@loran:we gaan niet valsspelen he meis hihihi lekker rustig aan doen en je rust nemen komt ze eerder dan is dat zo blijft ze nog wat langer zitten nog beter toch @mamavanamber:wauw wat een gave kleuren op die kinderkamers echt super hier net wakker ik ga zo douchen mannetje slaapt nog 1 van de kids is nog ziek ziet er dus naar uit dat mannetje thuis moet blijven vandaag om op te passen en ik met de andere kids naar een verjaardag ga zal de zieke wel niet leuk vinden maar ziek is ziek en wil niet dat ze iedereen aansteekt verder dus een prima nacht gehad op zich voel me een stuk beter als gisteren en eergisteren en vandaag mooi weer dus dat is helemaal mooi meiden geniet van het mooie weer deze zondag ik kom straks nog wel effe spieken denk ik en anders vanavondpas weer
@sonja:vergeet ik helemaal pfff nou fijn dat het aangekomen is was effe bang dat ik een verkeerd adres ofzo had ingevuld hihihi en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie nichtje esmee
Dames, dit is echt niet te geloven! Moest teug naar pagina 706 ofzoiets 9 juli - Demi26 controle VK 9 juli - Kiki, controle gyn 11 juli - Loran, 10.30u. VK APK + bevallingsgesprek 11 juli - Mamavanamber, 11.30 uur controle VK 12 juli - daantje apk verlos 12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ annestesist bezoeken voor ruggeprik afspraken maken 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje 2340 gram geboren om 22.00u, 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+13kg, 133cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SUPRISE 1ste kindje +13,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 8 augustus 07. Tanja20 1ste kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV , ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1ste kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1ste kindje +15,0 kg, 100cm Verlof!!! TB (hopelijk kan dat doorgaan), FV 10. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1ste kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +5,0 kg, 101 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1ste kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +14 kg Verlof 9 juli TB, BV 25. Miza MEISJE 1ste kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2 de kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2de kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 104cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1 kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1ste kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 12 meiden - 15 jongens - 9 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Kom nu zo'n beetje iedere week een 500 to 700 gram aan..Is dat normaal? Snoep echt bijna niet
Goedemorgen dames, Ik regaeer eventjes snel want wil zo bij oma op visite. Loran tjee meid doe je rustig aan, beeb moet nog ff mee hé! Miza, rustig aan meid..... gas terug en laat anderen je een beetje helpen. MamavanAmber leuk je huisje en wat een buik al hé Hier groeit de buik ook als kool! Daantje hier kom ik ook iedere week nog wat aan, vk zei dat het normaal was. En wederom vanacht slecht geslapen, de pijn in mijn voeten is bijna ondraaglijk geworden en daar ga ik maandag na de echo de vk over bellen. De huid op mijn voeten staat zo strak dat mijn voeten blauw aanvoelen maar er niet blauw uitzien..... En ik kan best door wat pijn heen slapen maar dit probeer ik nu al bijna 5 weken en het lukt me nog niet. Plus dat maagzuur ...... het is te veel ellende in alleen de nachten. Zo en nu douchen want wil even naar oma toe, anders kom ik daar straks weken niet. En ik kan er gewoon niet missen Het is mijn moppie zeg maar
Vannacht dmv. paracetamol doorgekomen. Was wel elk 2uur wakker, maar t5jah, beter dan geen slaap . Was gisteren vergeten te zeggen dat mijn bloeddruk in vergelijking tot normaal, wel gestegen was ( zowel boven als onderdruk met 15á20 omhoog , 125/70). Nu nog steeds harde buiken etc. maar gelukkig niet meer zoals gisteravond.. Ben vanaf 9u. wakker, en zit steeds met de benen omhoog... Vraag straks mijn vriend wel of hij de was wil ophangen buiten, en beginnen wil met strijken ( hij slaapt nog nl.). Er is 1 kat die nu vanaf gisteravond telkens bij me ligt, en niet bi me weg te slaan is ( normaal even 1 aai per dag voldoende, nu de hele tijd). * auwie, weer een harde buik *
Loran.. warme douche? Ontspanning? Sonja, gefeliciteerd met jullie nichtje Esmee! Geboren op 7-7-7 wauw! Mijn vader was gister jarig.. en normaal vergeet ik het wel maar doordat het nu 7-7-7 was ontkwam ik er niet aan om er steeds aan te worden herinnerd. :x Ambermams, moooooooooooooooooooooooiiii! Een vriendin van mijn vriendin is donderdag bevallen en heeft haar dochtertje Veerle genoemd. OOEFff.. die stond bij ons op nr. 2. Toch blij dat we dan een ietwat unieke naam hebben.. Hebben jullie dat ook dat je lichaam aangeeft dat je blaas vol is dmv een harde buik? Kon het niet laten om gister nog wat kleertjes te kopen bij de V&D.. Tj zegt er maar niets meer van, dat is hopeloos namelijk..
Ben nu aan het vloerkleedknopen.. Wil ik af hebben voordat ze er is.. Gelukkig zit ik erbij . Mijn vriend slaapt nog steeds, dus een douche lukt nu niet echt ( kan me dan niet afdrogen vanaf de rug naar beneden ). Zit ook nog in de nachthemd, dus tjah, hij moet me straks maar helpen :Wink: .
HIJ slaapt nog?! :x Ik had hem eruitgetrapt! De zon schijnt, tis een mooie dag, tis middag en het allerbelangrijkste: HIJ moet voor jou zorgen in deze situatie! grrrrrr.. Hoe voel je je?
Loran: klinkt wel als de slijmprop! Maar dan kan het nog zo een paar weekjes duren hoor, is alleen een teken dat de boel aan het "rijpen" is (ja, daar is het fruit weer ). O, ik lees nu pas verder, dat je bij de VK wordt verwacht. Ik lees ff verder............ Raar dat je moet komen en dat de VK niet bij jou komt. Spannend allemaal hoor, ben je toch straks een juli-mama?! Lekker rustig aan doen hoor! 35 weken is nog altijd 2 weken te vroeg! Trouwens, fijn hè, mannen! Wacht maar tot zij ooit zwanger kunnen raken (helaas......... nooit) of alleen maar eens 1x ongesteld zijn met alle fijne dingen vandien! :x Sonja: Esmee: leuke naam (zie de lijst hihihi) maar dan nog met een streepje op de middelste E Lintje: het is zelfs zo dat je met een volle blaas de weeen tegenhoudt! Mijn eigen avond/nacht: avond heel gezellig, alleen zou mijn schoonzus vroeg komen zodat de kleintjes op tijd naar bed konden: komt ze tegen 21 uur aanzetten......... Pffff normaal ligt die van mij rond half 8 erin, nu dus pas half 10! Gaat haar jongste de boel op stelten zetten, dus G ook tot 22 uur wakker.... Wel een hele gezellige avond geweest, laatste gingen om 01:30 uur pas weg. Ik ben al die tijd opgebleven, want ik zag er zo tegenop om op het matras op de grond te gaan liggen. Wij direct ook naar bed, heb ik gewoon tot 4 uur wakker gelegen! En iedere keer als ik me ondraaide, schoot de boel weer op slot, ik heb liggen huilen van de pijn Vervolgens toch in slaap gesukkeld waarna ik om half 7 (!) gewekt wordt door zoonlief die de slaap ophad :x Toen heb ik hem maar in ons bed gelegd, tv aan, papa sliep nog en ben ik toch naar boven gegaan en ben op het matras op zolder gaan liggen. Daar heb ik volgens mij toch nog 1,5 uur geslapen, dus in totaal op de hele nacht wel DRIE uur geslapen! Maar goed, ben helemaal gesloopt, maar huis is weer aan kant en vanavond maar op tijd naar bed. Ik word alleen helemaal knetter van die BI: mijn hubbie riep altijd dat hij zich wilde laten steriliseren, zodra deze meid er is, mag hij ook van mij. Ik wil echt nooooit meer zwanger zijn, dit is gewoon niet te doen! Volgende week moet ik weer naar de VK, ik wil echt dat ze me vanaf week 37 goed nakijken of ik dan al ben in te leiden, want ik zie zo op tegen die nachten met pijn. Eigenlijk zou je nu deze weken zoveel mogelijk rust moeten hebben om je voor te bereiden op de bevalling en de gebroken nachten daarna, nou, ik ben nu al gebroken! Laat staan als straks de baby er is....... Ik strompel ff de trap af voor een punt aardbeienslagroomvlaai, de visite hoefde niet veel gebak. Heeeeel vervelend Heb nog 8 punten appelkruimelvlaai en nog 4 aardbeienslagroom, en nee jullie hoeven me niet te helpen met opeten, dat lukt me zelf ook nog wel hahahaha Ik sla het middageten even over en als avondeten neem ik vlaai
Oooooooo taart =P~ =P~ =P~ mag ik echt niet een heel klein ienemienie stukje? Please [-o< Loran, gelukkig, ze zit er nog in, en hihi, ik zie je al helemaal zitten, in je nachthemd, op een stoel/bank, garen of wol of wat dan ook in je handen en maar knopen tijdens het puffen Mannetje al wakker? Kuki, vanmiddag nog maar even gaan liggen denk, wel balen meid al die pijn. Hopelijk komt de rozige wolk voor jou dan na de bevalling. Sonja gefeliciteerd met je nichtje ! He Lintje, mijn paps was ook gister jarig En nee, krijg gelukkig geen harde buik door volle blaas, mijn blaas is niet zo vaak echt vol, want ik ga regelmatig naar de wc hihi Maar krijg wel harde buik van zn getrappel. Pfff, heb echt het idee dat ie nu veel vaker wakker is dan slaapt. Dat wordt nog wat. Weet iemand of zn bewegelijkheid in de buik typerend is voor buiten de buik? mama's? O en gister voor het eerst rennies gekocht, kon er niet meer tegen. En jawel, het helpt, heb heerlijk geslapen, kon me zelfs weer een beetje gewoon omdraaien zonder een scheut zuur spul in mn keel te krijgen. Bah. Neem er zo nog een want we gaan picknicken met mn mans familie in het park tenminste, we nemen stoelen mee en dan gaan we even een paar uurtjes zitten kleppen in de zon en dan gaan we naar mn vaders verjaardag Ben erg blij met het weer vandaag
Hihi Son, die foto dat ie verschoond wordt met die term in zn ( . ) hihi hij kijkt wel vrolijk he En wat goed dat ie zn temperatuur zelf al kan regelen, gaat echt super. Kz vertelde trouwens dat twee kruiken toch echt wel handig is, niet zozeer voor de baby maar om alvast alle spulletjes warm te maken voor de geboorte. Dekentjes, kleertjes etc. Dus gelukkig heeft mamsie er nog een paar, hoef ik geen nieuwe te kopen. O, en zie het net pas, ben vandaag 35 weken, met nog 35 dagen te gaan
Raccon, gefeliciteerd met je 35 weken!! Ik heb mijn vader al in jaren niet gezien. Hij weet niet eens dat ie opa wordt.. biologisch gezien dan. Hier ook twee kruiken. En ook twee rubberenkruiken voor mij! Beebemeis hier zet zich met haar kont en voeten af aan beide buikzijden.. En niet 1 keer... neeeeeejjj.. 100 keer! En luisteren.. ho maar! Taart mjammie.. Kuki, Ik duim voor je met een inleiding met 37 weken.. Ik klaag maar niet meer over mijn nachten.. die zijn vergeleken met die van jou heerlijk.. Son.. och, wat een snoepie heb je.. en waarschijnlijk eerder naar huis dan de geschatte bevaldatum.. O, wat goed van Kenji! Hebben jullie dat ook dat als je in de stad loopt mensen alleen nog maar kijken naar je buik, omdat die gewoon echt gigantisch is nu?
loran>doe je wel rustig aan. mamavan amber>je bof met zulke ouders... mamamarjon>deed het echt zo zeer ik moet waarschijnelijk ook,als ze nog niet gedraaid is de 17e net huis samen schoongemaakt,heerlijk...ga nu ff genieten van het mooie weer.morgen is het weer voorbij geloof ik. ((((knuffels aan iedereen)))))))
En hij is wakker Hij wil F1 kijken, dus heb hem eruit getrommeld.. Met de mededeling: Voor half 2 aangekleed, gewassen, gegeten etc. voor de tv. anders geen F1 vandaag . En snel dat hij uit bed kon . Reden dat ik gisteren heen moest was, omdat hij een extra controle wou hebben hoe ze lag ( maar ze ligt nog steeds goed), en om te kijken of er evt. al ontsluiting te zien was (dmv. inwendige echo). Ook heeft hij de baarmoederslijm opgemeten, is normaal 40mm, die van mij was al afgeslankt naar 35mm. Vandaaruit kon hij zeggen dat het al wel aan het rommelen was, maar op dat moment nog niet tot onsluiting leidde. Maar dat het niet uitgesloten was dat het binnen 24uur wel al ontsluiting gaande was.. Vond het eerlijk gezegd niet erg hoor om er heen te gaan.. Heb nl. even van mijn meisje kunnen genieten ( was met 19 weken voor ht laatst, dus stiekem wel blij dat ik haar gisteren nog even zag ).
He meiden , ik heb weer wat : Loop al een paar dagen rond met pijn in mn buik , een rommeld gevoel wat ik nog nooit eerder heb gevoelt tijdens deze zwangerschap. Ik weet niet of het erge pijnlijke harde buiken zijn of oefenweeèn. Mijn omschrijving : Krampachtig gevoel vooral in onderbuik. Net of je nodig naar de wc moet. Een druk in onderbuik. Pijnscheuten... onderbuik, zijkanten , liezen Ongesteldheids gevoel in onderbuik , benen en rug. Zwaar gevoel in benen. Veel afscheiding. Wat denken jullie dat dit is ? Hoe omschrijven jullie een harde buik ?
Als ze niet met regelmaat komen ( ruim een uur bijhouden ) zijn het oefenweeën. Houden ze ruim een min. aan, en komen met/binnen 5 min. terug, dan kan het 'begonnen' zijn. Als je onder de douche staat, of een kruik neemt, en het neemt af, dan zijn het ook (vaak) oefenweeën. Als er echt regelmaat inzit ( en je hebt het ruim een uur/ anderhalf uur bijgehouden), dan wel je VK bellen hoor! Oefenweeën komen nl. afwisselend, en duren vaak minder dan 30-40 sec. en er zit geen regelmaat in ( in het opkomen en gaan ).
Ik heb gisteren zo'n geweldig leuke bruiloft gehad! Wat een feest....echt super! Heb geen 1 x op mn horloge gekeken..tijd was voorbij gevlogen! Ben nu wel erg moe en last van mn kont maar we waren ook pas om 2.15 thuis! Maar echt heerlijk genoten! Sorry sorry voor de dames die een vreselijke nacht hebben gehad! Dikke knuffel!