Sorry voor de verwarring meiden maar ik ga zelf niet (helaas) Mijn ouders gaan morgen erheen, ze hebben nog nooit gevlogen en zijn nog nooit in Griekenland geweest, vandaar de info die ik vraag Goede tip van dat water! Bedankt , zal het doorgeven Hier weer harde buiken en weeen. Toch niet veel gedaan vandaag en wel weer last... Mn hele zijkant van mn buik word pijnlijk en breus. Waanschijnlijk dacht de vk doordat ik tenger en dun van mezelf ben, en nu alles heel erg is uitgerekt, auwie ! Nog rustiger aan doen ? Dat kan niet, dan ben ik echt een oma-tje
Haha Kuki, leuk die nagels nieuwe zwangerschapsrage. Grappig, die foto van Ati die de box aan het opzetten is, moet ie toch nog opeens opschieten Amanchel, toch maar een extra matras erop dan?
Dank Melanie.. wie weet word je ook een augustus-mama Hee, wat veel woon-verzoeken! Ik voel me overal heel welkom! Ik heb dit huis gevonden.. (belachelijke prijs.. gaan we wel achteruit qua ruimte.. maar wonen we wel in Badhoevedorp). Ik wil niet in een appartement nu er een kleine bijkomt.. zie Lorentzplein.. daar komen we vandaan.. http://www.woonactueel.nl/N024002/detai ... p=1&wtype= ambermams, ik heb Sociaal Juridische Dienstverlening gedaan. Heb gewerkt als Jongerenbegeleider, Jurist effectenleasse en coordinator.
Gaaf huis Lintje, maar jezusssssss wat een prijs haha das voor ons over 80 jaar volgens mij nog niet weggelegd en idd met kleine zou ik ook niet op een appartement willen. Ben blij dat wij net op tijd een lekker huisje hebben met tuin
Lintje, wie weet, ja... Mijn eerste twee kwamen 5 en 6 dagen eerder, de derde kwam 8 dagen later, dus ik ben overal op voorbereid...
Hallo hé! Dat is belachelijk hoog! Een tafel is gem. 75 cm hoog.... Zal wel niet goed zijn lijkt mij... Maar als je een laag bedframe hebt en je doet de klossen eronder kom je daar nooit op! Hoe moet je dan je bed in klauteren? Of laat je een lift installeren Sonja is al weer thuis! Heerlijk lijkt me dat, meid geniet ervan! Over de BV en anticonceptie...na de bevalling vertelt de VK aan het eind toch het één en ander. Bij mij dat je dus met BV niet beschermt bent...dat er idd nog steeds artsen en VK's zijn die hardnekkig beweren dat je beschermt bent! Maar ja, alsof je daar al op zit te wachten na een week
Ik zie dat jij in ieder geval vanaf vandaag thuis mag bevallen... Wauwie! Spannend hoor... (Ben wel jaloers...)
Even klaren : harde buiken/weeen om de 5 à 10 min van minimaal 1min Nu is het weer even rustig, erg vervelend !
Heel vervelend Tan, maar beter dat ze wel nog weer weg gaan, nog effies een paar weken door, dan mag je. Heb de hele middag zitten Simmen hierzo, ben weer verslaafd aan't worden hierzo. Maar nu het mooie, ik (mn personage dan) heeft net een tweeling gekregen wist niet eens dat dat kon met de Sims, een jochie en een meisje pfffff. de man in huis heeft zn baan maar opgezegd en nu slapen ze, verzorgen ze om en om, erg goed voor je huwelijksleven. Arme gummie... 8) Nu nog effe een bakkie koffie en dan naar bedje. Morgen maar wat minder achter het schermpie, anders heb ik straks rsi van mn verlof Slaap lekker. ps, Lintje, voor dat geld kun je hier een villa kopen
Hihi, bij mij in de straat staan ook nog 2 huizen te koop hoor.... Vlak bij amsterdam alleen staat de a4 wel dagelijks vast Enne zie niet zo heel veel van het huis, tuin is een beetje vol Maare aardig aan de prijs. En, ehm, 6 kamers en jullie gaan er in ruimte op achteruit (laat dat bij ons in de straat wonen maar zitten Hier kan ik niet tegenop) Tanja20, ehm, houd nog geen twee uur aan toch? anders echt bellen hoor Sonja, en, lekker aan het genieten? verder, geen idee meer Ga maar weer ff verder kijken. O, ga donderdag lekker statten met mams! Zin in \/ ben alleen benieuwd hoe lang ik het volhou
moet je ook bellen als je veel harde buiken hebt? Om de 5 à 10 min ? ik snap dr werkelijk niets meer van
Nou meiden we zijn lekker thuis ja om 19.45 al Ga nu even wat foto's op de site zetten. meiden morgen reageer ik weer Weltrusten allemaal ben benieuwd hoe hier de nacht zal gaan
En Lintje, ik moet zeggen dat het badhoevedorp zeer goed geprijsd is, maar het is niet al te groot...110 m2 met zes kamers...flink proppen, en ik maar denken dat wij krapjes wonen. Mams van Amber, baantjes aan het uitdelen? Nog een parttimer nodig? Kan wel wat ervaring gebruiken met het invullen van bel.formulieren Sonja, thuis...geniet van jullie eerste nacht, denk niet dat je veel zal slapen, alleen maar kijken naar jullie mooie mannetje, geniet ervan!
aaaaaahhhh, je maakt me gek, ik houd het niet meer bij Gewoon rustig aan doen en please, please, geen paniek zaaien, kan ik niet aan hoor.
zal mn best doen hihi , komt omdat het zo onregelmatig is... om gek van te worden ik ga mn bedje opzoeken en rusten , laat jullie morgen vroeg weten hoe de nacht is gegaan. Weltrusten en een rustige nacht allemaal !
Kenji go Home ! ( variant op phone home ) SUPER ! geniet ervan Jawel hoor, weer heel veel bladzijdes erbij, en dat terwijl ik het parket in de was aan het zetten was, en daarna even naar Yoga. Tanja: eten in Griekenland is verukkelijk. Oh wat was dat een mooie tijd toen ik daar een vriendje had, ik 28 hij 19 ... we hadden allebei gelogen over onze leeftijd ,maar toen het meer bleek dan een one night stand, hebben we het al snel toegegeven en daar nog tijden om gelachen. En we hebben het nog even uitgehouden ook, ik vond het niet meer te doen dat heen en weer gereis. Hij is weer terug gegaan naar zijn ex en woont nu in Zwitserland. Ohh j , geen herinneringen ophalen, eten daar gaat het om : Griekse salades met echt lekkere feta, aubergine, mousaka, vlees in sausjes, heerlijke tomaten , veel fruit, Dolma's , gebakken geitekaas... noem maar op. Aan zee heel veel vis, inktvis bv. Lintje : tis ook ff een overgang Badhoevedorp --> friesland. Ken het wel een beetje , heb in half nl gewoont ( van Leiden, tot heel lang in Groningen, tot nu 2 jaarin deventer... en daar nog even tien andere plaatsen tussen) Weet je zeker dat je weer terug wil. Je kan ook zo'n ik hoor nergens meer thuis gevoel krijgen als je terug gaat nml ... Tanja: dat zijn voorweeën heel irritant, maar zolang ze niet erger worden, en ze weg gaan na een half uur ( ongeveer) of na een lekker warm bad... dan is het nog niet zover.. Ken het gevoel. Heb het ook bijna dagelijks. Uiteraard : als je het niet vertrouwd BELLEN ... Hmm anticonceptie moet ik ook nog maar eens over na gaan denken. Hier ook nog gewoon sex, hoewel gewoon... niet alles is meer zo makkelijk, en eerlijk is eerlijk, wel iets minder vaak dan eerst. Dan is de één moe dan de ander... Oh my god, wat een Islam gezever weer ( en nee ik heb niets tegen welk geloof dan ook, sterker ik geloof zelf ook wel eens ergens in, alleen om nou gelijk te horen wie er wel en niet volgens de regels leeft en dat allah daar nog wel eens over zal beslissen .... brrr)