hier is het niet koud, maar er staat weer eens een heerlijk helders windje! Mensen die vandaag de vlootdagen gaan bezoeken hebben mazzel, lekker warm, met een lekker windje Ik heb net yoran in bed gelegd; die was gisteravond ook mee naar de markt en lag pas om 11 uur in bed. maar vanochtend was ie om kwart voor 8 weer wakker. En ik ben aan de sop. Heb voor mezelf bedacht dat ik de keuken helemaal doe, dan nog ff snel stofzuigen, dweilen en wc en dan is het weer klaar! Heb alleen net de waterkoker uit mijn handen laten kletteren, en die heeft het begeven (raar he?!) Mamavanamber: niet teveel gaan nadenken hoor! gewoon over je heen laten komen! en lekker wijzen waar alles heen moet!
volgens mijn moeder niet haha die zegt of t nu warm of koud is op t moment van bevallen interesseerd je dat niet en voel je dat niet,,,,,, nou zal mij benieuwen. Als t zo'n weer is kan ik dnek ik beter een bedje in de kelder opzetten 8)
Ik ben vorige keer ook met 33 graden bevallen en heb er zelf niks van mee gekregen.. de mensen om mij heen wel
Sorry dames lees niet alles terug vandaag maar zal proberen dalijk een begin te maken, als de kleine zo wil stoppen met tapdansen op mijn blaas. wilde vast even HOI zeggen!
Nou dat viel mee, Mamavan amber fijn verhuizen, gaat lekker snel hé als je organisatie vlotjes verloopt en inderdaad doe jij maar lekker de inrichting dan heb je genoeg gedaan. Wannie heb vluchtig gelezen over je dochter haar feestje, wat een etters zeg. Kan me voorstellen dat je woest bent. Tanja hier inmiddels ook steekjes in mijn *piep* de kleine is met kont en al aan het indalen en volgens mij heeft die kleine van ons een dikke reet! Inmiddels weten de meeste familieleden en vrienden dat we ons kindje binnen nu en 3 weken gaan krijgen en moet zeggen opa en oma's gaan het nu erg spannend vinden. Mijn man is nu ook ineens een stuk zenuwachtiger ofzo, heb het idee dat het voor hem nu pas "echt" word ofzo heel vreemd. Zo nog ff over het forum heen struinen en dan zo even plat op de bank met een film ofzo, heb een beetje hoofdpijn en hoop dat die nog zakt vandaag.
He Gummetje : gefeliciteerd met de verjaardagen, CTG Mamavanamber: succes met verhuizen Mamalieske: al een beetje gewend aan het keizersnee idee? hier niets bijzonders. Genieten van het lekkere weer, beetje knutselen met dochter. En uiteraard het een en ander in huis doen.
Ja hoor ben er al aan gewend, vind het alleen maar fijn dat de kogel nu door de kerk is. Geeft weer wat rust in de tent en ik slaap nu ook weer wat beter. Scheelt misschien ook wel dat ik er al een beetje van uit was gegaan dat het hier op uit zou gaan draaien, gezien mijn bekkenbreuk uit het verleden en dat de kleine op iedere echo in stuit heeft gelegen. Kijk 't blijft n hele operatie maar belangrijkste vind ik dat die kleine er goed uit komt zonder te veel risico's. Mam's komt er wel overheen hoor
ppff de balken voor de aanbouw zijn in huis/tuin,,,ben zwaar benieuwd wanneer meneer gaat beginnen zou me niks verbazen als meneer t dadelijk in zn bol krijgt om voegen uit te gaan kappen. wel typisch hij zegt altijd dat als zijn moeder iets in haar bol heeft dat dat dan gelijk moet gebeuren en dat ze geen geduld heeft enz enz maar ik ben bang dat hij toch iets meer van z'n moeder weg heeft dan dat hij zelf in de gaten heeft net t badje op gezet voor de hond hij vind t geweldig en zeker als ik er een cherrytomaatje in gooi dan gaat ie t opduiken 8) jaja tis heel diep dames, je pink kan erin verdwijnen 8) en verder opgezette handen en voeten, das voor t eerst. Handen had ik vanacht al dat ze een beetje tintelden. Hopelijk snel weer weg haha iig als t weer weer minder word en aangezien t nederland is heb ik goeie hoop wannabe knutsel ze !
mamalieske hihi leuk is dat om te zien hè dat de aankomende opa's en oma's dan spontaan de zenuwen krijgen hihi
En mamalieske, ga je de geplande datum dan ook aan iedereen bekend maken of houden jullie die zo goed als voor jullie zelf?
Hoi meiden, Ik heb heel wat pagina's terug gelezen, maar er is weinig blijven hangen.. Sorry.. Ik heb vanochtend in het ziekenhuis doorgebracht.. Ik voelde de kleine sinds donderdagavond niet meer. Gisteren twijfelde ik echt of dat wat ik voelde de kleine wel was. Maar ja, Wendy is zeer eigenwijs en wilde nog niet bellen... (Ik zat met de gedachten bij mijn ouders die maandag op vakantie gaan. En er is altijd wat als ze weggaan, dus probeerde ik het bellen zolang mogelijk uit te stellen... dom, dom, dom..) Na een slapeloze nacht hebben we vanochtend toch naar de verloskamers gebeld. Ik moest meteen komen en werd meteen aan de ctg gelegd. Normaal lig je hier een half uurtje aan. Ik heb er 2 uur aangelegen, omdat het apparaat telkens kuren had. Je zag dan opeens registraties staan van 92 hartslagen en dan weer van 172... Niet erg kalmerend, maar gelukkig ging de registratie het laatste half uur wel goed en bleek alles in orde met onze kleine frummel. De gyn heeft ook nog even een echo gemaak om alles te controleren, maar het zag er allemaal prima uit. De kleine ligt er al helemaal klaar voor. Als ik het weer niet vertrouw, moet ik niet aarzelen, maar meteen bellen. Dat zullen we dan ook maar doen, want ik zit nu toch echt weer een stuk rustiger.
Miza miza miza en wat heb je nu geleerd,,,,,, haha nee grapje Idd de volgende keer direct bellen joh als je t niet vertrouwd, daar zijn ze voor
Stomme vraag zo ineens, maar hij kwam in me op : Welke omvang heeft het hoofdje van een pasgeborene? Aangezien je 10cm ontsluiting moet hebben... die hoofdjes lijken altijd zo groot De schouders zijn nog breeder.... Ooohhh , bevalling-vrees?
als het goed is is de doorsnee van een hoofdje ook iets van 10 cm. En ja de schoudertjes zijn breder. Maar voor je die benodigde 10 cm hebt bereikt, rekt het boeltje daar beneden niet zo goed mee ofzo.. het past in ieder geval (tenminste daar houd ik me aan vast ) Ga zo lekker patatjes bakken. heb er al helemaal zin in, lijk verdorie wel een kleuter hahaha
dat je geboortekanaal eerst op 10 cm moet staan. Als je met laat ik zeggen 6 cm eerst een hoofd van 10 cm doormoet laten , en dan nog een stel schouders... gaat dat volgens mij niet lukken omdat het dan niet zo meerekt. zal later eens opzoeken hoe het zat (ik roep ook maar wat me is bijgeleven..)
miza foei,foei nou ik vond vandaag het weer een beetje tegenvallen jullie niet straks gaan we uiteten bij de itialiaan,mams de 11e 50 geworden.hoop dat het morgen wel heel erg zonnig wordt. prettige avond nog allemaal
AAAAAAAHHHHH DIT IS NIET MIJN DAG! Heb nog niets terug gelezen hoor maar heb vandaag een dag. Allereerst zijn mijn ruitenwissers afgebroken door 1 of andere piepzak. Ok ik stond dan wel even geparkeerd op een invalideparkeerplaats, maar om dan mn ruitenwissers af te breken, dan ben je toch helemaal gestoord! Ik zou dus even bij Arno gaan kijken bij de tennis, toen zei hij als je dan toch komt kijken wil jij dan mn tas en schoenen meenemen, dan hoef ik die niet op de fiets mee te nemen. Nou ok maakt mij niet uit, kan ik wel voor je meenemen. Kom ik daar die parkeerplaats op, zijn vooraan nog 2 invalideparkeerplaatsen vrij. En anders moest ik eerst een heel eind terug rijden om vervolgens met 2 tassen een paar schoenen en een hond dat stuk weer terug te moeten lopen. Dus ik geparkeerd op een invalideplaats. Kom ik daarna weer bij mn auto zijn mn ruitenwissers afgebroken, tenminste 1 is compleet afgebroken en de ander totaal verbogen. Blijkt dus dat er daar een man rondloopt die bij auto's die daar fout geparkeerd staan de ruitenwissers afbreekt! Nou nog geen uur later ben ik blijkbaar mn telefoon verloren Die is waarschijnlijk gevallen toen ik uit de auto stapte. Ik dacht nl dat ik iets hoorde vallen maar zag helemaal niets, maar ben nu dus mn telefoon kwijt en als ik mn nummer belde ging ie gelijk op voicemail. Dus net maar geblokkeerd en dat wordt maandag de klantenservice bellen voor een nieuwe simkaart. En of het al niet een geweldige dag was ben ik net ook nog gevallen Stapte de achterdeur uit en ging door mn enkel. Waardoor ik dus mn evenwicht verloor en op mn knie en elleboog terecht kwam Nou hoop dat jullie dag iets beter geweest is zal eens even terug gaan lezen. Met mn benen op de stoel, want mn enkels waren al dik, maar die ene klopt nu ook als een gek