augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge allemaal

Ik wil toch even op jullie reageren kwa slijm verhaal.

Ik had al 5 dagen last van slijm verlies.
    Mijn vk zei dat dit komt in die periode omdat je baarmoedermond al wat aan het veranderen is.Je kind indaald en alles zich klaar maakt voor de geboorte.
    Wel had ik dus als ik nu terug denk al vanaf zondag avond wat voor weeen maar die waren overdag maandag weer weg en maandag rond de zelfde tijd weer terug als zondag heel raar maar toch waar.ik heb rug weeen gehad geen pretje dit klopt ook omdat Kenji met z'n gezicht richting schaambeen lag daar krijg je rug weeen van omdat het achter hoofd op de ruggegraad ligt dan.

Meiden het enigste wat ik kan zeggen doe rustig aan en wacht af maak je niet druk en als het moet komen komt het toch wel.En kijk naar mijn kleine Kenji hij is ook helemaal gezond!.

Mamary Lekkende borsten hoeft echt niet van te voren heb ik ook niet gehad.Ja nu wel niet normaal meer vanmorgen ook weer alles nat en mijn zoogkompressen kon ik uit knijpen.Maar ga vanmiddag even kijken er schijnen siliconen te zijn die dit tegen gaan vertelde de vk mij dus die maar uitproberen.

Mamalieske hoop dat je ukkie toch goed ligt.

Mamavanamber pas je op niet te veel doen he ;)

Hopla fijn dat je zo lekker weekend heb gehad.

Wannabe tuin werk is niet goed voor een zwangere.hihi
    Moet ik zeggen als kraamvrouw heb gister lopen spitten dat Ati riep he je moet rusten hoor.

Gummetje mannen plak ze achter het behang :)

Nou ga even de site bijwerken en nog wat doen.

Iedereen een fijne dag

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden ik heb even naar jullie banners gekeken en jullie hebben allemaal de zelfde klachten zo ongeveer.
    Dit komt echt over een wat mijn vk zei dat dit het voorwerk is om alles klaar te maken dat heb ik ook gehad.Alleen ging het bij mij een stapje verder.En als mijn vliezen nog niet waren gebroken hadden ze het misschien wel uit kunnen stellen met ziekenhuisopname en weeen remmers.

Niet druk maken maar het wel goed in de gaten houden en luisteren naar je lichaam.Sorry heb ik ook niet gedaan maar als ik terug kijk dan weet je het wel.

KIKI ben je gek ofzo met jouw bloedruk nog zoveel doen.Hoop wel dat hij goed is vandaag maar daarna rust he en niet meer druk doen je moet aan de gezondheid denken van jullie allebij.Enne hier spreekt de oppermoeder he dus pas op [-X :) :) :) :) Ik voelde me ook goed stond ook nog gewoon de stal van paard lief uit te mesten.

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames, hier na 3 k*t nachten weer eens heerlijk geslapen :D Echt, meiden die dit vaker hebben, leef met jullie mee, snap niet dat jullie dat volhouden hoor. Merkte echt aan mijzelf dat ik er een beetje down van werd. Dikke knuf voor jullie allemaal dus! Enne petje af ;)

Kiki, suc6 bij de gyn straks en kan me voorstellen dat je je weer ff helemaal lekker voelt na een dagje echt je energie kwijt te kunnen... Lijkt me ook weer heerlijk om weer eens heerlijk te keer te kunnen gaan in de sportschool maar ben bang dat dat nog even zal moeten wachten ;)

mamalieske, jij suc6 met de echo straks. Duim voor je dat het allemaal mee mag vallen ( beetje hoop kan geen kwaad toch ;) )

mamavanamber, meissie, dikke knuf voor jou! Hier geen getrap tegen m'n ribben gelukkig. Uk maakt er hier een sport van om zich naar links en rechts tegelijk uit te rekken ( of wat hij dan ook aan het doen is :( :( ) Kan je vertellen ziet er leuk uit maar voelt ook niet echt fijn ;)
    Maare rustig aan he?!

Mamary, hier gelukkig ook niet echt lekkende borsten...heel af en toe een drupje maar daar kan ik mee leven ;)

Loran, hoe gaat ie met jou meis? Nacht een beetje door gekomen? Suc6 bij je (ex?) werkgever straks.

Tanja20, hoe gaat ie nu met jou meissie :(:

Zijn er hier nog steeds niet uit wat voor geboortekaartje er komt. Wil het nu toch echt wel geregeld hebben :( :( Hubbie en ik verschillen nooit echt van mening maar op dit punt zijn we echt al bijna 20 weken bezig :)
    Heb nu gezegt dat w er UITERLIJK morgen uit moeten zijn. wil het gewoon klaar hebben nu.

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Daantje tja die nachten..... laten we er over zwijgen het is niet voor niets dat ik overdag zoveel mogelijk leuke dingen probeer te doen.... compenseert het gemis van slaap denk ik.

Veel suc6 met het uitzoeken van het kaartje, dat was hier erg simpel ik koos er 3 uit, en mijn man mocht er daar 1 van kiezen, scheelde me veel tijd ;)

En tuurlijk hoop ik ook heel erg hard dat de kleine er netjes voor ligt, maar ergens zegt een stemmetje dat ik me voor moet bereiden op een stuitertje, dan valt het altijd mee.

Zo nog ff tandjes poetsen en dan gan we de auto in, moet er om 10.00 uur zijn en ze zijn daar met de weg bezig.... dus ruim van te voren vertrekken, mijn man tref ik daar.

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Morgen meiden !

Hier is het rustig.
    Wel last van harde buiken en die weeen!
    Mijn afscheiding is alweer volop aanwezig , het word zelfs een beetje
    rood/bruin van kleur. Het is super dun en niet helemaal helder.
    Wat wil dit zeggen ? :oops:

Ik wacht en kijk vandaag nog even aan , anders lig ik mn VK even in.
    Wat zouden jullie doen ?

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Tanja wel even bellen want het hoort geen kleur te hebben.
    Beter even na laten kijken het hoort voor zo ver ik weet melkachtig wit te zijn of kleurloos.
    Meid bel even dan weet je het zeker ;)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    M'n mannetje is over 12 uur en 3 kwartier al weer 14 dagen oud wat gaat de tijd toch snel.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik heb gebeld en moet vanmiddag om 1 uur meteen komen om me even te laten onderzoeken.
    Brr krijg wel de kriebels hoor, ze laten me toch niet voor niets komen.
    Pfff onzekerheid :oops:

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goed gedaan tanja beter even controleren en weer lekker naar huis als dat er wat zou zijn. :thumup:

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He meiden wanner kunnen we het topic de mama's open maken voor aug 07.
    moeten we daar mee wachten tot aug?

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gaat echt snel Sonja!
    Al wat meer bekend over wanneere hij naar huis mag?

@ Tanja-> De VK bellen hoor! Al is het voor je eigen gemoedsrust!

@ Kiki -> Succes bij de Gyn.! Hopelijkis je bloeddruk wat gezakt! Doe je wel rustig aan?

Zo, ik ontwaak langzaam van mijn waardeloze nacht.. Ben er wel 6x uit geweest volgens mij..

Tot dusver gaat het wel, ik merk het wel, maar onderdruk het nu (toch) wel een beetje hoor..
    Denk dat dat stukje overgeven echt weer opgaat, zodra het weer 'erger' wordt..
    Maar moet niet te lang áchter de comp. zitten, dan begint het toch wel weer wat erger..
    Dus dat wordt denk ik weer een 'hangdag'...

12. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoi goedemorgen,

Hier nog eentje met zo'n geweldige nacht achter de rug NOT! Was ik niet wakker door het maagzuur, dan moest ik wel weer plassen en anders was uk wel aan het stuiteren....
    Wordt dus een leuke dag vandaag..... Maar mn collega waar ik het meeste voor moet doen (van die leuke onverwachte klusjes) is met vakantie dus dat scheelt al weer..

Mamalieske succes bij de VK ben benieuwd of ie goed ligt.

Tanja doe rustig aan en succes vanmidag

Sonja gefeliciflapstaart met de 2e verweekdag (is vast geen nederlands maar wat maakt het uit) van Kenji!

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    tanja succes vanmiddag,goed dat je gebeld hebt.

mamalieske hoop dat de beeb goed ligt.

sonja wat gaat de tijd hard he.

daantje hier waren we al vrij snel uit,over een kaartje.
    maar hou er wel rekening mee,als je bij een kleine drukkerij gaat,dat ze soms wel eens dicht gaan in de zomervakantie.dat is bij ons dus het geval,van 5 aug tot 10 aug is ie bij ons dicht.

mamary hier ook geen lekkende borsten,maak me er ook geen zorgen om hoor!!! lijkt me wel lastig lekkende (.)(.)

zo hier schijnt het zonnetje af en toe..
    gister was het heerlijk he..
    heb gister toch denk ik te veel gedaan,kon gisteravond haast de trap niet op,zo last van mijn bekken,ik zakte ook iedere keer door mijn rechterbeen als ik een pijnscheut kreeg.gelukkig liep mike achter me anders was ik denk ik gevallen.zal me vandaag wat rustiger gaan gedragen. ;)

ojagoedenmorgen

14. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hier ook geen lekkende borsten, en dat had ik mijn vorige zwangerschap ook niet , en de BV ging prima hoor. Na de bevalling lekte ze voor tien :)
    Mamalieske : hoe is het gegaan, hoe ligt de klein nu ?
    Kiki : klinkt lekker zo'n weekend.Ik kan er ook zo van genieten om even niet alleen een zwangere muts te zijn. Ja 100 euro geef je erg makkelijk uit bij de douglas 1 geurtje ( cacharel) en een nieuwe dagcreme ( gebruik altijd lancome , maar had een hele fijne geprobeerd tijdje terug an Biotherm). Gelukkig kreeg ik ladingen proefmonstertjes erbij dan lijkt het of je nog heel wat hebt :)
    succes bij de gyn!

Sonja : Oppermoeder , yep die moeten we er maar in houden. Ik ken het . Er zij ndage ndat ik me echt koest houd ,maar zoals gister, zand verpaatsen in de tuin, kast uit en ingeruimd... vriend beetje boos op me ..
    Gefeliciteerd met Kenji :) ... twee weken alweer ... wow. Jij moet uiteraard het augustus Mama topic maken. Maar misschien wachten tot kleine nr 2 ?
    Tanja: verstandig dat je gebeld hebt. succes alvast

Alle meiden met slechte nachten : sterkte. Ik heb het niet zo erg als jullie, en benijd jullie niet (ik heb alleen af en toe wat kramp in de kuiten, maar niet eens zo erg)
    Daantje : ook zo'n zin in sporten , ik ook. Geboortekaartje... tsja ik heb vriend maar zijn zin gegeven. Kan er wel mee leven. Kom er zelf toch niet uit. Hij blij... kan ik mijn zin op andere punten mooi doordrijven :)

Hier werk ik toch nog maar een kleine beetje. collega is ziek, dus ik pak wat kleine dingetjes nog even op vanuit huis. Ze zijn naar mij toe ook erg loyaal geweest afgelopen tijd, dus dat verdienen ze wel terug.

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Tanja...goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de VK! Beter een keer te veel checken dan te weinig. En hoe dan ook komt het allemaal goed. <hug>

Sonja, wat gaat de tijd snel! Gefeliciflapstaart met Kenji's twee volle weken :whistle:

Pfff, zit er hier al helemaal doorheen. Ben voor het eerst een originele hormonenbom richting mijn hubbie. Ik wil niet dat hij meegaat. Hij gaat nooit ergens mee naar toe en nu wil hij perse mee naar de gyn...onzin! En dan zeker heel erg bezorgd zitten doen, terwijl hij thuis de grootste rommel maakt en echt nergens mee helpt. Grrrr.....moet even ergens op afreageren..
    Ah, daar loopt een kat...maar dat is ook wel zielig...hmmm, de oven moet nog schoon...tot strakkies.

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Je gaat toch niet die kat in de oven stoppen :) :) :) ?

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ehhh, volgens mijn gebruiksaanwijzing mag dat niet, maar geloof, er zit genoeg spek aan deze dikkie dik...en eigenlijk wilde ik de interne temperatuurmeter nog een keer uitproberen :-k

18. @mammary:ik heb ook geen lekkende borsten vorige zwnagerschappen ook niet gehad wel bv gegeven ging prima hoor maak je geen zorgen

@mamavanamber:ik herken het zo erg he dat slecht slapen ik slaap normaal ook op mijn buik wat dus idd absoluut niet meer kan maar op mijn rug gaat ook niet dat is veel en veel te zwaar dus moet op mijn zij slapen
    en geloof me ik heb allebei de zijen al vaak gehad hoor in 1 nacht

@mamalieske:succes bijd e echo en lekker hoor koekeloere bij de kringloop doe ik ook weleens
    tis een beetje live marktplaatsen

@tanja:succes vanmiddag bij de vk hopelijk is het loos alarm

hmmm heb me niet ehct kunnen concentreren op al jullie verhaaltjes want er stond er hier een naast me te zeuren en nummer 2 staat ook al te zeuren datz e geen sokken meer heeft aaarrrggghhh lekker boeiend
    ja grote kinderen leuk hoor hihihihi
    maar goed hier prima geslapen niet goed maar redelijk
    mannetje was eerder wakker als ik maak je ook niet vaak mee maar die heeft een hoop te doen vandaag
    en ik voel de kleintjes veel minder nu logisch want ze zitten krap natuurlijk maar toch vind het wel eng zo afentoe krijg ik wel een bewegingkje en dat stelt me dan wel gerust maar de lange serie bewegingen die ik gewend ben dat is niet meer
    de dag begint hier op zich wel mooi met het zonnetje ben benieuwd hoelang het duurt
    nou ik ga nu het nog mooi weer is effe de kids naar buiten kicken hihihi

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahaha KIki heeft last van haar hormonen.
    Word nog veel erger leuk he mannen en vooral bij jouw zie je nu alles dat komt omdat hij zoveel weg is.
    Pas maar op.hihi

En wat die kat betreft die horen op de vensterbank en niet in de oven he.Pas maar op word er straks nog een topic gestart kiki stopt kat in oven :) :)

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Kiki, ik klaag je aan wegens dierenmishandeling :) :) :)

Deel Deze Pagina