Ik ga BV geven en volgens mij ben je dan 100% onvruchtbaar :-k Nee, volgens mij moet je bij BV aan een speciale pil.. oooww.. ik weet het niet.. ik ben nog in de fase dat ik het heerlijk vind geen maandstonden te hebben.. En voor mijn gevoel krijg ik die ook nooit meer.. haha
Voor zover ik weet als je bv geeft ben je wel gewoon vruchtbaar. Ik heb toen bij Collin geen speciale pil gehad. Gewoon die ik altijd al had. Wolvin
Is er iemand wellis naar Griekenland geweest? Wat voor eten is daar te krijgen ? Wat mag je niet vergeten als je daar heen gaat? Ohh , de pil en maandstonden. Moet er niet aan denken, vind het wel lekker zo ongesteld-loos ! Ik denk dat ik "gewoon" weer aan de pil ga. Kan je je eigen pil gebruiken bij BV ?
Op de info avond in het ziekenhuis werd aan ons gevraagd aub geen zwangerschapsstrings o.i.d. mee te nemen. Alles wat de afgelopen negen maanden is uitgebleven, komt er in enkele dagen uit....leuk vooruitzicht....
Weet ik eigenlijk helemaal niet meer. Ik ben nog aan het twijfelen spiraaltje of pil maar ben ook liever ongestelheidloos. Maar er zou een spiraaltje zijn waar je op een gegeven moment niet meer ongesteld meer door zou worden eens gaan nakijken. Wolvin
haha geweldig, wat een verhalen weer. Je bent met bv niet beschermd. Wel duurtt langer voor je weer ongesteld word (dat kan tenminste) Zolang je niet ongesteld bent ben je in principe niet vruchtbaar, maar goed dat weet je nooit zeker en aangezien vroeger geen condooms waren en geen pil,,,,,,de gezinnen toen uit 6,7,8,9 kids bestonden,,,uuhmmm denk dat ik er niet op vertrouw haha. Wel idd een speciale pil. Een lichtere is dat volgens mij. Dames even een serieuze vraag. Ik heb net een broodje met Filet americain gegeten, ga ik nu dood, of heb ik mn kindje nu ernstige schade toegebracht en moet ik me nu schuldig voelen. Heb er wel loeihete koffie bij gedronken dus echt rauw is t ook niet meer Help, advies vlug! Jeetje dat was lekker zeg, roy had t meeggenomen uit de supermarkt voor de broodjes en t zag er zo lekker uit toen hij t op zn broodje smeerde, toen moest ik ook gewoon hihi Onverantwoorde moeder dat ik ben Griekenland,,,,nee nog nooit geweest. Mn broertje gaat als ik uitgerekent ben. hihi hij zei dat t zelfde eten ong is als bij de griek lekker dus. Veel vlees ow en ik denk dat diaree remmers mss nodig zijn omdat ze daar meer olie enz gebruiken Heerlijk hè niet ongesteld zijn :-D dat dat na de bevalling allemaal eruit komt dat kun je zien aan de slagschepen die je dan moet dragen Maar ja dat komt ook wel weer goed
Als je BV geeft , mag je geen alcohol. Geld dat ook voor de rauwe dingen? (waaraan Missgroovy zich nu niet aan houd)
Heb hete koffie erna gehad dus heb t als t ware verhit Ach vroeger zeiden ze dat donker bier de borstvoeding stimuleerde,,,,nu is t opeens slecht. Ik vind t niet lekker dat scheelt, geef mij maar filet americain hahah
Ja, zes weken geleden nog. Maar volgens mij neemt de vliegmaatschappij jou niet mee hoor.. Of ga je pas later? Veel vleesrestaurants, maar eigenlijk alles wat je ook in Nederland kan krijgen.. geen rare dingen. Wat je niet mag vergeten? Ehm tijdens je zwangerschap: Je VK-kaart, je zf-kaart, reisverzekering, (let op zw.masker, gezwollen voeten, zodra je hoofdpijn krijg naar dokter-> hoge bloeddruk!). En tijdens je zwangerschap en in andere gevallen: pet , zonnebrand, reisverzekering, paspoort, slippers, bikini, kleding etc etc. O, en een duikbril. Tip: de strandlakens zijn daar supergoedkoop (grote voor 3,50) Kun je beter daar aanschaffen dan mee te slepen in je koffer! BTW, mag tegenwoordig geen drinken meer mee door de douane.. Daar gingen mijn pakjes taksi grrr..
He wil jij gelijk voor de volgende gaan ofzo : Mijn vk heeft gezegt dat je wel degelijk vruchtbaar bent en dus 10 wk moet oppassen want dan kan je pas aan een anticonceptie gaan denken. Of de pil of een spiraaltje en zij advi. een mirena spiraal kan na 10 wk ingebracht worden.Verder met een kapotje tot die tijd
Je krijgt ook echt geen normaal maandverband maar naja hoe moet ik het omschrijven. je loopt er gewoon wijt beens van In het ziekenhuis krijg je van die ziekenhuis broekjes
Hee, die zitten ook in mijn kraampakket, zo'n NET-broekje.. supersexy. En dan die dikke grote watten-verbanden.. Schitterend! Lekker vloeien!
Mijn broer en ik schelen 1 jaar en 3 maanden, mijn mamsie is in die tussentijd niet ongesteld geweest Maar je bent verminderd vruchtbaar met BV, niet on- En Griekenland, tja, heeeeeerlijk eten, maar net als in elk warm land, vermijd vlees uit kraampjes en eet gewoon in restaurants, dan kan het geen kwaad. En ik neem aan dat je dan niet zwanger bent, dus verder qua rauw vlees gewoon oppassen als elk ander normaal mens, als je met uk heen gaat en BV geeft, weer iets extra oppassen. Ik heb een paar grote heuponderbroeken gekocht, verder voor de eerste dag(en) van die weggooidingen. Daarna zien we het wel weer. In die van hubbie kan ik zwemmen, of heb een riem nodig Ieuww filet american, heb ik gelukkig nooit lekker gevonden. Ooit es met biologie (jawel zo'n 12 jaar geleden) les gehad over lintwormen in rauw vlee, luste prompt geen tartaar meer oh, sorry, wil niemand misselijk maken. Zometeen zalmtaartje met spinazie uit de oven hmmmmmmmmm
ff weer wat anders: Sinds twee jaar wonen we hier.. nadat ik behoorlijk had tegengestribbeld. We kwamen uit Badhoevedorp en ik vond het wonen daar prima. Maar goed, Tj kreeg een baan in Grun en hij was blij en ik stond te janken. Ik heb gelijk gekregen want toen we hier een maand woonden zei Tj: "had ik maar naar jou geluisterd.." Tja.. sterke intuitie. Alle familie woont in Friesland maar die zien we echt niet vaker dan toen.. duss.. Nu hij inmiddels weer een andere baan heeft, niet bepaald in het Noorden, speculeert hij al een hele tijd over verhuizen naar Apeldoorn of Arnhem.. maar aangezien hij straks ook een tweede gesprek heeft bij een bedrijf voor het Noorden wil hij wellicht ook wel een huis aan het water in Friesland. Najah.. ik laat hem maar wat aanmodderen met Funda. Vandaag belt ie op, hij was de Specsavers hier helemaal zat en wilde graag weer naar zijn oude vertrouwde brillenwinkel in Badhoevedorp, dus daar reed ie even langs. Wat denk je wat die man zegt: "Hee TJ, lang niet gezien jongen!" Gevolg: Tj grote heimwee. Dus kreeg ik telefoon: "lieffie, we gaan verhuizen naar Badhoevedorp" Dat moet ik natuurlijk allemaal nog maar zien, die huizenprijzen daar liegen er niet om en daarnaast zit ie nog in een andere sollicitatieprocedure. Maar goed.. ik wil straks weer aan het werk en moet wel weten waar ik moet gaan solliciteren! In Amsterdam genoeg voor mij! eh.. wat was nou mijn bedoeling met dit verhaal :-k