augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannie

wannie Niet meer actief

www.kleefenco.nl. Daar hebben ze de stickers inclusief voetjes met losse teentjes (onder ideeen)

bij www.cutitout.nl heb ik het ook aangevraagd maar daar zijn de teentjes niet los.. Geen voorbeeld van op de site.... wil je toch daar voorbeeld van zien, geef seintje zet ik hem wel even in me album

Dus moet er nog even over denken welke ik leuker vind

Bij de laatste komt dan ook mijn gedichtje vandaan.
    Snelle service bij vooruitbetaling.
    Zondag betaalt..vandaag of morgen al binnen:)

Wan

2. Niet meer actief

Nou even snel dan, want van al dat lezen heb ik honger gekregen en heb net heerlijk verse witbroodjes gehaald (normaal altijd bruin) en dus ga ik toast met gekookt eitje maken.
    Was echt niet normaal vannacht, ik had echt de hele tijd zin in zo'n vet Amerikaans/ Engels ontbijt. Bacon, eggs, worstjes, pancakes met mapleserop. Kon gewoon niet slapen, bleef maar aan eten denken, ben er nog net niet uitgegaan.
    Dus vanmorgen had ik het kunnen maken, (het ei tenminste :rolleyes: ) maar wilde em met witbrood, dus dan maar eerst even naar de winkel geweest.

Heb weer een paar prachtige buiken langs zien komen.

Nog meer crea bea's in de aug.mama's familie gezien (leuk he, zelf dingen maken voor uk)

www.zuuz.nl heeft ook mooie stickers.

Mamsvanamber, 15 jaar :confused: maar wel goed idd dat ze er voor gaan.

Lintje en Kiki, wat een lijstjesmensen zijn jullie, maareh, een muzieklijst waarvoor? Ik wil absolute stilte tijdens mn bevalling, hoop ook echt dat ik 's nacht beval, en niet met spelende kinderen voor mn raam.

En Daan, een 6ponder valt hartstikke mee, is heel netjes hoor. Ik was zelf 7 :D

Nu ga ik eten.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Whaaa, ik moet mezelf echt inhouden om in het Wilders topic iets te schrijven...had al een heel verhaal getypt en toch niet neergezet, heb geen zin om bepaalde reacties uit te lokken....maar het jeukt zooooo erg...

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ga straks verder met de vloerkleed knopen ;) Ben nog niet eens op 1/8 deel..
    Als ik het voor die tijd maar af krijg :)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Borsatofan Wat ongelooflijk jammer dat je je foto’s kwijt ben…ben nu spontaan aan het backuppen geslagen.
    Snel nog wat foto’s maken van je buik, straks is ie er niet meer :(
    En die lamp klinkt helemaal geweldig.

Kuki Volgens mij hebben wij dezelfde man…laatst heb ik hem gevraagd een was te draaien. Open ik de machine, zitten er echt alle kleuren, materialen etc. in. Volgens mij doen ze het expres, want ik waag me er nu echt niet meer aan om hem te vragen een wasje te draaien. <knuf>

Lintje Waarom in vredesnaam plattegronden van de keuken en beebkamer :confused:

Missgroovy Precies, als ik mijn muziek laat uitzoeken, wordt het iets van greenday, TRHCP, oasis…normaal helemaal goed, maar dan niet denk ik. Maar waarschijnlijk wil ik helemaal geen muziek, maar voor het geval dat…ik wil ontspannende muziek!

Raccon Lijstjes werken ook heel erg ontspannend hoor. Ik heb orde in de chaos nodig. Straks zijn lijstjes nog het enige wat ik heb, zonder stress ;)

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahahaa... "Heb je even voor mij?" tralalalala..

Nee die geboortesticker.nl vind ik te duur..

7. 12 juli - daantje apk verlos
    14 juli - Gummetje CTG
    16 juli - Gummetje CTG + controle GYN
    16 juli - Kuki controle VK
    16 juli - AmanChel controle VK
    16 juli - Kiki controle gyn.
    17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!!
    17 juli - Roos, Gyn
    17 juli - raccon APK VK
    18 juli - Ien, APK VK
    18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk
    18 juli - Mist, APK VK
    19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK
    20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding
    24 juli - Lintje APK VK
    25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK
    25 juli - Loran, 14.15u controle VK
    25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos
    27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn.
    31 juli - Roos Gyn
    1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK
    8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ;) ;) ;) )

GEBOREN!!!

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV

BEVALLINGSLIJST

eind juli maar wil niet weg uit het groepje
    00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+14kg, 134cm werkt niet ZBm.i. ,BV
    2 augustus
    02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV
    03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV
    4 augustus
    04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging
    8 augustus
    07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB
    9 augustus
    08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    09. Loran Naomi 1e kindje +16,4 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV
    10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV
    10 augustus
    11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ??
    11 augustus
    12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV
    14 augustus
    15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV
    15 augustus
    16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV
    18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV
    19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV
    19 augustus
    22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV
    23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV
    26. Wannabe JONGEN 2e kindje +10 kg, 100cm Verlof 9 juli
    21 augustus
    27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV
    28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    29. Ien SURPRISE 1e kindje +12,5 kg, ??cm Verlof 20 juli TB, FV
    30. Mist JONGEN 2e kindje +5 kg Verlof nooit :p TB, BV
    31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV
    23 augustus
    32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV
    26 augustus
    33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ??
    27 augustusZB BV
    34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV
    36. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg,?? cm Thuisblijfmama, TB, FV

12 meiden - 15 jongens - 10 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding

zo dat was weer een lange zit in het ziekenhuis
    eerst echo gehad daar geconstateerd dat ze niet evel vruchtwater meer hadden en daarna naar de gyn die dat mij vertelde en me dus door stuurde naar de triage afdeling waar ze de hartslag van de kindjes gingen controleren door middel van een CTG
    deze was goed toen ook nog een urine monster afgegveen voor dat tintelen in mijn armen moest op eiwitten gecontroleerd worden
    heb er niks meer over gehoord dus zal wel goed zijn
    ook langs geweest voor de ruggeprik en de afspraak gemaakt dat die uitgevoerd ging worden
    toen weer trug naar de echo waar ze de dopler gebruikte voor de navelstreng doorbloeding te bekijken
    nou dat was bij beide kindjes ook prima
    maar goed nu word ik weer extra in de gaten gehouden en moet ik dus zaterdag weer een CTG en maandag ook en dan met controle pfff
    maar goed dat was een zo kort mogelijk verslagje heb helaas geen tijd meer om effe te reageren nog moetnamelijk nu boodschappen gaan doen en de kids moeten op een feestje vandaag dus ook nog een kadootje halen voor de buurjongen die jarig is
    ik kom straks nog wel effe lezen

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nee, die stickersites... DUUR en niet wat ik zoek.. :(

Kiki, nou, dan weet de kraamhulp wat waar ligt:

Vaatwasser, stand K.
    Kastje links, bovenste plank; schoonmaakdoekjes, schoonmaaktheedoeken en handdoekjes voor het toilet.
    Onderste plank; Theedoeken en droogdoeken voor in de keuken.
    (zie, dat mag ze gewoonweg niet door elkaar halen)
    Koelkast, stevig dichtdrukken!

Commode: van links naar rechts, kruiken, kruikenzakken, flanellen luiers en omslagdoeken, washandjes, hydrofielluiers, bedopmaakspul.
    Kast: alle kleertjes hangen op maat-volgorde.

ff spieken in de Wilders-topic

9. wannie

wannie Niet meer actief

Prijs info:

bij cutitout heb ik de volgende prijsen binnen gehad voor de raam stickers
    70*100cm = 40 euro incl. of 100*150cm = 55 euro incl
    Alleen verzendkosten komen er dan nog bij.

Vergeleken met kleefenco is cutitout dus stukken goedkoper.....lettend op de maten van de stickers.

Vind het op geboortesticker zowiezo lastig aangezien er geen maten worden aangegeven van de stickers.

10. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    MamavanAmber, jij ook gefeli met je 37 weken mijlpaal, snap dat je nog eventjes wilt dat die wacht haha!! Ach ik ga dr ook nog niet vanuit dat die van mij al komt, al zou het wel leuk zijn natuurlijk :)

SonjaW Fijn man, dat het zo goed gaat thuis met Kenji.. Toen Chelsea (mn oudste) geboren werd woog ze al 3785 haha.. Pff en dan die kleine Kenji met zn 2700 gram.. Ach hij kan in iedergeval een tijdje zijn maatje 50 aan!! Fijn dat die zo goed groeit!

Wannie Lekker man, er nog eventjes tussen uit, zou ik ook nog wel eventjes willen..

Kiki80 Leuk dat de kleine op sommige liedjes al reageerd, ben benieuwd of die dat straks buiten de buik dan ook doet, maar dat zal best wel!! En een muzieklijstje?? Muziek die je op wil tijdens je bevalling ofzo??

Wat de buikjes betreft, mijn buikje is na mijn vorige zwangerschap weer helemaal goed gekomen en was toen toch 16 kilo aangekomen.. Hoop dat die nou ook weer de oude word, en mijn borsten ook, daar maak ik me wel zorgen over hehe :p

borsatofan Klinkt leuk de lamp!!! Ik had toen ook zon gave lamp gezien maar was 80 euro, vond ik net iets te veel.. Uieindelijk hangt er nu nog steeds geen lamp op de beeb dr kamer :oops:

Lintje Haha de plattegrond?? Voor de kraamverzorgster ofzo?? Lekker trouwens dat je vriend/man zijn rommel wel zelf opruimt!! Hier ook rondslingerende schoenen.. Heel frustrerend..

Nou op de rest reageer ik nog wel, zie dat ik me kleine meid naar schooltje moet brengen hehe!

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ppff volgens mij heb ik een virus of hacker of weet ik t wat. Word gek hier, zal maar eens ff puzzelen

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    eh.. jawel hoor.. als je op de gewenste sticker klikt en een voorbeeldje maakt kun je zelf de maat invullen (maar alle maten zijn standaard 49,95).

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het uitje is alweer een dikke maand geleden.. en over een dikke maand hebben velen van ons al beebjes.... aaaah.. het is zoo spannend allemaal.

14. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    [quote="AmanChel]
    borsatofan Klinkt leuk de lamp!!! Ik had toen ook zon gave lamp gezien maar was 80 euro, vond ik net iets te veel.. Uieindelijk hangt er nu nog steeds geen lamp op de beeb dr kamer :oops:
    [/quote]

Ja klopt, deze was ook 89,95 euris, maar aangezien ik geen babykamer heb (en dus bijna geen kosten voor de beebkamer heb hoeven maken) vond ik een mooie lamp (en natuurlijk de schilderingen en het paneel maken) wel het minste wat ik kon doen. Dan stap je idd wat sneller over "de pijs" heen. En: we hadden zelf nog geen leuke plafondlamp op de slaapkamer, er hing al die tijd nog steeds zo'n "peer aan een draadje" :oops: erg charmant (NOT), dus eigenlijk hangt de lamp ook boven ons eigen bed :) Ben er zelf ook wel blij mee, hihi

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, zoals ik al zei: getrouwd met een homo.. ;)

hihi... de plattegrond voor de kraamverzorgster jah. haha

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee he Lintje ben je gek ofzo plattegrond.
    ze kan toch gewoon wat open trekken en dan vind ze het vanzelf wel.
    Volgens mij verveel je je ;) :)

Borsato jammer van die foto's maar je heb er in iedergeval nog een paar.

Enne muziek ik weet niet of je er echt behoefte aan heb.Ik heb het niet gemist en zelfs de helft wat ze tegen mij vertelde heb ik niet gevolgt.. ;)

Hier ook wel een ordelijke man meer dan ik.Enne de was schat het gaat toch goed ik heb nog nooit een rode spijkerbroek gehad en jij wel. :x Hij gooit rustig wit bij zwart en het gaat altijd goed :( :) En ik dus een keer een shirt wat al een paar keer gewassen was rood dus bij spijker en ja hoor roze spijkerbroek.

Gummetje wel fijn dat ze je nu zo goed in de gaten houden.

Amanchel die maten kloppen echt niet de enne 50 is veel ste groot en de andere is goed maat 44 wordt nu klein.

Nou ik zal ook eens kijken bij wilders wat er zo spannend is.zal wel weer leuk zijn :)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    [/quote]

Ja, zoals ik al zei: getrouwd met een homo.. ;)

[/quote]

Nou hier ook een ijdeltuid hij kan rustig een half uur met z'n haar bezig zijn en dan zit het nog niet goed.
    Dan heeft hij schoenen aan en zegt o deze staan er toch niet onder en gaat weer naar boven en ik dan schat wat is hier mis mee.Nou mijn broek valt niet mooi met deze schoenen :confused: WAAAAAAAAA mannen.
    En zo zijn we meestal een kwartier verder.

18. Hoi meiden

Wat zijn jullie regelneven zeg ;)
    De kraamhulp kan gewoon aan mij vragen wat waar ligt of staat en alles is best logisch ingedeeld dus ik denk dat ze het zelf wel vind. Apparaten ga ik van uit dat ze wel weet hoe die werken. Ze komen overal over de vloer, en zo gek veel verschillen apparaten ook weer niet

Mannetje is al uitgebreid geinstrueerd wat ie allemaal moet doen na de bevalling, en ook dan kan hij altijd nog vragen hoe of wat. Ik heb eigenlijk alleen schriftelijke instructies gemaakt voor het geboortekaartje. Maar dat is meer voor zijn gemak, dat hij niet hoeft te klooien en zoeken wat ie moet doen

Wat schoonmaken enzo betreft is hubbie een engel. Nou moet ik wel zeggen dat we inmiddels al 11 jaar samen zijn en het er zeker niet van nature in zat ;) . Maar inmiddels hebben wij wel een aardige middenweg weten te vinden. Ik ben iets minder schoonmakerig geworden, hij wat meer schoonmakerig. Zijn mekaar tegemoet gekomen tot een situatie waar we allebei blij mee zijn. Hij kan uitstekend wassen, koken, schoonmaken etc. en doet het gelukkig ook nog. Ben ik blij mee hoor, want weet dat niet alle mannen dat doen

Gisteren heb ik bijna de hele dag weeën gehad. Maar het was van begin af aan duidelijk dat het oefenweeën waren. Helemaal niet krachtig genoeg en ik voelde dat er verder niks gebeurde. Heb de vk ook niet gebeld, of hubbie of wat ook. Uiteindelijk heeft het tot 's avonds laat geduurd, gewoon in slaap gevallen en vanmorgen: foetsie

Bah dat is wel enorm balen hoor. Want je hoopt toch op een gegeven moment dat het misschien door gaat zetten, omdat het zó lang duurde en maar door bleef gaan. Ik heb gisteravond ook wel wat laatste spulletjes voor de koffer bij mekaar gesprokkeld. En we hebben het kraammatras neergelegd. Omdat je toch hoopt dat het 's nacht misschien tóch...

Als het dan allemaal niks is geweest is het wel een enorme deceptie :cry: . Hubbie vroeg vanmorgen ook helemaal gespannen: En hoe was het vannacht :D ? Nouwwww niks meer hoor, geslapen als een roosje op plaspauzes na :cry: .
    Ach nou ja ze zeggen dat voorweeën ook wel ergens goed voor zijn, dus ........ ZUCHT baaaaal GRUMPFFF :rolleyes:

Nou en vanmorgen een lekkere stunt. Mijn moeder kwam schoonmaken en ging de ramen zemen. Ik dacht: dan doe ik ff de wc beneden flink uitsoppen. Breekt gewoon de afvoerpijp :confused: !

Woehaa lekker schoon en fris hoor, zo gaat ie goed zo gaat ie beter nog een kilometer..... :confused:

Tjonge jonge zeg. Nu zit er een gigantische barst in, het lekt nóg niet, met de nadruk op nóg dus. En nu dan wachten op de loodgieter. Ik hoop dat die in ieder geval voor het weekend komt. Wat een gelazer zeg. Maar ja positief bekijken: beter nu dan straks na de bevalling als er allemaal visite komt ;)

Nou meiden, ik brei er weer een eind aan

Groetjes Kirsten

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha lintje volgens t burka topic heb j egeen respect (omdat je t verglijkt met barbapapa hahaha)

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Loran, het is helemaal je eigen keuze en ik vind het goed van je dat je ondanks bovenstaand bericht toch steeds online bent.. maar n.a.v. je bericht maakte ik me wat zorgen maar... dat hoeft (dus) niet (meer) :(: :(: :(:
    een pbtje aan jou lukt me niet.

EDIT: ow, mailbox vol.. :rolleyes:

Deel Deze Pagina