augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Yep, het was mirrepir :D
    dit is van de 11de

En Kiki, Nunspeet is me ook te ver weg :p
    En denk toch dat ik maar het liefst in mn eigen bedje slaap, dus zoek wel ergens in de buurt een lekkere high tea op :D

2. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Goedemiddag ladies,

Pfff...wat veel bijgelezen :rolleyes: maar wel gezellig ;)

Lintje:: hier ook al jaren geen contact met pa hoor (sinds mn 25e ofzo), heeft ie zelf verknald (nooit naar mij omgekeken sinds mijn ouders op mijn 8e jaar gingen scheiden). Ik had in het verleden 1 x per jaar contact (ergens koffiedrinken) maar hij vertelde alleen over "dat de zaken zo goed gingen" (hij zit in onroerend goed enzo), maar aandacht voor mij was er niet. Dat heb ik hem een keer gezegd (telefonisch) dat ik teleurgesteld was in hem, dat hij geen vader voor mij is (nooit geweest). Zijn reactie was "ben je dronken ofzo?" :confused: :confused: Tja, tuurlijk ik was ladderzat toen ik een telefonisch gesprek met em had :rolleyes: DUH! Ik zei, misschien dat we over een paar dagen hier weer contact ovber kunnen hebben, laat het ff bezinken en bel me dan even. Daarna heeft ie dus noooooit meer gebeld.
    En ik ben er echt klaar mee....
    Zoals iemand (weet niet meer wie) hier op het forum zo mooi zei: "hij kan niet eens een goede vader (voor mij) zijn, laat staan een goede / lieve opa (voor ons kindje)". "Hij heeft zijn kans op het opa-schap verspeeld". Ja, dat is precies wat ik voel, mooi gezegd, chapeau!

Alle dames: ik kreeg vandaag ook mijn bestelling (gedicht) van Cutitout thuisbezorgd, maar het gehele gedicht zit vol met sterretjes (tussen de letters, erboven op etc.) Echt geen gezicht!!! Ik vind het niet mooi en dit was ook niet de afspraak (ik had een voorbeeld gemaild gekregen van teveoren en dat zag er toch wel heeeeel anders uit). Ik heb al gemaild, ik wil een nieuwe, zonder sterren zoals afgesproken...nu kan ik nog steeds niet aan mijn paneel beginnen... :cry: :cry: :cry:

Hopelijk komt er een oplossing....

Liefs van een verdrietige Borsatofan.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    O sht op de nieuwe lijst zijn dat er 20! :confused:

4. wannie

wannie Niet meer actief

grrrrrrrrrrr wat zijn sommige mensen toch kinderachtig......en dat terwijl ze al in de 40 zijn

Zit me echt effe op te vreten.

Hier in het dorp woont er eentje met wie ik(nouja zij meer met mij) bonje heb.
    Ze praat niet meer tegen me enzo...kan ik niet mee zitten, ik leef me eigen ding wel.

Maar goed ze brengt hier dus ook de krant rond en de folders.

Aangezien mijn hond nogal gek gemaakt is door de brievenbus is hij er behoorlijk fel op.
    Dus ik sta even te kijken net toen ze ze kwam brengen. Zie ik haar de folder er in stoppen en snel weer terug trekken.
    Dus ik open de deur en zeg: Wil je voortaan gewoon de krant in een keer er doorheen stoppen, het lijkt me namelijk niet de bedoeling dat de hond nog gekker gemaakt word.
    Valt ze me toch ineens uit:S Ik kan ze ook niet meer bezorgen enzo en als je zo doorgaat gaat me dochter niet mee morgen( die had alychia ook uitgenodigd voor het feestje) dat was toch al niet de bedoeling blablabla

Komop zeg....moet je zo kinderachtig zijn dat je het via de kids speelt,,,die hebben er helemaal niets van doen toch
    Maar goed......morgen dus een kind minder waarschijnlijk.
    En ik zie het al helemaal voor me, mag dat kind straks ook hier niet meer over de vloer komen.

Zo ben het weer ff kwijt......rare mensen heb je er toch bij

Borsato: Ik heb vandaag ook me gedicht binnegehad van cutitout. Maar wel zoals ik hem besteld heb, Zonder maan en sterren. Bel ze even op. kan me niet voorstellen dat ze het niet oplossen voor je.

De rest ben ik even vergeten:$ ben behoorlijk pissed off eigenlijk

Wan

5. wannie

wannie Niet meer actief

Borsato.......ow ik verkeerd gelezen,,,,je had al gemaild
    8)

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Meiden, vinden jullie dat ik de pufclub-dames ook een kaart moet sturen? neeeeehhhjj.. dat hoeft niet. (zou anders ten koste gaan van jullie.. :oops: ).

7. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Nieuwe lijst met 20 oh nou die heb ik dan gemist volgens mij.

Ben nu ook bezig met enveloppen schrijven, vraag me af of er nog een eind aan komt.

Leuk Lintje dat het jurkje in de smaak gevallen is.

En NEEEEE ik was het niet hoor van de KS, ik dacht eerder dat ik 42 weken vol ging maken

Verder heb ik hier veeeel beter geslapen dan gister, er was geen gesnurk om me heen deze keer. Ik wil zo graag ook gaan soppen, maar er komt nog steeds niks uit m'n handen :oops:

En hier zo veel pagina's bij te lezen, niet normaal!
    Maar dat Burka topic heeft iig wat teweeg gebracht.

Ga weer verder met schrijven dames, tot later

8. Niet meer actief

Wat een berg vervelende vaders zeg, willen jullie die van mij lenen, ik heb echt de beste van de hele wereld :D

En Wannie, wat een raar mens, heel stom idd dat ze het dan via de kids wil spelen, lekker voorbeeld krijgen die zo.
    Zit er wel een reden achter de bonje?

Lintje, gewoon per mail doen joh, doe ik ook, anders wordt het echt te gek.

Enneh Chigirl... je WIL soppen? :confused: ?

9. wannie

wannie Niet meer actief

ja een hele domme,,,,,ik heb een tijd gelee niet meteen een telefoontje gepleegd maar 2 dagen later..........daar viel ze nog al over
    sindsdien zegt ze niets meer tegen me

Enne inderdaad, erg leuk voorbeeld krijgen ze.
    Ik merkte het al hoor, haar dochter zit bijna elke avond hier een spelletje te spelen,,,,
    Gister stuur ik dat kind even naar huis om te vragen hoe laat ze thuis moet zijn,,,,,mocht ze ineens niet meer 8) ook zoiets

Stel je voor zeg dat je kind ergens anders een spelletje speelt........dramaaaaaaaaa

10. Niet meer actief

t is jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen, anders hadden we echt een perfecte buurt gehad :p

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar dan moet ik dus ff regelen dat ik hem per mail krijg.. okeeej..

12. Niet meer actief

of inscannen?

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar geldt nog steeds dat echte kaartjes met een echte kaart worden beantwoord hoor.

Maastricht.. leuk.. toch maar ff met Tj overleggen haha

14. Niet meer actief

Ik ga mailen :oops: heb em zelf gemaakt, dus gewoon digitaal.

Maar nu eerst de sims, allemaal nieuwe uitbreidingspakketen geleend en geinstalleerd (arme computer) dus dat wordt weer lamme arm straks :D

doegie

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Vind het toch wel wat dat ik als degene die jullie niet kan bijbenen nog wel het beste geheugen had wat betreft de andere keizersnee :p ;) (moest ik ff kwijt hahaha :))

Verder geboortekaartjes.. maandag krijg ik mijn finaleproefdruk en mijn enveloppen, ik houd mijn hart v ast dat het nu allemaal goed is, maar ja dat zal toch wel.. *slik*

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    MamavanAmber: dikke knuffel hoor, @#$%% beetje uitgescholden worden door je vent. Terwijl jij hoogzwanger nog eens moet verhuizen ook. En door je hormonen blijft het bij natuurlijk ook nog een extra lang hangen ( tenminste zo werkt het bij mij). gelukkig biedt hij netjes zijn excuus aan. Ach ja hoewel wij het veel zwaarder hebbenm, is het voor hun ook niet niks zo'n kleine op komst.
    Sonja, oppermoeder: sterke met Lux, juist als zijn koppienog geod is, wil je hem uiteraard nog heel lang bij je houden.
    Fijn dat het zo goed gaat met Kenji. Arme Ati, ik hoop dat jullie toch ook samen genieten.
    Daantje: dank voor het recept, misschien ga ik dat zo maar eens uitproberen
    Tanja:Hmm, dat klinkt ook wel beetje als flinke blaasontsteking ( als het bloed in je urine zit ) Als je ook jeuk hebt ,kan het een schimmelinfectie zijn, daar zijn we echt supervatbaar voor tijdens zwangerschap. Ik had het nog nooit gehad, maar nu in de zwangerschap dus wel.
    Mamalieske: viel dus wel mee bij de Gyn, die was het gewoon met je eens gelukkig
    Kuki : :))) ik zie je gewoon omvallen achter die strijkplank... ohhh ik lees over je botsing. Dat is schrikken. Fijn dat het goed is met de baby.

Lintje : hier even mijn mening ( en ik ken de situatie amper) Jij twijfelt, en dus denk ik dat je een kaartje moet sturen. Dat vind ik de belangrijkste reden. Naast redenen als : hij wordt opa, het blijft je vader, wellicht dat je kindje ooit haar opa wil ontmoeten etc etc....
    Heee hij is binnen, goed zo, je hebt em verdient.
    Borsatofan: Wat Q#$%^^ van het gedicht , hoop dat ze het snel op zullen lossen.
    Wannie : wat zij ner toch parte mensen op deze wereld. Ik denk altijd dat ze zichzelf neit goed geneg kennen om te kunnen relativeren en afstand van een situatie kunnen nemen.

Jullie kunnen allemaal jaloers op me zijn hoor. Meer dan 1 a 2 x per nacht word ik niet wakker. ( en dat is nooit van de toilet maar van kramp of baby en buik die elkaar in de weg zitten)
    Ik wil best een keertje van iemand overnemen, die zijn slaap hard nodig heeft.

Ik ga kaartjes sturen. Vind ik leuk om te doen :)
    Niet iedereen maar een heel aantal toch wel hoor.

17. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Enneh Chigirl... je WIL soppen? :confused: ?[/quote]

Ja moet echt de badkamer eens hoognodig doen en ook de zolder moet eens stofvrij en opgeruimd worden, maar er komt gewoon niks van 8)

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ga hierin mee.

Dus jij slaapt goed.. ben ik nu wel even jaloers.. ik zit hier wat te suffen met die envelopjes.

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Kom net m'n bed uitrollen, blijf een beetje dufjes....
    Ga maar even boodschappen doen denk ik...

Enne op het moment dat ik de vraag stuurde ging er weer een lampje branden :oops: :oops: .
    Moet zeggen dat ie wel erg mooi is geworden.
    Je verdient em!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier ook bezig met de adressenlijst...bleh, wat een rotwerk. Gelukkig hoef ik ze alleen maar in excel in te voeren en door te sturen naar de drukker. Die plakt zelfs de postzegeltjes erop en verstuurt ze :)

En Wannabe, ik ben niet jaloers op je hoor! Ik ga er 's nachts helemaal niet uit, slaap heerlijk door en ga 's ochtends pas weer het toilet opzoeken :p

Deel Deze Pagina