augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ooh soo, nee, dat kan bij ons niet. We hebben namelijk een tuigje waarin ze vastgegespt wordt.

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb het dekentje niet gewassen :( Ik dacht dat het niet nodig was omdat er een schoon lakentje omheen zit. Ga nu toch maar overwegen het te wassen

3. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Nou ik heb de dekentjes ook niet gewassen hoor. Komt idd toch een hoesje of een lakentje om heen. En om de meeste stof/pluisjes eruit te krijgen kun je ze ook wel even buiten hangen.

De chocotaart staat in de oven ben benieuwd hoe die wordt!

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dekentje wassen of niet?
    Eh.. volgens mij heb ik dat wel gedaan..
    Weet ik niet eens meer zeker :oops:

Is te lang geleden voor mijn geheugen

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Haha Lintje een tuigje :) dat had ik vroeger ook maar zelfs dat hielp niet.
    Heb je die foto in de lounge niet gezien van die kleine man die ook een safety sleep of zo had, nou meneer zat met matras en al rechtop :)

Ach ieder zn ding met t dekentje, ik doe er ook een lakentje onder maar vind t ook wel lekkerder ruiken en gewoon mn eigen idee alles eigen geurtje en schoon :)

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nr 1 is Mirrepir volgens mij!

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ah, dank.

Groovy... het was een grapje.. :oops: Ben het trouwens met Ien eens verder.. Dekentjes wassen.. nog even en ik moet de kinderwagen door de wasstraat halen..

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Heb je dat dan nog niet gedaan Lintje? Je weet nu toch wel: alles uitkoken en kinderwagen 3x door de wasstraat op duurste programma (dus inclusief waxen en onderkantwassing). ;)

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Haha Lintje nee maar t kan echt hoor, die tuigjes bestaan echt voor zeer onrustige kindjes :)

Kinderwagen door de wasstraat mmhhh toch eens even over denken ;)

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Danielle : fijn dat je oma toch zo vooruit gaat. Kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in een verpleegtehuis...
    Ik ga ook aan de stickers voor de kaartjes ( probeer hetzelfde lettertype nog ergens te krijgen)
    Wannie : dat is echt heel verdrietig , arme meid, dat is toch niet uit te leggen. Ik zou ook de kadootjes laten aannemen, alleen omdat anders die meiden misschien ook nog ruzie gaan krijgen onder elkaar.. Je kon eea neit met die andere moeders/vaders bespreken....?
    Balesn Sarake, keizersnee is natuurlijk niet waar je op hoopt.

Ik heb de babywas met de hand gedaan ( yep alles ... ), ik geloof dat zelfs ik nu redelijk huishoudelijk ontspoord ga raken. Ik was bang dat de kleuren zouden uitlopen enzo.

Kuki: je had haar natuurlijk lekker kunnen laten denken dat het door de aanrijding kwam, ze mag wel even schrikken toch :) ( maar blijkbaar was ze al genoeg geschrokken) Wel even extra rustig aandoen hoor. Je lichaam krijgt toc heen opdonder.

Wij zijn vanavond met zijn drietjes uit eten geweest. Lekker op een terrasje italiaans gegeten. live muziek erbij, en na afloop een roos van de eigenaar.
    Voor Maartje nog even harrie potter deel 5 en 6 gekocht ( ik heb ze wel, maar in het engels). Ze heeft eraan meebetaald, en dit is beetje compensatie omdat we niet op vakantie gaan.
    Die heeft ze in een week uit, kleine lees maniak.

Nu gaan we even een filmpje huren, kijken hoe snel ik in slaap val.

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik ben ook de 8e uitgerekent, zal dit dan toch ons weekend worden ? :)

(mochten ze het kindje meteen mee naar huis nemen ? )

12. wannie

wannie Niet meer actief

tnxxx voor de lieve woorden, doet me goed

Ben nog steeds helemaal van de kaart........pffff om de zoveel tijd zit ik weer te janken.

De kadootjes laat ik inderdaad aannemen.......

Wannabe: Nee ze wouden totaal niet zeggen wat hun dwars zat......behalve dan het vele buiten spelen.
    Heb 1 moeder gesproken en die sprak voor de rest;)
    Heb dit ook met de meester van school besproken. Ze rekenen mij iets aan en pakken het via me dochter ipv het tegen me te zeggen en er over te praten.

Ik ben helemaal geen moeder die gezellig bij school praatjes gaat staan maken en dan te doen alsof het me interesseert wat de ander s'avonds eten of wat ze in welke diepvriesla hebben.......dat zal ze ook wel tegen het zere been stoten,,,,tis nog al een kliek hier...blehhh

Ik heb trouwens met school afgesproken dat we deze week nog aankijken, ik nog een gesprek daarover heb met de meester....
    En als het me niet bevalt dan ga ik naar een goede oplossing zoeken.
    Ik laat me dochter namelijk niet nog 4 jaar lang in een klasje zitten waar ze niet op der gemak is.....maar das nu nog niet aan de orde

Heb haar zo min mogelijk mee laten krijgen van het hele gedoe....maar ze pakt zoveel op, dus ben benieuwd hoe het gaat.

Ow Lintje,,,,wou je haar een paar daagjes lenen,,,,onder de modder thuis komen doet ze met plezier:p wat dat betreft had het echt een jochie moeten zijn, hihi
    Ow en als ze heel veel zin heeft, dan komt ze ook nog onder de verf thuis omdat ze de buurman met verven heeft geholpen 8)
    Je kan alle kanten met haar op

Mischien dat ik straks nog even op de rest reageer......
    Ik ga me meissie nog even knuffelen en duik dan heerlijk op de bank

Knuffies

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    wannie, jeetje wat een verhaal meissie! En ook zo zielig voor je dochter...Dat ze daar geen rekening mee houden!
    En wat is er tegenwoordig mis met buitenspelen? Wilde zelf vroeger ook niet anders!

missgroovy, die foto met bink :) :) Prachtig!

sarake, jammer meis, weer een stuitertje erbij. Hoop voor je dat ze meer op jou lijkt en toch de draai nog eens maakt ;)

alice, heb hier ook alles in de was gedaan hoor.. maar bij mij is het kortste programma 45 min :cry:

Lintje, Enkhuizen....ehm ga zo maar ff googelen :oops: Kan me er geen voorstelling bij maken ;)

Kuki, hier ook een bed van 1.40 bij 2.00 hoor...Hou het er maar op dat je daar een goed huwelijk voor moet hebben om het daarin uit te houden ;) ;)

Ien, en hoe is ie? :p :p

wannabe, ALLES met de hand :confused: :confused: :confused:

ga eens ff kijken of hubbie al gesmolten is in bad ;)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hee stiekemerd.. ik herkende je niet met deze andere foto.. ;)

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lieve meiden.. het is hier rustig en Tj is maar liefst twee (saaie) films en Top Gear aan het kijken.. om gek van te worden. Dus.. ehm.. pak ik maar een boek!

Welterusten allemaal! :D

16. Niet meer actief

Haha, jij denkt zeker dat je uk doodstil gaat liggen als ze groter wordt, het al heel wat foto's gezien van lakens die verdwenen. hihi

Lintje, bijblijven ! Mirrepir is nr. 1

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb hier alles gewassen op een kort programma.
    En de kleertjes van Kenji toen hij in het zh lag heb ik elke keer even op de hand gedaan.
    Hier het wagen dekentje ook niet gewassen het hoesje is wel gewassen.

O ik word echt verkouden van al dat binnen zitten kan daar echt niet tegen mis de buitenlucht.Ben normaal nooit verkouden.
    Morgen ook weer heerlijk met ukkie lopen samen met Ati als een echt gezinnetje jammer dat Lux niet mee kan.Hij loopt nog steeds slecht.

Wannie hug hug

Missgroovy mooi foto's ben even wezen gluren.

Wannabe heerlijk even weg met z'n drie

Hier ook geen patat vandaag hoor Lintje witlof uit de oven met ham en kaas en aardappelpuree.

Nou ik ga de site nog even bij werken en dan ga ik m'n bed in ben echt op.

Meiden iedereen een fijn weekend en genieten van het weer schijnt alleen van het weekend maar te zijn.

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar.. ik heb nog geen ledikantdeken, alleen voor de wieg.. en voordat ze zich daaruit losrukt is ze al te groot voor de wieg.. toch?

Jajajajajaja

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ehm, tegen wie heb je het :confused: :confused: :confused: ?

20. Niet meer actief

Hehe, dat hebben wij gister gegeten, heerlijk he :)

Deel Deze Pagina