hoor, de nesteldrang is begonnen !

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Je hebt gelijk!

en waar komt die reldrang van jou vandaan dan? whahaha.. lach me rot om je in de Lounge..

5. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik heb echt geen enkel idee, ik word gewoon helemaal leip van die onzinnige, stomme, domme, overbodige topics en ik denk dat ik vannacht niet lekker geslapen heb ofzo, ik reageer me even lekker af.... Echt, wat een domme reacties zeg, ik word er steeds opgefokter van !

:) :) :) :) :) :)

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    You go! Ons huis is inmiddels under construction.. ik moet echt als een razende het allemaal een beetje toonbaar maken voordat Tj thuiskomt en direct weer weg rijdt.. O, god, wat ziet het hier er verschrikkelijk uit!

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Lintje: welkom in de wereld die nesteldrang heet! Overigens had ik geeneens gebeld, ik had het gewoon in elkaar gezet, hij had je echt niet gedwongen om die box weer uit elkaar te halen. Maar weet je wat dan bij mij meestal weer het frustrerende is: als je er vanmorgen meteen aan was begonnen, dan had je de hele middag de tijd gehad om met meubelen te schuiven, dat als hij thuiskomt, je de boel aan kant hebt, dan kan hij er ook niets over zeggen (heb ik dus altijd.....). En dan ga ik met mijn suffe kop ook nog de zware meubelen verschuiven (want ja, wat ik in mijn kop heb, heb ik niet in mijn kont).

Morgenavond verjaardagsfeessie van hubbie, pffffffffff kijk er nu al tegenop. Ik gooi alle fris op de keukentafel met wegwerpbekers en dan is het de hele avond zelfbediening. Paar schalen sjippies erbij en een zooitje toast (van die kant en klare salades erop) dus dat scheelt weer in de afwas. Maar nu komt het ergste: de kinderen van mijn schoonzus blijven slapen. Dat op zich is natuurlijk geen probleem, maar het was prettiger voor mij geweest indien ze nu net die avond ff bij de andere opa en oma gingen logeren. Want de kinderen moeten dus in mijn bed slapen (die dus ook al een week op klossen staat, weet zeker dat mijn zwager het onverantwoord vindt dat zijn kinderen (5,5 en 3,5 jaar) in zo'n hoog bed slapen, dus moeten we morgenavond ook nog acuut die klossen er weer onderuit halen en dan midden in de nacht als zij weggaan, kunnen we ze er weer onder zetten). Want ze kunnen (en dat wil ik ook niet) in de babykamer slapen en ik wil ze ook niet bij mijn zoon op de kamer want dan houden ze elkaar wakker en dan heb ik zondag een oervervelend en doodmoe jochie in huis. Dan blijft de zolder over, en dat vind ik ook weer zo stom, dan moeten ze in de computerkamer waar ook het acquarium staat en daar zijn ook geen gordijnen en dan moeten ze ook nog eens op een matras op de grond slapen. Dus dan gaan ze in mijn bed en heb ik twee opties:

1.) wachten tot zij weggaan (meestal uurtje of 1-2)
    2.) zelf dus op zo'n matras op de grond op zolder gaan liggen als ik het niet meer trek.

En ik kan nu al janken als ik denk aan de pijn die ik dan zal hebben, ik durf bijv. niet op de bank even te doezelen omdat ik weet dat mijn schaambeen dat "op slot schiet" en dan kan ik niet meer lopen, laat staan als ik dan dus op de grond lig en moet proberen op te staan, dan kunnen ze beter meteen de takelwagen bellen. Die pijn, dat wens ik echt niemand toe. En nu weet ik ook nog dat een van de mensen die komt, van mening is dat BI tussen je oren zit, dus als daarvan morgen een opmerking komt, dan krijgt ie echt flinke ruzie met me. Alsof ik BI me maar inbeeld en dat ik voor mijn lol nu met krukken loop en geeneens lekker met mijn zoontje buiten kan spelen omdat mama dat niet volhoudt.

--> sorry voor dit ego-verhaal maar ik kijk gewoon al sinds de verjaardag van mijn zoon hier tegenop ](*,)

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Kuki, laat ze lekker op zolder slapen...Hang een dikke deken voor het raam....vond het vroeger juist spannend als ik bij opa en oma op zolder mocht slapen :) ( oke, je bent dan geen oma maar zolders blijven spannend ;) )
    Als ik jou was zou ik zelf je bed lekker voor jezelf houden! Tot een uur of 2 hou je gewoon niet uit!
    Denk aan jezelf meis [-X
    Desnoods leg je ze het voor... als ze er een probleem mee hebben kunnen ze de kids toch nog steeds naar opa en oma brengen? Of denk ik nu te makkelijk erover :rolleyes:

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoe is het afgelopen?
    Ben benieuwd :) :) :)

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik had vanavond een feest, buiten de plaats (waar mn vriend is geboren) en ik heb lekker afgezegd! :) Wat een opluchting zeg! ben de hele dag (eh week) al aan het haasten en vliegen maar nu doe ik vanavond lekker niks...en vriendlief gaat mooi alleen en slaapt ook ergens anders! (aangezien bob, eh bep, dus thuis blijft! :D

Ik ga s even op mn gemak terug lezen wat jullie weer gebept hebben!

xx

11. @mamavanamber:Nou daar mag je toch ook trots op zijn dat je het uberhaupt durft joh hihi
    als het goed is hebben die kinders van mij morgen ook crocs laat ze meebrengen door een vriendin die gaat naar de turkse markt in rotterdam daar kosten ze maar 10 euri
    zijn wel geen echte maar de gelijkenis is treffend

@lintje:heb hier ook zitten tellen vandaag mee geteld nog maar 16 dagen pff komt eng dichtbij maar dat is geen definitieve datum dan he moet er misshcien een dag of 2 bijtellen nog
    en volgende week bevallen nou als het effe kan ik zou het niet erg vinden hoor
    maar euh 13 juli niet hoor heb hier in huis dan een dubbele verjaardag mijn stiefdochter houd het samen met haar vader omdat de kans anders bestaad dat ik net bevallen ben als zei jarig is en ik doe het liever nog voor de bevalling maar 14 juli vind ik prima dan hoor
    en meid je kan toch effe zolang iets weg zetten wat je weer trug kan plaatsen als de box weer weg is

@fibi: dikke knuff meis heb het met je te doen

zo en ondertussen ben ik dus ook een echte waggeleend ken bijna niet lopen gewoon van de huiskamer naar de plee duurt een half uur gewoon
    ehct niet fijn volgens mij ben ik een beetje bekkeninstabiliteit aan het kweken of zoals mijn mannetje zegt is mijn lichaam zich klaar aan het maken voor de bevalling
    van mij mag het hoor heb dikke poten en als ik zit krijg ikmijn benen niet eens op getild en dan zou ik er nog op moeten lopen ook om maar van de pijn in mijn liezen niet te spreken gaat lekker hier de kwaaltjes komen nu pas te voor schijn
    en dan zijn er nu dus 2 kinderen ziekjes hier in huis 1tje buikpijn en koorts en de ander keelpijn gaat zooooo lekker hier

12. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames.

Het heeft weer een tijd geduurt. Heb ook niet alles kunnen lezen het waren meer als 70 pagina's

Heel heel weinig tijd gehad voor alles en alles liep niet zoals het diende te lopen!

2 dagen in het ziekenhuis gezeten Dinsdag's bij gynecoloog mijn moppie ligt 2,5 tot 3 weken voor.
    Blijf dus onder controle van gyn.
    Woensdag met moeder naar het ziekenhuis voor bloedprikken. Was later daar vanwege Collin naar school brengen en daar in de rij zitten kom aan de balie waar ik me moet melden kreeg ik ze op mijn kop dat ik zo laat ben Normaal moet je als je nuchter moet komen om 08:00 uur daar zijn kon nu een vertekend beeld geven. Ik zo van daar is me niks van gezegt worden kon gewoon niet eerder komen! Na het prikken gelukkig eten en drinken in een leuk tentje in Sittard. Zegt mijn moeder kunnen we nieuwe bril niet vandaag halen hoef je tenminste morgen niet meer te gaan. Ik laten bellen en ze waren klaar wij daar heen gehobbeld. En toen weer naar het ziekenhuis weer prikken en deze deed pijn heb nog een blauwe arm ervan.
    Donderdag avond kreeg ik een fijn telefoontje ik had geeeeeen zwangerschapssuiker ik heeeeeeel blij!
    11 Juli moet ik weer terug naar de gyn. Kijken wat we dan gaan doen weet nog niks. Ik laat me niet gek maken moet het zowiezo rustig aandoen vanwege voet en rug.

Zaterdag en Zondag hebben we geverfd mijn moeder en ikwas kapot het sávonds.
    Maandags nog opgeruimd zodat ze woensdag de kliklaminaat kunnen leggen.

Dinsdag zijn we met vreinden naar de Efteling geweest. Dat doe ik ook nooit meer als ik zover zwanger ben voel me sinds die tijd ook niet meer lekker en veel pijn overal in mijn lijf. Het was dus veel te veel geweest. Moet wel zeggen hebben het leuk gehad en de kinderen hebben zich kostelijk geamuseert dat is de hoofdzaak.

Morgen naar de stad verjaardag cadeau's kopen en pakket afhalen bij kruitvat. Opruimen en poetsen voor zover dat gaat kan me bijna niet meer bukken en tillen pijn in buik en schaambeen.
    Verjaardag ook nog.
    Zondag geen idee.
    Maandag hopelijk alle meubelen op plaats zetten en kan ik met de rest beginnen. Mijn kamer en die van Collin zijn even als afstelplaatsen gebruikt.

Hier nu veel pijn in hele lijf.
    Moppie aardig bezig in mijn buik heb het gevoel dat hij aan de zijkanten eruit komt.

Sorry had het alweer alleen over hier.

Nieuwe Augustus mama's van hartelijk welkom.

Sonjaw: Je hebt een prachtige zoon. Ben blij dat het zo goed gaat met jullie.

Fibi: Hopelijk gaat de pijn weg met rusten en doe het ook maar heel rustig aan want je moet echt aan jullie zelf denken.
    Ik had al iemand een mail verstuurt met mijn gegeven maar ik bedenk me toch dat ik niet mee wil doen met de buddie system ik laat ook wel wat weten zodra moppie is geboren wil het toch in rust doen. Dat begrijpen jullie toch wel hopelijk.

Lintje: Wat zei hij van de plaats van de box? GAAT HIJ MET JE DE HELE KAMER OMZETTEN?
    Helaas heb ik er hier een zitten die het allemaal toch een beetje te lastig vindt. Alles wordt telkens verschoven.
    Heb nu wel eindelijk een naam voor ons moppie. Pak die maar die jij wild hebben zou het anders ook niet weten. Het is te lastig voor hem om een naam uit te kiezen op internet.

Weet al niet meer wat ik allemaal heb gelezen.
    Ben kapot en weet niet meer hoe ik moet zitten liggen.
    Ga nog even aan de kersen en dan ga ik proberen te slapen wordt tegenwoordig om het uur wakker of lig gewoon hele nacht wakker. Veel zuur stoot me ook nog eens op.

Ik weet niet wanneer ik weer kan komen hopelijk snel want meer als 70 pagina's is niet meer bij te houden.

Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe en weinig kwalen en pijntjes en hopelijk tot snel.

Groetjes Wolvin.

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo he he ben door de paginas geworsteld.

:idea: sonja kraamfeest een heel strak plan,ik geef je helemaal gelijk.

zo vandaag niet veel gedaan eigenlijk.we werden pas om 11:15 wakker vanochtend.(mike had avonddienst) lekker alles op het gemakkie gedaan,lekker warme keizerbolletjes gegeten,wezen douchen en boodschappen gedaan,en voor we het wisten moest meneertje weer naar zijn werk.ik ben toen naar mijn ouders gegaan lekker daar gegeten,en was om 21:00 thuis.
    met oma gaat het al iets beter,ze eet weer wat,hoop dat ze dat blijft doen.

wolvin fijn dat je geen zwangerschapssuiker heb.

wat een topic over die fotos zeg! :) :)

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    daantje mischien kan je morgen lekker touren op je nieuwe fiets ze geven beter weer op dit weekend.na het weekend wordt het weer niks...
    volgens piet komt de zomer eind juli.

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen!

Hier weer een vroege vogel. ;)

Fibi, een hele dikke knuffel meis! Doe rustig aan en hopelijk word het binnenkort allemaal weer wat beter.

Idd, maandag begint officieël het verlof! Yippie!
    De andere meiden ook gefeliciteerd! ;)

De nesteldrang is hier ook weer aangewakkerd. Ik heb het beddengoed er al afgehaald (Marc is naar zijn werk ;) ) en de wasmachine draait op volle toeren. Ik denk dat we het bed ook maar vast gaan beschermen, tegen eventueel brekende vliezen. Ik heb er nu toch alles af.
    Straks samen met Marc nog even de ramen lappen en de vensterbank boenen. En dan kan na het stofzuigen en dweilen, de box de kamer in.
    Alles wat er in moet aan kleden en frutsels ligt al klaar. ;)

Ooh, mijn wasje is uitgedraaid, even ophangen en dan kan de volgende er weer in.

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Zo dat is weer gepiept. De volgende was draait al weer.

Fijne dag meiden, misschien nog tot later.

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goodmorning Ladies,

Nee, stelletje miepen, ik heb nog niet terug gelezen, hopelijk morgen.

Hier alles ok, maar druk, druk, druk, druk. Over een kwartiertje in de auto naar Zevenaar, gaan we m'n kleine neefje ophalen en nemen hem voor zijn verjaardag mee naar Burger's Zoo....en voordat we thuis zijn... gaap...zzzzzzzzzzzzz...

Rustig aan allemaal en tot morgen!

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Vannacht geloof ik ieder uur gezien en wel 6x eruit voor de wc, volgens mij ben ik lek of zo. ;) Vanmorgen eigenlijk ook zwemles maar daar zijn lekker papa en zoon met zijn tweetjes heen, ik ben nog in de pyjama (maar ga wel zo douchen, wil in ieder geval aangekleed zijn als zij terug zijn). Dan moeten we de laatste boodschappen doen en de taart halen, slingers ophangen en stofzuigen en misschien dat ik vanmiddag dan nog even ga slapen. Anders stort ik om 7 uur vanavond al in :(

Nog 3 weken en dan hoop ik te horen dat ze me in kunnen leiden, ik merk wel dat ik wat meer (ja sorry hoor) slijm verlies, dat was bij mijn zoon ook het eerste teken dat er iets aan het "rommelen" was in mijn buik. Ja zegt de VK, dan wordt de baarmoedermond rijp... Ik schoot in de lach, vind het nog al toepasselijk, dus ik riep meteen: "overrijp" bedoel je dus :) Laat een peer maar eens een week te lang in je fruitschaal liggen hahahaha

He bah, zo is het weer genoeg. Ik ga douchen! :)

19. Kun je hier wel langskomen! Ik woon ook in Zevenaar! Veel plezier in Burgers'!

Wat veel gebept...heb alleen de laatste drie blz. teruggelezen.

@Lintje: Wat zei hij van de box? Ik doe dat soort dingen zonder te overleggen...lekker voor het blok zetten! :) ;)

@Kuki: Sterkte met je feessie vanaaf!

@De rest: pffff...ik weet ut nie meer.... :oops:

Ik ga zo met Amiek boodschappen doen. Ben vannacht aan de dunne geweest en heb nog steeds zo'n onbestemd gevoel in mijn buik. Straks moet ik in de winkel...AAAAARRRGGHH!

Nou, eerst maar eens douchen!

20. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Goede morgen,

Lekker hoor zo'n rijpe peer in de ochtend Kuki hihi!...

Ik wilde even kwijt dat ik gister in t ziekenhuis geweest ben voor een draaipoging van de beeb, helaas deed het verschrikkelijk pijn en is het niet gelukt, was in geen mogelijkheid om te rollen!..Vlg week de vlg afspraak met de vraag KS of Stuitbevalling...kheb nog even om er over na te denken...

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina