Ik zit nu veel stil, met de benen omhoog.. Maar de rugpijn begint weer + harde buiken... Bijna net zo laat als gisteren .... Dus ik weet even niet meer wat ik ervan moet denken.. Heb op de bank een celstofmatje gelegd.. stel je voor...
Hee Tan, wat vervelend. Loran heeft ervaring met oefenweeen.. dus misschien is dat het. Een harde buik is bij mij dat mijn buik hard wordt, alsof er een hard opgeblazen voetbal in zit. Meer niet, absoluut niet pijnlijk, en met even zuchten of gewoon negeren trekt ie weer weg.
wauw, Alice, wat een knalfeest! Leuk meid, vandaag of morgen ben je vast gesloopt.. maar echt supertof zo'n leuke avond. Lekker ontspannend!
Hoi Meiden, Ik heb met spanning Loran gevolgt, en meerdere keren gekeken tot ze wer terug was... pfff iel mee. nog even twee weekjes volhouden hoor, Dan is de kleine netjes op tijd.BLoeddruk is wel hoger, maar nog steeds netjes hoor Loran. Sterkte meid MamavanAmber : huis wordt leuk hoor, schattig al dat roze in de kamer van Amber Sonja: gefeliciteerd met je nichtje en wat een prachtige foto's van Kenji weer, wat zou het heerlijk zijn als hij straks naar huis mag.. Daantje : ik ga komende week naar Harry Potter, ben ook erg benieuwd of de kliene protesteerd. Bij Pirates of the carebean deed hij dat wel. Miza: goed dat je je rust neemt, mijn shoppen liep ook uit op een avond harde buiken, pijn in de rug etc..... wel lekker geurtje gekocht, en een extra kussen, en dekbedovertrekken, en command an conquer ( pc spel) en en en .... ehh wellicht misschien iets te zwaar getild ... Gummetje : gezelligeverjaardag gehad. De zieke kan misschein samen met paps lekker dvd tje kijken oid... Mamalieske: dat klinkt heel pijnlijk diet voeten. Maagzuur... ik eet gewoon Rennies,veel plezier bij je oma Kuki: wat @#$%^#@%$ toch allemaal. schop die vader het bed maar uit om voor de kleine te zorgen hoor. Jij hebt rust nodig ! Raccon: heir ook tee kruiken, dat moest inderdaad, we zijn maar niet gaan zeuren. Lintje : lekker gefietst? Kun je dat nog wel hebben? Tanja : oefenweeƫn , harde buiken, volgens mij is het allemaal hetzelde rond deze tijd van de zwangerschap Alice: heerlijk he zo'n avond, en dan dat je gewoon even niet alleen maar zwanger bent ( tenminste dat heb ik als ik er eens echt uit ben)
Ja, de eerste 100 meter voel ik mijn blaas, maar daarna.. heerlijk! Alleen had Tj ineens het idee om niet te gaan fietsen maar te gaan wandelen.. Dus heb een heel stuk gewandeld in het bos. Kan ik blijkbaar ook nog hebben. Ik voel het wel, die extra kilo's.. maar blijkbaar vindt mijn lichaam dat prima. Alleen ik sprong over wat boomstammen en een hek en dan zegt mijn bekken wel: doe maar niet, is niet zo slim.. haha en ren ik net de trap op.. hijg hijg.. ow, die conditie heb ik dus niet. ha.
Oke, dan zijn het dus duidelijk oefenweeen. Ik heb het bijna de hele avond en nacht. Overdag af en toe.. Wat wil dit zeggen , is het erg ?
Nee, het is niet erg. Een lekkere warme douche helpt vaak. Daarnaast veel rusten en ontspannen en vooral niet op focussen, proberen te negeren. Voordeel is dat als je oefenweeen hebt (gehad) de ontsluitingsfase tijdens de bevalling sneller verloopt..
Hoi meiden Wij zijn weer terug uit Valkenburg. Heerlijk weekend gehad. En redelijk goed weer ook nog. Ik ben gisteren zelfs verbrand ! Heb een beetje half/half bijgelezen. Ik hoop dat het ff rustig blijft Loran, want dat is echt nog veel te vroeg. Tanja ook aan het rommelen. Pfffff wat is het toch spannend nu hƩ meiden. En dan te bedenken dat de laatste van ons clubje misschien zelfs september gaan halen Duurt nog wel even deze spannende weken Mooie foto's Sonja en wat fijn dat het zo goed met hem gaat. Ik hoop dat hij flink eerder naar huis mag. Zou wel zo fijn zijn Wij gaan zo ff eten (pizza's in de oven) Allemaal smakelijk eten en tot morgen Groetjes Kirsten
Welkom vterug Hopla, Tanja, ik heb ze ook vaak een uur of meer achterelkaar en dat een paar keer per dag.... Schijnt erbij te horen
hmm zit hier weer te brullen hoor kom thuis stik gezellige verjaardag gehad staat mijn vent de rommel van zolder te halen (ik had hem gezegd maar thuis te blijven omdat ie het zo in zijn rug had hij kon bijna niet lopen ziek kind toch maar meegenomen enz)dus ik zeg jij had het toch in je rug zegt ie ja ik wist wel dat je ging zeiken nou vraag ik je ik kan gewoon nisk goed doen hoor zo was het helemaal niet bedoeld van mijn kant maar nu zit ik dus maar op zolder hij is ondertussen beneden eten was ook al niet goed genoeg enz hij moet maar zien wat ie eet dan zo vertik ik het ook zo tegen mij uit te vallen ik bedoel als ie de zolder kan gaan ruimen had ie ook mee naar een feestje gekunt toch komt wel lekker over zo op iedereen
Hopla, welkom terug! Wanneer stopt die nesteldrang..? Ik heb de ramen en kozijnen gedaan.. na twee jaar..
Gummetje : je hebt gelijk, enneh eten niet goed genoeg. pffff ..... Dan kookt ie toch lekker zelf..., mag blij zijn dat je uberhaupt kookt ( na een drukke verjaardag) , hij had ook kunnen zorgen dat het eten voor jou klaarstond toch .... Sterkte meid !
volgens mij had ie het door hij komt net naar boven en vraagt hoe mijn dag was beetje omslachtig zegt ie ik kan ook niet stil blijven zitten hoor dus ik weer dat geeft je nog geen reden om tegen mij uit te vallen en heb je nog wat te eten gevonden ja kip eet ie zowat elke dag nu geloof ik hmmm mannelijk zwangerschapskwaaltje misschien? maar goed knuffel kus bedoelde het niet zo enz enz enz tis al weer goed
Kom hier nog eventjes een kijkje nemen, in het begin heb ik een paar keer meegeschreven in dit topic, maar daarna niet meer. Ik vroeg me af of het al begint te rommelen bij sommige meiden hier? Nu kunnen we toch allemaal beginnen aftellen naar de bevalling toe. Hier nog geen tekenen van een eventuele bevalling. Vrijdag op controle geweest bij de gyn, alles zat nog mooi hoog en nog geen opening. Ons kereltje zou nu zo'n 2kg800 moeten wegen.
Heb ik weer: in de tuin in slaap gevallen in de zon....leuk tomatenkleurtje heb ik nu! FF kijken of mijn kleding hier nog bij past! Hele lome middag gehad, hubbie was met zoon lekker 2,5 uur bij zijn ouders dus heb echt even tijd voor mezelf gehad (= met een boek in de tuin zitten, heerlijk!) en hoop een beetje slaap in te kunnen halen komende nacht. Tot morgen!
Geeft niet, altijd welkom hoor! Op 25 juni heeft Sonjaw een zoontje gekregen, 5,5 week te vroeg. Verder nog geen bevallingen (voorzoverweweten) wel veel oefenweeen en meiden die vanwege (lichamelijke/medische) klachten eerder worden ingeleid of een KS krijgen. Vanaf volgende week verwacht ik een (wekelijkse) een geboorte waarmee de storm op gang komt.. En sommige meiden die zich nog heel erg fit voelen zullen waarschijnlijk doorlopen tot september (ik dus.. :x )
Als we net dan doen alsof we ons niet meer zo fit voelen, zou het dan sneller komen? Ik wil niet wachten tot september!