Nou ja zeg, komt ze niet eens naar jou toe ? Ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft hoor.... Wordt echt spannend nu !
Ja de VK, denkt dat het 'oefenweeën' zijn, en wil mijn urine ook nakijken ( is net gebeurd, en was schoon). En hij vertrouwd het ook niet, dus dan kon hij me geijk doorsturen mocht het echt al begonnen zijn..
Ziet er mooi uit mamavanamber! Dat groen hebben wij ook in de huiskamer! Lekker vrolijk kleurtje! De kamers zien dr ook gezellie uit! Enne gaaf t-shirt
Spannend Loran, Doe rustig aan en meld ons straks "gewoon" dat het vals alarm is. Beeb moet eigenlijk gewoon nog eventjes blijven zitten hoor!
Hmm, best wel spannend nu, straks kom ik morgen online en dan... Succes meid, rustig aan, en als ze komt, dan komt ze, en als het oefenweeen zijn, oefen ze, maar dan komt ze nog niet Nu moet ik slapen. Ik lees morgen vol spanning verder.
Ik ben er weer van de VK. Het was al wel wat aan het rommelen, maar het leidde (nog) niet tot ontsluiting. De VK zei ook: Maar ik weet niet hoe het er over 24 uur uit ziet. Omdat het ruim 1,5 uur wel regelmatig terug kwam.. Heb een uitwendige echo +inwendig gehad.. En overduidelijk kunnen zien dat het een meid is . De baarmoedermond was (nog) wel gesloten, maar was ipv 40 mm dik, nu 35 mm dik, dus 5 mm was al verminderd.. Ik loop niet door tot week 39 zegt die, want dan is ze er al... Owja, Urine was schoon.. Ene kant een geruststelling. Maar aan de andere kant, ik weet nu dat het aan het rommelen is, en het wel elk moment kan gebeuren. Ik moet veel rusten ( eigenlijk volledige rust), en hij vond me vrij sterk in de schoenen staan, n.a.v. ex etc. Owja, ze was nu 2231 gram, en is vrij lang.. Werd ws. een 6-ponder . Dus tot dusver, gelukkig 'goed' nieuws.. Kreeg wel het advies, om vandaag nog de matras beschermers etc. op bed te doen, want dat had wel haast zei die.. (gelukkig had ik dat begin van de avond al instinctief gedaan)... Ik ga proberen te slapen.. Tot morgen..
Jee Loran echt rust nemen hoor en niks meer doen.Laat haar aub nog even een week of 2 zitten.Anders krijg je het zelfde als ik en dat gun ik je echt niet.Wil je niet bang maken hoor maar het is echt niet leuk al dat ziekenhuis gebeuren.Je mist toch een hoop.Hou je rustig en ga lekker slapen.Hoop dat ik morgen gewoon lees dat je hier zit. Vanavond was ons mannetje zo lekker wakker en lag op ons te wachten.Hij heeft alle voeding zelf gedronken 20 ml borst en 35 fles dus vandaag 3 voedingen helemaal gedronken.Ben zo blij hij heeft zels een beetje liggen tegen sputteren en karakter laten zien.Het was zo mooi.heb weer mooie foto's geplaatst. Mamavanamber mooie foto's En meiden bedankt he voor alle lieve woorden op de site en jullie medeleven.Ati heeft alles ook gelezen en hij vind het erg fijn dat er zoveel mensen meeleven met ons.Dikke knuf voor jullie allemaal. Nou ik ga me bedje opzoeken. Loran lekker slapen he
Loran eerst? Maar dat hadden we niet afgesproken! Meis, hoop dat de weeen weer weggaan, is je man nu weer lief voor je? Goed om jezelf denken.. dan maar een dag niet het bed opmaken hoor. Denk eerst maar goed om jezelf, hoop dat je een goede nacht hebt. knufferdeknuf..
Goeiemorgen meiden, nou wat een k*tnacht zeg, ik heb elk uur voorbij zien komen ! Ik was vannacht helemaal alleen thuis, en ik ben dan totaal niet gewend, ik kon er gewoon niet van slapen... Erwin is als ontspanning een nachtje gaan vissen met een vriend en Amber heeft gelogeerd bij mijn ouders, want mijn zusje ging naar Waldo (ons paard) toe, en Amber wilde ook graag rijden ! Ik ben toch zo benieuwd hoe Loran de nacht heeft doorgebracht.....
Mogge hier een heerlijke nacht gehad sorry Jet. Maar de eerste keer dat ik niet om 5 uur wakker was. Ja ben ook erg benieuwd hoe het met Loran is. Gister is Kenji z'n nichtje Esmee geboren. Nou meiden genieten van het mooie weer en allemaal een goed weekend Gaan straks ons mannetje lekker in bad stoppen.
Oh Sonja, wat leuk zeg, van harte gefeliciteerd ! Ik neem aan dat Esmee het kindje is van de dame aan jouw kraambed die ik op de foto heb gezien ? Geef Kenji een hele dikke kus van mij !
Lintje, tj kent je toch beter dan je denkt... Volgens mij was hij je gewoon aan het uitproberen of je nog naar hem luisterd mamalieske, dikke knuf voor jou meis! Hoop dat je dag toch weer wat beter is geworden! mamavanamber, wat heeeeeeerlijk dat jullie volgende week gaan verhuizen! En wat zijn jullie heerlijk verwent met alle kado's zeg! sarake, wat heerlijk dat je eerder kan stoppen met werken! Is toch ook van de gekke dat ze je kunnen verplichten om door te werken tot 39 weken raccon, hoe was de (toch niet rauwe) andijvie stampot zonder spekjes? Kuki, foei meis, toch op de grond gaan slapen [-( . Hoop dat het allemaal is mee gevallen en dat verhaal van je...Moest wel ff lachen hoor sonjaw, wat een heerlijk nieuws! Hoop dat jullie kleine mannetje het zo goed blijf doen hoor! Kan je het je al een beetje voor stellen? Hoef je straks niet meer iedere dag heen en weer te crossen om je lieverd te zien...Kan je gewoon lekker zijn kamertje boven in lopen om te genieten! Blijf duimen hier! gummetje, hier op het moment dat de pil de deur uit ging de sigaretten ook...Ben nu bijna een jaar gestopt dus. Moet zeggen dat ik het eigenlijk niet echt mis...Heeeeel af en toe als we lekker uit eten zijn geweest bijvoorbeeld maar hoop, en ben ook echt wel van plan niet meer te gaan roken. Vind het zelf zo'n erg gezicht om een moeder achter de kinderwagen met een sigaret te zien lopen...( maar dat is mijn mening he! Is niet de bedoeling er iemand mee te kwetsen ) Loran, heeeeeleee dikke knuf voor jou meis! Enne nog even wachetn met bevallen hoor...IS NOG GEEN TIJD Kan me voorstellen dat het eng begint te worden hoor.... Jeetje lees net vervolg...Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen lieverd! En luister naar je verlos! Rustig aan doen he! mamavanamber, wat een gaaf huis! En die lamp in jullie slaapkamer! Helemaal TOP! Wij hadden trouwens ook zo'n groene muur in de woonkamer, tot ik het van de week op m'n heupen kreeg en nu is ie blauw Wel balen dat je zo slecht hebt geslapen meis! Hoop dat je straks nog even wat uurtjes kan pakken...((KNUF)) Ga hier zo ff een stukje fietsen...is zulk lekker weer... Trouwens gister naar die hard 4 geweest...Heerlijke fleuwe film. Volgens mij was uk er alleen niet zo blij mee. Heeft het me naderhand ff duidelijk op gewezen dat ie het te veel herrie vond. Heeft volgens mij m'n hele buik verbouwd :x Maar ligt nu gelukkig nog te slapen Geniet allemaal van het lekkere weer! KNUF
Loran meissie, ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Rustig aan doen hoor. Dikke knuf! mamamvanamber, jullie huis ziet er super uit hoor! Ik heb gisteren waarschijnlijk veel te veel gedaan, ik heb namelijk de hele middag en avond op bed gelegen met rugpijn, harde buiken en krampen. Er zat niet echt regelmaat in, maar fijn was anders... Nu is het wel weer rustig, maar hier ook nu een hele belabberde nacht achter de rug. Ik ga weer flink wat gas terug nemen hier in huis.