augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Tanja-> mooie buik hoor.. en die aderen zijn bij mij erger ;).

ik kan al anderhalve hand kwijt, zo ver is ze bij mij al gezakt :) .
    Schrok er laatst vban toen ik in de spiegel keek, hoe laag die zat....

Hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :) Nee, jij gaat lekker.. TanjA.. is het!

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zijn de hormonen lintje ;) en het gebrek aan een goed toetsenbord :)

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dan hoef jij ook niet lang meer te wachten!
    Dus jij ook eerder ;) ...
    Dus ook een juli mamma ws.

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou, weet je in ieder geval waar je aan toe bent en waar je je op voor kunt bereiken.. Lekker geen weeen en totaalrupturen. Dus jij krijgt zo'n lekker mollig hummeltje.. o, om jaloers op te zijn! :D

6. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    zo ben ik ook weer ff..
    vandaag de hele dag de hort op geweest, bek af nu. Moet zo alleen vriendlief ff ophalen van zijn werk.

maandag bij vk geweest. eerst ruim een uur gewacht, ze had een dubbele afspraak tussendoor gehad ofzo.. maar goed, beeb doet t prima, allemaal volgens t boekkie. Toen we terugkwamen hebben we de box van zolder gehaald. Wel weer wennen hoor! Of eigenlijk niet want ik heb de schone was erin gegooid zodat ik die ff op kan vouwen en strijken ;)

Morgen lekker een daggie niets. Verheug me er nu al op!

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Zo he nog een KS !
    Lijkt me zo gek dat je weet dat je op een bepaalde datum je kindje sowieso vast hebt ...
    Spannend hoor !

Vandaag zei mn oma ; "oh Tan , ik geef jou nog 2 weken , dan heb jij je baby vast".

Waarom zegt iedereen het toch :)

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hier zegt ook iedereen dat het eerder komt, lijkt wel gewoon soort standaard iets.. Ik ga dr lekker vanuit dat het te laat komt, valt het alleen maar mee allemaal ;)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ik ga eten.. en op naar de club.. zoooooo geen zin in.. ik kijk de minuten weg daar.. bleeeeeeh,bah.ieuw..

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Fibi, Fijn dat je naar de gyn mag hoop voor je dat ze je gaan helpen!
    Zo is het ook geen doen meer toch?
    Dikke knuffel voor jou!

@Lintje, mijn kerel wilde ook perse in dit dorp wonen, ik aard ook praktisch overal als het huis fijn is. Ach mannen en die zeuren dan over onze hormonen? Hoe durven ze!
    Trouwens waar vind ik het verhaal van Pjetje? Waar je het over had? Edit: gevonden SLIK.... geen haar meer op mijn hoofd die aan draaien denkt!!

@Mirrepir, rot dat het niet lekker gaat met je oma maar wat een mooie leeftijd! Hoop dat ze snel opknapt en jullie kleintje mee gaat maken, ben zelf dol op mn oma dus begrijp je totaal.
    Wel fijn dat je nu zekerheid hebt over de bevalling.

@teddy, tja duidelijk een baaldag hebben we allemaal wel eens last van, ga je inderdaad maar eens lekker laten verwennen bij de kapper knap je vast van op! ik ga dan nu meestal wat voor de kleine kopen ;)

@gummetje hier ook dat dooie gevoel in de vingers maar niet zo als jij het beschrijft (stukken minder) maar bel die vk gewoon op, ze zijn ervoor hoor! Laat ze maar ff alles checken.

@kuki wat lief van je collega's !

@Raccon wat leuk die schilderijtjes! Mooi geworden zeg.

@Tanja alweer... tjee ik heb nog niet een keer een blaasontsteking gehad, ook eens iets dat ik niet heb ;) Sterkte meid, hoop dat het nu wel eens over gaat met medicatie.

Thnx alle dames voor de aanmoedigende woorden, ik weet ook wel dat ik geen zeur ben, maar voel me wel zo. Voel me bijna bezwaard als ik geen draaigedoe aan mijn buik wil... iedereen vind dat tegenwoordg maar normaal dat je dat laat doen ofzo.

Vanochtend even de badkamer een sopje gegeven, blinkt nu weer lekker en kan er dus ff tegen.
    Hier vanmiddag weinig meer gedaan ff naar bakker bart en net even bij een vriendin wezen thee leuten.
    Straks lekker in bad met een leuk boek.. en proberen niet teveel te prakazeren over vrijdag.

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zie je er niet tegenop<keizersnee> wordt nou wel een beetje zenuwachtig,want onze kleine ligt ook in een stuit.dinsdag gaan ze kijken of ze al gedraaid is,en nu ik jou verhaal leest over je strakke buik,dat is bij mij ook het geval. :(

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ga zo naar zwangerschapszwemmen!
    daar gaat de tijd wel snel hoor lintje

groetjes allemaal

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Jeeeh , collage in album voor de geintresseerde ;)

14. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Gaaf om zo het verschil te zien! Mooi buikje hoor..

15. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, daar was ik weer (ook al is het even snel, want Amber zit in de douchebak te badderen....)

Even een update: ben vandaag naar de verloskundige geweest. Had een afspraak om half twaalf, maar was pas om half een aan de beurt, balen zeg ! Maar wat daar gebeurde, mijn god zeg, wat een shock ! Toen de deur openging en de afspraak voor mij naar buiten kwam, kreeg ik echt de schrik van mijn leven ! Want wie kwam daar naar buiten samen met haar moeder ? Mijn overbuurmeisje, net 15 jaar geworden ! En ze schrokken toch ook wel behoorlijk toen ze mij zagen eerlijk gezegd.... Halleluja zeg, net 15 jaar en zwanger, ik moet er niet aan denken !

Anyway, eerst maar even mijn bezoek aan de verloskundige: alles was weer helemaal prima in orde, bloeddruk was goed, buik voelde goed aan, de verloskundige kreeg weer keurig een dikke vette trap terug van die kleine hummel na al dat gepor, whoehahaaha ! Maar er gebeurde nog meer shocking dingen: ik moest voor het eerst bij mijn verloskundige op de weegschaal staan, en ik schrok me rot: 79 kilo ! Hallo he, dat betekent dat ik 14 kilo ben aangekomen..... Op zich toch nog wel netjes vergeleken met mijn zwangerschap van Amber, maar toch.... Moet dus het lijstje nog even aanpassen, zal ik straks even opzoeken.

Toen ik thuis kwam zagen mijn overburen dat ook, en die kwamen dus ook naar buiten, met de vraag of ze even binnen mochten komen. Ja tuurlijk mocht dat, ik was eigenlijk wel een beetje nieuwschierig.... Nou, mijn overbuurmeisje is dus inderdaad zwanger, net 11 weken. Foutje ! Maar toch besloten om de kleine te laten komen, daar heb ik dan wel weer respect voor.... Maar ze vroegen dus aan mij of ik nog even mijn mond wilde houden, niet iedereen in de straat hoeft het nog te weten. Heb beloofd dat ik niks tegen iemand zal zeggen, maar jullie kennen haar toch niet, dus met jullie kan ik het wel delen....

's Middags ben ik samen met mijn vriendin Tamara naar de markt geweest, en wat een lol hebben we gehad zeg ! Tamara is namelijk ook zwanger, zij is op 15 juli uitgerekend, en ja, twee van die zwangere mutsen op de markt, dat vraagt natuurlijk om commentaar, whahahaha ! Maar wel alleen hele leuke opmerkingen hoor.....

Zo, ik ga nu eerst even Amber uit bad halen, een fruitschotel maken voor ons tweetjes, tandjes poetsen en Amber naar bed brengen, en dan vertel ik straks wel weer verder.

Tot straks !

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou hier een bericht van mij heb nu weer wat puf.
    was vanmiddag gewoon misselijk van de vermoeidheid.
    heb heerlijk met ukkie geslapen.

Weet niet wie er op mijn site zijn geweest maar er stond een raar verhaal in het gastenboek van enne sonja over een dood kind van haar zus en of ze een vlindersite mog maken.Ze had ook een site van haar zelf opgeschreven toen ik die checkte was deze verwijderd door de modorator.
    Heb het bericht ook verwijderd dus meiden reageer niet op haar.Ze komt uit belgie zegt ze.

Mirrepier niet leuk een keizersnee maar beter zo dan niet goed gaan.

Heb mooie foto's gezien.

Enne het is echt geen winter in het ziekenhuis.
    Je zweet je rot daar wees maar niet bang.
    Ik had half sokjes aan maar waren eigenlijk al te warm.
    Heel mijn voeten waren gesmet van het zweten daar niet normaal.

Nou meiden ik ga even de webcame nakijken omdat ati z'n familie Kenji wil zien.

Kom later terug.

17. wannie

wannie Niet meer actief

hi dames,

euhhhhhhhh wat wou ik ook al weer zeggen....
    pfff tis echt erg
    Loop al de hele dag met : ik moet iets doen vandaag maar weet dus niet meer wat :(

Uit frustratie :rolleyes: heb ik nog maar een weekje met me dochter geboekt van 3 tot 10 aug 8) verblijven we in de katjeskelder.
    Ben benieuwd...
    Lijkt me genoeg te doen daar voor haar dus als ik een mindere dag heb,,,,vermaakt zij zich wel(die heeft voordat ik de tassen uit de auto heb waarschijnlijk al vriendinnetjes:p)

Gister trouwens bij de verloskundige geweest.... ik ga altijd vroeg in de ochtend dus heb eigenlijk nooit uitloop
    Ik stond alleen na 2 minuten weer buiten, hihi
    Op de weegschaal(2.5 kilo in 3 weken erbij...zit nu op 11),,,,bloeddruk meten(was niets op aan te merken),,,en voelen
    Wurmpie is al aan het indalen en heb er tot nu toe niets van gevoeld.....dat het maar zo mag blijven
    Heb verder ook geen klachten...
    hmmm ben langer onderweg dan dat ik daar aanwezig ben, lol

Over 2 weken weer maar dan heb ik een invalster, aangezien ze zelf op vakantie gaat(probeerde haar nog over te halen om af en toe aan ons puffende aanstaande mamas te denken,,,maar daar trapte ze niet in :cry: ,,,,ze ging genieten van haar vakantie:)

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden....

Ik reageer straks even op jullie...ga eerst een potje rummicubben met me meid,,,,,das een standaardiets elke avond....heerlijk om haar zo aan het denken te zien,,,,,vooral als het haar net niet lukt om wat neer te leggen,,,wat een frustratie,hihi

Wannie

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik wil alleen maar zeggen: You go girl! Ik vind het juist super dat je ook durft te zeggen dat je het juist niet wil! Je hoort toch vaak van die verhalen dat een gyn beslist om het toch te doen, terwijl het JOUW buik is en JOUW kind! Ben trots op je!

19. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi lieve meiden.

Nou ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat want ik heb echt een baal dag.
    Kan de hele dag huilen en ben echt niet vrolijk.
    Maar ja de hormonen spelen ook mee denk ik dan maar.
    Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar kort laten knippen.
    Ik wilde het laten groeien maar was het haar zo zat dat ik de schaar er in heb laten zetten.
    Ik ben er wel erg blij mee hoor.

Weet niet zo veel te vertellen verder en ik ben er morgen weer.
    Hoop dat ik vanacht goed slaap en andere meiden ook een goede nachtrust want dat is wel fijn he.

Dikke kus van Teddy voor iedereen.

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik had je even moeten waarschuwen he? :oops: De rest van de stuiter-mama's.. NIET DAT VERHAAL LEZEN! Maar wel altijd op je gevoel vertrouwen!

Pufclub was voor het eerst een beetje leuk. Maar dat komt omdat ik even flink grappen heb lopen maken.. ;)

Deel Deze Pagina