Ff voor de binnenkomers. Zie het Topic over Wilders in de Lounge en begin maar bij pagina 1.. en dan vanaf pagina eh.. vijf ofzo.. ff zoeken. doen de augustus-mama's mee. Tenminste.. ambermams en ik.. Kiki moet haar berichtje maar es uppen denk ik..
Mamavanamber wordt een beetje gek, ik wordt de hele tijd gebeld door iemand, maar ik ken het nummer niet.......... Ooooooooh daar heb ik toch zo een hekel aan ! Als het belangrijk is spreken ze mijn voicemail maar in toch........
nee Ien dat zal wel weer je komt gewoon ff onruststoken, ga verder met je werk ttsss Het word steeds gekker daar, mn handen jeuken maar doe t niet gaat niet goedkomen!
Oh oh volgens mij komt er heeeeeeeeeeeeel erg snel een slotje op nu.... Ik zag dat Lotte ook online was gekomen !
Zo sporen jullie wel ja natuurlijk word ik gek met zoveel pagina's.Niks te doen ofzo. Weet je hoe druk ik het heb met die uk. : : : Enne dat piesen heb ik al heel goed onder controle hoor.Dat leer je op de puf club vraag maar aan Lintje.Of heb je dat niet geleerd : Enne jullie zijn daar wel lekker met z'n allen aan het stoken.Ik zal me er maar buiten houden Maar moet wel lachen om jullie hoor. Enne Lintje bedankt voor het melden dat de pagina's zo snel gaan nu ben ik weer bij. Maar nu even rustig aan moet m'n vissen nu echt schoon maken want die kunnen niet meer naar buiten kijken. Dus even een half uur rustig [-o< [-o< [-o<
Hé Son, hebben die diertjes jullie mooie ventje nog niet eens goed kunnen bekijken? Dat word wel tijd hoor.
ik loop echt achter op mn eigen schema door dit prachtige onderwerp En kiki je hebt zo gelijk dit is op en top vermaak voor mensen die kunnen relativeren, helder nadenken, geen lange tenen hebben, humor hebben enz
Ik ook, zit nog steeds met mijn douche-handdoek om mijn hoofd.. al een paar uren.. Ik moet ook nodig wat eten en drinken pakken..