augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    misschien helpt het! Ik wil met 39 weken bevallen, ik wil met 39 weken bevallen, ik wil met 39 weken bevallen, ik wil een augustus-2007-baby, ik wil een augustus-2007-baby, ik wil een augustus-2007-baby, ik wil een makkelijke thuisbevalling, ik wil een makkelijke thuisbevalling, ik wil een makkelijke thuisbevalling.. zo deze positiviteit vasthouden en nu afwachten.. :D

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Nou meiden , als die oefen weeen aanhouden tot de 40 weken , wil ik eerder
    bevallen !
    Ze zijn echt pijnlijk aan het worden en heb het steeds vaker :(
    Ik denk dat ik morgen -voor de zekerheid- toch even mijn vk bel om het te melden.
    (heb Donderdag pas een echte afspraak)

@ Loran
    , hoe is het nu met jou?
    Heb jij ook zo veel last van afscheiding? Hier loopt het er echt uit :oops:

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Afscheiding wordt steeds meer..
    ( loopt soms langs de benen)

Moet woensdag weer heen voor controle (gewone afspraak), maar er stond al wel in de comp. vermeld dat ze moeten kijken of er evt. ontsluiting is/ ontstaan.

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Had Sonja ook niet last van afscheiding? :confused:

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik meld me trouwens weer eventjes..

Wat is stil zitten/ liggen moeilijk zeg, voor zo'n miep als mij :) .

Wil echt van alles wel gaan doen, maar dat lijkt me niet zo verstandig, krijg dan nl. (alleen bij een poging alleen al) weer die pijnlijke rugklachten + harde buiken (tegelijk).

Heb vanmiddag een begin gemaakt met de vloerkleed..
    Wat gaat dat nog lang duren zeg, wil het voor dat ze geboren is, af hebben!

Met rust is het wel prettiger, merk ik nu, want zodra ik opsta, of naar de wc loop .. :cry: .

Hoop dat het gauw afzakt!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja klopt..
    En die liep 's avond naar de deur, om die open te doen, en toen braken de vliezen..
    Sonja was ook een deel van de slijmprop verloren..
    En had ook al 2 dagen last van 'krampjes'.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Als ik kijk naar de juli-2007 mama's valt het bij ons nog mee met de vroegbevallingen.. :D

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ohh jee had sonja ook veel afscheiding :eek:
    Hier word het steeds meer.
    Vandaag is alweer de 4 de dag dat ik er zn last van heb...

Morgen even melden bij de vk lijkt me wel verstandig ?

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Inderdaad zeg!
    Keek er net even . 32weken, veel 36weken :confused:

Dan doen wij het op zich nog wel netjes ;)

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Gummetje : gelukkig maar ,vooral dat ie het zelf door had is erg lief :)
    Kuki: fijn zo'n middag , klinkt heerlijk.

Ik had vandaag in de tuin gewerkt : geen goed idee. Hoofdpijn ... brrrr, ik keek er scheel van... vriendje heeft mijn nek gemasseerd, ( moest ik wel erg lief vragen) dat hielp uiteindelijk.

Waar is Kiki trouwens ?
    Vanavond maar fijn command en conquer spelen, Vriendje vind het er zo gaaf uitzien, dat hij bijna van zijn console geloof afstapt en een pc spel wil gaan spelen ( hij is fervent Xbox fan, nu 360 uiteraard... wij hebben bijna alles in huis op console gebied, ik de handhelds en ps2 , hij de xboxxen ... wij sporen niet :) )

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    mamalieske, meis, dikke knuf voor jou! Hoop dat je echt wat minder last gaat krijgen van je voet...

Loran..ben blij dat je er nog bent meis!...rustig aan en hele dikke knuf voor jou!

Lintje, hier ook steeds een harde buik als ik naar de wc moet. Denk dat ik voor de zekerheid toch maar weer m'n urine ff bij de huisarts afgeef...Kan geen kwaad in ieder geval ;)

Kuki, toch eigenwijs geweest meis! Foei ;) . Ach als troost een paar punten vlaai extra maakt veel goed toch :) :).
    Zonder gekheid...meis, rustig aan en hoop voor je dat je met 37 weken gelijk mag bevallen. Dit is ook nix. (((KNUF))

Hopla, heerlijk dat je zo van je wekend hebt genoten meis!

gummetje, mannen...Knuf voor jou meis! ( Enne als je ze begrijpt mag je het mij uit komen leggen hoor ;) de gedachtengang van hun soms..... )

Kathy, gezellig dat je weer eens langs komt...Hier ( gelukkig) nog alles rustig :)

Tanja20, rustig aan jij he?! nog even wachten..Is nog geen tijd voor jou :( Zou als ik jou was echt de verlos bellen morgen hoor, of zelfs vanavond al....

DUS meiden, je ziet het...Geen deuren meer open gaan doen :) ;) ;) ;) Maare rustig aan allemaal he...

Slaap lekker allemaal ( hoop ik :( )

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Avond dames,

Hier vandaag een rustig dagje gehad maar mijn buik is steeds vaker hard en de voetjes doen nog steeds pijn, zit nu met een ijscompres op de voetjes en of het helpt.... denk het niet. Maar ja het kalmeert ietsjes.
    @wannabe, hier loop ik continu met renie's maar die boer ik ook omhoog, iig smaakt als renie's (sorry voor de details)

Morgen krijg ik een liggings echo om te kijken hoe de kleine ligt, de vk kan er door de voorliggende placenta geen chocolade van bakken. Ik ben reuze benieuwd want ook ik heb geen idee meer.
    De kleine zakt wel steeds verder naar beneden maar ik meen voeten onderin te voelen.... spannend dus.

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kiki? vast aan het bijknuffelen met haar hubs. Tis hier echt heel rustig, ik mis veel meer meiden.

Weltrusten allemaal! :D

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja, ik ben er nog steeds :) .
    Ga zo richting bed...
    Want ik kan niet meer zitten.

Morgen moet ik er vroeg uit..
    Moet naar mijn 'oude' werkgever, iets vragen/ ophalen.
    En ik heb er zo veel zin in, en de energie er nu voor (not ;) ) heb...

Welterusten dames!

15. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    hallo ladies, ik had een vraagje..

mijn borsten lekken niet.. moet ik me zorgen maken>? betekent dat , dat ik lege borsten heb of zo? ik vind ze ook niet ergg veel te zijn gegroeid.. wanneer komt de melkproductie op gang, na de bevalling? lekken jullie al?

wat een hoop vragen he.. :oops:

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik had al lekkende borsten toen ik positief teste, maar heb er nu geen last van hoor. (gelukkig)

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb ook geen lekkende borsten...dat hoeft toch ook niet? Maak me dr geen zorgen in ieder geval.

18. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, daar was ik dus alweer.... Vannacht echt een beroerde nacht gehad ! Ben er denk ik wel 10x uit geweest om naar het toilet te gaan, heb geen oog dicht gedaan....

Die buik van mij begint nu echt in de weg te gaan zitten. Voordat ik zwanger was, sliep ik altijd op mijn buik, maar op een gegeven moment gaat dat natuurlijk niet meer. Nu ben ik overgestapt naar op mijn zij slapen, maar ook dat ging vannacht voor geen meter ! De kleine vent was behoorlijk onrustig vannacht, mijn ribbenkast heeft het zwaar te verduren gehad. Alles, maar dan ook alles doet pijn !

Pffffffff, nog maar een paar weken, dan heb ik die kleine man eindelijk op mijn buik, ik kan niet wachten ! Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd....

Als ik vandaag de energie kan opbrengen ga ik vandaag weer wat spullen inpakken en rij ik naar het nieuwe huis toe. We willen er aankomend weekend voor het eerst gaan slapen, spannend hoor ! Ook Amber is er al helemaal klaar voor, die vraagt elke dag: wanneer mag ik in mijn prinsessenkamer ?

Ook moet ik nog even naar de Hornbach toe om plinten te kopen voor de vloer die beneden in de huiskamer ligt. Ik heb er zo een zin in om aan het inrichten te gaan beginnen !

Maar eerst zo meteen eens proberen terug te kruipen in bedje, misschien dat ik toch nog een uurtje slaap kan meepikken.

Sorry voor dit ego berichtje, als ik straks wat uitgeslapener ben zal ik uitgebreid te tijd nemen voor jullie hoor :) :) :)

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He mams van amber ook al een rot nacht gehad, is niet fijn .... i know.

Hier al vroeg uit de veren omdat ik naar de liggings echo moet, hier voel ik dus alleen maar rommelen onderin ..... ik vermoed dus nog steeds een stuit.
    Dus over trappelen tegen je ribben kan ik niet meebabbelen, ik voel vaak alleen een grote harde brok onder mn ribjes en geen idee welk gedeelte van de beeb het is.... rot placenta die er dus complet voor ligt.

maar nu dus ff snel douchen en de auto in, wil mn bezoekje aan het medisch centrum combineren met prenatal en kringloop winkel in den bosch.
    Ben niet zo van de kringloop hoor, maar tis zo'n grote zaak dat ik er altijd ff binnenloop als ik in de buurt ben, heerlijk snuffelen tis net een rommelmarkt en dan ben ik ff van de straat ;)
    even de zinnen verzetten, en verstand op 0!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen dames,

Net even teruggelezen vanaf zaterdagochtend :) Zelfs in het weekend gaat het nu door, leuk!

MamavanAmiek Dan ben ik regelmatig bij jou om de hoek te vinden hoor! Mijn hubbie komt uit Zevenaar en zijn familie woont daar nog!

Wannabe Thanx voor de bloeddruk zorgen en het advies om rustig aan te doen…maar megadruk weekend gehad, en ik heb me in tijden niet zo relaxed gevoeld, was zo fijn. Zelfs mijn buik zat niet echt in de weg (oke wel als ik mijn neefje achterna rende ;) )
    En nog leuke dingen bij Douglas kunnen scoren (100 euro is er altijd zo doorheen bij mij hoor :eek:oops: )

Lintje[]b/] Bedankt voor het heerlijke box verhaal op de vroege ochtend, doet me echt goed :)
    En ja, ook hier kijken mensen alleen nog maar naar mijn buik, ik ben er niet meer. Het valt me trouwens ook op dat de jonge mannen heel nieuwsgierig kijken, jonge vrouwen negeren het, of kijken jaloers en oudere mannen vertederd. Valt me zo op.
    O, en mensen die zich fit voelen, lopen dus door tot september…nou dat ben ik dus ook, want ik voel me (sorry voor veel anderen hier) fantastisch :)

Mamalieske Alles weer een beetje ok met jou, zit je niet echt mee, je blijft maar kwaaltjes houden.

Mamavanamber Het gaat echt opschieten met je huisje nu, spannend, want met de kleine gaat het ook snel. Wat zijn al onze banners al ver!
    En inderdaad erg lief van je ouders, ik zou niet zonder de mijne kunnen, hebben bij onze verhuizing ook heel wat gesponsord, waren we ook erg blij mee.
    En je huisje ziet er tiptop uit. En je plofbuik…hihihi, je staat op ploffen, mooi gezicht, echt de laatste loodjes.

Sarake Goed nieuws dat je toch eerder kan stoppen met werken, kan je nog even goed uitrusten voor de grote dag.

Kuki Van mij mag je wel een julimama worden, maar dan moet je wel hier blijven :(

Sonja Wat gaat het toch lekker met dat kereltje van jou! Maar nu moet jij ook nog even rustig aan gaan doen. Want hij komt toch echt naar huis hoor, en dan moet je helemaal uitgerust zijn. Je moet ons wel een klein beetje het goede voorbeeld geven.
    Gefeliciteerd ook met de nieuwe wereldburger Esmee.

Loran Wat maak je me nou, wat spannend…en nu stil blijven liggen op bed…niet voordringen, nog even een paar weekjes wachten…brrrr…wat spannend.
    Gaat het verder nog wel een beetje met jou en ook nog met je vriend?

Alice Fijn dat de bruiloft zo leuk was, en was wel een latertje voor je, kan je alvast wennen ;)

Gummetje Een dikke <knuf> voor jou.

Mamary Mijn (.)(.) lekken ook niet hoor, en op de bv-cursus werd aangegeven dat dit totaal niet uitmaakt. Het is juist fijn als ze dat niet doen,

Tanja Al een afspraak gemaakt bij de VK voor vandaag?

Zo, hopelijk niet al te veel medemamma’s vergeten…heb ik nu over Fibi heen gelezen, die mis ik toch wel in mijn lijstje…Fibi, waar ben je?

Hier echt een megadruk, maar ook onwijs leuk weekend gehad. Burgers Zoo met mijn neefje was echt geweldig, wat een heerlijk kind, doet nergens moeilijk over, lacht de hele tijd, huilt vijf seconden na een val van een betonnen trapje :oops: en loopt weer vrolijk verder. Gelukkig heeft manlief het meeste renwerk voor zijn rekening genomen, maar ook ik kan er nog wel wat van hoor! ’s Avonds bij mijn schoonzusje gegeten en om twaalf uur reden we weer naar huis. En nergens last van, niet van mijn bekken, rug, buik o.i.d. ik ben echt gezegend.

Gster een echte tuindag gehad, gesnoeid, onkruid verwijderd, gras bijgewerkt, klimop gevlecht. Daarna gekookt (hubbie moest natuurlijk even spelletjes op de pc spelen) vijf wassen gedraaid en toen het bed maar eens opgezocht.

Nu ben ik echt doodzenuwachtig voor de controle bij de gyn straks…ben zo bang dat mijn bloeddruk weer te hoog is, en ik wil echt no way daar blijven.
    Maatje gaat mee, hij wil nooit ergens mee naar toe, en nu wil hij perse mee, terwijl ik liever alleen ga…wat zijn mannen toch gekke wezens.

Morgen intake van de KV…snel dus nog alles even schoonmaken (gister weer te horen gekregen dat ik een ontzettend slechte huisvrouw ben), opruimen en…en…en…ik weet het niet meer.

Tot straks :)

Deel Deze Pagina