augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    jeetje wat kan ik slecht tegen om wat later naar bed te gaan zeg! Gister hadden we een bruiloft, erg leuk, en rond 12 uur lach ik in mijn bedje. Toen Yoran om half8 wakker werd, was ik dat duidelijk nog niet! Nog steeds niet echt!
    Zo schattig gister: yoran dacht dat de bruid een prinses was uit Disneyland. Hij herkende haar helemaal niet!

Zo ga nu ff wat bijlezen endan toch maar wat opruimen.. (hier duidelijk nog geen nesteldrang. iig komt het niet verder dan het idee. ik doe weinig hihi)

2. dit gaat weer zo'n ontzettende kut dag worde
    sorry voor mijn taalgebruik
    mijn vinger tintelen mijn poten zijn dik ben er vanacht weer elk uur uitgeweest ook nog steeds 2 zieke kinderen hier in huis waarvan er bij 1 de koorts gezakt is en bij de ander hmm het gaat beginnnen geloof ik '
    we hebben echt een super vakantie bah bah echt niet leuk gewoon
    zo dat was mijn klaagberichtje voor vandaag hihihi

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Kiki: Ik bemoei me nergens mee :) maar jouw dag klinkt erg druk voor iemand met hoge bloeddruk. Ben je voorzichtig met jezelf.... Baby nog even drie weken laten zitten
    Mamamarjon: succes met beslissen lijkt me een moeilijke beslissing namelijk.
    Sterkte Gum..... zieke kinderen en zelf niet lekker en zwanger is niet echt een goede combinatie.

Ik ga evne naar de stad , bijn 100 Euro aan Douglas bonnen inwisselen :) ( verjaardag)

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    wannabe, suc6 met iets lekkers uitzoeken? Al een idee wat het gaat worden?

gummetje(((KNUFFFF))) Hoop dat de kids snel een beetje opknappen!

Tante Pollewop, was het het wel waard het laat naar bed gaan ;) Enne suc6 met opruimen

mamamarjon, balen dat het niet gelukt is meis! En die beslissing..lijkt me erg moeilijk...Jij ook suc6 ermee en dikke knuff

MamavanAmiek...hoop dat je darmen vandaag een rustdag gaan houden meis! Niets is zo vervelend als iedere keer naar de wc moeten rennen. Ook knuf voor jou ;)

Kuki, suc6 vanavond. Al een idee hoe je het op gaat lossen?

Wolvin, blij dat je geen suiker hebt in iedergeval...Ben benieuwd wat ze de 11 gaan doen, suc6 ermee enne lekker rustig aan doen he!

Ga ff wat eten meiden..Rustig aan en tot vanmiddag!

kiki80, veel plezier vandaag! Enne rustig aan hoor

Miza, hier officieel maandag ook pas verlof hoor. Heb een weekje vakantie genomen vooraf :) :) Geniet er van!

danielle1979, fijn dat het weer wat beter gaat met je oma! Enne hoop dat ik vandaag puf heb om te fietsen..Erg slecht geslapen vanacht :cry:

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    wannabe, suc6 met iets lekkers uitzoeken? Al een idee wat het gaat worden?

gummetje(((KNUFFFF))) Hoop dat de kids snel een beetje opknappen!

Tante Pollewop, was het het wel waard het laat naar bed gaan ;) Enne suc6 met opruimen

mamamarjon, balen dat het niet gelukt is meis! En die beslissing..lijkt me erg moeilijk...Jij ook suc6 ermee en dikke knuff

MamavanAmiek...hoop dat je darmen vandaag een rustdag gaan houden meis! Niets is zo vervelend als iedere keer naar de wc moeten rennen. Ook knuf voor jou ;)

Kuki, suc6 vanavond. Al een idee hoe je het op gaat lossen?

Wolvin, blij dat je geen suiker hebt in iedergeval...Ben benieuwd wat ze de 11 gaan doen, suc6 ermee enne lekker rustig aan doen he!

kiki80, veel plezier vandaag! Enne rustig aan hoor

Miza, hier officieel maandag ook pas verlof hoor. Heb een weekje vakantie genomen vooraf :) :) Geniet er van!

danielle1979, fijn dat het weer wat beter gaat met je oma! Enne hoop dat ik vandaag puf heb om te fietsen..Erg slecht geslapen vanacht :cry:

Ga ff wat eten meiden..Rustig aan en tot vanmiddag!

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik heb het ook al een paar dagen , een rommelend gevoel in mn buik , rug benen , en veel afscheiding , heeeeeel veeeeel :oops:

Is dat echt een teken van leven ? :)

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Goedemorgen!

Gummie, knuf knuf, oke dan NA 13 juli.. de 15e of 16e! :D

Kuki, knuf knuf, denk je om jezelf? Mag best wat egoistischer zijn hoor..

Wolvin, :confused: , rustig aan meis!

mamamarjon.. :x Balen meis. :( knuf

Alice, afgebeld? oooow, dat is fijn! :D

Vanochtend hebben onze vrienden het verjaarsfeestje voor hun kinderen afgeblazen, de jongste van de drie ligt in het ZH. Een bacteriele infectie en antibiotica werkt niet.. ze moet in ieder geval nog een week blijven en weten nog niet wat ze heeft. Het arme hummeltje. :( Nu weten we nog niet wat we gaan doen vandaag.

Kreeg wel een rectificatie van de prachtige 7-alinea-lange-werkgevers-brief over mijn zwangerschapsverlof. Ik moest ECHT goed kijken wat er verschillend was in de brieven.. Nou de laatste zin!
    Ipv: "Na uw bevalling kunt u aangeven of u gebruik maakt van ouderschapsverlof." staat er: "Wij wensen u een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe."
    Ben daar echt niet meer gewenst.. Whahjahahahaha... wat een idioten..

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh, het Box-bericht!
    Nou, ik heb het huis nog toonbaar kunnen maken voordat Tj binnenstapte. De hal was natuurlijk al fantastisch en de badkamer beneden ook.. dus dat heeft enorm gescheeld. Maar ik moest wel ineens met windkracht 30 door het huis en tja, DAT gaat dus niet meer, pijn in rug auauauauauauaw.
    Hij kwam de woonkamer binnen: "Oh, wat een ruimte, dat staat best mooi, leuk lieffie, ik wist wel dat je de box op zou zetten, vroeg me alleen af hoe lang het zou duren voordat ie echt stond." :confused:

Niet zo lang dus hehehe.. :evil:

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @sonja, normaal voel ik nooit zo veel voor een kraamfeest, maar in jullie geval geef ik je 100% gelijk! Als je straks alles verspreid over de vloer krijgt word je knettergek.

@Lintje, is je huis weer op orde ? *edit: lees net het eindresultaat

@Wolvin, hoop dat je je snel wat beter voelt, klinkt allemaal niet zo best.

@kuki die koters moeten maar op de grond slapen joh, is toch geen doen voor een zwangere vrouw op een matrasje op de grond.

@mamamarjon, jammer dat het draaien niet lukte, nu goed overwegen wat je wilt.....

@gummetje getver een k-dag, maar troost je.
    Hier al weken tintelende en krampachtige vingers en mijn voeten voelen blauw van de pijn zo strak staan ze al weken.... vanacht aan de dunne en vanochtend flink staan kotsen in de badkamer.....
    Zouden ze dit bedoelen met er rommelt iets? Of valt alles gewoon verkeerd vanwege ruimtegebrek in mijn lijfje?
    Maar ja een k-dag .... ach als het zo 's ochtends begint kan het alleen maar beter worden niet waar?

Hier dus nog steeds de dikke poot, en het word alleen erger.
    Het voelt nu alsof er een paar kleine voetballertjes uren tegen mijn scheenbeen aan hebben staan trappen, het enige dat ik nog mis zijn de blauwe plekken.... :`(
    Verder dus een darm probleempje vanacht en een gal probleempje vanochtend..... had echt gehoopt dat na 23 weken iedere ochtend misselijk te zijn geweest het nu eens gedaan was, maar helaas.
    Hopen dat zondag hellemaal geweldig word vandaag maar rustig aan doen.

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @ mamavanamber: geweldig die kleine crocsjes bij kids! Heb ze ook aan mn nichtje gegeven en die wil er ook mee slapen!

@ Chigirl: lekker verlof! Jeeeejjjjj geniet ervan!

@ Lintje: super dat je box hebt neergezet en dat ie zo mooi staat! Maar doe je wel beetje rustig aan? (moet ik ook nodig zeggen maar ik meen het….dikke knuff)

@ Ien: wat toevallig dat jij ook een paar enkels kwijt bent….ik ook namelijk! :) Ben er wel achter dat als je ze in strakke sokken stopt…je ze niet meer zo snel kwijt bent!

@ Fibi: verdorie zeg dat het allemaal niet zo lekker loopt…heel erg naar dat het zo zwaar wordt. Hopelijk komt de baby in ieder geval niet te laat…Dikke knuffel!

@ Kuki: wta een gedoe met die kinders vanavond…denk eraan dat jij en de beeb het belangrijkste zijn! Ja toch? Succes met de voorbereidingen en hoop dat je een fijne avond hebt.

@ Gummetje: meid meid heb wel met je te doen hoor! Ik vind 1 beebje al zwaar zat..jij draagt er 2! Je doet het geweldig en straks heb je ze lekker tegen je aan.

@ Wolvin: jij bent druk geweest! Pfoe…maar gelukkig heb je geen suiker, dat is heel goed nieuws!

@ Miza: doe mij ook wat van die nesteldrang! Ik ben voornamelijk te moe om mn handen uit de mouwen te steken helaas..

@ Kiki: rustig aaaaaaaaaannnnnn! Maar je bent toch al weg…hopelijk heb je een fijne dag gehad!

@ mamamarjon: wat jammer dat je beeb niet wilde draaien! Was het erg pijnlijk ja? Brrrr..ik heb maandag een afspr bij de gyn maar ik neem aan dat ze niet gelijk gaan draaien? Ik heb er weinig vertrouwen in..mn meid ligt al sinds week 17! Hetzelfde…Veel succes met het nemen vaan je beslissing!

Ook een dikke knuffel voor Mamalieske!

Net even de stad in geweest (is geen doen hoor op zaterdag maar ok) en heb snel nog wat nieuws gekocht voor vanavond (bruiloft) Dit is echt het laatste hoor…vind het zo zonde die positiekleding terwijl ik zo lang niet meer zwanger zal zijn…
    Verder weinig nieuws: beetje raar geslapen maar dat kwam omdat ik alleen was..en een film had gekeken (tot half 2!)..mar hij was zooo mooooi

Nou hele fijne dag dames en tot gauw weer!

xx

11. Niet meer actief

Zo, wat een drukte hier vandaag :confused:

Had t ook niet verwacht hoor, is zaterdag tenslotte.

Hier ook uitgeslapen tot laat in de ochtend, toen met hubbie boodschappen gehaald en filmpje gekeken en nu is het dus alweer over 4en.
    Maar dan heb ik vannacht ook langs zien komen 2.22u 3.33u 4.09u en 6.08 uur, voor ik eindelijk een beetje het gevoel had dat ik had uitgeslapen.
    Gisteren de bruiloft, was heeel erg leuk, maar wel vermoeiend, poeh, dat zitten steeds overal, en dan ook niet echt comfortabel ofzo. Dan weer een stukkie lopen, rijden in de auto en weer zitten. Zelfs het avondeten was lopend buffet :(
    Maar goed, het was een zeer geslaagde dag voor mn vriendin en dat was het belangrijkste. We zijn wel na het eten direct weggegaan, want toen was het al bijna half 10 en zat ik erdoor.
    Was maar goed ook, want dit was geen rookvrije trouwerij en ik kon al zo slecht tegen rook, laat staan dat ik ook maar in de buurt wil zijn van een roker.
    Sorry als hier iemand rookt, maar af en toe kan dat me zo boos maken, laat ze es een beetje rekening houden met mensen om heb heen.
    Tijdens het eten nog wel, alsof je echt niet even een paar uurtjes zonder kan.
    Ben zo blij als ze volgend jaar het rookverbod in de horeca gaan instellen. Kan ik tenminste rustig met mn kind naar een restaurant ofzo. Want een rookvrije zone is nooit echt rookvrij.
    Zat ik gister aan een tafeltje te eten, tafel naast ons werd al druk gerookt :confused: vraagt er ook nog een aan onze tafel of iemand er bezwaar tegen heeft al ze ging roken. Tja, dan roep ik natuurlijk meteen, ja, ikke, liever niet. Kon ze dat niet zelf verzinnen...
    Ik heb geen zin in een huilbaby omdat iemand anders zn sigaret niet een uurtje langer kon ophouden...

Zo, even de frustratie eruit.

Nu even reageren:
    Lintje, hahaha, die box, geweldig he, die mannen, vooral dat ie echt wel verwacht had dat je em toch wel opzette :p Maar zo kunnen jullie tenminste wennen, want hij staat er nog wel even. En stel je voor dat je em op het allerlaast had opgezet en dan nog de hele kamer had moeten verbouwen.

Mamamarjon, ik hoop dat je buik weer een beetje is bijgekomen van de draaipoging, wel heel jammer dat het niet gelukt is. Succes met beslissen en laat alle voors en tegens maar goed de revue passeren.

Kuki, net wat iedereen zegt (geen idee of je dit nog leest) maar jij bent in dit geval belangrijker hoor. Jij gaat NIET op de grond slapen. Alsof je het nog niet zwaar genoeg krijgt vandaag. En konden die ouders dat zelf even niet verzinnen? Streng zijn hoor.

Sonja, wat super, in een wieg, wat geweldig, heerlijk om te horen dat alles zo voorspoedig gaat. Ga zo nog even kijken op je site.

Pff, ik verwacht nu eigenlijk bijna iedere dag wel nieuws dat er weer 1 is begonnen. Lees zoveel eindinspanningen. Verloren slijmproppen, extra harde buiken en buikpijn, oververmoeidheid, rustig aan nog even hoor. Dat huis blijft wel staan, met of zonder stof. We moeten met z'n allen nog even een paar weekies verder.

En iedereen met dunne eh... bruine truien, beterschap !

Wolvin, geen suiker gelukkig, maar dat ie een paar weken voorligt, je zit nu op 32, +3 zit je dus nu eigenlijk op 35. Niet gaan voorkruipen he ;)

Uk is gister heel braaf geweest, maar ik geloof dat ie nu al vanaf 1 uur wakker is :confused:
    Ga nog effe simmen.

Knuffels

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, daar was ik ook weer ! Ik ben vandaag de hele dag in het nieuwe huis geweest, heb gezorgd voor de catering want er waren behoorlijk wat mensen in ons huis. En weten jullie wat: volgende week gaan we verhuizen ! De vloer ligt er beneden helemaal in, en wat ben ik er toch verschrikkelijk trots op, hij is echt onwijs mooi geworden, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.... Zoals sommigen van jullie al wisten hadden Erwin en ik een meningsverschil: Erwin wilde een vloer met V-groef, en ik liever niet. Het is dus toch een vloer met V-groef geworden, en ik vind het echt super !

Mijn ouders waren vanmorgen om 9.00 uur al bij de Ikea, we hebben van hun drie prachtige kledingkasten gehad. Ik had dit al als cadeau voor mijn verjaardag gehad, en ik mocht zelf iets uitkiezen.... Mijn vader had een bedrag van 800 euro in zijn hoofd, maar daar ben ik niet eens aangekomen, hihihihi ! Ik heb namelijk kledingkasten van 89 euro per stuk uitgezocht, en toen zeiden mijn ouders: nou, dan doen jullie er 2 op jullie kamer en 1 op Amber haar kamer. Dus krijgen jullie er 3 ! Ook hebben ze een matras voor Amber gekocht en krijgen we een box, echt zooooooooooo lief ! Ik heb het maar getroffen met die paps en mams van mij.....

Dan nog even wat reacties:

@gummetje: wat naar dat de andere twee kiddo's ziek zijn, voelen ze zich inmiddels al iets beter ? het is ook zo een raar weer, dan weer zon, dan weer regen, ik merk aan Amber dat ze dan ook erg vatbaar is.

@Wolvin: meid, je hebt het er maar druk mee.... pfff zeg een hele dag in de Efteling rondhobbelen, dat zou ik echt niet meer trekken hoor, ik ben na een kwartier dan al zoooooooo zat ! Trouwens heel erg fijn dat de uitslag van je bloed goed is, dat is weer een hele zorg minder !

@Danielle1979: Super dat oma weer wat eet, en ik hoop net zo hard als jou mee dat ze dat ook blijft doen.

@Miza: oh ja hoor, ik lees het al, die nesteldrang is bij jou ook al toegeslagen... We mogen wel oppassen allemaal, ik dacht dat we allemaal augustus mamma's waren, maar straks bevallen we allemaal al in juli hihihihi !

@Kiki80: meid, meid, meid doe het toch eens rustig aan met die bloeddruk van je ! Straks word je weer opgenomen in het ziekenhuis, en kleine hummel moet nog even blijven zitten hoor ! Maar heel erg veel plezier gewenst vandaag, hoop echt dat je wel je nodige rust neemt hoor.

@Kuki: Whahahaha, die opmerking van die peer is echt geweldig, die ga ik onthouden ! Heel erg goed dat je even een middagslaapje gaat doen, anders trek je het vanavond nooit.... Ik heb het zelf ook ingesteld hoor, samen met Amber even een muizenslaapje doen, heerlijk !

@MamavanAmiek: ooooooooooooooooooh nee, je gaat toch niet al bevallen he ? Bij mij was dat het teken dat ik ging bevallen van Amber.... Maar is het gelukt met boodschappen doen of moest je een paar keer rennen ?

@Mamamarjon: jeetje zeg, wat vervelend dat de draaipoging mislukt is. Ben je er ondertussen al uit welke keuze je maakt ?

@TantePollewop: Inmiddels al wat bijgekomen van de korte nacht ? En wat een onwijs schattige opmerking van Yoran zeg !

@Wannabe: jaaaaaaaa, weer iemand die geshopt heeft, vertel vertel vertel (ik ben helemaal niet nieuwschierig ofzo hoor, hahahaha).

@daantje78: en, heb je je nieuwe fiets al uitgeprobeerd ? het is hier al de hele dag droog geweest, ben benieuwd of dat bij jou ook het geval was en of je er gebruik van hebt gemaakt....

@Tanja20: ja halloooooooo, voor jou geldt precies hetzelfde hoor, we gaan nog NIET bevallen, we gaan allemaal gewoon netjes in de maand augustus bevallen, hihihihi.

@Lintje: ja hoor, wat een vage brief ! Dus je mag gewoon echt niet meer terugkomen ? Ik had toevallig gisteren een mailtje van een collega gekregen, wanneer ik de intentie had om terug te komen, want ik word gemist, ze komen er niet uit, whahahahaha. Enneh, je bent ook wel een doos he, we hadden je nog zo gewaarschuwd, doe het nu rustig aan ! Muts !

@Mamalieske: he bah wat naar dat misselijke gevoel, ik hoop voor je dat het oplost als je voldoende rust neemt.

@Alice: ik wens je onwijs veel plezier vanavond met de bruiloft !

@Raccon: hier een reactie van een (momenteel zeer matige) roker: ik ben het totaal met je EENS ! Zelfs ik vind het vies als ik bijvoorbeeld aan het eten ben in een restaurant iemand anders aan het roken is, bah bah en nog eens bah ! Bij ons in huis wordt ook niet gerookt, mensen die roken moeten buiten staan of naar het rookhol in de schuur. En onder die rokers dus ook Erwin en ikzelf. Moet zeggen dat ik de laatste tijd bijna helemaal niet meer rook (schouderklopje voor mezelf, hihihihi) maar een sigaretje na de avondmaaltijd kan ik nog altijd niet missen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Maar dat rookverbod in de horeca moet er absoluut komen, ga maar lekker buiten een peukie roken als je het niet kan laten !

Zo, nu ga ik eerst eens even een bakkie koffie drinken, heb ik zo een trek in !

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit is trouwens de kledingkast die we gekregen hebben (in drievoud !)

14. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey allemaal, ik heb goed nieuws. Ik zal niet tot 39 weken moeten blijven werken maar mag volgende week woensdag stoppen met werken op 34 weken! Daar ben ik blij om, kan ik nog even uitrusten.

15. Niet meer actief

Oh Sarake, wat GOED NIEUWS echt super, kon ook niet anders, was echt belachelijk tot week 39. Super meis, kun je ook lekker rustig aan gaan doen.

Mamsvanamber, wat een leuke kast en wat een geweldige ouders, 800, wow, echt super dat ze al die dingen in gedachte hadden voor jullie nieuwe huissie.
    En volgende week verhuizen JEEEEEEEEEEEEE, nu nog een koper voor t oude huis en je bent er helemaal klaar voor :D

Nu eten maken. (Andijviestampot met wordt, o... spekkies vergeten :( doh )
    Eet smakelijk allemaal

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat super van je ouders mamavanamber! Geweldig hoor...en fijn dat je zo snel gaat verhuizen!

En ook geweldig nieuws Sarake! Is toch ook geen doen? Nou meid ga dr lekker van genieten!

Fijne avond!

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mag ik alsje-alsje-alsjeblieft een eind-juli mama worden? [-o< Nog 3 weken tot week 37 en ik tel echt de dagen! Duimen dat ik dan ingeleid kan worden!

Sarake: wat fijn voor je! Ik vroeg me al af hoe je dat moest doen tot 39 weken en je krijgt weeen in week 38, gewoon doorwerken? ;)

Gum: sterkte met de kinderen, het komt wel even allemaal tegelijk hè?! Kom je nu nog wel een beetje aan je rust toe, zo vlak voor je bevalling?

Bed boven op zolder is klaar voor mij. :( Twee matrassen op elkaar op de grond, al mijn kussens erbij en dan zien we wel wat het wordt. Anders gewoon een beste borrel erbij. ;) Nee hoor, ik drink eigenlijk nooit en mis het nu tijdens mijn zwangerschap al helemaal niet.

Voor wat betreft het roken: ik heb nooit gerookt en ons huis is rookvrij sinds mijn eerste zwangerschap. Mijn man rookt overigens wel. Mijn ouders rookten ook, maar die zijn gestopt bij de komst van hun eerste kleinkind, mijn schoonmoeder was gestopt en is ook weer begonnen, alsook schoonzus en zwager. Ik geloof dat op mijn ouders en zus na, alle visite die straks komt, rookt. En.......... ze mogen allemaal BUITEN roken (maar dat weten ze ook bij ons).

Nog wel grappig om te vertellen: toen ik zwanger bleek van G, woonden wij in een flat in Maastricht op 5 hoog. Ik liet Ro de test zien en na een minuut of 5 pakt ie iets uit zijn zak en loopt naar het balkon. De komst van G was een zeer grote verrassing voor ons, ik dacht dat hij het heel erg vond en van de flat wilde springen (ja, toen al last van hormonen :) ). Dus ik in paniek, "nee", zegt hij, "ik rook vanaf nu niet meer binnen". Lief hè (en stom van mij hè)! :D

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He meiden

Hier eigenlijk een drukke dag al achter de rug niet gerust.Jaja ik weet het moet ik wel doen maar morgen word echt een rustige dag.Ati is ook kapot.
    Maar met ons ventje gaat het nog steeds elke dag een stukje beter.
    Hij weegt nu 135 gram meer dan toen hij geboren werd.
    Heeft vandaag 2,5 voeding helemaal gedronken zonder sonde.
    Na het weekend gaat ze neusbril er inprinciepe af en dan als hij geen dippen meer in z'n ademhaling heeft mag hij naar huis maardat zal nog wel min. 1,5 week zijn maar het eind komt in zicht.
    Morgen gaan we hem samen in bad doen.

Mamavanamber mooie kast.

Kiki vroeg naar bed he na zo'n drukke dag ;)

Lintje zie je nou die mannen kunnen niet op tegen die zwangere vrouwen :)

Sarake lekker genieten nu hoor het is zo voorbij.Ik heb maar 1 week genoten.

Gummetje ben je nog een beetje de dag door gekomen :(:

Danielle1979 sterkte met je oma fijn dat ze weer wat eet.

Kuki pas maar op dat hij niet echt overrijp word :)

Sorry meiden ik weet het verder niet meer ga nog even buiten zitten zo lekker weer.
    Tot morgen en geniet allemaal een beetje van het weer na het weekend weer kl*te.

19. @alice :bedankt voor je lieve woorden en veel plezier vanavond op de bruiloft

@raccon:ondanks dat ik zelf heb gerookt tot 1 dag voor de positieve test kan ik dus ook erg slecht tegen rook nu
    maar ja mannetje rookt ook hij houd wel rekening met me hoor maar toch ik heb wel gezegd dat ik straks de eerste weken geen rokers in huis wil ze moeten maar naar buiten
    maar aan de andere kant moet ik zeggen dat ik soms misshcien wel door stress echt zin heb in een sigaretje en heb me zelfs 1 keer laten verleiden tot 2 trekjes foei foei maar kon het niet laten
    mannetje weet dit ook niet hoor heb het stiekum op de wc gedaan
    dat rookverbod in de horeca ben ik het alleen niet mee eens vind het een beetje overdreven althans als ze hierbij ook bedoelen de cafes enzo
    kijk in een restaurant oke daar kan ik nog inkomen daar komen ook kinderen maar in een disco of een cafe vind ik te ver gaan hoor denk dat een hoop cafes op kunnen doeken dan

@mamavanamber:hmmm tja hier is het een beetje jantje lacht jantje huilt met de kinders als het pilletje begint te werken kunnen ze weer effe spelen maar daarna slaat de hoofdpijn toe
    en binnenhouden hmmm op de waarschijnlijk enige best wel mooie dag van de zomer nee ik laat ze toch maar buiten doen
    en wat heerlijk meid dat je volgende week kunt verhuizen kan je dus ook de beeb de kamer in orde maken echt fijn voor jullie
    mooie kast ook

@sarake:wat fijn meis dat je toch eerder mag stoppen met werken

@kuki:ja rust krijg ik wel hoor althans neem ik gewoon hihihi

en als we het dan toch over roken hebben
    ben eigenlijk wel nieuwsgierig wie er nog rookt wie er is gestopt en wie er na de zwangerschap wel weer mee wil beginnen of juist niet

ik zelf ben dus 30 november gestopt met roken door de positieve test
    heb stiekum 2 trekjes genomen aantal weekjes trug en verlang wel ssteeds naar een sigaret
    en zou best na de zwangerschap weer willen beginnnen wat mannetje geen goed idee vind natuurlijk en dat is het ook niet maar aaahhh soms heb ik ehct effe zin in een peuk

en idd tis rustig vandaag maar dat vind ik nu wel effe lekker mijn mannetje heeft namelijk besloten de pc 2 verdiepingen hoger te zetten
    gewoon op zolder dus ik moet dus 2 trappen op om effe hier te komen kijken
    maar wel meer ruimte in de huiskamer

20. @sonja:ja ben nog wel enigzins de dag doorgekomen
    voelde me zo afentoe behoorlijk beroerd maar dat is nu eigenlijk wel over
    het gaat nu allemaal net effe wat zwaarder dan verwacht
    hoop niet ziek te worden tussen de bedrijven door dat ik het effe overneem van de kids want dat lijkt me niet handig nu

enneuh heb jij toevallig nog post gehad ?

Deel Deze Pagina