Hopla, wat zit er er heerlijk in, lekker positief, super! Lintje, burka's en humor gaan niet samen, vind het behoorlijk respectloos van je Maar, ik neem aan dat de KV de laden van de commode ook wel zelf durft open te trekken, en van de keuken moet ze echt afblijven...daarvoor heb ik hubbie. Alles schuursponjes etc. heb ik al verstopt Maar je bent wel heel schattig hoor Mijn man is wel het toppunt van ijdelheid..hij heeft echt minimaal een uur nodig voordat hij klaar is met zichzelf. En dan dat gezeur om welke manchetknopen, stropdas etc.....
Probeer ik serieus wat uit te leggen daaro.. krijg je dit.. zal even een nieuwe serieuze reactie plaatsen. Ik bedoelde het helemaal niet humoristisch. Kikiriki, bedankt voor de tip.. ik heb weer lol voor 10!
woehahahahaha.. Ennnn (met z'n allen!) "daar komt straks een slotje op, slotje op, slotje op, en daar komt straks een slotje op, traa-laa-laa-lie-dee"
Ik vroeg me af, je gaat toch via de gewone weg proberen te bevallen, omdat je langs geweest bent voor die ruggeprik of krijg je een keizersnede? ja misschien heb ik iets gemist haha..
Ohh zo herkenbaar dit. Hier heb ik er ook 1 die een half uur met zn haar bezig kan zijn, en het vervolgens weer uit gaat spoelen omdat het niet goed zit He Borsatofan, volgens mij hebben we dezelfde lamp, zie mn album. Vond 'm ook helemaal leuk! En zal eens even gaan kijken wat Lintje allemaal gezegd heeft bij het Wilders topic.
Kiki, ambermams en ik (allebei op een andere manier ) zijn daar ook bezig. Laat maar es wat van je horen lieverd.
Je begrijpt er ook niets van he.. Het gaat niet over de KKK maar over niet-gestoorden met een puntmuts over hun porem, die al eerder bestonden dan de KKK-mutsen. Woehahahahaa...
Woehaaaa die Wilders topic is weer geweldig. En Lintje in de bocht met 'barbapappa', proest Nou ja whatever. Er zal zo wel weer een slot op komen, hallelujah FF wat anders. Worden jullie ook zo chaggo van al die mensen die aan de vorm danwel grootte van je buik allerlei ontzettend interessante uitspraken gaan doen? Oh het zit nog heel erg hoog, dus dat duurt nog wel even (kind is al helemaal ingedaald ) Ach nou jij krijgt ZEKER een jongen!! (bijna goed, je mag nog een keer raden ) Goh nou jij bent ook veel aangekomen hé? (nou 11 kilo en nog een paar weekjes te gaan 8) ) Oh nou dan is het vast een heeeeel groot kind (nee hoor een middelmaatje) Bah bah wat word ik daar moe van.... dom geouwehoer. Als je niks te melden hebt..... bllg Ik ga mijn schoonmaakdriften maar even koelen op de besteklades. De wc heb ik maar even gelaten totdat de loodgieter is geweest Groetjes Kirsten
hahhaha jullie zijn lekker op dreef, bescheur me hier maar ga me dr niet in mengen, dat gaat niet goed komen denk ik. Mamavanamber met je burkamuts whoehahah gaat lekker he.
Hopla, iedereen hier weet wel wat op of aan te merken op mijn buik. Gister bij mijn ouders gegeten, mijn zus zou daar later ook nog komen. Had enkele minuten voordat ze aankwam al even aan iedereen laten weten wat voor commentaar ik zou krijgen... 1. Wat een buik, ja nu ben je echt zwanger. 2. Nou, maar nog niet echt gezakt, dan gaat het nog wel even duren. 3. En die kilo's, ja die hangen wel erg op je heupen, zo dik was ik nog niet hoor. Pas met een week of 37 begon ik een beetje uit te dijen (elke keer is het later) 4. Kwaaltjes, ja dat komt bij de laatste loodjes. Alles daarvoor zit tussen je oren. En ja hoor, dit lijstje werd keurig afgewerkt, manlief en moeder moesten dan ook erg lachen