augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En de luiers, poetsdoekjes en omslagdoek...hoef je niet steeds naar boven te lopen :p

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Die slijmprop kan er in het geheel als echte prop uitkomen, in stukjes of je merkt er helemaal niets van...geen touw aan vast te knopen dus.

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Heb al wel een paar dagen troebele plas.
    Kunnen daar stukjes slijmprop bij mee komen ? :oops:

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    O ja, heb ook nog een extra aankleedkussen.. Ik krijg die la wel vol! :D

5. Niet meer actief

Ja, dat kan, en ik lees net (eerst lezen, dan vragen :oops: ) dat de prop ongeveer 1 tot 2 cm is

6. Niet meer actief

Moet wel een grote la zijn :p

Ik heb trouwens zo'n boxtas, ook erg handig, alleen is het klitteband een beetje week, dus daar moet ik nog iets op verzinnen.

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik bedoel dan ook met troebele plas, hèle kleine stukkies :)
    Niet van +/- 1 à 2 cm ;)

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hij is inderdaad minder diep dan ik dacht.. maar het past! En de baby kan verder toch nog niet spelen dus meer speelgoed hoef ik niet.

Och, wat een lieve luiertjes..

Zo'n boxtas.. ja is wel leuk.. maar ik denk dat Tj dat als een doorn in het oog ziet..

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo was wat vroeg in het ziekenhuis maar mijn man zat dan ook op hete kooltjes.... *spannend hé schat*

Dus ben al lekker vroeg thuis, echo gehad en tja de kleine is nog niet gedraaid. Had ik ook niet verwacht.
    Niet veel vruchtwater te strakke buik.... dus draaien word niet geprobeert.
    De kans was te klein om uberhaupt te proberen.

Stuitbevalling dat zag ik niet zitten en de gyn leek het ook niet verstandig ivm met de vroegere bekkenbreuk.
    Volgende week terug om de keizersnede te plannen en alles weer te checken.

10. Niet meer actief

hihi, Tan, dat was ook het antwoord op mn eigen vraag eerder :D
    Maar de hele kleine stukjes kan ook gewoon afscheiding zijn, dat heb ik al vanaf het begin van mn zwangerschap.
    En als je vruchtwater eenmaal breekt kan het dat ook nog es zijn, al moet dat helder zijn met heeeeele kleine vlokjes.

11. Niet meer actief

Tjoh, nog een KS dus, dat zijn er al 2. Wel een opluchting mamalieske dat ze niet gaan draaien tegen je wil in.
    En kon je uk nog goed zien op de echo?

12. Mogge meiden

Sonja wat balen van je hond. Hoe oud is hij? Die van ons is bijna 13 en begint ook steeds meer te piepen en te kraken. Maar ja zolang het nog een beetje gaat ... Moeilijk hé, je wil ze gewoon helemaal niet kwijt
    Wat fijn dat het zo goed gaat met kenji, en wat een lieve foto's weer

Tanja ik hoop dat het allemaal nog meevalt. Maar als het erger word wel gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor

Raccon, ja dat klinkt wel aardig als voorweeën. Wat ik zo irri vind is dat dat gewoon weken kan duren: gerommel en gedonder in het vooronder, maar niks geen bevalling :(

Mijn hubbie is niet nerveus, maar wel leuk gespannen. Hij heeft er echt zin in :D . Gelukkig is hij absoluut geen paniekhaas, ikke trouwens ook niet. Dus paniek en stress zal hier wel meevallen denk ik. Tenzij ik ineens op de wc zit en een hoofdje voel ofzo, misschien dat we dan wel ff stressen, maar verder, neuh. Kom maar op met die baby :)

Mammavanamber ik ben blij dat het weer een beetje goed is tussen jullie twee. Ben benieuwd of jullie nu toch gewoon dit weekend over gaan. Hoop het voor je

Die hik zou ik me bijna zorgen over gaan maken. Die van mij heeft nog maar 1 keer de hik gehad :confused: . Maar verder voel ik haar wel veel bewegen en wiebelen met haar tenen enzo, dus het zal wel loslopen. Maar ik zal het voor de zekerheid wel aan de vk vragen volgende week.

Lintje met een mishandelde blaas... Ik heb ook het idee dat als ze draait ofzo dat die blaas helemaal klem komt, dan moet ik echt rennen anders ben ik te laat.

Loran ik ben blij dat jullie het hebben uitgepraat. Ik hoop dat je je nu weer een beetje vrij voelt om hier je hart te luchten

Oh ja, en ben ik de enige die het juist hartstikke LEUK lijkt om vandaag te bevallen :) ? Vrijdag de 13e vind ik een hele mooie dag om te bevallen en Hubbie lijkt het ook wel wat. Alleen dan had uk onderhand wel eens moeten starten, we kunnen niet allemaal zo'n raketlanceringsbevalling hebben ;)

Gisteren had ik yoga, maar we hebben uiteindelijk geen les gehad. Bij een man uit de les voor ons was zijn jas leeggejat. Telefoon weg (kennelijk een dure met hoop erop en eraan) huissleutels en autosleutels weg. Agossie en in die telefoon had hij filmpjes staan van zijn schoonmoeder die pas is overleden. Dus hij begon te snikken daar. Allemaal zwanger mutsen er omheen die allemaal op hun tong zaten te bijten om niet ook te gaan brullen.

Maar ja de les ging uiteindelijk dus niet door. Want voordat die man het thuisfront te pakken had, telefoon geblokkeerd etc. was het uur al om. Ondertussen hebben ze steeds staan posten of er niemand in de buurt van zijn auto kwam, maar dat was gelukkig niet zo. Heel naar idee hoor dat dat daar zomaar gebeurd. Voortaan maar er op letten dat iedereen alle kostbaarheden dicht bij zich houdt :rolleyes:

Hmmm verder niks spannend hier.
    Dus groetjes weer

Kirsten

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    2? Even in mijn geheugen graven... :(

mamalies.. dus nog een weekje of twee, drie.. ;) SPANNEND!

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    raccon, hihi...was ook mijn eerste reactie of er geen bloem bij moest maar nee hoor..niet nodig ( en geloof me, je mist het ook niet :) )

mamalieske, heerlijk dat je nu zeker weet dat je een ks krijgt! Spannend hoor! Wanneer hoor je het volgende week?

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou je ziet steeds minder want het word te groot voor dat kleine schermpje.... en inderdaad een opluchting dat de man niet perse wilde draaien.

Maar hij vond de kans van slagen zo klein... dat hij het verspilling van tijd en medicatie vond pppfffft geen woord aan vuil hoeven maken dus :D

16. He mammalies wat fijn dat het zo goed is gegaan joh. Nu alleen nog een datum prikken. Spannend hoor!

17. Niet meer actief

Jij hebt gewoon een heel net meissie, niks geen zuiplap :)

Och, die datum kan me ook niets schelen, hij mag alleen nog niet, want ik wil thuis bevallen. :D

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Tanja20, zou trouwens toch ff bellen als ik jou was hoor..Beter te veel als te weinig!

19. Niet meer actief

ja toch :( maar ik moet ook even graven wie het nou ook alweer was, ga wel even zoeken

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Datum word denk ik volgende week geprikt word uiterlijk in week 39 gehaald maar ze zouden ff checken.
    Dus maximaal 3 weekjes voor ik mama marlies ben :D

Deel Deze Pagina