Spannend hoor Mamalieske nog ff en dan weet je wanneer je baby komt, lijkt me heel apart om dat in het voren te weten.. Ik had het vandaag ook weer in de supermarkt, eerst kom ik iemand tegen en die zegt, nou nog 2 maandan he? Euh nou nee ik hoop dan toch echt wel dat ie er is al Daarna bij de kassa, wow jij kan zeker elk moment bevallen wat een buik.. Euh nou nee duurt nog minimaal 2,5 week en nog max 7,5 week.. De een lijkt van me neus te kunnen zien dat het pas over 2 maand mag komen en de ander die denkt vanmiddag al hoe verschillend kan het zijn
Uhm die tweede keizersnede, was dat niet sarake uit belgie? maar dat gaat uiteindelijk niet door dacht ik, omdat de beeb inmiddels wel goed ligt ?
Ik vond het zelf ook wel knap hoor, ik kiepte gewoon om met stoel en al tijdens het strijken. Je wurmt je dan weer in allerlei bochten en ineens glij ik weg. Tja, het is een gave hè?! Kiki: ik heb dat ook, die pijnlijke steken in mijn "doos", echt heel vervelend! Ik hou het ook maar op indalen. Slijmprop: ik had ineens een soort van euhhhhhhh propje (ongeveer 1 cm denk ik) in de wc liggen. Verder: het is inderdaad vrijdag de 13e..... want ik heb net een achterop aanrijding gehad. Ik reed naar verkeerslichten toe die net op groen sprongen. De auto's voor mij trokken net op en ik remde dus af (samen met de auto die precies voor me reed). Ik reed ten tijde van het remmen nog maar iets van 40 of zo, en ik stond bijna stil, kijk in in mijn spiegel, zie ik heeeeeel snel een rode Citroen op me afkomen. Ik dus me schrap zetten en ik dacht dat het toch nog goed ging....... BAFFFFFFFFF tegen mijn auto aan. Ik schrok me echt een ongeluk, gelijk in tranen natuurlijk. Ze had niet gezien dat de auto's voor haar allemaal remden. Wij naar de kant, ik had geen schade aan mijn auto, zij wel. In haar bumper zit een deuk, daar waar ze tegen de "haak" in mijn auto voor een sleepkabel is gebotst. Verder alles nagekeken, niets te zien, dus maar weer doorgereden. Kom ik thuis: ja zegt mijn hubbie (die had ik gebeld en die was meteen halsoverkop naar huis gekomen, ik was gewoon doorgereden en boodschappen gaan doen), je hebt dus wel mooi een lekke achterband. Pffffffffffffff nu ben ik al een uur doende om de leasemaatschappij te bellen maar ik krijg geen gehoor. Ik ga normaal naar een garage in Apeldoorn (vlak bij mijn werk) maar ik zit nu thuis dus wil graag naar een garage hier in de buurt. Ik heb maar wel ff de VK gebeld en overleg gehad, baby is duidelijk aanwezig en ik heb even met de angelsound geluisterd dus het zal allemaal wel goed zijn. Ik ben verder niet met mijn buik tegen het stuur gekomen of zo, alleen wat last van mijn schouders nu omdat ik me schrap zette. Maar wel goed geschrokken hoor!
okeeej.. vraagstuk: Ouders gescheiden toen ik 8 was, zusje 6. Vader had verhouding, ging met die andere vrouw trouwen. Andere vrouw had twee zoons, 1 mocht bij hun wonen, ik mocht ook maar moeder vond dat ze haar 2 kinderen niet uit elkaar ging halen. Vader deed moeilijk wat betreft omgangsregeling, veel gelogen, bedrogen. Uiteindelijk kwam alles uit. Contact met ex-familie en moeder/ons is weer min of meer hersteld. Vader geen contact meer met de hele familie. Heb ik vanaf mijn 8e tot mijn tiende een vijftal keer gezien. Op mijn 18e contact gezocht, veel verdriet gehad van (alweer) leugen na leugen en verwijt na verwijt. Na paar maanden contact verbroken. Nu schijnt ie te zijn verhuisd, ik heb in het tel.boek gekeken en zie daar wel eenzelfde achternaam, voorletter en woonplaats staan. Hij wordt opa maar weet dit (waarschijnlijk) niet. Vraag: Geboortekaartje sturen of niet? Overweging; het is zijn kleinkind en ik zal nooit (zoals mijn moeder wel min of meer deed) mijn kindje mijn mening over haar opa opleggen. Wat te doen, wat te doen?
Ow Kuki, wat een naar verhaal weer. Verder met jou ook alles goed? En maak je over uk maar niet ongerust, die zit zo goed verpakt, kan wel tegen een stootje. Heb ook genoeg verhalen langs horen komen van zwangeren die zijn overleden tijdens een ongeluk, terwijl met uk niks aan de hand was (alleen te vroeg geboren dus. Maar ben blij dat je er met alleen een lekke band ben afgekomen.
ieh Kuki.. Was dat mens zwanger ofzo? Kun je beter door rood rijden.. Gelukkig dat je je goed voelt.. maar nu maar rusten want stel dat je toch iets hebt en je komt er achter als je jezelf gaat overbelasten. Tzit je ook niet mee he.. HELE DIKKE KNUFFEL
Dat is een moeilijke belissing lintje.. Ik zit met hetzelfde (nog steeds) of ik mijn ex- schoonouders een kaart moet sturen. Wil helemaal geen contact.. Denk dat je het eens met TJ moet overleggen, kijken wat hij ervan vind.. Want er zitten 2 kanten aan nl. * hij is op de hoogte * of hij vind het helemaal niets dat je hem nu benadert..
Tj vindt het onzin. 2 kanten? Hij is dan op de hoogte inderdaad en mocht ie een kaartje willen sturen aan zijn kleinkind dan is dat vanaf dan mogelijk. Hij heeft verder niets te willen, ik ben immers zijn dochter, dus dat laatste gaat niet op. Hij loopt al jaaaaren te klagen dat hij de kinderen niet mag zien... (maar als je zelf je ogen dicht doet..).
Staat het bevallings verhaal van Sonja ergens? Ik heb het helemaal gemist en ben toch wel nieuwschrig
Goedemorgen trouwens.. Ben niet echt te genieten vandaag hoor! Hele nacht wakker gelegen ( is die *** pers weer krols :angry: ). Niet werkte.. Om 10.45u. uit bed gestapt, en gelijk alweer 7x de wc omhelst ( die miste me geloof ik al). Blegh. Verder heb ik het koud ( dan weer warm), hoofdpijn, buikpijn en rare steken.. Gisteren was ik trouwens best wel bang. Had de kleine nl. woensdagavond om 21u. voor het laatst gevoeld, en gisteren om 18.00u. nog niet weer.. Heb een half uur lopen 'prikken'etc. Toen kreeg ik ineens een felle reactie van haar.. Zo, die deed echt pijn . Mijn moeder was al geschrokken, en zei: reageert ze voor 18.40u. niet, dan gaan we naar de eerste hulp . Maar ze reageerde dus uiteindelijk braaf.. Denk dat ze wel heel vast lag te slapen, want ze viel na 45 min. weer in slaap.. ( plz. na de bevalling ook? )
@ Tanja, die staat er wel, heel wat pagina's terug .... Denk dat je wel min. 40 pagina's terug moet kijken..
Tanja ga jij een seven de vk bellen want troebel urine kan ook betekene eiwit in je urine En dat kan lijden tot zwangerschaps vergiftiging Dus beter even bellen en laten nakijken meid doe het wel want als je het niet doet en toch verkeerd is kan je je zelf wel voor je ](*,) ](*,) .. Enne ze worden er goed genoeg voor betaald hoor. Lintje ja moeilijk doen wat jij denk dat goed is en de rest moet daar maar vrede mee hebben.Praat er met Tj over wat hij denkt dat goed is.Als jij je er beter bij voelt om een kaartje te sturen gewoon doen.Als hij een hart heeft zal hij wel contact opnemen.Sterkte meid. Kuki heb je helemaal geen gegevens van die vrouw.Hoop dat je geen last van je nek krijgt.Ik heb een aanrijding van de zijkant gehad ree iemand achteruit terwijl ik voorbij ree dit is nu dik anderhalf jaar later maar heb mooi een wiples en ben nog steeds in conclaaf met de tergenpartij hoop voor je dat je er geen last van krijgt. Nou meiden ik ga even plat ben echt moe. Enne geen 20 pagina's he
Oe Lintje, best wel een dilemma, maar als je zijn adres al uit een telefoonboek moet plukken, tja, dat is al een beetje... em. Tja, als het de vader was zou ik zeggen ja, doe maar wel, al is't alleen voor t verwijt van je kind later, maar de opa, die duidelijk niks met julie te maken wil hebben. Tja, heeft zijn recht als opa een beetje verspeeld. Als je kind dan oud genoeg is om te weten wat een opa is, dan zou ik t dr vertellen, maar ik denk eigenlijk niet dat het veel verschil zal maken in jullie relatie. Wat zegt Tj?
Even m'n site checken Sorry heb het daar niet geschreven kijk even naar mijn berichten is makkelijker zoeken denk ik
Jawel hoor, ik heb wel gegevens van die vrouw. Maar ik heb een leaseauto dus het kost mij verder niets hoor.