Mag ik dit dan even aanvullen met blokjes kaas, witte chocolade, droptoffees en als sublieme aanvulling mango
ja dat snap ik maar ik bedoel k heb in dat burka topic niks gezegt. Ik zag een reactie van iemand op lintje en die heb ik hier neergezet dus hoe kan zij weten dat ik daar dat gelezen heb en dat dan hier neerzet das gewoon t rare. Maar goed boeit ook niet, maar me dr niet druk om haha
whahahaha, de ticker onder aan elk postje van mamsvanamber is nu net zo'n bewegend 4D kindje als Sarake heeft
Whaa...ja klopt dat is em! Ik heb em alleen in het zilver (jij in het goud goud zou te zien?) en de lamp is bij mij plat i.p.v. bol.... Supergaaf toch! ben er ook helemaal verliefd op
Ien kom naar huus want de koeien staan op spring'n De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land Ien kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n Dit kan toch zo niet doorgaan Ien wat is er aan de hand Ien is een week of wat geled'n Toen ze terugkwam met de trekker na het hooi'n van 't land Met 'n behoorlijk flinke vaart tegen de koeiestal gered'n Haar trekker total loss en haar kop in 't verband Nou kan een boerin niet zonder trekker dus 'n nieuwe mos 'r kommen De schoenendoos werd omgekeerd 't kapitaal geteld En op zaterdag het Ien de buus naar Rotterdam genommen En in haar binnenzak had Ien een flinken boerentiet met geld Ien had zich nooit in 'n stad begeven Zij kent alleen 't dorp, 't land, de oude boerderij Zien hejt het vroeger zejt da's waar de wilde wijven leven Die voor 'n stuuver mit naar boven gaan voor de vrijerij Daar krieg je grote puusten van want al die wijven uut de steden Leven daar in zonde en die gaan nooit naar de kerk Alleen naar grote feesten, orgies en excessen deden Ja de duvel in de steden het daar flink wat overwerk Ien kom naar huus want de koeien staan op spring'n De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land Ien kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n Dit kan toch zo niet doorgaan Ien wat is er aan de hand Ien liep daar constant aan te denk'n Toen ergens in de binnenstad een struise tot haar zei "He ga je mee 'k weet waar ze 'n lekker neutje schenk'n Daar komen enkelt mensen met manieren zoals jij Huize Constance geeft je een kans schat kom je lekker mee naar bov'n" En Ien dacht als pastoor dit wist dan kom ik in de hel Die blote billen, naakte wieven, Ien die kon 't niet gelov'n Dat had Ien nog nooit ervaard maar Ien had 't nu wel Ien kom naar huus want de koeien staan op spring'n De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land Ien kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n Dit kan toch zo niet doorgaan Ien wat is er aan de hand Ien kreeg de smaak nu goed te pakk'n Zij kocht geen grote trekker maar 'n snelle Amerikaan Daar scheurt ze mee naar Rotterdam om flink daar door te zakk'n Met alleen de wilde wijven maar haar koeien laat ze staan 't Hele dorp spreekt schande over Ien en haar manier'n En pastoor zegt "nou die Ien , die komp vast in de hel" Maar Ien vergat haar boerderij, het land en al haar dier'n En spendeerde heel haar schoenendoos aan 't wilde wijvenspel Ien kom naar huus want de koeien staan op spring'n De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land Ien kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n Dit kan toch zo niet doorgaan Ien wat is er aan de hand Ien kom naar huus want de koeien staan op spring'n De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land Ien kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n Dit kan toch zo niet doorgaan Ien wat is er aan de hand