Oh holy moly, het is gewoon al half vijf, ik dacht dat het half vier was Ik moet dringend Amber gaan halen en dan een potje eten maken !
Huhhhhhh? Ik ben er 2 uur niet en ik moet ZEVENTIEN pagina's bijlezen? Zijn jullie niet goed bij je hoofd of zo? Nog ff snel de juli-mama's inhalen met een massasprintje in de pagina's. 't Is geen Tour de France! Ik gooi meteen maar ff extra scherm open, ik ken mezelf.... FF opwarmen en lezen maar! Kiki: kwaaltjes voor week 37 zitten tussen je oren? Zeiden ze dat echt? Pffff stuur ze ff hierheen, zal ik eens ff uitleggen dat ik mijn BI vanaf week 12 echt niet tussen mijn oren had zitten, maar tussen mijn benen. Over Barbapapa gesproken: het is iedere ochtend weer op tv en ook mijn 5-jarige kijkt hier graag naar (naar de echte barbapapa op tv dan, niet die verklede aankleedpoppen in Afganistan). Hey ik zie dat we in de gaten worden gehouden door inbrekers.... Lintje, ik begrijp je vergelijking met Barbapapa heel goed hoor. Ik moet sowieso strakkies weer ff gauw kijken want ik heb weer veel gemist begrijp ik. ow Missgroovy: nu ben je ook nog een stiekemerd, foei! ik pak denk ik eerst ff een kraamverband voordat ik verder lees, de wc is 1 trap lager en dat red ik wellicht niet! Hopla: heeft ie een burka om (die ooievaar dan he)? Hahahhaha Kiki het is je gelukt. Een droge broek voor mij! Een telefoonterrorist hahahahahaha Oww sjokola! Lekker! Ik ben maar aan een zak spekkies (die gesuikerde) van zoonlief begonnen. En nu sjips want het is al 5 uur en het eten staat nog niet aan (maar ben wel misselijk van de spekkies, misschien ook niet in combinatie met een tompouce moeten eten). FF gauw spieken in de lounge en dan ben ik er vanavond weer.
neeeuuj.. dat was nog in mijn vorige bui. Je zei: "we zijn allemaal mensen en klaar is kees" en dan komt er een reactie op zoals jij het niet bedoeld had hahahaha..
Hoi ben ik weer Dikke blote bil hoor... Hihihi en weet je wat het errugste is? Vliegt hier me raam kapot en is 'ie mijn kind vergeten... Potverdikkie, wordt nageleverd... duurt nog een week of 4 ! hahahahah tranen over mijn wangen.... Of ben ik dan stiekummmmmmm Nou de keuken glimt hier weer lekker hoor. Heb me helemaal uitgeleefd. Glimmende vorkjes en mesjes... Zucht.........het zal ergens goed voor zijn Groetjes Kirsten
Ja lach er maar om! Gelukkig begrijp jij het wel toch? Ik vind het zelf gewoon niet zo belangrijk...helemaal nu niet. Denk lekker aan mn kleine meisje! (ze komt er toch wel uit zonder burka he?)
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO he ik had jullie gevraagt rustig aan te doen en dan weer 10 pagina's erbij. Nou wacht maar tot jullie je ukkie hebben. Nou ik ga verder met het eten
hahahahah tranen over mijn wangen.... Of ben ik dan stiekummmmmmm Nou de keuken glimt hier weer lekker hoor. Heb me helemaal uitgeleefd. Glimmende vorkjes en mesjes... Zucht.........het zal ergens goed voor zijn Groetjes Kirsten[/quote:3so1pju9] mss zijn we allemaal wel eenbeetje stiekum,,,,in ons topic doorroddelen over anderen hihi. Maar laten we eerlijk zijn we hebben gewoon gelijk en we zijn er om elkaar in goede en in slechte tijden te steunen en als dat betekend dat we soms een beetje stiekem moeten zijn dan doen we dat gewoon :-D Jullie hebben leker gesnoept. Ik heb macaroni op (15 min) geleden maar heb nu al zin in iets zoets ofzo,,,,slechte zaak. Heb wel veel in huis ,,, heb eigenlijk zin n vanille vla met stukjes kinderreepsjokola :-D maar die vanillevla is voor roy op t werk,,,,,hij is er nu niet,,,,,,wat zal ik doen
Pfff ik doe ook weer eens 2 dagen mijn best om jullie bij te houden en dat is dus verloren hoop Nu heb ik alles zo goed als gelezen maar geen idee over welk topic het gaat, maar daar ga ik maar niet meer aan beginnen, mijn mannen willen zo denk ik wel wat eten namelijk
hihi mist, das dan echt een toevals treffer. Kijk als ze zo'n topic openen dan vragen ze erom. T gaat over t topic in de lounge ove t burka verbod. Erg leuk om te lezen mocht je je vervelen. Bakje popcorn erbij
Hahaha dan ben ik al doorgewinterd en jullie nog niet dan zal ik een poging doen. Nee gekheid we hebben het gewoon gezellig en over zulke onderwerpen ja daar kan je lang en breed over hebben uit komen doe je toch niet. Ik zie dat wel op mijn werk werk met 90 buitenlands dat hun cultuur toch echt anders is. ik zal mij niet uit wijden want weet niet of er hier andere mee lezen dat zal wel en ik denk dat die daar niet zo goed tegen kunnen wat dus de moslim mannen dus allemaal doen.heb al menig discussie met hun gehad ik weet wel het zou mijn man iet moeten zijn. Enne Jet heeft amber je nog onthaald of heeft ze je niet aan gekeken : : Mist troost je het is voor mij momenteel ook even niet bij te benen hoor maar wacht maar tot ze iets anders te doen hebben Nou ik ga ukkie voeden
Grrrr ik ben op het moment echt even Arno's auto staat dus bij mn vader om gemaakt te worden, maar wie denk je die op dit moment thuis zit zonder auto? Juist ik! Want hij moet naar de tennis, moet om 18.00 en om 20.30 spelen, maar dan ga ik toch mee als ik niet thuis wil zitten? Alsof ik zin heb om de hele avond op een kl#$ bankje te zitten. Of had je nog iets willen doen vanavond? Ja ik kan nou moeilijk ergens heen he.. Nou dan bel je toch je moeder of ze met je meegaat? GRRRRR Oh en morgen kan ie me wel wegbrengen naar het werk, en dan neemt hij dus mijn auto mee. Kan ie me alleen niet ophalen, dan moet je je moeder maar even vragen of die dat wil doen