Maar zij was toch wel diegene die sex voor het huwelijk zo afkeurde en dat ook met een of andere discussie hier op het forum aanvoerde.....
[-X mamavanamber tsjonge jone jonge wie zet er nu zo'n foto neer, ze moet BEDEKT zijn ttssss Wat een figuurtje trouwens, is bij mij ver te zoeken
Lintje ik was niet van plan om de discussie hier verder uit te breiden. Geen zorgen er zal hier geen slotje komen. Miss Groovy ik wil niet zeggen dat je nergens iets mag zeggen, je bent vrij om te zeggen wat je wil. Ik vond het stiekem zoals je hier het vermeld had, ik kon het niet laten om te reageren. Ik hou niet van mensen die stiekem zijn.
Het is inderdaad een prachtige meid om te zien. dat figuur wil ik ook wel ! Maar ik geloof dat ik hem maar weg moet halen, anders heb ik straks een BAN aan mijn broek ofzo....
We reageren in de mama-topics allemaal wel eens op iets anders zoals in de Lounge of bij Zwangerschap of bij Gezondheid. Gewoon omdat je daar in een vertrouwde groep bent. Het was niet stiekem bedoeld. Ze probeerde zich niet te mengen in de discussie in de lounge maar wilde wel even reageren op mij omdat ik daar gepost had. Ik vind dat dat moet kunnen in het augustus-mama's-topic. We zijn hier erg vertrouwd met elkaar en het blijft ook binnen deze muren. Laten we nu maar weer uit dit topic breken..
ow ow ow, ik word gek hier hahaha de combi is compleet nu Maar k zal als stiekummerd niks meer zeggen whoehahahah