augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo houden jullie een avond race :(: :(: :(:

Lintje je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat witlof uit de oven is :) :(:

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Moet ik nou zo vaak uitgelachen worden vanavond? ;)
    Tj vond het heel erg dat ik nog nooit van het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen gehoord had..
    Ik ben opgevoed door een dyslectische, linkshandige, onkundige vrouw.. en ondanks mijn intelligentie heb ik veel gemist (blijkbaar). :rolleyes:

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    nee, raccon is al vertrokken... stel je voor dat ze boven de 1000 berichten komt.. ;)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    zucht.. en toen was het ECHT tijd om te gaan.. doeidoei

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jaja de foto is ff om mn naam als stiekemerd in ere te houden dat snappen jullie wel 8)

Haha dankje voor de complimenten wtb foto's heb ernog meer, Bink breekt nog net niet zn nek hahah maar die passen allemaal niet op de site :)

slaap lekker allemaal

6. goedemorgen '
    ben vroeg op vandaag moet nog een hoop doen dus ben ook meteen weer weg
    vandaag vieren we namelijk de verjaardag van mijn mannetje en 1 van onze kinderen
    dus word druk vandaag hihihi
    en dan moet ik ook nog om 10 uur in het ziekenhuis zijn voor die ctg nouja ik ga maar gauw wat doen anders schiet het ook niet op
    kwam jullie allemaal een fijne zonnige dag wensen

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    En , nog in je boek begonnen? ;)
    Niet gelezen hier en ook niet van gehoord moet ik heel eerlijk zeggen :oops:

gummetje, veel plezier vandaag met de verjaardagen en suc6 straks in het ziekenhuis!

Hoop dat de wolken nog een beetje wegtrekken, zou zulk mooi weer worden ( net als gister :( )
    geniet lekker vandaag allemaal en tot vanavond denk ik ;)

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen allemaal, wij waren vandaag ook al vroeg uit de veren, want vandaag is het dan zo ver: de eerste grote spullen zoals salontafel, eettafel, eetkamerstoelen, servieskast en dressoir gaan vandaag naar het nieuwe huis, jippie !

Ik kan straks mijn lol op, ik ben er om aan te wijzen waar alles mag gaan staan en ook het herinrichten van de woning mag ik doen, en dat vind ik onwijs leuk werk om te doen !

Erwin heeft gisteravond de gordijnen al opgehangen, het is echt een prachtig gezicht geworden, ik ben zooooooooooooooo blij !

Dus dames, vandaag zullen jullie weinig van me horen, want ik vertrek dadelijk naar het nieuwe huis en zal pas vanavond laat weer thuis komen....

Ik wens jullie allemaal een hele prettige zonnige dag toe !

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Morgen meiden !

missgroovy , mooie foto`s hoor :D

Gummetje , Veel plezier met het feestje , en suc6 in het zh.
    We horen vast nog wel hoe het is gegaan...

MamavanAmber , suc6 met klussen !!

Hier een rustig nachtje gehad. Goed geslapen , alleeen ......
    Wat kraakt die stomme bedzeil zeg ! Dat ding is nog warm aan je kont ook :)
    Het zonnetje schijnt dus word vast een mooie warme dag.
    We krijgen een logè . De chiwhuahua van mn ouders :)
    Een heel weekend samen met mijn drie katten , dat word gezellig 8)

:idea: Heb trouwens af en toe steekjes die trekken naar naar , uhm... onder... gebortekanaal! :oops:
    Is dit herkenbaar bij jullie ?

Ik ga maar eens wat in huis doen en dan die super grote hond ophalen.

Fijne dag allemaal ! \:D/

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal! Lekker hubbie weer alleen met zoon naar dat snikhete zwembad gestuurd voor zwemles, maar ik zit hier ook alweer te zweten hoor!

Tanja: steken zijn bekend! Kunnen echt gemeen zeer doen! Voor wat betreft dat bedzeil: daarom heb ik het er niet opliggen. Je drijft het bed uit met dat ding en dan neem ik maar het risico dat ik eventueel een nat bed krijg. Mochten je vliezen breken, dan loopt er niet meteen 20 liter vocht uit hoor! Ik heb mijn hubbie uitgebreid geinstrueerd waar die dingen liggen en mocht het moment daar zijn dat ik ga bevallen, dan gooien we er dan wel eentje op.

11. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Tanja, ik heb de tip van de kraamzorg gekregen om over het bedzeiltje nog een badlaken heen te leggen, dat schijnt te helpen tegen het zweten.....

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    He dat is een goeie , bedankt ! ;)

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen..

Na weer een verschrikkelijke nacht, toch maar uit bed gerold..
    Ga even aan de schoonmaak.
    Straks komt mijn moeder, me even helpen met strijken ( voor een klein gedeelte).

Tanja, ik heb op het bedzeil, 3 incontinentiematten gedaan, en daarboven een hoeslaken.
    Dit werkt ook wel, alleen kraakt het erger...

Op de onderste bedzeil (heb er 2 ;)) heb ik een oude hoeslaken gepakt, en die er overheen gelegd ( in de breedte).

Zo ik ga maar even aan de slag, weinig zin in , maar goed..

Doeii

14. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    goedemorgen!

Gisteravond naar de nachtmarkt geweest. En daar kwam ik de kraamverzorgster tegen die bij ons was toen Yoran geboren was. Hele leuke meid! Nou hoop ik helemaal dat het lukt om haar in augustus weer hier te krijgen! Van de week een telefonisch intakegesprek van de kraamzorg gehad, en heb aangegeven dat het me errug leuk lijkt!
    En weten jullie wat de opbrengst is van gisteravond? Een megazak Belgische spekken en 2 doosjes aardbeien!

Mamamvanamber: veel succes met verhuizen!
    Tanja: die steekjes zijn errug herkenbaar :( Gaat vast wel weer een keer over!

15. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Geen 20 liter nee, maar bij mij kwam er toch aardig wat uit hoor toen ze braken haha ;) Voelde knak en heel me bed was zeiknat haha ;)

16. missgroovy

sow dames klaar voor t lekkere weer. Tis nu al 26,5 graden hier, t badje voor de hond staat al op hahah. (kan ik er met mn voeten in hihi)

Net al boodschappen gedaan en tis gewoon nu al druk. Denk dat iedereen voor t echt warm word alles in huis wil hebben.

Hier waren we al om 8uur wakker. En Roy heeft de kriebels vlogens mij, hij wil dit hij wil dat,,,pppff heb m maar met zn vader gestuurd om voor hout te gaan kijken (aanbouw) Ik heb daar geen trek in. Wat moet ik mee uitzoeken welke balken we moeten hebben,,,,,balk is balk als t maar stevig is.

Gisteren van een vriendin een heel leuk "boek van ikke" gekregen. Haar vader werkt bij de rabobank en daar kreeg je die boeken. Ik heb zelf van vroeger ok 1 van de rabo dus das wel grappig. T is eienlijk de leukste die ik tot nu toe gezien heb dus ben er echt blij mee.

Vanaaf trouwens naar harry potter :-D Ben benieuwd vind t geweldig

Mamavanamber have fun, delegeer goed, vooral zelf niks slepen en geniet :-D

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    26 gr waar :(: :(: :evil: :evil: :evil:

Hier niet wind en bewolkt :evil: :evil:

Heb al een hoop gedaan zit nu met ukki op schoot.

Hoop wel dat het nog wat beter word.

Mamavanamber rustig aan he meid.

Heb nog bedzeiltjes in de aanbieding :) :) Kraamverband heb ik allemaal al weg gegeven aan me schoonzus.

Iedereen een fijne dag

18. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Jeetje meiden dit is echt raar hoor ! Vanmorgen om half tien stonden de hulptroepen al voor de deur, en nu is mijn huis gewoon al half leeg..... Ik word er gewoon een beetje bang van ! En ik zit hier nu in mijn eentje op de bank, en heb allemaal rare hersenspinsels opeens.....

Wat als dit, wat als dat, jullie kennen het vast wel !

Maar heb besloten om gewoon lekker rustig te blijven, mijn hulptroepen hebben goede instructies gekregen, ik ga straks op mijn gemak naar het nieuwe huis om te kijken hoe of wat.

19. missgroovy

sonja,,,,in limboland :-D Ondertussen 29 graden 8)

Mamavanamber, hihi dat had ik toen ook, als die mannen eenmaal beginnen dan is t zo leeg. ALs je dadelijk in je nieuwe huisje bent dan kun je heerlijk gaan rommelen. Lekker!

Hoe is t trouwens met die kijkers gegaan? Is dat nog wat geworden

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Het is hier ook vrij warm aan het worden...
    De temp. hier op balkon, zal ook wel in de buurt van een graad of 26/27 komen..

Mag wel doorzetten van mij..
    Als het maar wat minder warm is ( of dat we het niet merken) als we moeten bevallen ;)

Deel Deze Pagina