Ja daar lijkt het zeker op Wij noemen ze altijd brievenbussen En hier lopen ze ook hoor. Hoe ze dan ook mogen heten: brievenbus = brievenbus 8) groetjes Kirsten
En als we dan toch flink aan het mutsen zijn...het is barbamama die zwart gekleed gaat. Barbapapa is roze (niet dat ik fan ben ofzo...)
Zat al te denken om mijn avatar te wijzigen, maar weet niet hoe ver ik hier kan gaan...heb zo'n mooie barbamamma klaar staan
Een barbapapa met een zwart spookkleed.. Er ontbreekt niets aan mijn omschrijving. Die crisje is ook niet grappig..
die kleine zwarte is dan de moderne versie van de burka ? Mss een optie, of die is voor de kindjes Echt waar mensen en discusiie ver kunnen hebben. Die freewilly is weer lekker bezig in het topic wanneer deed jij voor t eerst. Ik lees, ik lach en ga verder wat een dozen
hahaha Maar Hanan, So niks, dat mag je best vinden en ik heb ook op je gereageerd in het topic in de lounge. Laten we hier op het augustus-forum geen discussie voeren.
Echt waar, zo'n forum is afentoe op en top vermaak! Wat ben ik toch blij met jullie allemaal. Volgens mij bezitten de aug.mamma's een grote dosis humor en kunnen ze behoorlijk relativeren! Leven en laten leven, en dan het liefst met veel gelach.
Is zij van de zwarte kousen? Nee, Gereformeerd Vrijgemaakt, dat is niet zwarte kousen, dan had ze nl ook geen make-up op gemogen op haar bruiloft.. en dat had ze in overvloed..