wat? lintje vertel! 1 tip over je vader als jij geen contact wil geen kaart sturen want daarmee zet je een deur open die je misschien wel liever gesloten houd
Toen mijn vader overleed(nu 16jaar geleden,,,,dus ik net een puber) sprong ik een gat in de lucht. Eindelijk van die zware alcoholist af.... Niemand begreep dat ik zelfs toen al zo kon denken. En zo heb ik echt jaren gedacht. Pas sinds een aantal jaar denk ik er anders over Het blijft lastig hoe er mee om te gaan......
Ben ik even een uurtje weg...hoppa weer een paar pagina's erbij...grrrrr..... nee hoor, leuk, vooral doorgaan mamalieske Wat spannend, in ieder geval mamma over drie weekjes...iiiii, dat is echt heel snel. Kriebels gekregen? Kuki Dat is schrikken, jij en beeb allebei geen optatertje gehad? Pfieuw, beschermengeltje op je schouder. Lintje Erg moeilijk met je vader. Je kan hem ook een kaartje sturen en het adres + telefoonnummer doorstrepen. Valt jou in ieder geval niets te verwijten en kan je er ook geen spijt van krijgen. Sonja Slaap lekker! Wannie Kom je straks ook nog even bij mij soppen? Zo net mijn zus + gezin naar de bus gebracht, ze gaan twee weekjes naar Griekenland en hebben de auto hier voor de deur gezet. En net de proefdruk van mijn geboortekaartje binnen, helemaal top, ik verander er niets meer aan...tenzij het toch een meisje is
Hier verder ook saaie familie hoor, tot vorig jaar de bom barste na 35 jaar huwelijk. Verder nooit wat gebeurt ofzo, geen ruzie's niets... zomaar uit het niets. Tja je leven kan in 1 dag hellemaal op zijn kop staan.... geloof je pas als het jezelf overkomt.
Mijn gedicht sticker is net binnen! Wat zal ik doen,,,gaan knutselen of toch verder met de poets.... Wat een dilemma!
Je maakt gebruik van mijn zwakte ale: Ik heb een poetsbui Als ik kom poetsen,,,doe jij mijn strijk dan wegwerken?
Maar dat doet mijn man dan hoor, die strijkt hier...als ik het doe, moet het allemaal nog een keer over
Dat maakt mij niet uit hoor wie het doet,,,,als het maar gebeurd 8) Miss even overleg plegen met je hubbie?
JEEEEEEEEEEEEEEE hij is binnen, mailde net nog naar Kieks waar ie nou bleef hihi, ja, het ging ons om die reactie hihi
Meiden, heel erg bedankt! Ik vind het schitterend, geweldig, ontroerend! Een foto van het jurkje staat in mijn album. Dat gaat Lutein heeeeeeel vaak dragen, ik vind het prachtig! Op het kaartje staat: "Omdat je een ontzettend lieve en fantastische organisatrice bent, je een geweldige moeder in de dop bent, altijd een lief woord voor iedereen hebt en ons ontzettend aan het lachen kan maken! Dikke knuffel van de high tea liefhebbers." Volgende week nog een keertje?
Ik pas ik heb vanochtend een enorme was gestreken en van de week de badkamer al gesopt, dus geef mijn portie maar aan fikkie. Ga zo de auto in en ff naar mn mamsie toe, net belde mijn schoonmoeder.... die dacht dat ik het wel jammer zou vinden dat ze niet gingen draaien, niets is minder waar! En of ik teleurgesteld was, neuh nie echt dus. Daar schrok ze volgens mij van
Yep, heb even de achterban geraadpleegd...maar die werd niet echt enthousiast...en dan moet ik ook weer wat voor hem doen Nee, sorry...ik ga zelf maar eens aan de opruim Maar wat ga jij nu uiteindelijk doen? Soppen of Plakken
Hmm, wilde net even naar de wc gaan, heb direct de halve badkamer schoongemaakt, de was afgehaald, opgeruimd en vluchttas verder gevuld nu heb ik dus een harde buik. Ga even een broodje maken en dan weer rustig achter de comp zitten.
OOoh Lintje wat een schattig jurkje nu snap ik de traantjes *pink* erg lief van de hightea dames! Maar zeer verdient.