Tje ook deze stond weer meer dan 15 pagina's terug... 11 juli - Loran, 10.30u. VK APK + bevallingsgesprek 11 juli - Mamavanamber, 11.30 uur controle VK 12 juli - daantje apk verlos 12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ annestesist bezoeken voor ruggeprik afspraken maken 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is )[/size] GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje 2340 gram geboren om 22.00u, 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+13kg, 133cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SUPRISE 1ste kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 8 augustus 07. Tanja20 1ste kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV , ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1ste kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1ste kindje +15,0 kg, 100cm Verlof!!! TB (hopelijk kan dat doorgaan), FV 10. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1ste kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +5,0 kg, 101 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1ste kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +14 kg Verlof 9 juli TB, BV 25. Miza MEISJE 1ste kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2 de kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2de kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 104cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1 kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1ste kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 12 meiden - 15 jongens - 9 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Mijn kilo's vliegen erbij op nu... De ene week maar 400 gr, de andere week bijna 2 kilo.... Getver, het ging zo mooi....
He wat sneu voor de kat en jullie, dat verwacht je natuurlijk niet... Gisteren bij de VK was alles oke. Leek eerst een hoge bloeddruk te hebben, maar na een tweede keer meten was het toch normaal. De baby was helemaal vast ingedaald, maar ja dat zegt natuurlijk nog niet zoveel. Af en toe wel eens wat buikpijn, maar heb toch meer een vermoeden dat dat mijn darmen zijn... Dit weekend het bed op klossen gezet en de vluchttas klaargemaakt. Ga deze week nog ff de laatste dingetjes aanschaffen en dan ben ik er helemaal klaar voor... Ik heb mezelf voorgenomen om veel afspraken met bekenden te plannen, anders ben ik bang dat i ker echt op ga zitten wachten en het kan natuurlijk ook zomaar nog meer dan 5 weken duren... Dan wordt wachten wel erg lang, hihi Vraagje voor de meiden die nu ook rond week 36/37 zijn: Komen jullie ook veel aan of gaat het nog netjes geleidelijk? Ik weet dat je zwangerschappen niet met elkaar kan vergelijken, maar het gaat bij mij in 1x best hard, terwijl ik geen gekke dingen eet...Nou ja, straks maar goed mijn best doen om het er weer af te krijgen. Sonja, was jij eigenlijk gelijk veel kwijt na je bevalling of heb je dat niet gemeten? Nou meiden, tot gauw!
@ Demi26 Als ik me niet vergis komt de baby in de laasten weken van de zwangerschap + / - 200 (gram - ons?) aan in 1 week. Dat is best veel en dat zal je ongetwijfelt aan je eigen gewicht gaan merken. Ik weet niet wat ik nu weeg , ik weeg me niet... Kan je ook niet vertellen hoeveel ik ben aangekomen tot nu toe. Mijn gevoel zegt dat ik rond de 10 kilo zit, maar dit is een hele grote gok !
Fibi: heel veel sterkte meid! Die BI wens je echt niemand toe! Mijn hubbie is eigenlijk tegen inleiden, maar vannacht zag hij me weer eens huilen op de rand van het bed en toen zei hij dat hij het zo erg voor me vond. Ik werd geeneens kwaad (ik heb nogal last van mijn hormonen) maar zei gewoon heel rustig "begrijp je nu waarom ik ingeleid wil worden? Ik houd dit niet nog 8 weken vol". Kon hij wel begrijpen, maar hij zei ook dat ik toen na de bevalling ook niets meer kon. Ik ga ervan uit dat ik straks ook niet meer kan lopen, maar ik weet ook dat dat wel weer beter wordt. Lintje: loos alarm vanwege schoenen?! Hahahaha veeg mij maar weer op! Ik ga nog eens een schadeclaim bij je indienen, van jouw berichtjes krijg ik altijd harde buiken of ik pies in mijn broek (ja, in mijn eigen hahaha). Ik moet vandaag naar de bieb maar ik heb er weer geen *peep* zin in en het lopen doet zo'n zeer. Maar dan heb ik toch iets beweging gehad. Moet je nagaan, ik rij met de auto naar de bieb (1 km) en parkeer hem op de parkeerplaats voor de bieb, en nog zie ik er tegenop. Begin nu ook wel een beetje tegen de bevalling op te zien, als ik nu voorweeen heb, weet ik weer waarom ik eigenlijk geen tweede wilde. Dan zie ik mezelf weer liggen puffen met die persweeen en maar brullen dat dat kind eruit moet! Vind het toch altijd maar weer bijzonder dat je tijdens de bevalling de meest rare dingen over je kind kunt roepen ("DAT KInd moet eruit" of "Laat DAT maar zitten") maar als je het dan in je armen hebt, ben je de meest gelukkige mens op aarde en is "dat kind" jouw allerliefste en dierbaarste bezit! Maar dan moet je dus wel even doodgaan van de pijn (heb ik echt geroepen, "ik ga dood en laat me hier maar liggen"). Zo, heb ik nu ff alle nieuwbakken mama's angst aangejaagd? Ik geloof dat alle mama's hier zich er wel van bewust zijn dat een bevalling over het algemeen niet pijnloos is. Maar je krijgt er echt wat voor terug: spuitluiers, slapeloze (gebroken) nachten, rode billetjes, ruzie met je hubbie hahahaha Nee die baby bedoel ik natuurlijk!
Goedemorgen, even weer een kort berichtje (kan het niet laten!) Vannacht een half uur slaap gehad, hooguit.. En weer veel harde buiken, gepaard met rugpijn.. @ Tanja, je bent niet de enige hoor, ik zei zaterdag ook alleen maar: Vind het eng worden, en dat vind ik nu nog steeds.. Trouwens, dacht je : Loran is 1 dag na mij uitgerekend, ik ga haar gezelschap houden, dat het nu bij ons alle 2 rommelt? Owja, door die rust, slaap je 's nachts echt niet/ nauwelijks ( heel herkenbaar). Heb gisteren trouwens 2 auto's schoon gemaakt ( binnen en buitenkant echt helemaal schoon), en wil zo een begin gaan maken met het strijkgoed ( gelukkig kan ik erbij zitten ) Rustig aan hoor dames! Dikke knuffel!
Goodmorning! De intake heb ik overleefd, een ontzettend aardige dame die met heel erg veel informatie kwam aanzetten en heel veel vragen had. Geen vervelende gelukkig. Maar al met al heeft het toch een uur geduurd, best lang vind ik zelf. Ze zijn ook heel erg makkelijk gelukkig. Ze gaf zelf aan dat mocht de BV me niet bevallen, ik zonder problemen op de fles mocht overgaan. Het draait volledig om wat wij als gezin willen Gelukkig dus wel alles op tijd schoon, ben er speciaal vanochtend vroeg voor uitgegaan, maar nu heb ik dus niets meer te schrobben . Voor het eerst sinds maanden ook weer eens lekker ruzie gemaakt met manlief (hormonen staken de kop op) en nu voel ik me mega schuldig. Iemand ideeen om het goed te maken zonder je te excuseren
goedmorgen ik kom vandaag niet veel online denk ik of de pijn in mijn armen moet afzwakken heb ineens erg veel last van mijn handen alsof er geen bloed meer doorheen stroomt doet giga zeer zelfs dit berichtje tikken doet pijn ik ga een effe na wat ik er tegenkan doen want dit is gewoon niet leukmeer heb er niet van kunnen slapen gewoon
Tanja ja rustig ik ben even met een vogelvlucht door het huis heen geschoten. ga zo naar m'n mannetje hoor je over 3 uurtjes hoe het met hem is. Ik ben zo goed als op mijn oude gewicht nog 2 kilo maarja geef ook borstvoeding en doe nog niet echt veel dus die gaan er ook nog wel af. Loran jij zegt tegen de meiden rustig aan he kijk je zelf ook een beetje uit kiki fijn dat het een aardige vrouw was.enne je hubbie moet er maar aan wennen zal nog wel een keer gebeuren gewoon verder gaan. Nou meiden de rest zie ik straks wel ga nu naar het ziekenhuis
Ik weet dat ik het zeg :Wink: , maar momenteel zou ik het niet erg vinden hoor, dat het zover is.. Even weg van huis etc. En mijn gedachten op andere dingen richten/ zetten... Maar ik ga me proberen om me rustig te houden ( anders krijg ik problemen met oppermamma :Wink: en dat wil ik niet )
kiki hier ook een kater van bijna 8 kg,maar ik heb het nog niet geprobeerd of ie in de oven past. lintjenee,wij hebben onze naam aan niemand verteld,soms wel moeilijk hoor mist leuk dat je weer ff langs kwam wippen. alicebalen zeg....((((hug)))) waniefijn dat het beter met je gaat,leuk om wat weer wat van je te horen. mamalieskeik ben benieuwd wat ze gaan doen. goedenmorgen allemaal,hier ook slecht geslapen,heb zo last an mijn schaambot/been wordt er helemaal gek van,iedere keer als ik me omdraai wordt ik wakker en dat is heel vaak.heb het gevoel dat het helemaal bont en blauw is daar. nou hier schijnt het zonnetje af en toe!
Dat blauwe gevoel dat veel van jullie hebben bij je schaambeen, komt dat van het indalen o.i.d.? Hoor het wel heel erg veel. En Stephanie, jij hebt een kater van 8 kg, ik een poes, echt een hele charmante dame met een paar kilootjes extra
Zo en bedankt Kiki: dat wordt weer een droge broek aantrekken! Ik lig weer helemaal dubbel, ik zie mezelf dat ook al doen, maar dan nog met mijn krukken erbij. Hahahahahaha
@Loran: ik had je een PB gestuurd, maar nog niets terug gehad, maar je hebt me nu toch wel nieuwschierig gemaakt....
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen hihihi ! Ik denk dat ik van de week nog maar eens een paar van die "onzinnige" topics ga bedenken ! Nu ga ik even mams helpen met kleren uitzoeken....
Ik had vandaag om 12.00 een afspraak bij de vk maar op de kalender staat donderdag om 12.00 en op de afspraken kaart staat vandaag om 12.00 Dus ik zit nog thuis want ik haal het niet meer natuurlijk. Lekker slim van mij he. Ik hoop dat ze deze week nog een plekje hebben voor mij. Ik baal wel.
Teddy, je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt. heb je al gebeld voor een nieuwe afspraak? Zwangerschapsdementie...heerlijk!
Tanja20, meis, gelukkig valt het mee, en ach de 40 weken niet vol maken...Sommige zouden er blij mee zijn Hoef er hier nog niet aan te denken hoor. Vind het allemaal nog wel prima zo.. ( maar heb dan ook eigenlijk bijna geen klachten) Fibi, hele dikke knuf voor jou meis! Hoop dat het snel overgaat! Lintje (verder geen verklaring nodig denk ik ) Loran: heb je een pb gestuurd wannie, schattig kamertje zeg! Zou zo hier geplaatst mogen worden Wolvin, wat een verhaal meis! Hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent Dikke knuf voor jou! missgroovy, he bah..nooit leuk niews zoiets ( en dat is dan nog netjes gezegt ) Dikke knuf voor jou! Enne miste je zeker wel hoor..wilde je al gaan sms'en om te vragen hoe het ging ( voor het zelfde geld was je m'n nr kwijt toch ) gummetje, dikke knuf voor jou meis! kiki80, bedankt voor de prachtige omschrijving Echt de tranen rollen over m'n wangen..... Laat ff weten hoe hubbie er op reageerde Kan niet wachten op het vervolg Hier doet de poeter het gelukkig weer ( kreeg helemaal afkick verschijnselen ) Kon echt niet online komen.... Maaaar: het kaartje is geregeld! Heerlijk om dat af te hebben. \/ \/ \/ \/ Ga ff m'n bedje opzoeken, vanacht niet echt heel lekker geslapen...Tot zo
Ik moet (na vandaag) nog 1.5 week werken of te wel 6 dagen of te wel 48 uur.... (maar niet dat ik aan het af tellen ben of zo hoor....) Hmm 6 dagen en 48 uur klinkt nog wel weer veel, kan beter zeggen hoef nog maar 1 maandag en 1 dinsdag te werken.....