Hoi meiden..... Ik ben zooooooooo gelukkig..... De echo was super..... En jullie raden het nooit?!?!?!?!?!?! We krijgen een TWEELING! JOEHOEEEEEE Liefs van een overgelukkige Mila
@ Mila, wat heerlijk, gefeliciteerd! wauw, gelijk twee @Teddy en silly, heerlijk dat het zo lekker gaat met jullie vandaag, hed ik ook wel hoor, minder moe en zin om het huis te boenen. Zal vast door het weer komen @mamalieske, wat balen dat het met jou nog steeds niet lekker gaat! hoop dat daar snel verandering in komt. @Alle meiden met een mooie echo, heerlijk toch, geniet van die mooie roze wolk! @Kim, heb zelf ook bijna twee weken last gehad van bruin verlies. begon met wat op wc papier maar is ook een paar dagen erger geweest zodat het ook in m'n onderbroek zat als ik naar de wc ging. Ben langs de vk gegaan en zij vertelde me ook dat het vaker voor komt. Zolang je geen kramp hebt hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Ookal is dat makkelijker gezegt als gedaan.Weet er alles van. Anders bel je toch je vk? Die is daar voor toch? Heb zelf een snelle echo tussendoor gekregen voor m;n eiden gemoedsrust! Enne kan volgens mij door de seks komen hoor. @Hopla en woepie, sterkte er mee! lijkt me toch wel een dubbel gevoel. Enne moet jullie allemaal de groetjes doen van hubbie.. Vond ie een keer tijd worden!
JA. Mila is onze eerste tweeling- mama! Gefeliciteerd zeg! Tentamen ging redelijk vandaag, op naar de tweede... Teddy, blij dat je je weer beter voelt! Lekker he, dat zonnetje! Groetjes
Hihi, heb er ook flink last van inderdaad. En niet alleen van spijkerbroeken, het lijkt wel of alles bij m'n kruis veel strakker zit. Raar he?!?
Ik voel me zo ellendig! Kan wel janken. Ik was vandaag ni misselijk, maar bah wat een ellende weer de afgelopen dagen. Slaande ruzie met m'n ma en m'n vent laat me stikken. Ik heb het gevoel oveal alleen voor te staan, en ik zie alle dromen die ik had in rook op gaan bah bah bah. Mijn hoofd kan zo exploderen. Ik heb door al die stress denk ik wat 'menstruatie achtige krampjes, en dat zit me al helemaal ni lkkr.. ben zoooo bang dat er wat fout gaat door al die ruzie's en onzekerheden :'(((( Lees ik net ook nog bij de symptomen voor miskraam dat buiten die krampen, verminderen van de misselijkheid (vandaag geen last van!) en afnemende gevoeligheid in de borsten óók daarij horen! Wat moet ik nou doen?
He goedemorgen dames! Mila van harte gefeliciteerd! Mn man was gisteren aardig opgelucht toen de VK zei dat het er maar 1 was, maar voor mij had het denk ik niet uitgemaakt. Leuk hoor van harte gefeliciteerd! En Shedevil gaat het al een beetje beter dan gisteren?
@Mila, jeetje wat een verrassing, Gefeliciteerd. @Shedevil, hoe gaat het met je? Ik mag morgen voor de eerste echo, vind het behoorlijk spannend.
@Mila wat leuk een tweeling, gefeliciteerd! @she devil, maak je niet druk als je (.)(.) n dagje geen pijn doen, ik heb er al een tijdje geen last meer van. De een is misselijker als de ander, geloof me wees blij als je er geen last van hebt! De stress kan meer kwaad als goed doen, dus doe het rustig aan. Geef de ander gelijk ook al vind je dat dat neit zo is, werkt hier prima! Ik ben een emo wrak de laatste dagen, gelukkig is de diaree minder maar het spugen niet, dus straks even naar de huisarts, want ik verlies gewicht en weeg al niet echt veel (53kg) dus tijd voor wat actie. Ik kon gisteren alleen een telefonische afspraak krijgen maar hij wilde me eerst zien, daar reageer ik dan ineens zo heftig op dat ik wel een potje kan janken (en dat dus ook maar gewoon doen) het hoort erbij zeggen ze. Maar ik ken mezelf niet er meer in terug, zo was ik nooit. Mijn man begrijpt het wel, de lieve schat! Die begint nu langzaam aan ook te balen van mijn ochtend ritueel, zodra ik de douche uitstap begint de ellende, tja en je moet je toch eens wassen hé.
Mila gefeiciteerd! 2 maar liefst! SUPER Mamalieske mag hopen dat ze je nu toch gaan helpen. Je voelt jezelf het beste. Laat je niet zo wegsturen. Melanie
hoi hi effe op de vroege morgen een vraagje nog meer mensen last van obstipatie pfff ik dus wel en ik moet z nodig maar er komt niks
hoi woepie, had ik vorige week ook last van, maar heb een fles roosvicee laxo gekocht en neem nu iedere dag een glas en dat gaat nu een stuk beter. Kiwi's helpt trouwens ook erg goed!
Goedemorgen! Mila: geweldig een 2ling! Spannend! Hier gaat alles goed. Ik voel me goed, de rugpijn is er nog maar af en toe, dus vanavond maar weer eens gaan sporten! Wat wel heel raar is, is dat mensen zien dat ik zwanger ben.. Of ze gokken gewoon en hopen dat ze het goed hebben. Zondagavond ging ik met mijn vriend uit eten, yoran was op een feestje. Dus we lopen een restaurant in. Zegt de man die ons ontvangt: een tafeltje voor 2.5? huh? Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik van mezelf al een buikje had, en dat nu mijn darmen echt raar doen en daardoor heb ik echt wel een bolle buik. maar je moet t maar durven zeggen hihi.. Nog 2 nachtjes en dan mag ik ook eindelijk ukkie-kijken!
Goedemorgen allemaal Voel me super alleen gisteravond niet. Net bij de vk geweest hartje gehoord klonk perfect en zei zij dat het normaal met 12 wk echt pas te horen is en volgens alle berekeningen ben ik nu 11 wk en 4 dg dus ben ik toch misschien wat verder wie weet. ik krijg pas bij 20 wk weer een echo dat vind ik minder maar het zit verder allemaal goed dus zeggen ze dat het verder niet nodig is. Maar misschien laat ik er wel een op vakantie maken daar kost het bijna niks om het zelf te betalen 10 euro ofzo.Ik kijk echt uit naar die vakantie volgende week 3 wk weg heerlijk geen gezeur en moeten. Bloed was ook allemaal goed ben daar toch ook wel blij mee je weet maar nooit. En was zelfs een half kilo lichter dan vorige keer maar ze vond het perfect zo bloeddruk was ook goed 120/60. Mila leuk een 2ling. Groetjes Sonja
@Cindyke: Je zult inmiddels wel op controle zijn geweest. Hoe gaat het met je? Is alles goed met jullie kleintje? Laat je een berichtje achter als je weer online bent? Groetjes Manou
He Mila, wat super een tweeling! Het is echt heel bijzonder hoor. Wel even twee keer zo druk, maar ik was niet anders gewend dus dan valt het allemaal wel mee. Heb je al meer kindjes of worden dit je eerste twee? Geniet ervan! Groetjes Manou