Tj zegt dat er een steekje los zit bij die man.. net als iedereen.. Nee titel "vader" en titel "opa", dat moet je verdienen.. Ik wil ook geen contact. Ik weet niet eens hoe het is om een vader te hebben.. maar tja.. is het niet raar dat hij "opa" wordt en het niet weet..?
Blijkbaar 'weet' hij ook niet dat ie vader is Lin, dus dat opa betekend dan ook niks in zijn geval. Als hij het hoort en hij verwijt je dat je niks hebt laten horen dan heb jij geloof ik genoeg om terug te zeggen, dus daar hoef je je ook niet zorgen om te maken.
@Loor, anders gewoon een muziekje keihard bij je buik houden, dan wordt ze wakker en gaat vast wel schoppen
Het stond op 675 dus heb het maar even gekopieerd. Nou hier komt het verhaal: Maandag om half5 ging Ati halen had ik de zelfde buikpijn als 2 avonden daarvoor dus het zei voor mij niks omdat het rond de zelfde tijd was en verder heel de dag nergens last van.Lekker gegeten en voelde me voorderest gewoon. Toen met Ati m'n paard gedaan. Waren rond 19.15 thuis.Ati buiten nog even bezig en ik wilde met jullie nog even kletsen had de laptop al aan gezet. Toen vroeg ati rond 19,30/45 wil je even de deur open doen dus ik sta op. Het leek wel of ik mijn broek plaste maar had wel gelijk zo iets van nee dat voelt anders. Ik dus de deur open gedaan en gelijk de wc op daar liep nog meer.Ben naar boven gelopen ma gebeld zo van dit is raar.En die dus van nou wat denk je op de vk te bellen.Dus dat gedaan die was er ron 20.15 toen had ik dus al weeen om de 2 minuten die erg gemeen waren en 5 cm ontsluiting.Weeen kwamen gelijk zo heftig na het breken van de vliezen. Dus bij haar in de auto en naar het ziekenhuis.daar ging alles nog sneller had toen ik daar kwam dus na ong 15/20 min 7 cm. Eerst banden om mijn buik hartslag maar om dat alles zo snel ging.wilde ze toch een draadje op Kenji z'n hoofd om het allemaal beter te meten.Toen zag ze dus dat zijn hartslag elke keer te ver daalde.en zei ze dus ik voel een kruin goed dat mein moeder dus zei van die echo want hij lag dus nog met z'n gezicht naar boven. toen heeft ze dus de pomp er bij gezet en 1 cm weggeduwd en geknipt.Sorry wil jullie niet bang maken heb het ook niet echt meegekregen.Het ging voor mij te snel en de weeen waren zo heftig en snel dat ik geen tijd had om iets te zeggen of te denken. Toen de pomp er op zat heeft ze hem helemaal omgedraaid Shocked En toen in 2 persweeen zoiets was hij er. Hij had geen huidsmeer meer en gilde gelijk goed z'n zuurstof was 100% dus gelukkig niks te kort gehad ondanks het voor hem te snel ging.Kenji is na ong 5 min bij mij weg gehaald naar de kinderarts.En toen naar de afdeling neonatologie.Maar wel met de mededeling dat alles goed was. Mij hebben ze gehecht.Moest erg plassen oja hebben ze ook nog gedaan cateter geplaatst tijdens het bevallen omdat m'n blaas te vol zat was ook geen prettje.Toen kwam de zuster met een po nou daar kon ik niet op piesen hoor kwam dus niks.Ze heeft mij op bed gewassen want mijn spieren trilde zo erg niet onder controle te krijgen dat ik niet kon lopen.Toen ik dus schoon was ben ik naar Kenji gebracht waar ik hem z'n eerste fles heb gegeven dit was rond 1 uur s'nacht. Heel de nacht heb ik bijna niet geslapen omdat er in m'n hoofd rond ging dit had ik nog moeten doen dit had ik morgen willen doen enz.heb me eigenlijk niet rot gevoelt van de bevalling geen pijn bestrijding gehad en vanaf dinsdag middag heb ik al gewoon lekker gelopen geen last van m'n hechtingen ja nu een beetje maar niet dat je zegt jeeeeeeeee.
Ah, dat is een helder inzicht. Dankjewel, dat had ik nodig. Hij krijgt geen kaart. Was ik nou helemaal betoeterd.. Goh, lekker snel. Tj's zusje krijgt ook geen kaart. Nog meer idioten op de lijst..? ik schrap ze allemaal . Lekker.
ik heb onlangs ook zoiets meegemaakt met mijn vader, 2 weken voor ik trouwde en ik denk er net zo over als jij. Ik wil niet dat mij straks iets te verwijten valt. Ik stuur dus een kaartje, en laat mijn man bellen als de kleine er is. Ik nodig hem niet uit, maar als hij belt en wil komen dan kan dat in goed overleg op een door mij gekozen tijdstip. Mijn vader is vorig jaar gefilpt om het kort uit te leggen en heeft na een verhouding met een andere dame mijn moeder lichamelijk en geestelijk mishandelt. Daarna heeft hij een zelfmoord poging gefake't enz En dit alles 2 weken voor ik zou gaan trouwen.... behoorlijke party crasher zo dus. Uiteindelijk zijn we getrouwd zonder mijn pa erbij. Geloof me dit is een erggggggg korte versie. Maar ik laat me niet kennen en wil niet dat hij ons straks ook maar iets kan verwijten. En een kaartje sturen verplicht mij tot niets. Blijft lastig Lintje dit soort dingen, i know.
hmmmtz.. tjah.. gelukkig ligt het bij mij al een stuk in het verleden en is er dus al lang geen contact meer. Ik heb hem ook niet op de hoogte gesteld van mijn huwelijk etc. Ik vind het jammer dat hij mijn vader is, maar ja, anders bestond ik niet.. dus blijft toch mijn vader. Verder, misschien kan ie es dood gaan ofzo. "Mijn vader? Nee, die is dood." Dat maakt het verhaal wat makkelijker.
goedemorgen dames, Hier weinig te melden,,,,ik ben aan de poets Morgen heb ik kinderfeestje van me dochter, we gaan naar park tivoli. soort gelijk aan de julianatoren. Midden in het park is een terras, daar plof ik dus lekker neer en de kids kunnen zich gaan uitleven Mocht het regenen, dan gaan we naar binnen Ben de helft al weer kwijt....euh eigenlijk alles al Lintje: Het gaat er om wat jij wilt. Als je kaartje stuurt dan heb je natuurlijk wel grote kans dat er contact word opgenomen.....is dat wel wat je wilt... Voor mij geldt: degene die ik een kaartje stuurt, daarvan zijn ze ook welkom om contact op te nemen. Opa of niet, dat doet er niet toe lijkt me. Het gaat om jou en jou gevoel. Ik hoop dat je er uitkomt... Kuki: jeetje dat zal ff schrikken zijn,,,een auto zo op je af zien te komen,,,brrr Ik ben de laatste tijd al behoorlijk schrikachtig in de auto.....zal gek worden bij zoiets denk ik Tanja: Bellen! Liever 10 keer voor niets dan 1 keer te weinig Loran: ow heerlijk zo'n kat in huis die krols is......is het je buik niet die je wakker houdt, dan wel je kat...grrrrr kan me voorstellen dat je niet helemaal te genieten bent. Ga zo even lekker uurtje op de bank liggen, mischien helpt het Ik gaat weer verder aan de poets,,,me handen beginnen te jeuken Tot laters dames en rustig aan Wan
Kreeg gister een briefje in de brievenbus: "u was niet thuis, we komen morgen langs tussen 12 en 18 uur met een pakketje" Ik dacht ktt.. hele middag thuis blijven.. Maarrr.. om 12.04 waren ze er! Ben benieuwd.. ff openmaken.
Tja ik denk dus af en toe wel eens: over de dode niets dan goeds. Ik voelde me dus erg schuldig toen ik liever had gehad dat de zelfmoordpoging was gelukt.... veel mensen begrepen dat niet zo, tot ze hoorden hoe mijn vader tegen ons sprak....
kuki tjee das schrikken.... gelukkig valt het allemaal mee maar als je ergens last van krijgt ga dan wel ff langs de huisarts hé
Lintje, blijft moeilijk meis, maare kan je er niet mee helpen, zult echt op je eigen gevoel moeten vertrouwen! mamalieske, das ook een behoorlijk verhaal wat jij hebt mee gemaakt.. Ben toch soms wel blij dat ik zo'n saaie fam. heb! wannie, volgens mij word het onwijs mooi weer morgen ( maarja, hadden ze ook over vandaag gezegt ) Veel plezier in ieder geval! Kuki, jeetje das schrikken, gelukkig goed afgelopen allemaal! Loran, hoop dat je zo nog ff kan slapen meis... ((knuf)) voor jou! Enne verder, ga een beterhammetje halen, heb honger! En ga dan ff liggen denk ik..Begonnen vanochtend om 7 uur met stenen snijden bij onze achterburen