augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi lieve meiden allemaal, zo eindelijk weer even wat tijd vrij gevonden, maar ik hou het vanavond wel kort, want ik ben nu even helemaal total loss... Ik dacht vanmorgen nog wel even een kort slaapje te kunnen gaan doen na mijn k*t nacht, maar helaas, ik was even vergeten dat de schoolvakantie begonnen was, en het was weer eens goed raak bij de buren ! :evil: :evil: :evil: :evil:

Ben dus maar weer uit bed gegaan en heb gedoucht en ben daarna op stap geweest. Heb allemaal nieuwe dingen voor het huis gekocht. Een dekbed, een kussen, een klamboe en roze mandjes voor Amber, plinten voor in de huiskamer en ik kon ook nog eens mijn gordijnen ophalen !

Daarna ben ik naar het nieuwe huis gegaan en heb ik de boel daar een beetje ingericht, het wordt nu echt wat....

Oh, Amber wil weer eens niet slapen, ik ga ff bij haar kijken !

Tot zo, toedeloe !

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

hey dames,

weer een hoop geklets zeg!

SonjaW wat een prachtig kindje heb je zeg! En wat goed zonder slangetjes nu!

Tanja rustig aan doen he meid!

Loran ik heb je ge pb't

fibi sterkte meid! Doe rustig aan!

Hier een lekker rustig dagje gehad. Mijn mannetje is vandaag en morgen nog vrij!
    Hebben jullie ook zo enorm last van je rug? Ik kan sávonds echt niet lang meer zitten en ben dan gewoon verplicht om mijn bed in te duiken niet altijd even gezellig ;)
    Morgenochtend controle bij de VK ik verwacht geen bijzonderheden. Ga nu even lekker tv kijken en relaxen.

Fijne avond allemaal

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooohhh jaaaaa die schoenen! haha lig in een deuk hier! Oeh ze stinken een uur in de wind he! Wat erg zeg hahahaah :) (heb ze gelijk op t balkon neergelegd om te luchten..maar daar liggen ze nog steeds)

Fijne avond allemaal!

xx

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hahahahahaha... voel me wel een beetje dom..

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Lintje en dom..... nee toch ;) Volgens mij ben je af en toe prettig gestoord maar das duidelijk heel wat anders!

Sonja bedankt voor de link, heb eventjes zitten lezen maar zie nergens dat ze niet gaan proberen te draaien dus ik wacht maar af tot vrijdag, misschien dat de vk me donderdag wat meer kan vertellen...

Loran, heb je een pb gestuurd, hoop niet dat het aan ons ligt dat je even niet reageert.... anders moet je het echt in de groep gooien, dikke knuffel voor jou in ieder geval!

Zo even het i-net nog op en dan straks proberen te slapen, maar moet bekennen er gaat nu van alles door mijn hoofdje zal wel dromen worden...

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee, ligt niet aan jullie hoor ;) .

De rest ook allemaal een PB gestuurd..

Voel me momenteel alleen flink belazerd..
    Vandaar dat ik even afstand neem ( zoals ook in PB staat).

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Tanja: rustig aan maar, nog even die 37 weken halen hoor. Tis wat met alle meiden hier. Zijn het geen stuitertjes dan zijn het wel weeën, of extreme schoonmaakwoede ( Lintje.... volgens mij moet je je hiervoor laten behandelen hoor :) )
    Had ik in het begin met allemaal rare dingen, is het nu zo rustig als wat ( oefenweeën, vocht ,kramp, normale gedoe) .. ik ga de 42 weken halen ( please nee nee nee)

Raccon L kraamzorg komt wel goed. Bij ons ging het telefonisch ( 2e kind, ze zijn niet wijs dat was 11,5 jaar geleden ..., zelfs mijn verzekering wilde best een bezoek vergoeden zeiden ze...)
    We hadden van te voren bedacht dat mijn vriend over dekbedjes zou beginnen, en dat we uiteraard geen kruiken hadden, en klossen, wat zijn dat ... en verderzo onnozel mogelijk. Maar goed Jasper heeft het uiteindelijk allemaal braaf gedaan. Viel wel mee. Ze kwam niet echt met iets verrassends.

Fibi: kan me voorstellen dat je weinig online kan komen. Wat heb jij een pech. Je verdient het dat de kleine netjes met 37 weken komt.

Linte : in therapie NU :)

Ik morgen ook weer APL bij de VK... Nu lekker met vriendje studiosportzomer kijken.

8. wannie

wannie Niet meer actief

hellow,

Daar ben ik weer..jeetje me bericht al weer 6 pagina's trug :confused: wat kleppen jullie veel
    Hou het vandaag nog even kort......drukkere avond achter de rug dan verwacht:S

De fotos van het kamertje heb ik in me album gezet, ook nog 2 fotos van de 3d/4d echo van een aantal weken gelee....
    Word elke keer verliefder op me wurmpie en het kamertje als ik de fotos bekijk,,,,hihi
    Ow en het kamertje is nog niet af,,,,,net een bestelling gedaan voor een sticker dus die komt er nog bij:)

Verder ben ik nu dus behoorlijk moe
    Kreeg onverwachts visite en moest ook nog naar de rapportbespreking van me dochter......en dat na de hele dag me toegeven aan de nesteldrang hihi
    Ben wel super trots,,,,me dochter(gister 8 geworden) gaat naar groep 5 :p ze had zelfs een 9 voor rekenen 8)

Loran: Ik net trug en jij weg...:( wat het ook is,,, doe rustig aan en laat je niet gek maken,,,,,hoop dat je snel weer terug bent:)

Sonja......joepieeeeeeeee zonder slangen :whistle:,,,,wat een heerlijk bericht :D Op naar 5 dagen zonder neusbril en een goede ademhaling:)

teddy: inderdaad nog even volhouden hoor,,,,minstens een weekje
    Goed luisteren naar je lichaam....genoeg is genoeg vooral nu zo op het eind(en dat geldt voor iedereen)

Stephanie: hmmmmm dan is brussel geen goed plan voor mij,,,,,,de kast hangt al zo vol met kleertje:$ elke keer zie ik wel wat leuks en liefs,,,,dan kan ik het niet laten om het niet mee te nemen
    Me dochter begint zelfs al commentaar te geven :confused: heb je nou nog niet genoeg hoor ik dan :rolleyes:

Daantje: Je hebt helemaal gelijk,,,het is niet bij te houden hier hihi
    Hoeveel paginas zullen er morgen ochtend bij zijn?

Lintje: Wat dacht je,,,,de mieren hebben al een zwembad ik maak er een bubbelbad van :p
    Hier is de naam nog steeds strikt geheim net als het geslacht:$ De naam weet alleen ik en paps........word wel steeds moeilijker om het voor me te houden hoor,,,,al dat gevis van de mensen om je heen

Verder weet ik het niet meer op wie ik wou reageren en met wat:$ Dit is wat er is blijven hangen..... Toch nog een hoop ondanks dat ik het kort ging houden
    Ik luister ook altijd zo goed naar mezelf :rolleyes:

Slaap lekker allemaal en tot snel

Wannie

9. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames.

Is Ikke weer even.

Dank jeullie wel voor jullie zegje over de suiker.
    Helaas weet ik niet wat ze de 11 de gaan doen. Ik krijg dan wel weer een echo en dan weer een andere gynecoloog de vorige was wel relext maar die ik nu krijg moet niet zo een leuke zijn. Mijn vriendin heeft hem namelijk ook gehad.

MamaMarion: Jammer dat ze je kleine niet terug kunnen draaien het is inderdaad een moeilijke beslissing hoop dat je eruit komt en voor jou en kleintje het goede kiest. Hebben ze in het ziekehuis niet gezegt wat hun het beste leek?

Gumetje: Hoop dat de kinderen zich snel herstellen kan ik me goed voorstellen dat je zo niet graag aan je vakantie gaat beginnen of bezig wild zijn. Hopelijk wordt het weer snel weer beter meestal gaat het dan ook beter met de kids. Beterschap met de kids.

Loran: Mannen onmisbare mispunten en dat zullen ze ook altijd blijven! Niet normaal! Ik had die van mij geschopt vooral met die opmerkingen. Die van mij was me vandaag ook uit aan het lachen omdat ik vannacht heb staan braken niet normaal. Ik zei ik zou wel eens willen dat jij zo een last had als dat ik dat had dan deed je ook niet meer zo een onzin dan lagen jullie allang in het ziekenhuis en was alles teveel!
    Wist hij niks meer op te zeggen. ( Moest die ook echt niet doen!)

MamavanAmber: Mooie foto's mooi huis. Lekker dat jullie de volgende week gaan verhuizen een lekker nieuw begin. Geniet er maar lekker van.

Sonja: Wat fijn dat het manneke zonder slangen kan en mag. Nu nog goed doorkomen en snel naar huis. Dat is voor jullie allemaal veel beter.

Loran: Hoop dat het niet te ernstig is.

Wannie: Goed van je dochter proficiat.

Tanja: Meis wel rustig aandoen nu nog even volhouden!

Fibi: Wat erg allemaal hebt ook geen fijne zwangerschap zo. Hoop dat je de laaste komende weken wat beter gaat krijgen want dit heb je allemaal niet verdient.

Voor degene die de foto's kwijt is weet even de naam niet meer. Hoop dat je ze terug vindt!

Ik lees heel veel over nesteldrang geef mij eens een beetje heb er helemaal geen last van voor mijn gevoel veel te weinig bij Collin stond ik onder de douch en was hem ook gelijker tijd aan het schoonmaken en was me aan het wassen. Keuken van binnen en buiten schoonmaken om 04:00 uur het s'nachts.
    Nu ben ik blij dat ik recht kan komen zodra ik boodschappen heb gedaan of iets heb opgeruimd dan ben ik toote hoose.
    Dus meiden die te veel hebben geef mij ook wat door.

Hier gaat het af en aan. Gisteren bijna naar de ehbo gereden kreeg geen lucht meer. Weet niet waardoor het gekomen is maar of mijn moppie verkeert lag of door de maag kwam. Ik weet het niet maar kreeg gewoon heel slecht lucht.
    Mijn vriendin keek al zo van het gaat toch niet beginnen he? We waren bij hun op bezoek. Kreeg het helemaal benauwd dan geen lucht en had het gevoel dat ik moest braken en heel veel pijn op het borstbeen. Toen maar naar huis gegaan slapen lukte de eerste uren niet ben toen maar naar onderen gegaan en heb mijn vinger in de keel gestoken kijken of dat hielp.
    Het had een beetje geholpen.

Vanmorgen mijn zoon weer veel te vroeg op en toen hij vanmiddag naar buiten ging was hij opeens weg!
    Hij was niet daar waar wij hadden gezegt waar hij mocht zijn voor de deur. Mijn vriend hem gaan zoeken toen ging mijn hart tekeer niet meer normaal vooral omdat ze hier in het dorp al een tijdje een kinderlokker rondloopt.
    Ik had het niet meer toen mijn vriend hem niet vondt waar hij dan wel zou zijn. Komt na een tijdje een jongen met een grote skelter aan Collin zijn fiets erop en Collin ernaast.
    Ik naar buiten en vragen waar hij was geweest hij zo weet ik niet ik het aan de jongen gevraagt was hij een twee straten verder weg. Ik die jongen bedankt voor het terug brengen van mijn zoon en ben toen tegen mijn zoon uitgevlogen. Hij zijn fietsje naar buiten brengen en komt naar binnen gerend en schuift eronderuit en knalt zo tegen de deurstijl omhoog.
    Dat was janken geblazen! Kreeg weer meteen medelijden met hem. Hem getroost maar toen kwam papa om de hoek. Ik was nog vrij rustig tegen hem geweest uitgelegt met strengere toon wat er allemaal kon gebeuren. Hij moest meteen naar boven en bed in en hij wilde hem de hele dag niet meer zien nog meer brullen!
    Wij geboortekaartjes uitzoeken toen ging het ineens weer janken en mammie pappie en dat lang door was hem wat op zijn voet gevallen ik naar boven hem in bed gelegt en hij heeft geslapen totdat wij met de kaartjes klaar waren. Hij heeft mogen zeggen welk kaartje het dus uiteindelijk uit twee kaartjes zou worden.
    Heb gekeken met de kaartjes op internet en van de drukker hier in het dorp en dat scheelde bijna 40 euro goedkoper dan internet en hij ligt hin het dorp en als ik ze voor 17:00 uur bestel dezelfde dag nog klaar. Als hij in weekend geboren wordt en die man is er worden ze ook nog gemaakt. We hebben nu wel een kaartje die bij ons past.
    Naam weet hier ook nog niet iedereen alleen mijn moeder.

Zouden dus vandaag de meubelen omzetten naar babykamer dus weer niks van gekomen zo kom ik ook niet verder met de rest.
    Wil het toch zo snel mogelijk klaar hebben allemaal als ik al zie hier bij ons veel zijn al aan het oefenweeen. Ik kan gewoon heel veel niet meer krijg mijn eigen schoenen al bijna niet meer aan en kan geen slippers aan dan heb ik geen steun met mijn been enkel.

Hier lekkende borsten heb ik al een tijdje last van maar bij vorige zwangerschap veel en veel erger als nu.
    Mijn moppie heeft wel de laatste dagen heeel veeeeel last van de HIK wordt er niet te goei van.
    Vooral onder in die buik voelt dat niet prettig aan en de rug werkt ook al helemaal niet meer mee.
    Zit nu al een tijdje op een stoel maar is ook niet te doen.
    Maagzuur komt nu ook al boven als ik rechtop zit of een boertje laat moet ik uitkijken dat niet alles eruit komt. Voor dat ik ga liggen neem ik nu altijd een rennie.
    Gelukkig hebben ze die dingen een hele fijne redding. Heb dit weekend ook maar een grootverpakking gekocht. Lag ook een verpakking met 94 stuks zei tegen mijn vriend zou ik die maar pakken.
    Toen zei hij dat is toch een beetje veel of niet.

Ga eens even stoppen heb genoeg geschreven en moet naar bed vriend heeft vroege dienst morgen en dan dien ik vroeger opstaan voor Collin.
    Nog een paar dagen dan heeft mijn vriend ook 3 weken verplicht vrij. Kunnen we tenminste goed door hier (hopelijk).

Iedereen nog even volhouden hoor!
    Nog een fijne nacht toegewenst tot snel hoop ik.
    Groetjes Wolvin.

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Morgen !

Een vroege vogel hier, Pff wat een nacht zeg...
    Met dat extra rustig aan doen en rusten heb je bijna geen slaap meer :)
    Wel harde buiken en weeen gehad vannacht en nu *auw*

Wolvin , doe jij het ook even wat rustige aan .

Nou ik ga maar eens ff wat aanklummelen en wachten op de rest van de vroege vogels

11. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hier ook een redelijk vroege vogel hoor Tan! Dat slapen is een ramp :(

12. Uh ja, ben ik ook benieuwd naar.... Want volgens mij slapen de meeste baby's zo'n 18 uur per dag... De rest is volgens mij eten geven en op de arm liggen (dat mag toch wel?). Tenminste, bij Amiek verliepen de eerste weken zo...

We hebben ook een wiegje op onze kamer trouwens, veel gezelliger! ;)

13. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoe goedemorgen allemaal,

Sjeetje moest weer veels te veel bijlezen, moet toch vaker langskomen denk ik ;)
    Weet ook niet meer op wie ik allemaal wilde reageren (ja ik weet het word openzetten)

Kiki ben je helemaal klaar voor je intake? Stel je er niet teveel bij voor hoor, ze is waarschijnlijk zo weer weg.

En Sonja hartstikke goed dat de kleine man zonder slangen mag.

Nou Arno en ik kennen nu de weeëndans ook hoor! Zelf 2 versies! Gisteren de partnerles gehad van zw.cursus, maar denk niet dat er veel gedanst gaat worden :(

Gisteren zijn de muren gestuct jeetje wat een bende hadden die er van gemaakt zeg, mn hele kast was wit (nee is ie normaal niet) dus kon toen ik thuis kwam eerst alles gaan schoonmaken. En het ergste is, ze waren nog niet helemaal klaar dus ze komen vandaag weer terug. Ben benieuwd hoe het er uitziet als ik thuiskom.....

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge

Mamalieske had ik je een link gegeven?
    Weet het zelf niet meer als het wel zo was dan heb ik nog steeds last van die zwangerschapsdementie :) :)

Kiki hoe laat kwam ze?

Ik vraag me ook af waar Bobbie haar kindje wil leggen.Als ik naar Kenji kijk dan is hij misschien over heel de dag 2 a 3 uurtjes uit bed en ligt hij verder heel de dag in z'n bed.Dan op de ene kant en de andere 3 uur op de andere kant en zo heel de dag door.

Tanja hoe is het vandaag?

Fibi doe het rustig aan en hoop dat het voor jou snel voor bij is en dat je ukkie lekker vast kan houden en geen pijn meer heb.

Borsato nog gelukt met die foto's?

Nou meiden die ik vergeten ben :oops: ga wat doen moet om 10.30 in het ziekenhuis zijn voor fysio voor Kenji.

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    @ Sonja , ja gaat zn gangentje :)
    Vanmorgen de oven schoongemaakt en nu meteen weer last van krampen/drukkend gevoel. :(
    Word ook ineens best bang voor de bevalling... :oops: :)

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Dus dat betekend niks meer doen :) :)

Enne meid het moet er echt uit het valt best wel mee op dat moment ben je niet meer bang en wil je het er alleen maar uit hebben.Geloof me.

17. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik hoop het Son.
    Hoe gaat het met je kleine man?

18. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Vriendlief gaat vanavond naar een vriend van hem en dan neemt hij de compu mee en dan sluiten ze onze compu aan die van zijn vriend en dan gaan ze zo zoeken geloof ik (ik snap er nie veel van, hoop alleen maar dat het lukt :rolleyes: Ik laat jullie nog weten hoe het gegaan is....

19. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi ladies,

Hier ook een enorm slechte nacht, heb veel liggen woelen en ben veel wakker geweest, en als ik dan ff in slaap viel dan werd ik na een uurtje wakker, helemaal bezweet (dus weer uit bed, opfrissen, schoon shirtje aan etc.) ja voordat je dan ligt, doe je weer geen oog dicht :rolleyes: zucht...
    Verder geen buikkramp meer gehad, beebje heeft hier ook vaak de hik en is erg beweeglijk, maar verder is het erg rustig in het vooronder, nog geen tekenen van een aankomende bevalling....

Ik ben vanochtend al om 7.00 uur uit bed gegaan, broodjes voor hubbie gesmeerd voor mee naar zn werk. Toen ontbijtje gedaan, journaal gezien, een was gedraaid, wat opgeruimd, vaatwasser leeggehaald...en nu zit ik hier. Zometeen maar douchen en even een bakje koffie halen bij mam, dan kom ik er ook nog eens uit, zit al dagen binnen met die onweersluchten... :cry: Tis nu ff mooi weer dus als ik opschiet kan ik lekker ff op de fiets naar mam.

Rustig aan allemaal lieve meiden 8)

Liefs,
    Borsatofan

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Mmh zal Loran ook eens pben,,,,heb geen pb gezien en ben toch wel heel nieuwsgierig.

Heb alles terug gelezen maar kan niet op weet ik t hoeveel pagina's reageren, jullie hebben me toch niet gemist :p :p

Sonja, wat goed dat Kenji de verpleging al meehelpt! Mss nu al talent voor t werken in de verpleging hihi :) Wat een heerlijk manneke

Hier druk druk druk. Tegelijkertijd ook rustig aan doen omdat ik anders begin te hijgen haha Zondag in de zon gezeten achterom. Had ik beter niet kunnen doen. Ik ben mega verbrand zelf mn buik. De kleine ligt ook spontaan aan de andere kant omdat die minder verbrand is hihi hoezo slim.

Gisteren beetje een kutdag gehad. Ik ging met mn moeder met hun kat naar de dierenarts omdat ie niet goed plaste en niks at en dronk. De dierenarts gekeken en zei meteen das de blaas en ik moet hem katheteriseren als dat niet lukt opereren. Nou kat daar achtergelaten en boodschappen gaan doen. Doorgegeven aan mn vader (was t lievelingetje van mn vader) en naar huis gegaan. Belde om kwart over 2 de iemand op. Zei mn moeder ow dat zal papa wel zijn om te weten hoe t gaat. Ik pak op, de dierenarts, ja zegt ie ik heb zeer slecht nieuws. Fluffie (ja rare naam haha maar past precies bij t monster lange grijze haren en groene ogen :) ) is helaas overleden. Hij zei ik was net 10 min klaar met de operatie en toen is ie gestorven. Zn lichaam was al zo vergiftigt dat ie t niet meer aankon.
    Echt een schok, was zo plots zelf de dierenarts had dit niet verwacht.
    Dus de rest van de planning die dag was een drama.

Maar goed, that's life zullen we maar zeggen. En toch raar want je bent er altijd 4 gewend en dan mis je dr toch echt 1. Zeker omdat dat een apaprt geval was haha.

Deel Deze Pagina