Vandaag al om 9u. druk bezig geweest. Had een bruiloft ( was om 17.30u afgelopen). Om 16u. ging ik naar de wc, en ik verlies geloof ik nu ook (ineens) kleine delen van de slijmprop. Normaal is het altijd wit, maart het wordt nu een beetje bruin/oud bloed (sorry!) Heb net het bed (met veel pijn en moeite)opgemaakt, voor het geval het gaat beginnen. Bij mij begint het nu ineens te rommelen nl. Kan geen houding meer vinden. En alles moet NU ineens gedaan worden. Ook ben ik niet te genieten, en heb ik constants harde buiken, buikpijn, rugpijn en nog steeds veel last van mijn stuit. Iemand belang bij een vriend? Die van mij, mag je zo hebben . Ik kan (ineens) niets goed doen. Gisteren kwam hij al chagerijnig binnen, en omdat ik daar niet om reageerde, was ik ineens de boosdoener, en was ik chagerijnig ( was nl. erg vrolijk, en had nog wat gezelligs voor 's avonds gekocht). Ben om 21u. op bed gegaan gisteren, omdat ik het niet meer vol kon houden. Douchen ging ook al niet meer. Komt die om 0.00u. op bed, en zegt: Slaap je nu nog niet? Waarop ik zei: Nee, ik kan niet slapen, heb erg veel last. Zegt die: Liever jij dan ik . Om 0.30u. rolden de tranen ineens over mijn wangen, zoveel pijn had ik, zegt die: stel je niet aan, daar hoef je nietom te huilen hoor. Daarbij voegt hij toe: Als jij chagerijnig bent, moet je het niet op mij af reageren ( terwijl ik amper wat heb gezegd, omdat HIJ dat was!). Ik heb hem laten slapen, en ben tot 7u. wakker geweest vannacht. Om 8u. liep de wekker af, en ik maakte hem wakker, met de vraag: kom je ook zo? over anderhalf uur worden we verwacht! Zegt hij: Ik lig nog lekker, ga jij er maar uit, als je zo nodig moet. Het is nog vroeg . Nadien zijn we om 9.20u. richting de bruiloft gereden, en tot 17.30u. ging het dus goed. Nadat ik thuis kwam ( had het hem ook al aangegeven dat ik dat vandaag nog wou doen), heb ik het bed opnieuw opgemaakt. Hij heeft me alleen het bed laten opmaken, terwijl ik iets van 19x had aangegeven, of die wou helpen, omdat het niet ging, vanwege de buikpijn etc.). Blijft die uitgebreid voor de TV liggen op de hoekbank . Komt na een half uur kijken hoe het gaat, en loopt vervolgens weg. ( Ben ruim een uur bezig geweest om het bed op te maken!) En nu ben ik weer chagerijnig volgens hem! Terwijl ik ( geen puf heb om ) (n)iets te zeggen. En me daarom afzijdig hou! Zo dat was even mijn gal spugen.. Sorry voor het lange verhaal! Maar ik moest het kwijt! Ik ga nu even bijlezen hoor!
@LORAN:meid heb jij de vk al gebeld dat klinkt niet goed hoor constant harde buiken en nog pijnlijke ook en ja mannen grrr soms
Dan krijg ik te horen: Is het al min. een uur aan de gang, met tussenpozen van 5 min. of minder? Nee, dan moet je rust nemen.houden. Want ach, je bent nu 35 weken zwanger, en het gebeurd niet zo snel hoor dat het nu al zou beginnen. Ga maar eerst timen ( heb dit nu al 2x aan moeten horen, dus ik weet dat ze het weer gaan zeggen). En zolang er geen bloed verloren gaat, of dat de vliezen gebroken zijn, komen ze niet. Dat hij pijnlijk is, kan ook komen door de harde buiken..
Jaja bedankt nog helemaal vergeten tussen de bedrijven door. Nog een keer voor iedereen die ik vergeten ben dank dank
Oh Loran, wat een... -piep- dat hij nou chagerijnig is, heeft ie ook al gezegd wat er aan de hand is? En jij maar overal last van hebben, oh meis, je moet nog even hoor. Laat hem de rest van de avond maar lekker in zijn sop gaarkoken. Lekker op bed gaan liggen, of op de bank, als ie vervelend doen, gewoon naar huis sturen die handel. Of heb ik nu makkelijk praten. Oh, kan ik best wel boos om worden, zo'n ongevoelige... -piep- :x Sterkte meis, pas goed op jezelf en inhoud. Vk hoef je idd pas te bellen als de pijn ondragelijk wordt voor de 37 weken, als de vliezen breken of de weeen regelmatig komen 1,5 a 2 uur lang en dan een minuut duren ofzo. Gummie, rookverbod wel of niet in discotheken/ cafe's maakt me niet zoveel uit, daar kom ik toch niet. Maar gaat me idd om de restaurants. Vorig jaar maart op huwelijksreis in Ierland geweest en daar hadden ze het volledige rookverbod al wel, ook in cafe's e.d. Wat heb ik daar genoten
Net onder de douche gestaan ( 15 min.) omdat het erger werd met de pijn. Rugpijn+ harde buik ( ze komen tegelijk opzetten, en gaan geleidelijk samen weg) komen ong. om de 5 min (heb getimed), en duren 40-60 sec. lang. Ga nu timen (anderhalf uur), en ik hoop dat het binnen 30 min. ophoudt... I hope so.... btw. nu is die wakker geschud, en geschrokken.. :-k ..
Nee, mijn vriend is bij me... En eh.. tot nu toe, nog steeds om de 5 min.. Vind het nu ineens niet zo'n leuk idee dat ze eerder mag komen, vind het eng
Tsja, ik geloof dat ik de enige ben die nog een sigaretje rookt.... Ik weet het, het is heel erg slecht, maar ik heb na het avondeten gewoon echt nog even behoefte aan een sigaretje Maar dat is dat wel de enige sigaret die ik rook op een dag. In het begin van mijn zwangerschap rookte ik er drie op een dag, een na de lunch, een na het avondeten en een voor het slapen gaan, maar dat heb ik inmiddels al geminderd gelukkig..... Heb wel een poging gedaan tot stoppen, maar man oh man, ik liep op een gegeven moment met mijn hoofd tegen de muur aan te bonken ! Mijn man rookt namelijk ook nog (en niet zo een klein beetje ook), dus ik werd helemaal gek....
Gelukkig is je vriend bij je, krijg je wel voldoende steun van hem ? En lieve schat, als dat lieve meisje het gezien heeft in je buik, dan is het toch echt tijd om te komen.... Maak je niet druk, adem in en adem uit, en BEL de verloskundige als je het niet vertrouwt, die is daarvoor ! Kom op meid, je kan het ! Dikke zoen voor jou
Mijn vriend heeft een poging gedaan tot stoppen. Dit is hem 4 dagen gelukt.. Nu rookt hij weer, maar niet in huis, of dicht bij de babykamer.. Hij rookt voor het huis ( gelukkig niet op het balkon), omdat hij niet wil dat het huis erna gaat ruiken..
Hij timed mee.. En maseert de rug.. hij zei net ook al: Je hebt en rugpijn en een harde buik tegelijk.. eh.. ga anders op bed liggen.. Ik: nee, dat lukt niet, wil lopen..
Meen je dat? Het is nl. veel fijner dan liggen.. Zal dan maar even op de bank gaan 'hangen' met de benen ohoog...
Succes Loran.. Het klinkt wel als een begin Die rugpijn.. kunnen ook rugweeen zijn.. Ik zou volgens mij toch echt de vk bellen zeker als je dit nou al de hele dag heb.. En nu al echt om de 5 min..
Heb het nu net een uur getimed.. Wil het nog een uur doen ( ik weet dat het uitstel is, maar dan kan ik de VK zeggen dt het echt 2u. getimed is..)
Ja, het is echt zo. als je loopt dan verhoog je de kans op frequente weeen... Ik zou dus ook nog even gaan liggen en timen, succes !
Joehoeeeeeeee, ik heb zojuist alle software gevonden van Kodak, ik kan dus zo meteen mijn foto's van het nieuwe huis aan jullie tonen... Moet het programma even installeren, en dan zal ik de foto's hier plaatsen !
jeetje spannend! logisch dat je hem nu knijpt! ben benieuwd, zal ze wel gaan voelen of je ontsluiting heb ofzo.. Succes Raar trouwens dat je daarheen moet :S