He meiden ik ben terug van de vk. Ik heb inderdaad al last van (oefen) weeen en heel veel harde buiken. Mijn baarmoedemond is al flink aan het weken en verdunnen, vandaar de vele afscheiding. Het hartje was erg onregelmatig en stopte er zels even mee ! Ik moest gelijk door naar het ziekenhuis voor een ctg scan. Gelukkig was daarop alles goed, alleen veel weeen en harde buiken. Er is ook nog een echo gemaakt. Heb weinig vruchtwater maar nog wel genoeg. Verder was alles goed, het is nog steeds een meissie Als de weeen onregelmatig blijven zoals het nu gaat , is er nog niets aan de hand. Als ze maar niet regelmatig worden en over gaan op echt weeen... De vk en mn gyn denken allebei dat ik de 40 weken niet ga halen.... we zullen zien. Ik moet veel rust nemen en mag geen gekke dingen meer doen. Denk toch dat ik maar is mn vluchttas ga klaarmaken en een zeil op het bed ga gooien...
Tanja, toch nog goed nieuws toch? Maar wel alles op een laag pitje nu doen, want die 37 weken ga je wel halen hoor, je bent zo dichtbij!
:x "Dit is het antwoordapparaat van de Energieservice, dit nummer kunt u niet bellen met uw mobiele telefoon. Wij verzoeken u vriendelijk om met uw vaste telefoonlijn te bellen of het nummer 000000 te draaien." Lintje draait nr 000000 "Dit is het antwoordapparaat van de Energieservice. Wij zijn niet meer bereikbaar vandaag. Kan uw klacht niet wachten tot de volgende werkdag of na het weekend, belt u dan voor dringende gevallen met 00000" Lintje draait nr 00000 "Welkom bij Energieservice. Alleen voor dringende gevallen zijn wij bereikbaar. Is uw geval niet dringend, hang dan op en anders blijft u aan de lijn." Lintje blijft aan de lijn "Al onze medewerkers zijn in gesprek... tuuuuuutt.. "Goedemiddag met de belmiep" "Goedemiddag, bij mijn CV-ketel ruikt het zo vreemd" "Is het een gas-geur?" "Ik denk het wel, maar anders als bij het gasfornuis." "Zou het ook het riool kunnen zijn?" "Boven? Nee, dat denk ik niet.. het 'stinkt' niet zeg maar" "Mevrouw, zou het het riool KUNNEN zijn?" "Nou, nee, ik denk van niet, ik weet het niet. Ik zal het uitleggen misschien dat u dan... " "MEVROUW, is het het riool misschien?" "eh. Nee, dan, denk ik.." "Wat is uw postcode?" "Zal ik even uitleggen wat ik ruik?" "Wat is uw postcode?" "eh.. 000000" "Er komt zo nog even een monteur, goedendag"
Nou, Tan.. spannend allemaal. Gelukkig is het niet "ernstig". Hoop voor je dat de weeen wel weggaan.. Lijkt me niet zo prettig. knuffel..
Alice zelfde verhaal als bij mij dus, alleen heb ik de placenta over de hele voorkant liggen ben benieuwd wat de gyn daar van vind... ik vind zelf al die medicijnen erin niets hé .... weeenremmers krijg het er nu al benauwd van brrrrrrr. En een stuitbevalling daar ben ik kort in..... NO WAY! Hoor te vaak dat dat resulteert in een spoed keizersnede, nou daar heb je dan eerst voor liggen puffen.... neeuh niks voor mij. Sonja wat een mijlpaal geen slangetjes meer! gefeliciteerd! Lintje namen houd ik erg geheim (buiten jullie om), want als het bv een meid word wil ik de jongens naam voor de volgende kunnen gebruiken..... en als je die dan al verklapt hebt... tja das nie slim hé Borsatofan balen zeg, hopelijk lukt het jullie de foto's van de schijf af te halen. Tanja doe rustig aan ! Zo heel de dag vriendinnen aan de foon gehad die met het ene na het andere "ik ken die en die en die hebben een ks gehad, en die van die heeft een draaipoging gehad enz enz " verhaaltje. Maar weinig mensen die me iets konden vertellen over de placenta voorop... naja wachten tot vrijdag dus. Mannetje heeft geregeld dat ie mee kan want ik durf echt niet alleen. De vk denkt namelijk dat als ze gaan draaien ze het dan ook meteen gaan doen... maar ja eerst maar eens zien of het uberhaupt wel kan. 'k heb ook altijd wat
Sonja wat fijn dat je kindje van de slangen af is. Echt helemaal te gek. Ik hoop dat je je kindje snel mee naar huis mag nemen. Ik heb veel last weer van maagzuur en o wat is dat vies BAH,BAH,BAH. We gaan witlof uit de oven eten met ham en kaas en daar verheug ik mij wel erg op want ik vind dat zo lekker. Vanavond geen zwangerschaps cursus omdat het afgelopen is en ik vind het wel jammer want het was erg leuk iedere maandag. In September zien we elkaar weer met alle baby's.
Tanja, gelukkig is het nog niet begonnen, maar lijkt me idd wel even schrikken als je dan opeens naar het zh moet. Maarja, daar zijn Kiki en Loran ook al geweest (oh nee, Loran nog niet he) maar we houden het nog even vol saampies hoor. Loran al gespot vandaag eigenlijk? JEEEE GEEN SLANGEN ! Mijn broertje heeft een slang, maar die mag ie houden. Kenji hoeft geen slang, laat staan slangen, fijn dat ie daar nu vanaf is GA ZO DOOR !! Oh, arme Nikster, naam verklapt, nou hopelijk kan de fam die het nu dus weet hun mond houden, dan valt de schade nog mee. Hier tot nu toe gelukt om em geheim te houden, al noemen we uk thuis al wel bij zn naam en gaat ie ook constant door mn hoofd. Meisjesnaam houden we ook geheim, want als ik ooit een meissie krijg, dan wordt dat zij. Draaipoging met placenta aan de voorkant, volgens mij heb ik daar es iets over gelezen, wacht effe... ah, hierzo: www.nvog.nl/files/stuitliggingdef.pdf 'Als de moederkoek aan de voorkant ligt is het moeilijker om het kind te kunnen vasthouden bij het draaien.' Lintje, die Dreft, helpt dat? Heb hier nl ook een nest en volgens mij zitten ze in mn muur en komen ze binnen, dus wil ze kwijt. En hoe is het nu met je CV? Wat een mens aan de telefoon zeg. Pff, als jij 1x nee zegt, dan moet dat toch genoeg zijn. En je belt toch naar de enegieservice, niet naar het rioleringsbedrijf Maareh, als je je verveelt, je mag rustig een rondje Ned. doen hoor, ik geloof dat we je allemaal wel even kunnen gebruiken in zo'n bui Kiki, jij doet ook al meer dan ik, ik kan me erzelf gewoon niet aan toe zetten. Echt heel erg, normaal ben ik zo'n vlijtig liesje, maar nu... Veel plezier vanaaf. En de intake morgen, bij mij kwam ze binnen, ging direct aan mn eettafel zitten, niet eens op de bank ofzo, wilde alleen een glaasje water, nam de hele lijst door en ging weer weg. Dus... was wel aardig verder hoor, maar werd er een beetje nerveus van. Hoop dat de kraamzorger zelf was gemoedelijker is.
Hey Tanja, lekker rustig aan doen hoor! Kan me voorstellen dat je je rot schrikt als je zo ineens naar het zkh moet! Sonja: geweldig dat ie helemaal slang-vrij is! Wat een mooie foto weer op je site! \/ Ik realiseer me nu eigenlijk pas dat Kenji gelijk met mijn Gabriël jarig is!
Hallo allemaal. Zo mijn 1e dag van mijn verlof zit erop. Wel wennen hoor. Lekker vrij zijn en doen en laten waar je nu zelf zin in hebt. Ik heb vandaag alle kleertjes uitgewassen. Dus ligt alles nu lekker schoon in de kast. En voor de rest vandaag lekker wat aangerommeld. Bij mij is trouwens 2 week geleden iemand van de kraamzorg geweest voor de intake. Haha en ook bij mij ging ze aan de eettafel ziten.( Blijkbaar vinden ze dat makkelijker.) Maar ze lustte wel een kop koffie. Was wel een aardig. Nou ik zal hier nu de komende weken ook wel wat vaker te vinden zijn. ( nu lekker tijd voor. ) Succes allemaal met de laatste loodjes en evt. onderzoeken. Groetjes Mirjam
@sonja:geweldig meis kenji zonder slangen is er ook al een datum bekend dat ie naar huis mag @loran:heb je een pb gestuurd sorry als ik effe niet overal op reageer kon het effe niet meer volgen al die paginas ben vandaag in huis bezig geweest aan de keuken grrr heb ik zowat de hele dagtaak aan en dan is de huiskamer nog niet klaar gewoon pfff als ik nu beval komt hier echt geen kraamhulp over de vloer hoor
Even weer een teken van leven van mij, heb wederom niet teruggelezen, sorry, dat kan ik simpel weg niet volhouden zolang achter de PC.... Loran; heb je een PB-tje gestuurd. Kleine update, veel pijn hier, zowel de BI als de buik (ook flink last van harde buiken). Hier ook wat meer afscheiding als normaal. Verder heb ik nog een fijn probleempje er bij gekregen. Heb een ontsteking gekregen net ter hoogte van de schaamlip/bil zeg maar en een flinke ook (een ei ongeveer). Ik heb dat al eens eerder gehad en het is érg pijnlijk kan ik je vertellen, kon er niet op zitten gewoon. En aangezien mijn weerstand momenteel volgens mij nihil is was ik dus weer eens aan de beurt. Had zoveel pijn dat gisterenochtend de huisarts die weekenddienst had langs is gekomen (kan zelf immers niet meer de deur uit) om de bult open te snijden (kan je vertellen dat dát erg pijnlijk is). Verder moet ik nu drie maal daags in een bad met soda gaan zitten (wat met mijn BI niet fijn is, plus dat ik nu extra daardoor trap moet lopen) dus mijn schaambeen voelt momenteel alsof 20 man er met een honkbalknuppel op hebben geslagen! Maar het begint gelukkig wel af te nemen nu. Hopelijk gaat ie helemaal weg in één keer.... Dus dat heb ik er nog eens gratis bij gekregen! Als het goed is komt of morgen of overmorgen de VK bij mij thuis. Ik wil het met haar ook bespreken of het bij mij mogelijk is om eerder ingeleid te worden, maar omdat ik overgedragen wordt aan de gyn weet ik niet of zij daar uitspraak over kan doen..... Moet nu echt weer stoppen (ben allang blij dat ik snel kan typen anders zat ik hier nog langer) want mijn buik is alweer keihard en doet flink pijn. Ga dus weer op mijn bedje liggen. Voor zover ik heb kunnen nagaan zijn er geen schokkende dingen gebeurd, ik probeer af en toe even snel te kijken of er wat nieuws is maar wordt helaas steeds moeilijker. Maar eh.... jullie zijn zeker in mijn gedachten hoor! Mis het forummen wel. Tot de volgende keer en veel sterkte iedereen die klachten heeft (en de rest natuurlijk ook! ). Liefs Fibi
Loran, gepbt. Fibi, wat naar... auw! Kon er ook nog wel bij he?! Ik hoop dat je eerder ingeleid mag worden net als Kuki. Het is ook wel een beetje oneerlijk verdeeld allemaal.. Nog een paar weekjes meis, dan zal het goede doel zichtbaar zijn.. dikke knuf! Hee gum, je hebt een banner!! (scherp van me.. haha) Raccon, Dreft helpt? Geen idee.. heb de mieren niet meer gezien dus.. hihi Rondje Nederland.. krijg ik daar ook geld voor? Die CV.. eh.. als ik nou niets had opgeschreven hoefde ik me ook niet nader te verklaren.. Maar het was niet het riool en voordat de monteur er was kwam ik erachter dat het de nieuwe schoenen waren.. ik zal de LINDA. even bedanken..
Loran , ge-pbt. Sonja , wauw wat geweldig jullie ventje draadloos ! Hou jullie site goed in de gaten , heerlijk ventje hoor De rest vd dames , ja ik doe het rustig aan.