Badhoevedorp, ligt toch wel in de buurt van Alkmaar toch? Hier achter is nog een leuk huissie te koop
SONJA! SUPER DAT HET VENTJE NAAR HUIS MAG HOOR! BEN HEEL BLIJ VOOR JOU EN ATI! EN NU LEKKER VAN HEM GENIETEN! Wacht op je verhaal .
auwie.. heb ik ook steeds als ik magnetronpannenkoeken klaar maak.. (iedere dag dus) verbrand ik mijn hand aan het bord. Tot straksies, lekker eten en tv kijken!
Bijna heeft Sonja twee lekkere mannen in huis...ik ben niet jaloers hoor kGa zo even je verhaaltje lezen...erg nieuwsgierig Griekenland, tja heel veel geweest, maar eten, ik zou het echt niet meer weten. Weet wel dat je er heel veel alcohol kan krijgen, goed kan stappen en er heel veel mooie mannen zijn...zwijmel, zwijmel, zwijmel...die goede oude tijd En Lintje, kom je dan bij mij om de hoek wonen?
Lintje, hier in Wormerveer staat ook nog een mooi huis te koop --> vraagprijs 164.00 euro ! http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=a337383b-62a5-4700-93e4-484d25bb4205&objecttype=DetailKoopObject En wat voor opleiding heb je of wat voor werk wil je ? Ik kan je namelijk ook zo aan een kantoorbaan helpen bij ons op kantoor (in Amsterdam).
Hi meiden, ik ben de laatste juli-mama en ik mag sinds vandaag thuis bevallen, dus.... dat betekent dat het morgen voor de eerste van jullie zo is.... Het komt nu echt lekker dichtbij, he? Sterkte allemaal met de laatste loodjes en dat er allemaal mooie zomerkids 2007 uit mogen komen... Groetjes, Melanie
Dankje Melanie! Ik mag vanaf donderdag thuis bevallen SonjaW super dat Kenji naar huis mag!! Geniet er lekker van!!!
Vandaag trouwens klossen gehaald :s maar die dingen passen niet :S En met bierkratten word het niet hoog genoeg.. Wat nu : :
Amanchel, sorry ik heb echt geen idee hoe dat werkt met die klossen...misschien even de kraamzorg bellen. Ga weer eens even op zoek naar ons lijstje
11 juli - Loran, 10.30u. VK APK + bevallingsgesprek 11 juli - Mamavanamber, 11.30 uur controle VK 12 juli - daantje apk verlos 12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ annestesist bezoeken voor ruggeprik afspraken maken 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 16 juli - Kiki controle gyn. 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1ste kindje 2340 gram geboren om 22.00u, 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+13kg, 133cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2de kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2de kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (maar sinds 5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SUPRISE 1ste kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1ste kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SUPRISE 1ste kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 8 augustus 07. Tanja20 1ste kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV , ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1ste kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1ste kindje +15,0 kg, 100cm Verlof!!! TB (hopelijk kan dat doorgaan), FV 10. Mamalieske SUPRISE 1ste kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1ste kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1ste kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1ste kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1ste kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SUPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2de kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +14 kg Verlof 9 juli TB, BV 25. Miza MEISJE 1ste kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2 de kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2de kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SUPRISE 1e kindje +11,0 kg, 104cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1 kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SUPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1ste kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1ste kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 12 meiden - 15 jongens - 9 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Zo, anderhalve kilo erbij maar wel vier centimeter eraf...raden waar die kilo's naar toe zijn geslopen
Nee dus! Je bent absoluut wel vruchtbaar! Waar las ik nu hier ergens ook van iemand die 6 weken na de bevalling al weer zwanger was en ook BV gaf. Moet je voorstellen, na 6 weken al weer zwanger. Ik hoefde de eerste 10 weken na mijn bevalling al helemaal geen polonaise aan mijn lijf! Voor wat betreft anticonceptie: mijn hubbie laat zich steriliseren. Ik heb PDS en daardoor is de pil niet betrouwbaar. Een optie is dan een spiraaltje, maar mijn hubbie wilde zich wel laten steriliseren. Ik zie het ook niet zitten om weer jaren en jaren iets te gaan gebruiken en dan is sterilisatie in ons geval de beste oplossing. Tanja: ik ben in Griekenland geweest (op Rhodos) en mijn hubbie echt heeeeeeeeeeel vaak. Hij spreekt ook een woordje Grieks. Ik vind het echt een geweldig land! Je krijgt er Grieks eten Wanneer ga je precies? Grieks eten is vaak wat meer gekruid. Denk aan goed water drinken maar neit uit de kraan, dichte flessen water halen! Kiki: een zwangerschapsstring hahahaha Ik zie het al voor me! Dames, mocht je er toch over nadenken, kijk nog eens goed in je kraampakket en dan met name bij de afdeling "kraamverband". Ga er maar vanuit dat je dat een week lang moet dragen (eerste dagen soms twee tegelijk!) en zie je jezelf dat al in een string proppen? Ik had mijn teennagels gelakt vorige week, ik dacht ik haal het er nu weer af. Nou, je raadt het al......... ik kan er niet meer bij. Nu heb ik dus 8 gelakte nagels, 1 half schoongemaakte nagel en 1 schone nagel. Het ziet er nu wel errug schaamteloos uit! Morgen heb ik een gesprek op mijn werk. Ben dus heel benieuwd wat voor een verrassingen ik krijg (in negatieve zin). Vraag me af wat voor een werk ze me laten doen (dus in strijd met de afspraken die hierover zijn gemaakt). Ik zal ze meteen ook ff mededelen dat ik aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof gewoon verlof op wil nemen (heb nog 12 weken aan verlof staan!). En dat ik misschien wel maar 16 uur wil gaan werken ipv 20. Jullie horen de uitslag nog wel.
Wij hebben dit weekend ook ons bed op kratjes gezet ( klossen pasten niet) en komen maar tot 75 cm ( moet hier tussen 80-90 cm zijn van de kraamzorg), maar de VK zei dat het een prima hoogte was en als de kraamzorg toch moeilijk doet dan leg ik er een extra matras onder aan mijn kant.... Bij twee kratjes kwamen we op iets meer dan 1 meter uit en dat zou betekenen dat ik met een trapje het bed in moest. Dat is helemaal niet goed, dus wij laten het bij 75 cm.... SONJA, ben je al lekker thuis aan het genieten met beide mannen?