augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He getver Kuki, ja die slechte nachten.... breekt je op.
    En dat je dan niet alles meer met een roze randje ziet, ken het. Mocht van mijn man ook niet meer zo mopperen op het zwanger zijn.

Maar leg je kerel het vanavond maar eens uit over wat je dwars zit, en dat je dat irriteert. Komt vast allemaal goed.
    Mannen zijn soms net kinderen en soms verpest door hun moeder, zeker als het gaat om opruimen en hun was op de plek afleveren waar het thuis hoort.
    Mijn man heeft het gelukkig wel geleerd van zijn moeder, maar als ik jou verhaal zo lees...... 't zou mijn broer kunnen zijn!

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden

Hier weer een lekkere rustige nacht gehad heb hem om 2 uur gehad en om 4 uur.Dit was vanaf 11 uur en toen vanmorgen om half 7 weer maar heeft hij niet echt wat gedronken.En toen weer lekker geslapen tot half 9 dus heb echt niks te klagen.

Heb de kraamhulp maar weer lekker weg gestuurt ze kon me niks leren en had geen zin om met haar hier tot 11 uur te zitten.
    Hij is in 2 dagen weer 90 gr bijgekomen dus dat gaat ook goed en ik kijk gewoon wanneer hij honger heeft en niks regels zoveel om de zoveel tijd gewoon me eigen gevoel.Dus dat gaat goed 90 gr in 2 dagen hij weegt nu 2700 gr.En poept en piest ook goed gister 3 luiers achter elkaar vol.

Kiki fietsen gaat dat nog lukken?
    Wel lekker even weg,Zou ook nog wel even willen maar hier zit het er denk ik echt even niet in.Kiki en wat die buik betreft met hoog en droog zegt niks he kijk maar naar mij.enne ja heerlijk dat net m'n schoonouders waren er helemaal stil van echt leuk.

Missgroovy toch wel lekker zo'n aanbouw hoop alleen dat het niet te lang duurt voor jouw en dat je geen ergenis krijgt ;)

Amanchel je kan echt beginnen met aftellen heerlijk he meid.
    Dan moeten we daarna maar eens wat afspreken.

Daantje een 6 ponder valt toch nog wel mee is maar 3 kilo.
    Ik wil niet weten wat Kenji had gewogen als hij voldragen was want met 6 weken tevroeg was hij ook al bijna 5 pond. ;) Hoorde vande week een oud buurmeisje van mij is bevallen van een 10 ponder dat is pas :confused: Nou meid we horen het later wel.

Mamalieske ik geef je ook gelijk hoor je moet doen wat jij denkt dat goed is.Enne je bent echt niet de enigste hoor.

Nou meiden ik ga nog even wat opruimen.Hulp komt zo en anders kan ze boven niks doen.

Tot later

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen

nou hier zit er 1 die heel slecht heeft geslapen moest om 2:30 een plasje doen,kon daarna niet meer gelijk in slaap komen :cry:
    en toen viel ik rond 4:15 eindelijk een beetje in slaap,hoorde ik een hele harde knal,kon het niet plaatsen,mike wakker gemaakt,ik zeg ga eens kijken miss is er wel eentje binnen.hij naar beneden,zag niks natuurlijk.
    ikke naar beneden,was er gewoon een ballon geklapt,we hebben balonnen inde box gedaan vanwege de katten,het helpt wel hoor.
    toch schrik je wel hoor :oops:

sonja ook raar dat ze dat op je site zetten.

wannie katjeskelder daar hebben wij vroeger op de camping gestaan.ga je in een huisje !!!! :)

daantje ik heb heerlijk gezwommen,alleen jammer vanaf 23 juli stopt het,maar je mag wel zwemmen alleen zonder begeleiding.enne.....niet te veel geld uitgeven he.

tanja mooi buikie hoor!!! de mijne zit ook nog hoog.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, zit vast wel goed hoor! En even extra gluren naar de kleine is toch ontzettend leuk :p

Borsatofan, ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.

Sonja, je klinkt al helemaal als een doorgewinterde moeder, als wij straks aan het panieken zijn, over boertjes, krampjes, drinken etc. ben je ons aan het uitlachen ;)

Danielle, en nu maar hopen dat je katten er ook van geschrokken zijn.

Ben momenteel bezig een bevallingsmuzieklijstje in elkaar te zetten, ben ik de enige die zo achterlijk is om dat te doen?
    Wel grappig is dat beeb op sommige nummers heel erg reageert, misschien heb ik die onderhand te vaak gedraaid ;)

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik lees hier slecht slapen en slecht slapen op een paar gelukkige uitzonderingen na, nou daar kan ik me sinds een halve week ook bij aansluiten, ben helemaal kapot, gelukkig lijkt het nu om en om te zijn, de ene nacht kan ik de slaap goed diep vatten om 1.15 tot 5.30 uur en de andere keer (zoals vanacht) om 3.15 tot 5.30 uur ongeveer :rolleyes: Ach ja ik zeg maar het is goed dat je op het einde kwalen begint te krijgen waardoor je het zat wordt anders wil geen mens met gezond verstand (voor een 2e keer) bevallen :p

Wat betreft zwangerschapsgym en weet ik wat, wij hebben de vorige keer samen bevallen gedaan, vond er echt niets aan een hoop gejeuzel en een hoop wat je al kon weten als je net zoals ik alle boeken had gelezen die er over zwangerschap te lezen waren :oops: dus deze zwangerschap heb ik niets meer gedaan (is hier ook niets in het dorp en ik vind zoiets juist leuk ook om mensen te leren kennen, maar ja mensen een aantal dorpen verderop leren kennen is leuk, maar zonder auto zie je ze toch nooit..)

En ik zag iemand die al 37 weken zwanger is JIPPIE! Fijn is zoiets altijd, maar ja gewoon nog uitgaan van de 42 weken roep ik altijd kan het alleen maar meevallen ;)

Wat betreft mijn buik,ik word er nu wel dagelijks op aangesproken door de meest wildvreemden, hoelang moet je nog? nou nog 3 - 8 weken :confused: nee echt? dan is het een tweeling zeker? Nee hoor het is er gewoon 1 :p
    Ach ik vind het wel leuk die aandacht, vind de dikke buik op zich ook wel leuk, maar vind het niet erg als die straks ook weer weg is..

Ik zag iemand de vraag stellen of het ooit nog goedkomt met je buik, euh nou met die van mij dus niet, die heb ik er zelfs op de sportschool niet meer strak gekregen, maar ja met mijn eerste had ik dus ook een megabuik.. het heeft helaas niets met aankomen qua gewicht te maken want ik was bij de vorige maar 3 kilo aangekomen (nu 5 op het moment) Maar goed ik paste dus wel weer na 1 week in mijn gewone broeken ondanks mijn niet meer strakke buik en das normaal dus ook weer niet zo..

Ach ik denk altijd maar, je krijgt er wat moois voor terug hoor ;)

6. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier ook weer redelijk geslapen! Hoorde vanacht alleen een klap en toen ik ging kijken lagen allebei mijn katten lang uit in de box op mijn schone boxkleden :evil: Had hem gisteren met stofzuigen te dicht bij de vensterbank gezet en dan kunnen ze er dus inspringen!

Gisteravond heb ik heerlijk mossels gegeten.....dacht ik......nou ik weet niet wat voor schelpdieren het waren maar na een half uur zat ik op het toilet. Gelukkig niet de hele nacht maar toch! Weet dus niet zeker of het een voedselvergiftiging is geweest maar zou dat kwaad kunnen voor de kleine? In elk geval, ik eet deze zwangerschap dus echt geen mosselen meer.

Ik ga er nu even vandoor heb afgesproken om 11 uur en volgens mij ga ik dat al niet meer redden!

Dames, fijne dag vandaag!

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Joehoeeeeeeee, en ook ik ben vandaag 37 weken zwanger en mag dus officieel thuis bevallen (maar ik wacht toch nog maar even een paar dagen hoor, wil eerst in mijn nieuwe huisje wonen !)

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    mamavanamber>>>>>joepie! 37 weken,spannend! nog wel ff wachten he

9. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Haai ladies,

Hier ff kleine up-date:

Gister bij VK geweest, bloeddruk prima, HB gecheckt, prima (7,7), kindje gevoeld--> is al ingedaald in bekken en ligt goed. Verder nog uitleg gehad over wanneer ik moet bellen, wat je moet doen wanneer vliezen breken etc, maar eigenlijk wist ik alles al, heb al zooooveeel gelezen hierover, ik kan zelf wel bijna VK worden ;) ;) (ben nu bijna 37 weken, bij de VK staat uitgerekende datum 6 aug, dus maandag a.s. 37 weken, banner staat nog op 4 aug i.v.m. de berekening van de echo --> 4 aug)) Moet nu elke week langskomen voor check. Oh ja, daarna nog ff naar de thuiszorgwinkle geweest voor een ondersteek (=po). Hadden ze niet op voorraad, maar is wel besteld. Ik word gebeld wanneer ik de po kan ophalen (vanaf maandag moet ik die officieel in huis hebben).

Vanavond om 18.30 uur naar yoga met partner (privéles van 1,5 uur) ben wel benieuwd wat mijn mannetje ervan vindt; Tips en trics voor tijdens de bevalling... ;)

Zwangerschapsfoto's : vriendlief heeft er met het herstelprogramma "slechts" 10 terug kunnen vinden :cry: :cry:
    Hij zegt: het is beter dan niets, dat is ook zo, maar het waren er rond de 80 ! (inclusief weekendjes weg en minifilmpjes van 30 sec.) dus ik vind het nog steeds heel erg, maar ja, verder niets aan te doen. Nu nog maar veel foto's maken dan...

Ik zal zo ook ff de lijst aanpassen, hier inmiddels ook 13 kilo aangekomen hoor, en ik zal zo ff proberen een buikfoto te plaatsen...

Fijne dag allemaal en rustig aan meiden.. :thumup:

Liefs,
    Borsatofan

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

mamavanamber jij ook feli! En idd wacht maar ff hihi, nog niet verhuist dus .

Borsatofan, klinkt mooi meid! Ben benieuwd naar de foto's

11. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen dames:)

Hihi... moet even lachen,,,wat zijn wij vrouwen toch rare wezens af en toe
    Nu supertrots op onze buiken,,,,,,,en na de bevalling hopen we dat we binnen een maand weer onze oude buik en gewicht terug hebben...gnifffel

Wat ik me kan herinneren van mijn eerste,,,,,,heb er echt moeite mee gehad dat me buik weg was :oops:Het idee dat je er geen kleintje meer in hebt zitten,,,,,was echt vreemd...terwijl er een ienieminie heerlijk in het bedje ligt te slapen
    ben benieuwd hoe dat deze keer gaat

De 37 weken mama's: Joepie,,,,,lijkt me een heerlijk gevoel,,,het idee dat het nu mag komen
    Ik moet nog even

Daan: Ik ga inderdaad in een huisje. Alle gewone huisjes zaten vol dus ik verblijf in een mindervalide huis,je... met een extra slaapkamer op de begane grond....hoef ik niet de trap op en af te strompelen,hihi Lekker 8 daagjes de boel de boel laten. Mijn beste vriendin past op mijn huis en beesten dus daar hoef ik me niet druk om te maken. Ik heb trouwens speciaal voor noord-brabant gekozen.... Mocht ik namelijk beginnen met bevallen ben ik binnen een uurtje thuis en dat is ook wel een lekker gevoel:)

Borsato: Ben nu al benieuwd naar het resultaat. Als het goed is komt vandaag of morgen mijn sticker met gedichtje binnen. Deze maak ik ook op een paneel en hang die op.
    Ik vind de maan dan ook helemaal geweldig,,,,kan er uren naar kijken soms :oops: en logischerwijs,,,,,,de maan komt ook terug in het gedichtje... Als die hangt,,,volgt er natuurlijk een foto van in mijn album

Voor de meiden die slecht slapen: Ik heb er gelukkig geen last meer van, word hooguit 1 keer wakker om naar de wc te gaan. Voorheen werd ik ook vaker wakker om naar de wc te gaan,,,,maar ik vertikte het gewoon om naar benee te lopen :oops: Owja,,,,heel af en toe heb ik een kat die het leuk vind om mij snachts wakker te maken voor wat aandacht........dan baal ik wel ff....dat gemauw en gespin bij me hoofd :evil:
    Heb helaas geen nuttige tips hoe je het wat beter kan maken:(.........

Ik ga maar even naar de bouwmarkt....eens kijken of ik een mooi paneel in elkaar kan flansen
    (Het is meer........ik vind dit en dit mooi en me ex mag het in elkaar zetten...
    Me ex leest dit niet maar toch,,,zonder hem,,,,zou ik me soms echt geen raad weten,die steunt me echt door dik en dun....een supervent is het...zo moest ik even kwijt:)

Fijne dag allemaal

Wannie

12. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    12 juli - daantje apk verlos
    12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ anesthesist / afspr. ruggeprik
    16 juli - Kuki controle VK
    16 juli - AmanChel controle VK
    16 juli - Kiki controle gyn.
    17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!!
    17 juli - Roos, Gyn
    17 juli - raccon APK VK
    18 juli - Ien, APK VK
    18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk
    19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK
    20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding
    24 juli - Lintje APK VK
    25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK
    25 juli - Loran, 14.15u controle VK
    25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos
    27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn.
    31 juli - Roos Gyn
    1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV

BEVALLINGSLIJST

eind juli maar wil niet weg uit het groepje
    00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+14kg, 134cm werkt niet ZBm.i. ,BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    8 augustus
    07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB
    9 augustus
    08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    09. Loran Naomi 1e kindje +16,4 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV
    10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV
    10 augustus
    11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV
    15 augustus
    16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV
    19 augustus
    22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV
    23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    21 augustus
    27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV
    28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    29. Ien SURPRISE 1e kindje +12,5 kg, ??cm Verlof 20 juli TB, FV
    30. Mist JONGEN 2e kindje +2,8 kg Verlof nooit :p TB, BV
    31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    26 augustus
    33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    36. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg,?? cm Thuisblijfmama, TB, FV

12 meiden - 15 jongens - 10 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

13. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Heej, wat leuk dat jij ook een paneel maakt met gedichtje! Ik wacht ook nog steeds op de aflevering van mijn gedicht hoor, elke dag hoop ik maar weer dat het bezorgd wordt, ik wil zooooo graag beginnen! :)

En aangezien ik sterretjes heb geschilderd, zal mijn gedichtje (net als die van kiki80) Twinkle, twinkle little star zijn 8)

En oh ja dames, ik heb zaterdag ook nog een lamp voor aan het plafond gekocht, een wit wolkje met allemaal lichtpuntjes (zilveren sterretjes) erin. Er zit ook een "gewone" lamp in, voor als je goed licht wilt hebben, maar je kan ook alleen de sterrenhemel aanzetten (als beebje op bedje ligt, kannie naar de fonkelende sterretjes aan het plafond kijken...zooooo lief)...een echte fonkel-sterretjes-kamer dus (en onze slaapkamer is ook meteen GEPIMPT!

14. missgroovy

hihi dan zijn er al 3 augustus kindjes met twinkle twinkle wat zullen die goed slapen zeg :-D

15. wannie

wannie Niet meer actief

oke..... ben nog niet naar de bouwmarkt..... toch maar even wachten tot me dochter weer naar school is(was al weer later dan gedacht)

Ik heb trouwens niet het gedicht van twinkle twinkle maar die in me album staat.

Heb hem er even ingezet.

De sterren en de maan tekeningetjes heb ik er niet bij, echt puur de tekst.
    Ik hou namelijk van strak.... en vind ze trouwens ook niet mooi.

Ik laat trouwens ook een geboortesticker maken voor op het raam.
    Met de naam en een paar babyvoetjes..... Geen gedoe met een bord in de tuin(vind er namelijk geen een leuk)

Wan

[/img]

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Amanchel, Ambermams, gefeliciteerd met de 37 weken!! :D
    Nog wel ffies wachten hoor.. ben nog steeds niet over de geboorte van Kenji heen, ik werd van de schrik zo emotioneel.

Kuki, knuffelknuffel, ook niet leuk. Wat heb ik dan een lieve man. (lekker opbeurend :rolleyes: ) Die doet altijd netjes zijn was in de wasmand (op de juiste manier). Draait regelmatig een wasje (toen ik nog niet thuis zat deed ie dat altijd en ik niet..), hangt was op, vult de vaatwasser, haalt hem leeg. (Maar dinsdag had ik de vaatwasser al gedraaid en toen heeft hij hem nog een keer aangezet.. :rolleyes: ). Ruimt zijn rommel altijd op en ook zijn schoenen.. Maarrr.. er zit een keerzijde aan! Hij klaagt heel vaak over rommel die ik maak, en dat kan zijn 'reclamefolders over de tafel', schoenen in de keuken, ongevulde vaatwasser.. Het is bij ons een beetje de omgekeerde wereld. :confused: Nu snap ik waarom homofielen altijd verliefd op hem worden.. Hij heeft vrouwelijk gedrag! Had ik al verteld dat hij vorige week sjans had met Gerard Joling? Vindt ie nog leuk ook.

Kiki, een muzieklijst? hahahahahaha.. nee, dat doe ik dus niet.. Wat ik wel doe is een tekening van de babykamer en de keuken met in alle kastjes beschreven wat er in zit. :oops: Ook heb ik een lijst gemaakt voor Tj met wat ie moet doen tijdens de bevalling, en na de bevalling en in de kraamtijd (vluchtkoffer uitpakken, drukkerij bellen, zf-verklaring invullen, foto's maken, kraamvisite-planning.. etc..) :rolleyes:

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    waar laat je dat doen, wan?

18. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    12 juli - daantje apk verlos
    12 juli - Gummetje, 8:30 uur echo + 9:40 uur APK gyn+ anesthesist / afspr. ruggeprik
    16 juli - Kuki controle VK
    16 juli - AmanChel controle VK
    16 juli - Kiki controle gyn.
    17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!!
    17 juli - Roos, Gyn
    17 juli - raccon APK VK
    18 juli - Ien, APK VK
    18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk
    18 juli - Mist, APK VK
    19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK
    20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding
    24 juli - Lintje APK VK
    25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK
    25 juli - Loran, 14.15u controle VK
    25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos
    27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn.
    31 juli - Roos Gyn
    1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV

BEVALLINGSLIJST

eind juli maar wil niet weg uit het groepje
    00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+14kg, 134cm werkt niet ZBm.i. ,BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    8 augustus
    07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB
    9 augustus
    08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    09. Loran Naomi 1e kindje +16,4 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV
    10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV
    10 augustus
    11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV
    15 augustus
    16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV
    19 augustus
    22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV
    23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    21 augustus
    27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV
    28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    29. Ien SURPRISE 1e kindje +12,5 kg, ??cm Verlof 20 juli TB, FV
    30. Mist JONGEN 2e kindje +5 kg Verlof nooit :p TB, BV
    31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    26 augustus
    33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    36. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg,?? cm Thuisblijfmama, TB, FV

12 meiden - 15 jongens - 10 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

19. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Kiki80 schreef

Mirrepir, jij komt vandaag gewoon te weten wanneer je de kleine in je armen kunt houden, wat spannend…mogen wij het weten?

@ Kiki80; Helaas ik moet volgende week 18 juli weer voor controle en dan gaan we een datum prikken, dus vandaag weet ik nog niets. Ben zelf ook wel erg benieuwd wanneer we onze uk in onze armen mogen houden.

@ iedereen die een moeilijke nacht heeft gehad. Ik voeg me toe aan jullie minnenachtenclubje ( haha) Ook om het uur wel wakker. Niks aan. Maar nog even meiden. Dan is het ons ukkie die ons wakker mag houden. En snurken onze mannetjes vast ook niet zo hard meer. ( haha ) ;)

20. missgroovy

ze hadden t over geboortesticker.nl maar die ind k allemaal niet mooi. Dus als jullie nog andere sites hebben,,,,

Kiki ik heb ook veel muziek klaar liggen, als ik aan roy vraag zet een cdje op dan krijg ik frans bauer ofzo ben ik bang dus heb zelf ff vanalles klaar gemaakt haha je bent dus niet de enige. Schijnt trouwen sgoed te zijn voor de ontspanning, je eigen muziek erbij.

Deel Deze Pagina