Oh, gaat het weer weer opknappen? Mag ook wel, dan komt de fut er misschien weer een beetje in. Vanmorgen de laatste babywas gedaan, dan is de kast vol En de schilderijen hangen, zal zo even het fototje in mn album zetten. Son, wat een lieve foto's thuis. Krijgen jullie nou eigenlijk nog kraamzorg? En hoe voel je je? Nog vrij onzeker of ben je alle helemaal DE mama? Ik kan soms echt wel de zenuwen krijgen over of ik alles wel kan straks. Oef, uk is wakker en duidelijk groter aan het worden, ik hoor nu regelmatig knakjes in mn buik, ben blij dat Hopla van de vk heeft gehoord dat het gewoon mijn organen zijn. Niks aan het handje Heb ook best vaak een harde buik rechtsboven, daar waar ie trapt. Dan is het net een kleine bal, heel grappig als ik dan mn buikademhaling doe, dan voel ik em zo weer weg gaan. Tanja, leef je nog? Wel vervelend al dat onregelmatige gerommel, maar als het niet uitzonderlijk veel pijn doet, of heel regelmatig komt (of de vliezen breken, of je verliest heel veel bloed) dan hoef je de vk nog niet te bellen. Kiki, klinkt heerlijk zo'n spa, denk dat ik zoiets na mn bevalling maar eens ga doen. Nog nooit gedaan, maar lijkt me echt een bijkomiets voor na alle spanning etc. Mirrepir, jij bent de veilige grens over, succes bij de gyn vandaag. En wil iedereen ophouden om zichtzelf ego te noemen !!! Dit forum is er juist om lekker van je af te schrijven hoor, de meiden die niks mankeren (behalve schoonmaakwoede's en sextekorten) reageren wel weer verder Kuki, Fibi, Teddy, Gummie en alle anderen die em nodig hebben <<KNUFFFFFFEL>>
He meiden , ja ik leef nog Gisteravond weer behoorlijk veel harde buiken gehad. Vandaag ook, maar geen pijnlijke. Af en toe een wee tussendoor , maar minder vaak als gister... Vanmorgen even naar de HA geweest en ja hoor weer een blaasontsteking ! Dit is al de 3de keer in deze zwangerschap. Morgen even naar het ZH om urine af te geven, dan word er een kweek gemaakt om te kijken waardoor ik het telkkens heb. (dit is al de... pff ... 12e keer) Genoeg over mij, hoe is het met jullie ?
Lieve Sonja..wat gaaaaaaffff dat Kenji thuis is bij jullie!!! Toch nog veel eerder dan verwacht, wat moet dit een heerlijk gevoel zijn, lekker genieten! Knufff, Borsatofan
Hé Borsatofan, hoe gaat t met je crea bea activiteiten? Tanja jeetje meid wat shit weer blaasontsteking
Heb dus niets kunnen vinden dat zaterdag nog een plekje open had Zelfs Sanadome zat al helemaal vol. Nu moet ik iets anders gaan verzinnen...iemand ideeen?
Fibi Het zit je echt niet mee, hoop voor jou op een bevalling met 37 weken. <knuf> Lintje Er zitten hier wel echt skisokken in de vluchttas hoor heerlijk die dikke warme sokken Maar als ik die uit een aandoe, worden mijn teentjes wel gezien, dus moet toch nog even ergens een pedicure zien te regelen Mirrepir Hoe was het bij de gyn? Teddy Ga lekker wat leuks doen, verwen je zelf, kapper alleen is niet genoeg Ook voor jou een dikke knuf. Daantje, Chigirl en Lintje Ik heb ook geen klachten hoor, alleen een gekke bloeddruk, maar daar heb ik totaal geen last van, voel me echt super! Dit houd ik nog makkelijk een tijd vol. Daantje Van mij mag je mee hoor, weet alleen nog niet wat het gaat worden. Gummetje Bij jou zijn echt de laatste loodjes aangebroken, dikke knuf, maar niet te hrd want dat doet misschien auwa aan de vingers. Missgroovy Stel nou dat het een jongetje is, dan is roze toch ook onwijs modern Kuki Ondanks je offday, toch gefeliciteerd met manlief nog een reden om een taartje te eten Sonja Lekker je rust nemen, heb je extra veel energie voor Kenji over. Net weer even zitten spieken naar de mooie fotos op de site smelt Raccon Jij bent echt crea, geweldig hoe je die schilderijtjes hebt gemaakt, erg mooi. Tanja Geen beeb dus, ik kan weer rustig ademhalen, maar wel onwijs vervelend van die blaasontsteking, wordt je toch helemaal gek van. Ben er trouwens vandaag achter gekomen dat mijn moeder een geboortebord gaat regelen ze heeft een 2 meter hoge giraffe gezien, vond ze wel leuk Wat nu?
thanx Haha, moest het een verrassing blijven? Toch beter dan zo'n 4 meter hoge opblaasbaby denk ach, een giraffe is wel heel schattig en 2 meter valt mee te leven toch 8) Hmm, geen spa, ook geen zwembad met sauna ofzo? Of een hotel met zo'n verweniets? of ietsje verder weg misschien? Tanja, wat vervelend weer, hoop dat ze wat kunnen vinden en het dan op kunnen knappen.
Tan, alweer een blaasontsteking? Pfff maar aan de cranberrysap ofzo.. knuf Kiki, ehm ehm ehm.. Heerenveen? Bij contoura hebben ze altijd wel plek.. Kom je daarna bij mij koffie drinken. (ik zit echt vol goede ideeen) Kheb ook skisokken in mijn vluchtrugzak.. Aaaaaaaaaaaahhh.. en dat is de reden dat ik zeg dat niemand met een geboortebord aan mag komen sjokken (maar kleine kans want we hebben niet echt een voortuin) of met zon verschrikkelijke ooievaar of die vreselijke geboortebaby (solly Amanchel.. ). NFW Maar goed, Kiki in de problemen.. ehm per ongeluk met auto tegen aan rijden? Ehm.. zogenaamd uit de tuin laten stelen.. Raccon, mooi je schilderijen.. je silhouet is trouwens ook prachtig! Whahahaha.. zon lange opblaasbaby.. dan is een giraffe of ooievaar beter.. (of stoot ik nu iemand voor haar hoofd.. solly ) Jaaaaaa.. het regent hier! O jah, eerst een uur met Tjs moeder aan de telefoon gehangen.. hebben de hele familie weer nagelopen.. argh.. Ik heb een half uur geprobeerd op te hangen maar het lukte niet en toen was het twintig voor drie en om kwart voor drie moest ik bij de VK zijn. IK MOET NU WEG en opgehangen. Snel in de auto gesprongen, vijf minuten te laat.. maarrr ze had lekker niets gemerkt. OEF. VK-update: bloeddruk 125 om 76, prima. Baby groeit prima, mooie buik, mooi zwanger, heerlijke zwangerschap. Geen zorgen om de bevalling, met jouw positieve instelling maak ik me daar niet druk om! Ennnn.. dat lekkere ding van mij is ingedaald en zit vast in mijn bekken. En daar voel(de) ik lekker niets van.. \/ Toen nog even naar het centrum gegaan, nieuwe weleda-olie gekocht. Nu mijn buik zo groot is moet ik veeeeel meer gebruiken. Geboortezegels gekocht, gekeken om slingers bij HEMA en PRENATAL.. maar neeeej, hebben ze niet of is op.. zucht. Zelfs de knijpers waren op. Ik wil gewoon zo'n slinger met "hoera een meisje" geen vlaggen met beschuitjes er op. We doen nl cake met slagroom en muisjes.. veel lekkerder. Vakantiefoto's opgehaald en ehm boodschappen gedaan.. Gelukkig geen parkeerboete.. was beetje te laat. Straks weer naar die suffe k*tclub..
12 juli - daantje apk verlos 12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ anesthesist / afspr. ruggeprik 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 16 juli - Kiki controle gyn. 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 24 juli - Lintje APK VK 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+13kg, 133cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 8 augustus 07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1e kindje +15,0 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV 10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SURPRISE 1e kindje +11,0 kg, 104cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 12 meiden - 15 jongens - 9 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding
Vanmorgen bij de VK geweest.. Ze kon ( nog steeds) niet uitvinden waarom ik veel/vaak last heb van die (oefen)weeën. Wel was mijn bloeddruk iets gestegen, maar niet veel.. Ben ook weer aangekomen ( zal straks de lijst even zoeken en aanpassen). De VK had een stagiere bij zich. Die ging de ligging van de kleine meid voelen, en daarna de Vk als controle.. Kreeg ik niet een harde buik, toen de VK aan mijn buik wou komen.. Ze vond het vrij raar.. Maar zei er verder niets over.. Werd me meegedeeld dat ik voor het weekend alle spullen van de thuiszorg op moest halen ( heb alles al behalve ruggesteun, want die wou ik niet) Dus ik kan morgen (weer) heen, en dan voor die ruggensteun ( op orde van de VK, want 6 kussens was niet beter volgens haar ) Verder moet ik over 2 weken weer heen.. Maar if ik dat haal kon ze me geen antwoord op geven. Ze wou verder geen 'extra' controle doen ( wat zaterdag wel afgesproken was) , dus ik weet niet hoe het er nu voor staat.. Afwachten maar weer.. Tanja-> alweer een blaasontsteking? Vervelend joh! dat kan die voorweeën ook verklaren denk ik? Sonja -> en hoe bevalt het dat Kenji nu thuis is? Gummetje -> wat heeft de gyn. gezegd over je handen? Aan alle meiden die op het adressenlijstje staan, jullie adressen heb ik al op de enveloppen klaar staan, dus jullie ontvangen na de geboorte vanzelf een kaart in de bus . Verder ben ik momenteel een zeef, dus ga vanavond alles weer op mijn gemak nalezen! Dikkke knuffels aan iedereen!
12 juli - daantje apk verlos 12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ anesthesist / afspr. ruggeprik 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 16 juli - Kiki controle gyn. 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 24 juli - Lintje APK VK 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - Loran, 14.15u controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+13kg, 133cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +9,5kg Verlof 25 juni, maar ben al thuis TB,BV 8 augustus 07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1e kindje +16,4 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV 10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SURPRISE 1e kindje +11,0 kg, 104cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 12 meiden - 15 jongens - 9 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding Zo, even gewicht + agenda aangepast..
He meiden , een nieuwe buikfoto van mijn buikkie ! Ieh , die aarderen ! Zakt al aardig he , kan er een vuist tussen krijgen. Zakken jullie buikkie`s ookal? @ loran , zou kunnen. Morgen moet ik weer naar de Vk... kijken wat zei zeggen... Het is een hèle lichte ontsteking. Nog geen "echte" ... Heb nu al 7 dagen gerommel in mn buik, dan zou de ontsteking "groter"moeten zijn als het daaraan zou liggen.... (zei de HA assistente)
ooow jaa hahaha.. Kom ik bij het postkantoor: "100 geboortezegels alstublieft" "Zoooow.. jij hoeft niet lang meer he?" "Nee, 16 november" " " " " "Nou, dat schiet al op ja.. " whahahahahaahaha
Hoi hoi allemaal, ben bij gyn geweest, en onze uk wordt via een keizersnee geboren. Hij/zij ligt nogsteeds in een stuit. Kon kiezen voor een draaipoging maar zag daar erg tegen op en ook de gyn zei dat mijn buik erg strak is dus kiezen we toch voor een keizersnee. Een stuitbevalling kan zowiezo niet want onze uk weegt nu al ong. 7 ½ pond. En volgens de echo van vandaag ben ik morgen uitgerekend ( haha ) en dat terwijl we nog 3½ week moeten. Nou volgende week weer voor controle en een datum prikken. Groetjes