Dank jullie wel voor de lieve woorden weer. De kinder arts heeft vorige week gezegt dat als hij zonder neusbril is hij 5 dagen z'n ademhaling goed moet houden.Dus geen dip meer moet hebben. En dan zou hij mee mogen maar ik ga er maar vanuit dat het na het weekend word.En die sonde ja dat is afwachten of hij genoeg drinkt hij mag ong 1 voeding laten staan dus dan zit hij op 6 keer 55 ml.Hij krijgt er 7 aangeboden nu moeten we gaan kijken wanneer hij er om gaat vragen maar zowiezo krijgt hij om de 3 uur aangeboden. dus duim duim duim. Ja ik zou het leuk vinden om het topic te openen maar ik zal nog wel even wachten hoor anders krijgen we het helemaal druk en hier en daar Heb trouwens een gratis foto shoot gewonnen had een pb gehad dat de eerste 20 een gratis fotoshoot krijgen en ik ben uitgekozen. Leuk leuk leuk. We hadden nog geen foto's Ze komen gewoon thuis Krijg binnenkort bericht wanneer ze komen.
Borsatofan, nog niet helemaal wanhopen, het is mijn man ook gelukt om van vorige pc met een speciaal programaatje foto's te halen. Ik ga voor je duimen
Ja idioot he? Gaat mijn dure fles Dreft. Wat mankeert mij? Ik vind alles vies, ik wil overal drie keer langs met een doekje.. ik slaap er nog net niet mee... Het is dat jullie niet om de hoek wonen maar ik kom graag langs om te poetsen.. Het is zo fijn om een "voor" en "na" resultaat te hebben.. Beetje a la '" Hoe schoon is jouw huis?" En ik heb het boek "tips voor supersopgenot". Schoonmaken is fantastisch! Pag 69. De Slaapkamer.. ik ga beginnen! Kiki, motivatietips nodig?
borsatofan, NEEEEEE..hoop dat het allemaal nog te redden is! Hier ook een tijdje geleden foto's kwijt geraakt en echt niet meer kunnen vinden Hoop op een betere afloop voor jou!
Borsatofan.. och, wat zonde.. Ik duim ook heel hard voor je! Sonja, wat leuk zeg! Gefeliciteerd! (alweer... alweer... het geluk komt je aanwaaien )
jah, gek word ik.. als ik dat nog niet was. Maar vermaak me er prima mee.. Ff kijken, emmer ophalen en vullen met: Dasty, Cif, Dreft, Allesreiniger, schuurspons, schoonmaakdoek, droogdoek.
Man, ik moet nu echt wat gaan doen...maar jullie zijn zoveel leuker... Ik ga nu wat doen, 10 min. en dan mag ik weer twee minuutjes bij jullie kijken Oke, poging 1 16.03
Borsato hoop dat het lukt nee dat is echt niet leuk. Ik zat gister ook te denken dat ik alle foto's weer eens op cd moet zetten voor alles ook weg is asl er wat gebeurd. Hier hebben we de naam tot het eind geheim kunnen houden ookal had Ati er af en toe moeite mee en zei van nou wat maakt dat nou uit als ze het weten. Maar hij heeft voor mij z'n mond gehouden.Moet wel zeggen dat ik soms moest nadenken want wij zeiden thuis al wel z'n naam.En niemand had deze naam verwacht.Dus jullie waren de enigste die het wisten.
Lintje je spoort niet Je tuin sopt toch zeker wel met dit weer : : Enne hier echt geen nesteldrang meer kan het niet opbrengen om wat te doen dus daarom komt m'n schoonmaakster donderdag Dus als je je verveeld dan stap je in die Focus en rij je gezellig naar Dordt en kom je hier wat doen.Kan je kenji ook gelijkt zien
Ik moet me ook enorm inhouden met de naam, wil zo graag "peilen". Maar ik weet zeker dat ik het niet overleef als Tj er achter komt dat ik het vertel. Dus... zo weinig mogelijk onder de mensen komen. Ik had net een vriendin op visite en haar vriend vroeg of ie een klinker mocht kopen.. De O... NEE, die zit er niet in hahaha! (ze maken me het ook niet makkelijk). Een andere vriendin weet dat het 6 letters zijn.. Ik heb van die vriendinnen die het maar al te graag willen weten.. Daarom zijn jullie ook zo speciaal.. Kiki, hee! Zo beloon ik mezelf ook altijd!
Nou, ik hoop echt dat het lukt maar vrees het ergste.... Dank voor jullie lieve reacties, misschien helpt het duimen van jullie
Ff kijken hoever dat rijden is.. Ow, vandaag lukt niet meer. Het heeft hier nog niet geregend.. Maar ik ben bang dat ons hele huis dan gaat soppen... alsoftie in de wasstraat staat hahaha..
duim, duim, duim, duim en positief denken he! Die foto's, die zijn er nog. En dat is zo! (ben ook een beetje in de ban van The Secret.. )
Ja moeilijk he met die naam... Vind ik ook. Zei laatst tegen de famillie dat het geen nederlandse naam is ( nee ook niet amerikaans of engels) . Toen zei mijn schoonmams met een grote smile : h maar dan meot je het echt nu even vertellen want dan kunne we alvast gaan oefenen op de uitspraak Ik vond het erg creactief van haar, maar het is me gelukt hem voor me te houden.
Wannabe, daar mag je dan best trots op zijn! Maar hier kan ik het lekker dansend doen: Lutein Juliette
Je hebt mijn adres toch?! Niet aanstellen, gewoon ff hierheen rijden! Maarrrrrr ik heb vandaag het fornuis van de muur getrokken en alle tegels ernaast en erachter gepoetst alsook het hele fornuis. Kan mezelf er weer in zien! Ben wel gebroken nu en eigenlijk wilde ik niets gaan doen vandaag. Morgen weer een nieuwe dag! De naam van onze meid is hier bekend, ook bij (schoon-)ouders en (schoon-)zus. Ik geloof dat iedereen het een hele mooie naam vindt, ik hoorde van mijn moeder dat mijn vader er weg van was! De letters voor haar deur liggen dan ook al klaar, maar ik wil het nog niet opplakken, pas als ze er is. Stel dat er ff onaangekondigd visite komt die niet weten dat wij een meisje krijgen, dan is dat dan meteen duidelijk! Om diezelfde reden mogen ze ook niet in de kledingkast kijken.
De naam is hier bekend en bij mijn broer en zijn vrouw, zij zetten voor ons het kaartje in elkaar en wonen toch aan de andere kant van de wereld. Wel heb ik me per ongeluk een keer versproken bij mijn ouders. Mijn vader is praktisch doof. Mijn moeder zegt dat ze het niet gehoord heeft... Weer even een praktisch vraagje, morgen dus de intake van de KV, moet ik haar iets bij de koffie aanbieden? Heb normaal niets aan snaai in huis (ja liga's etc) maar anders ga ik even halen (heb toch al trek in negerzoenen )
Die van mij was al dankbaar met koffie.. maar lekkers... nee, daar is het bezoek te kort voor. Ik zou er niet apart voor naar de winkel gaan.. stel dat ze op dieet is ofzo. Maar als je toch negerzoenen haalt.. ook voor mij? Hoever ben je met schoonmaken?
Schoonmaken, ehhh, de keukenkastjes zijn aan de voorkant gedaan. De snackla verplaats naar een plankje in de kast...trap gezogen. Over ingespoten en de koffiemachine een oliebeurt gegeven en gevuld met nieuwe bonen. Krijgt ze morgen in ieder geval lekkere koffie. Oud papier in een krat gestopt, flessen voor de super overal vandaan gehaald en bijelkaar gezet. Nu nog stoffen, de trappen zuigen, toiletten, wastafels en de twee logeerbedden opmaken. En dan moet ik mezelf ook nog in iets leuks hijsen, restaurantje uitzoeken en een gezellige avond hebben (zonder iets van vermoeidheid door te laten schemeren)