ff gespiekt.. ooh jaaa.. maar die van mij is er niet uitgekomen in mijn droom hoor.. Terwijl de weg behoorlijk vrij was.. er kwamen gewoon geen weeen. Dat is mijn onbewuste angst, dat de weeen uitblijven of er mee stoppen etc.
Hoi Dames. Ben ik ook weer even. Teneerste wil ik Sonja FELICITEREN MET JULLIE ZOON DIE VANAVOND THUIS GAAT KOMEN! Ben zo blij voor jullie. Nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten zoals het hoort gewoon lekker thuis op jullie eigen gemakkie. Kiki80: Ik zag het echt weer voor me hoe dat ging lopen dan dadelijk toch mijn vriend eens laten lezen wat hij daar van zegt. Ik zag me zelf ook al zo gaan niet normaal. MissGroovy: Heb je wel gemist. Heel jammer van de poes is natuurlijk niet een leuk begin van de dag en week. Gecondoleerd en veel sterkte verder. Nou wordt ik weer uit mijn concentratie gehaald door mijn zoon en weet gewoon niet meer waar ik allemaal op wilde reageren. Hoop dat dit kwaaltje snel weer opgelost is! Heb vannacht bijna niet geslapen maar zag dat meerdere dames er last van hadden. Ben begonnen met twee rennies op te eten en toen heb ik liggen draaien en draaien. Mijn vriend moest om 04:30 op had mijn gsm ook maar gezet maar was nog wakker hij had ook niet veel geslapen dus het zal vandaag wel niks meer worden met meubels omzetten. Heb zelf ook niet echt het gevoel dat ik nog met meubels kan gaan slepen. Kijken hoe het dadelijk gaat. Moet nog de adressen in de pc gaan zetten dat ik dadelijk ze makkelijker uit kan printen met de kaarten die ik ga versturen. En nog gaan kijken voor een versje voor op de kaart. Ga nu eerst maar eens tussen het gapen door de was in de droger doen en de wasmachine vullen moet nog genoeg wassen. Ik kijk of ik van daag nog even kan komen kijken. Iedereen sterke verder vandaag. Nog niet gaan bevallen he dames! Groetjes Wolvin.
hahah Kiki, maar dan wil ik juist een uitgebreid verslag :-D Als hij gaat strippen dan is t mss nog leuker hihi Lintje,,,,hoop dat t sopgenot hoort bij schoonmaaksoppen en niet t soppen ergens anders
Ah, het super sop genot, niet het supers op genot #-o Weer een bewijs dat de nesteldrang hier nog geen intrede heeft gedaan
Ja dag, ik ben niet achterlijk. Gordijnen eraf halen....mijn slaapkamer heeft een raam van 3,50 hoog en 6 meter breed...ben al blij dat we met z'n tweeen de gordijnen erop kregen? En mijn kledingkast leeghalen...neuh....die is 3 bij 3 meter en zo'n drie meter hoog en zit van boven naar beneden nokvol. Nee, zo gek krijg je mij niet (vraag het over een paar weken nog maar een keer) [-(
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WOEPIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor Kenji nog eenmaal troelala troelala troelala Geweldig, ben heel benieuwd naar het verhaal, wat een verassing
Mijn vinexwoning herbergt helaas geen bedienden. wel een hele mooie ruime grote slaapkamer (was makkelijker als huiskamer geweest) De kat kan hoogstens een rietje apporteren van boven naar beneden, maar of je die daarna nog wil gebruiken...tja, ik liever niet. Maar dat schoonmaakplan, dat realiseer je toch niet echt, dat is toch alleen ter vermaak van ons?
haha, ja, dat hadden we hier laatst ook, mannetje zei meteen tegen de tandarts "volgende keer komen we met zn 3en " en die pijn vannacht, tja, ik ken het niet, maar zou het wel al samentrekkingen willen omschrijven, dus misschien voorweeen? O en wat jammer van je broek
Maar Raccon, dan heb je een serieus probleem...dan blijft ie de hele dag aan je frunniken, of heb jij nog kleding over waarin het niet lijkt alsof je in een niemandalletje rondloopt? Hopla, dan zal het toch wel iets van voorwerk zijn geweest...zeker als het een paar uur heeft aangehouden.
Ja maar kieks, hij is niet de hele dag thuis hoor En over het algemeen is mijn kleding niet doorzichtig ja 8)
eh.. ja Het is ter stimulans voor jullie en ter vermaak van mezelf.. Krijgen jullie geen zin in schoonmaken als je dat zo leest? Ikke wellll.. Heb net Tj's kast ook maar even gedaan.. Pfoeh, wat heeft die man een kleding, ongelofelijk! Ah, Raccon, ook sexy.. Maar jouw behoeften worden dus nog beantwoord?
Doe maar ook als vermaak voor ons, want het stimuleert niet echt zit nog steeds alleen achter mn schermpje. Enneh, mijn behoeften of de zijne die van mij zijn niet zo groot meer, hihi, maar het is wel erg flatteus
oh. Ik leef weer es in de omgekeerde wereld. Tj is ineens bang om de beeb te beschadigen nu ze zo groot is en met het hoofd naar beneden ligt. Ben gefrustreerd. Misschien ben ik daarom wel zo aan het poetsen..
Hee al meer dan 2000 berichten.. es ff zien op welke plaats ik nu sta in de lijst.. het was 160 de vorige keer. O, 112, dat gaat snel!
Islam, moslim, er zijn veel vooroordelen over. Ik vind het allemaal prima en respecteer ieders geloof.. maar het valt me wel op dat het vaak topics zijn die op slot gaan en waarbij moslima's daartoe de aanleiding zijn. Of zeg ik nu weer iets wat helemaal niet mag?
Meiden meiden meiden wat zijn jullie weer lekker bezig geweest zeg, heerlijk om jullie berichten terug te lezen, die humor van jullie bevalt me uitermate goed, hihihi ! @Lintje: ook hier geen sex meer nadat ik toen getoucheerd ben door de verloskundige. Ze maakte toen een opmerking in de trant van: oh ik voel hier het hoofdje al, nou je had die kop van Erwin eens moeten zien, whahahahaha (had ik eigenlijk een foto van moeten maken....) Ook Erwin is bang dat de beeb met een deuk in z'n kop wordt geboren
Hoi ben ik ook weer even tussendoor. Hier een vraagje voor Roos21: Ga je in zo een kamper of in een huisje zitten? Als je zo een caravan van daar heb gehuurt neem dan genoeg mee voor te luchten wij hebben een lucht verfrisser van de wc op de slaapkamer moeten zetten niet te harden die lucht daar en s'middags de bedden opgemaakt voor s'avonds en s'avonds in bed gaan liggen en de dekbedden waren vochtig tot nat. Heel erg vochtig in die dingen en hopelijk dat het niet te veel regent daar. En dat je nog door de deurtjes heen past ik paste daar bijna niet door heen en toen was ik niet zwanger mijn vriendin die wel zwanger was heeft ook moeite gehad door zo een deurtje heen te komen. Ik wil je plezier niet bederven maar neem maatregelen als je in zo een caravan komt te liggen. De rest de kinderen hadden plezier. Dat is de hoofdzaak. Hier verder ook geen sex meer hoor! Heb er zelf niet echt veel zin in en met de pijn aan de rug en zo zou ik niet weten hoe we het moesten doen. Heeft van jullie al iemand nagedacht wat jullie gaan gebruiken na de bevalling van anticonceptie? Weer de pil of spiraaltje? Ga nog even verder met mijn adreslijst ben alleen zo dement dat ik sommige namen nog niet meer weet en adressen ook niet meer. Dus ga nog even verder zoeken en de was even omgooien in de droger. Groetjes Wolvin.