haha, was daar al een club voor? Ik dacht dat ik met mijn vier keer per nacht ook wel redelijk voor de club in aanmerking kwam.. maar tien keer? Dat is toch niet normaal.. en ik heb me toch een dorst! (en mijn ogen prikken en ik maak de hele tijd spelfouten.. grrr)
Goodmorning! Fijn om hier weer te zijn...gistermiddag internet zomaar opeens foetsie Maar mannetje heeft het weer allemaal goed voor me ingesteld Sonja Kachel al aan? Twee jaar geleden ben ik eens op kraambezoek geweest in juli, en ja hoor, daar stond de kachel te ronken, en warm dat het daar was...pfffff... Mamalieske Heel veel succes vandaag, hoop dat het gesprek je wat rust geeft. En ik heb echt al een paar weken een gigaboring beeb, echt zo weinig beweging in te krijgen, alleen de hik zo'n vier a vijf keer per dag. En heeft een van jullie ook wel eens van die venijnige steken in de doos? Is dat indalen of ligt miniman 'lekker' te wroeten onderin?
Hoi meiden, hadden jullie me gisteravond al gemist ? Sorry, ik had ff geen zin en puf om te forummen, ik heb gisteren een knallende ruzie met Erwin gehad.... Ik had gistermiddag gebeld naar UPC met de vraag of ze onze abonnementen (telefoon, kabel en internet) konden omzetten naar onze nieuwe woning, maar dat was op dit moment nog niet mogelijk omdat er nog geen centraal aansluitpunt was ofzo, ik begreep er de balluh van, maar okay. Er is dus nu een melding van gemaakt en over een week ofzo kan ik vanaf het nieuwe huis internetten en bellen en TV kijken. Dus ik vertel dat tegen Erwin, zegt hij: nou, dan ga ik van het weekend nog niet verhuizen, heb geen zin om alleen maar naar de muur te staren... Ik helemaal over de zeik. Ik zeg tegen hem: je beseft zeker niet zo goed dat ik eerdaags kan gaan bevallen ? Ik wil wel in het nieuwe huis bevallen. Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen, hij kwakt zijn bord met eten op tafel, pakt zijn autosleutels, noemt mij een teringtrut en peert hem ! Oh, wat was ik Anyway, hij is dus naar het nieuwe huis gegaan om de plinten af te maken en daarna kwam hij weer naar huis, maar ik was natuurlijk nog steeds flink chago.... Toch wel een beetje gepraat, maar ik heb de hele nacht onrustig geslapen ! Vanmorgen is hij de deur uitgegaan (ik was dus gewoon wakker) en ik kreeg geeneens een kus van hem.... Ben dus een beetje heeeeeeeeeeeeeeeel erg down nu !
Mamavanamber <dikke knuf> Is ook allemaal stressvol, verhuizen, laatste loodjes en dan ook nog die k#thormonen. Ik zou zeggen haal een pak negerzoenen
Kiki, blij dat je weer online bent. Hier nog steeds een drukke beeb maar die hik herken ik wel, ook fijn als je net wilt slapen.. hik... hik.... hik.. zuiplap. Steken onderin? Tja, af en toe wel, ik denk dat beeb dan ineens heel hard richting blaas drukt of even met het hoofdje draait. Niet prettig, maar duurt zeer kort gelukkig. Ambermams, lijkt mij dat er genoeg te doen is als je net bent verhuisd (alle dozen uitpakken e.d.) je kunt het toch ook zonder de elektrische toestellen gezellig maken? Lekker een boek lezen, spelletjes doen, 's avonds blokje om, buurt verkennen. Hij moet met z'n stomme donder dit weekend verhuizen. En hij scheld jou uit? Goeiedag zeg, wat haalt ie in z'n hoofd? Familie optrommelen en verhuizen die boel.. dan doet ie vast wel mee. Of zeggen dat je UPC vandaag hebt gebeld en dat ze gaan kijken of het maandag al mogelijk is. (als je hem daarmee over de streep krijgt).
Whahahaha volgens mij is die vent van mij telepathisch ofzo, want hij belde net om zijn excuus aan te bieden !
mamavanamber, meissie...(((((KNUFFFFF))))) geef je helemaal gelijk hoor meis. Heeft hij echt niet door dat jij bijna gaat bevallen?! ( heb hier als troost trouwens nog een heerlijk recept voor een chocotaart liggen, helpt prima bij mij ) kiki80, had van de week ook in ene dat het internet het niet deed weet alleen niet meer wanneer dat was . Enne die steken zijn hier ook..maar geen idee wat uk aan het uitvoeren is daar. Lintje, hier gelukkig nog steeds "maar" 5 keer per nacht maar ook wel vreselijk veel dorst! gummetje, spannend hoor meis! Enne gefeliciteerd met hubbie! (toch?) Enne stuur je ook een pb Hier vandaag maar eens een rustig dagje in gedachten (nog rustiger ja ) Gister toch wel een beetje zwaar geweest de hele dag shoppen maar zo'n lief pakje gekregen van mams, is nu aan het drogen maar zal vandaag een fototje ervan maken. Helemaal verliefd erop. sonjaw, wat een heerlijk manneke heb je toch! Als ik die foto's zie kan ik echt niet wachten om m'n eigen mannetje straks in m'n armen te houden. Blij dat alles zo goed blijft gaan!
he mamavanamber, dat scheelt dan al weer. Had ie toch het idee dat ie fout zat? En gaan jullie nu verhuizen of niet? Zijn het toch schatjes he die mannen.... Ik zit nu (weer) zonder auto en wordt vanmiddag opgehaald door mn moeder. Maar als ik dan zeg dat het zijn auto is die stuk is maar hij nergens last van heeft, is dat niet waar, want hij vind het ook niet leuk om in mijn auto te moeten rijden Hallo je hebt tenminste een auto onder je kont en hoeft helemaal niets te regelen! Tja Kiki die steken/pijnscheuten heb ik ook zo af en toe. Voelt ook heel erg fijn..... Heb het ook wel als ik me 's nachts wil omdraaien....
Mogge meiden Mamavanamber knuf hug. Komt wel goed die mannen staan ook op springen op het eind hihi.Lekker laten gaan.Ati is hier ook nog steeds erg gespannen.Werk wil bij de kleine zijn mist z'n ouders wil die kleine laten zien enz enz. Bij jullie verhuizing bevalling enz enz. Mamalieske succes vandaag. Kiki hier moet Ati het aan mij vragen als er iets niet werkt hihi.Wat doe je dan als hij er niet is en net doet het niet meer.Ga je wachten? Gummetje klinkt als klaar maken hoop voor je dat het dan binnen kort zo ver is. Lintje wat voor ontbijt heb je op. Hier een heerlijk kind gisteravond 11 uur voeding gehad toen 2 uur en toen vanmorgen 6 uur. En om 2 uur had meneer echt honger allebij de bortsen en een fles.hihi En dan nu pas weer hij ligt heerlijk in z'n box te slapen. Hoop dat het wat beter weer word vandaag maar als ik zo kijk krijgen we weer gezellig regen. Lux loopt nog steeds slecht.Hij word echt oud.Weet ook al dat ik hem moet laten inslapen voor z'n poten die steeds rotter worden want z'n kop is echt nog helder alleen z'n lijf gaat steeds minder. Maarja nog maar even niet aan denken we willen hem nog niet kwijt maar als hij zo slecht loopt word je wel weer even wakker. Nou ga nog maar een schep honing nemen begin last te krijgen van m,n keel.
Wat zijn jullie toch allemaal lieve schatten, dank voor jullie steun, dat had ik net ff nodig ! Ennuh, een recept voor chocoladetaart kan ik altijd gebruiken, hihihi ! Gisteren werd ik toch de hele tijd gebeld door een onbekend nummer... Ik ben er inmiddels achter wie het is en hij belde net weer, om te zeggen dat er vanmiddag een glaszetter komt om twee beschadigde ramen te vervangen in het nieuwe huis, dus nu moet ik weer heen en weer gaan crossen....
sonjaw, dikke knuf voor lux meis..... en voor jou ook. LIjkt me vreselijk..... hoop dat het toch nog een beetje beter mag gaan met lux zodat je het toch nog even kan uitstellen...... Enne niet ziek worden he!
Sonja, ik zit net weer even op de site van Kenji te spieken, die foto met zijn tong uit zijn mond is echt helemaal geweldig.........
Meiden die steken die jullie hebben is niet uk maar jou huishouden wat zich klaar maakt.Weker worden enz enz.Had ik toen ook en dat vertelde de vk mij toen dat dat heel normaal is rond 33/35 wk. Zie je nou Jet die mannen kunnen dat niet lang volhouden dat kunnen wij alleen maar
Komt ie: 375 gr chocolade en 100 gr boter laten smelten Ondertussen 5 eieren met 3 eetlepels cacao en 225 gr suiker luchtig kloppen ( echt tot je last krijgt van je armen maar geloof me is het waard hoor) Oven voorverwarmen op 170 graden Gesmolte boter en choco door de eieren spatelen, bakblik invetten beslag erin en hup in de oven voor zo'n 45 min. ( dan moet je eigenlijk als de oven klaar is de taart in de oven laten staan tot de oven is afgekoeld maar dat red ie vaak niet bij ons ) Enne niet schrikken, blijft een beetje plakkerig hoor, zoals een brownie laat maar ff weten wat je er van vond, hier echt een toppertje
Morge ! Mam v A. Rustig aan meis , als je in de buurt had gewoond , had je een bakkie kunnen komen doen Son , wat een lekker ventje heb je toch , heerlijk ! Zo eerst maar weer eens bijlezen.... Strakjes lekker de stad in ,hopelijk blijft het droog. Vandaag is het vrijdag de 13e ! ----------------------------------------------------------------------------------- Weet iemand hoe het werkt met sms-en naar het buitenland? zitten daar extra kosten aan vast? Zoja voor wie : verzender , ontvanger , allebei ? Of betaal je tot de grens ? Iemand een antwoord? (het gaat trouwens over Nederland -> Rhodos/Griekenland)
Daantje ik breng hem voorlopig nog niet weg hoor maar het word wel steeds erger paar dagen rust en dan is het altijd wel weer goed maar hij kan dus al een tijd niet meer spelen.En gister heeft hij op het gras gerend en zich verstapt en dan krijg je dus dit. Ja leuk he die foto. Tanja jij betaald gewoon alleen je eigen sms kosten verder niks neemaan dat het naar een nl nr is in Griekenland.Dan kan het zijn dat ze ontvanger ook nog wat moet betalen maar jij betaald maar tot de grens.Zelfde met bellen is voor jou tot de grens en dan de rest is voor de ontvanger. Enne rouwe eieren foei dat hadden we toch al een keer besproken ookal komen ze uit de oven
goeiemorgen allemaal ik geloof dat ik mn slaapuurtjes gewoon verleg. Ipv half 11 tot 7 is t nu gewoon van 1 tot 9 ofzo en dan 20 keer eruit. Vanacht viel t mee trouwens. Gewoon als ik nog wakker ben tijdens t tv kijken belachelijk veel lopen ook al hoef je maar een beetje dat scheelt dus al! Sonja das minder van Lux, zo'n beslissingen zijn altijd erg moeilijk en stel je liefst zo lang mogelijk uit! Enne hier ook zo'n mannetje die alles aan mij vraagt hihi (helaas wel soms al te laat,,,,,wat is datttt uhm een virus sjattie wat nu op de laptop staat,,,gggrr) En wat goed dat Kenji zo goed groeit en drinkt! Echt top! Mamavanamber, dat die glaszetter dan nietgewoon ff de voicemail inspreekt! Das toch veel makkelijker dan 10 keer bellen. Ik neem ook vaak niet op als t onbekend bellen is. Altijd maar van die aansmeer dingen of enquetes, stomme dingen. Kiki ja gaat snel hè, nog ff en je hebt je hummel op je arm liggen! Ien,,,ja ik ken t, dat zegt die vanmij ookaltijd. Jou auto is niet fijn,,,,maar lopen doet ie ook niet! Manne ppfff Nou hier weer regen! Zou t weekend mooi worden en zondag staat bbq op de planning hoop maar dat de weermannen en vrouwen t goed voorspelt hebben