kiki aplaus ! Ik wil niet weg van de bank hahaha ow en lintje tnx voor de uitleg richting hanan, ik was anat twijfelen hoe en wat :-D
Mis Sonja....die is natuurlijk heerlijk aan het mamsen, groot gelijk (beetje jaloers) maar die heeft ook altijd van die heerlijke opmerkingen.
Nou sorry hoor, maar er worden nu ook al islamitische verwensingen gedaan, dat gaat me toch echt te ver !
[quote="missgroovy" ok ik ben stiekum, tis ff dat jullie t weten :-D[/quote] ja dan weten we dat ook groovy
dan was het helemaaaaaaal niet meer bij te houden denk ik kiki... Maarre jullie doen t ook niet verkeerd hoor
zou son dan ook nog in haar broek piesen of heeft ze dat al onder controle,,,das wel een goeie check hè, dan weten we dat voor als wj zover zijn :-D
ja zo stiekum ben ik wel dat ik dat met jullie wil delen [/quote] vindt het toch fijn dat je dat met onz wilt delen groovy..hahaha
Sonja komt online! (volgens mij met een diepe zucht, want tja, wat is er nou leuker dan Kenji. Niets volgens mij.. )
Nou meiden, jullie gaan lekker hoor! Ik had al last van incontinentie, maar nu is het helemaal gebeurd. Hahaha.
Nou dames jullie hebben mij middag hier op kantoor een stuk leuker gemaakt! Missgroovy jij stiekemerd! En een barbapappa spook geweldig! Vind vooral die uitvoering voor de winter leuk. Maar dan niet van echt bont he, da's zielig..... Oh en voordat ik ook een opmerking krijg van een toevallige voorbijlezer (vast geen nederlands) bovengenoemde opmerkingen zijn niet kwetsend of rassitisch bedoelt.......