augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het huis, ja, Daan, qua ruimte, niet dat ik nu 6 kamers heb.. maar in B'dorp zijn het ieniemienie-kamers en hier heb ik drie hele ruime, hoge slaapkamers, een lekkere woonkamer een een grote woonkeuken.. En het huis is vrijstaand. Daarnaast twee badkamers, twee toiletten en een bad en een douche.. In B'dorp is dat slechts een douche en een wastafel.
    Dus wat Kiki zegt, proppen daaro :(
    Wannabe, tja.. thuis voelen.. Ik aard volgens mij overal wel. Het is Tj die "het geluk" (= ikke) weer heeft gevonden toen hij in Badhoevedorp woonde en er daarom zoveel goede herinneringen heeft denk ik. Maar, it's not the place, it's the people.. dus overal waar Tj is ben ik gelukkig. Ik denk dat H'veen voor hem verbonden is met wat negatieve dingen qua werkgever e.d. (geldt trouwens ook voor mij haha) en het voor hem gewoon niet fijn is om zoveel te reizen iedere dag. Alhoewel we allebei toch echte Friezen zijn.. ;) Ambermams, ik ken hier niemand, behalve een vriendin, maar die woont tegenover mij en de mensen van de pufclub, badmintonclub en de VK's.
    Najah... wie weet wonen we hier nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.. 8)

Fibi, een geruststelling, waar laat je zo'n verschrikkelijke gipsenafdruk? Het is net zo'n "in de weg"-ding als een trouwjurk. Verder knuffel ik je voor je klachten.. :(

Sonja, top, zo'n nacht.. ik wil ook een ukkie.. ff op je site spieken weer.

mamalies, je bent geen zeikerd hoor. Zie het verhaal van Pjetje.. Niet dat ik je bang wil maken maarreh... luisteren naar je gevoel! In jouw geval had ik waarschijnlijk ook geen draaipoging gedaan. Dus hop, je wilt een KS, dus dan krijg je die! Geen discussie.

Daan, fijn he, dat sopgenot! Op je knietjes dweilen, dat doe ik ook! :D Dan neem ik met een schuursponsje alle oneffenheden weg.. haha..

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik lag nog te koesen, dat doe ik tegenwoordig tussen 7 en 10.. :D

Tj gister weten te verleiden.. JOEHOE.. Kiki, bij jou nog iets goedgemaakt of ga je het met die SPA oplossen?

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nee hoor Lintje hier alles weer goed hoor (duurt nooit zo lang). Maar het lag gelukkig niet aan mijn hormonen. Meneer is moe, heel erg moe, veel stress, druk op het werk blablabla...heel veel sorries van hem :p
    Maar nu ben ik bang dat als ik geplopt heb, meneer compleet uitgeput zijn 'vakantie' van drie weken in gaat en ik helemaal niets aan hem heb, dus ik heb mezelf zaterdag bij hem ingeroosterd (gaat ie maar is niet werken) en wil hem even lekker laten genieten..gezichtbehandeling, fullbody massage etc. Knapt ie altijd erg van op.
    En ik moet zeggen dat ik wel even een goede pedicure kan gebruiken...wil weer mooi gelakte nageltjes :)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihihi.. voor de skisokken die daar-over-heen-gaan tijdens de bevalling.

Ik heb mezelf niet in de lijst gezet maar moet vanmiddag naar de VK. Maar aangezien ik toch nooit iets bijzonders heb..

Amanchel, ik kan trouwens geen mooiere/goedkopere geboortestickers vinden dan bij geboortesticker.nl Hmmmzz.. twijfel of ik nu gewoon een slinger bij de HEMA ga halen..

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, maar Lintje, you've got lucky gisteren :) hihihi

Denk dat ik hier maar eens de handkar tevoorschijn ga toveren ;)

6. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Jaja het is nog morgen, goede morgen dames,

Heerlijk uitgeslapen zeg :oops:

Sonja wat een heerlijke foto's van je mannetje thuis en dan met de hond erbij, zo leuk om te zien. Ik zie die nieuwsgierige snuitjes hier straks ook al voor me.

Allemaal last van nesteldrang op kiki na nou stuur mij er ook wat van, want ik ben zo lui en doe helemaal niks meer. Zelfs boodschappen doen is al te veel moeite.

Verder gaat het wel goed eigenlijk heb nergens last van en de kleine voel ik elke dag nog prima bewegen.

Dus een dikke knuffel aan Tanja en Loran met die harde buiken en alle andere meiden met oefenweeen. Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen.

Lintje ik ga volgens mij dus ook gewoon de 42 weken halen

Ga nu maar een douchen, tot later

7. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou vanmiddag is het dan zover. Ik moet naar de gyn. Ben best zenuwachtig. ( zul je achteraf zien dat dat nergens voor nodig is is meestal zo ).
    Gisteren het bericht gekregen dat het niet goed gaat met mijn oma. Ze kwakkelt de laatste tijd wel vaker, maar het lijkt allemaal niet zo goed. Ik heb echt even flink zitten janken. Ik hoop echt dat ze toch nog wel weer opknapt ( ze is 88 ), en dat ze haar achterkleinzoon of dochter toch nog mag zien. Dat hoop ik toch zo. Dus echt voor mij een giga rare week.

Nou meiden rustig aan allemaal

Liefs Mirjam

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik heb vanacht niet zo lekker geslapen en vanmorgen ook niet zo lekker uit kunnen slapen.
    Dus ik ben best wel moe nu.

Sonja wat fijn dat je ventje naar huis mag en geniet er van samen met je mannetje.
    Fijn hoor voor jullie en nu is het alleen maar genieten.

Ik voel me niet zo prettig en heb de neiging om alleen maar te huilen.
    Voel me zo alleen nu ik al die dagen thuis zit en mijn vriend alle dagen moet werken.
    Ik leef echt naar het weekeind dat hij vrij is gezellig.
    Nu gaat hij zaterdag avond naar een feest in de Arena,black sensation en ik vind dat voor hem erg leuk maar dan ben ik weer alleen en met die gedachte kan ik wel weer huilen.
    Ik wil ook wel weeer eens feesten maar ja met mijn zwangerschap lijkt mij dat niet echt verstandig he.
    Voel me echt niet fijn :( :(

Gisteren toch nog even naar de vk geweest en zij wil dat ik een echo laat maken omdat zij de grote van mijn kindje wil weten.
    Zij denkt dat mijn kindje niet zo groot is en niet zo veel weegt,zo'n 2 kilo dus vandaar de echo.
    Ik vind het best dan zie ik mijn schat weer eens :D
    Mijn bloeddruk was goed en het hartje was ook goed te horen dus dat is fijn.

Ga zo naar de kapper denk ik mischien fleurt dat mij een beetje op.

Doei Teddy.

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Teddy, dikke knuf voor jou meis! ((((KNUF))) wilde dat ik je verder ergens mee kon helpen maar dat gaat helaas niet lukken ben ik bang. Suc6 dus maar......
    Hoop dat de kapper een beetje lief is voor je ;)

mirrepir1981, suc6 straks bij de gyn! en natuurlijk met je oma....hoop dat het allemaal mee mag vallen meis! Ga voor je duimen.

Chigirl, denk dat ik mezelf bij jou en lintje mag voegen hoor. Hier ook nog nix geen klachten en last.. Zal ook wel een sept. mams worden ;)

Lintje, toch maar suc6 bij de verlos, je weet maar nooit ;)
    Enne is wel vermoeiend hoor dat poetsen :( :( Maar je ziet resultaat ( en nu maar hopen dat hubbie het ook ziet vanavond)

kiki80, mag ik meeeeee [-o< [-o< [-o< Wil ook.......

Fibi, meissie....(((((KNUF))))) Hoop voor je dat die afspraak bij de gyn niet meer nodig is en dat je beebje netjes komt op de dag dat jij precies 37 weken bent! Nog even vol houden meis!

mamalieske, meis, geef je groot gelijk! Als jij geen draaipoging wil...niet doen! Zou het zelf ook niet willen ( denk ik nu dan).Enne weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is maar probeer je niet te druk te maken meis..zal vast wel allemaal mee vallen

Zo en nu ben ik moe vanhet poetsen...ga ff m'n bedje opzoeken :) :)
    Had niet verwacht dat ikk daar zo snel aan zou wennen ;)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    op de handkar? :confused: hahaha :)

11. @mirripir:sterkte meis
    @sonja:wat heerlijkz eg je ventje thuis en dat ie het ook zo goed doet

goedemorgen dames
    ik kan weer een beetje tikken alleen is de pijn snachts echt niet te harden gewoon heb vancht wel 2 uur rondgelopen en maar zwaaien met mijn armen en onder de kouwen kraan maar niks hielp gewoon
    mijn mannetje wil dat ik de gyn ga bellen maar weet niet eens of dat het wel iets is wat met de baby's te maken heeft
    hij denkt dat ze iets afknellen waardoor er minder bloed door mijn armen stroomt ofzo
    nou ik zal straks wel effe bellen om hem gerust te stellen en ja misshcien heeft ie ook wel gelijk

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    En hoe! :)

Succes met de handkar haha..

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

oe dat wat gezellig met zn tweeen hihi dan komt kiki's vriend mss toch ook hahah

Hier net de bedankjes afgemaakt, nu maar hopen dat t echt een meid is :)

Alle meiden die m nodig hebben

((((((((((((((((((((((((KNUFF)))))))))))))))))))))))))))

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haha.. groovy, Ik denk niet dat Kiki de handkar gaat gebruiken voor haarzelf.. toch? whahahahahaha

Chigirl en daan, gezellig, jullie ook overtijd straks ;)

Nou, Daan, lekker positief.. "je weet maar nooit".. :rolleyes: haha.. de beeb leeft nog in ieder geval.. ik kreeg me toch een pijnscheut net.. misschien is de baarmoeder nu wel gescheurd.. Goh, dat klinkt nuchter.. :(

15. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Zonde, ik vind ze nog steeds super gaaf en netjes maar vind 50 euro voor een sticker echt TE veel.. Ik heb die "vreselijke" raambaby nu hahaha! Was nog wel 60 euro kwijt maar die kan ik eventueel nog op marktplaats zetten..
    Bij de V&D hebben ze trouwens ook leuke geboorte slingers, of ik vond ze leuk, roze met witte stippen.. En denk ook blauw met witte stippen..

16. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Voel me trouwens erg schuldig, mams mn badkamer aan het schoonmaken en ik hier achter de pc :oops: :oops: :oops:

Mn bed staat nog steeds niet omhoog, en vanaf morgen mag ik thuis bevallen hehe :S Dat word dan toch moeilijk als het ECHT zou beginnen.. Maja daar gaan we maar niet vanuit :(

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    FF heel ego alleen een berichtje over mezelf, ben te moe om op iedereen te reageren. Vannacht weer een van mijn bekende waardeloze nachten gehad, plus het geluk dat Gabriël van half 2 tot half 3 aan het spoken was....

Vandaag naar mijn werk geweest, ik zou o.a. een gesprek hebben met mijn leidinggevende over de periode na mijn verlof, belt ze 's morgens af. Nu weet ik dus nog niets! :evil:

Maar wat wel echt super was, die meiden hadden een kraammand gemaakt met allemaal kleine cadeautjes, voelde me gewoon jarig! Echt superlief, kon wel janken van de hormonen maar heb me in weten te houden! We hebben heerlijk bijgekletst en ondertussen lekker gebak zitten eten. Toen ik thuis kwam, was ik helemaal kapot, ook van het reizen, dus nu strompel ik door het huis. Moet nog even melk halen en gebak (hubbie is vandaag jarig) maar ik ga mooi met de auto, ik kan geen stap meer verzetten.

Ik ga kijken of ik nog even plat kan terwijl G zit te spelen en anders misschien vannacht beter slapen (hahaha wat een giller, er toch nog in blijven geloven).

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    :idea: mirrepir heel veel sterkte met je oma,die van mij is ook nog steeds aan het kwakkelen,weet precies hoe je,je voelt (((hug)))

:idea: miss groovy zal toch wel dat er een meid uitkomt... wat zal je raar staan te kijken als dat niet zo is.

vriendin kwam net gezellig een bakkie doen,altijd gezellig als je heel de dag alleen bent,gelijk voor maandag afgesproken volgens text wordt het 29 gr,gaan we lekker naar het zwembad,met de kleine van haar. :)

19. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kuki gefeliciteerd met je mannetje!!!!!!!

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier even een kort berichtje van mij.
    Het gaat goed hier ben nu erg moe en ga nog even liggen.Kenji slaapt ook du nu kan het :)

Deel Deze Pagina