augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

hai kirsten, proficiat joh, leuk he, wij gaan vrijdag als tenminste alles goed is(dan krijgen we een echo) het onze ouders vertellen, vanochtend waren ze beiden hier ivm verjaardag van mn man en kon me maar moeilijk inhouden.. :D wanneer die test is weet ik niet, het zal zijn voor de 14wkn geloof ik, maar ze willen kijken hoe ver ik ben, want mn vorige cyclus had ik maar weinig bloed en ik had heeel vroeg al een pos. test..

liefs marit

2. Niet meer actief

20 dec 1ste afspraak met vk intake gesprek volgens mij voor zover ik me herrinner kijken ze dan nog niet of ze het hartje zien kloppen of doen ze dat tegenwoordig wel meteen je krijgt och niet bij de 1ste afspraak al een echo of wel

3. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

hai suusje,

ik heb bij mn andere 2 kids niet getest, ze raden gewoon aan om vanaf je 36 een test te doen :) ik was bij mn laatste32
    liefs marit

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik heb op 5 Januari mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan heb ik wel mij eerste echo.
    Dan gaan ze kijken of ik echt zo veel weken zwanger ben als we denken dat ik ben.
    Het hartje kan je dan nog niet horen.

Doei Teddy.

5. Niet meer actief

het hartje is toch vanaf 7 weken te zien dat kan ik me nog wel herrinneren
    maar weet je zelf niet psies hoe ver je bent dan heb je de eerste dag van de laatste menstruatie niet meer ofzo of denk je dat je verder ben
    dat idee heb ik zelf wel omdat mijn vorige menstruatie heel erg weinig was

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ja het hartje is wel te zien maar nog niet te horen.
    Ik heb mijn eisprong wat later gekregen dus het kan zijn dat ik niet precies op 6 Augustus ga bevallen.
    Maar de huisarts heeft het ook uitgerekend en kwam ook op 6 Augustus dus dat houden we dan maar aan.
    Weet je het kindje komt er toch wel uit op een gegeven moment dus of het nu wat eerder of later komt maakt ons niet uit.

Doei teddy.

7. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi allemaal,als alles goed gaat ben ik ook in augustus uitgerekend,ik heb afgelopen week een positieve test gehad en ik kan het nog steeds niet geloven.
    aangezien ik pco heb dacht ik dat het nog tijden zou gaan duren maar ik ben met de eerste clomid kuur gelijk zwanger geworden.
    Ben zo blij!,nu alleen hopen dat alles goed zal gaan maar dat gevoel is bij jullie hetzelfde denk ik.
    IK moet 21 december voor mn eerste echo,kan niet wachten,hoop dat alles goed is...

liefs Angela

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hai zwangere ladies!

Vrijdag mijn moeder verteld van mijn zwangerschap en na al die ellende leuk nieuws brengen is dan wel heel emotioneel.
    Zaterdag mijn broer en zijn vriendin het goede nieuws verteld en ook weer een emotionele reactie.

Vandaag mijn schoonouders al in de vroege ochtend zien huilen en 's middags mijn zwager, schoonzus en petekindje verteld dat er een nichtje of neefje op komst is.

Een heftig weekend dus, morgen gaat mijn man het mijn vader vertellen. (hier heb ik sinds mijn trouwen geen contact meer mee gehad, het is een lang verhaal wat ik best wil herhalen maar alleen op verzoek)
    Ik ben benieuwd naar zijn reactie en hoop eerlijk gezegd dat hij me ff op onze roze wolk laat zitten!

Heftig weekend dus en morgen weer werken... hoop alleen maar dat ik niet zo misselijk ben als afgelopen donderdag en vrijdag!

9. Niet meer actief

als ik het goed begrijp heb je man wel contact dan met jou vader ..

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou nee niet echt, maar we willen niet dat hij het van iemand anders te horen krijgt als van ons persoonlijk.

En aangezien ik 1/2 augustus al door hem van de roze trouwwolk afgedondert ben, ga ik nu niet riskeren dat ik een hoop spanningen te voorduren ga krijgen, ik ga alles doen om dit kindje over 36 weken gezond de wereld in te helpen.
    En de spanningen die ik de afgelopen maanden te voorduren heb gehad waren zo erg dat dat wel eens een miskraam zou kunnen betekenen.
    Ik slikte eind augustus/begin september nog prednioson om mijn darmen weer aan de gang te krijgen. Als me dat nu weer overkomt is het einde zwangerschap ben ik bang.

dit was het eerdere bericht over alles wat er gespeelt heeft en dit is de korte versie!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20961&highlight=

11. Niet meer actief

ik heb het gelzen meis wat een ellende zeg

maar ik herken het hoor heb nu al een dik jaar geen contact meer met mijn moeder nouja geen contact ze valt ons nog steeds lastig
    de druppel waardoor ik het contact heb vebroken kwam omdat ze een relatie kreeg met een ex van mij een jongen waar ik 4 jaar een relatie mee heb gehad die mij 4 jaar lang heel vervelend behandelde en daar wilde zij nu een relatie mee nou daar had ik dus effe geen zin in mijn broertje en schoonzus pikte dit ook niet en hebben ook het contact verbroken
    nu vind ze het allemaal heel erg maar blijft ons lastig vallen op een vervelende manier dat wij al zover zijn dat contact er nooit meer van zal komen
    ik heb al een dochter van 6 die ze wel kent maar die ze nu dus ook al een jaar niet heeft gezien en mijn broertje heeft een dochter van 2 en een zoontje van een half jaar dat dochtertje heeft ze nog gekend maar dat zoontje dus helemaal niet en deze kleine gaat ze ook niet leren kennen ik wil haar absoluut niet in mijn leven

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja Gemke zo heeft ieder huisje zijn kruisje, iedereen heeft een verhaal, zijn eigen GTST.

Ik wil nu ook even geen contact met mijn vader onze gezondheid vind ik belangrijker, mijn vader ziet de dingen nu toch niet zo duidelijk, en ik kan wel van iemand houden maar als mensen dat niet van mij doen... ik kan het niet afdwingen. Maar in een bodemloze put energie blijven stoppen... daar begin ik niet meer aan.

Maar ja t blijft mn vader en ik wil niet dat hij het via via van iemand hoort, mijn vader schuift namelijk graag de schuld van zich af en maakt andere mensen dan verwijten, ik zorg er nu voor dat hij ons straks niets kan verwijten dat hij het nieuws van vreemden moest horen. Tja klinkt erg flauw maar ik ken mijn vader inmiddels en die zou het liefste hebben dat ik mijn excuses aan kwam bieden omdat we onze trouwerij op 1 september gepland hadden... en niet 2 maanden eerder ofzo, dan was er namelijk niets aan de hand geweest.

Mijn vader is momenteel dus geestelijk ziek, zoals je wel begrijpt uit wat ik schrijf en daar wil ik geen gesprek meer mee voeren. Misschien later ooit maar voorlopig heb ik er geen behoefte aan.

13. Niet meer actief

..............................

14. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Oei, ik vind het taalgebruik van sommige berichten hier niet zo vriendelijk meer, ik hoop dat dit gaat stoppen want hier is het forum niet voor bedoeld lijkt me... :cry:

15. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik schrik er een beetje van,van alle nare woorden.
    Hoop ook dat dit niet meer op het forum terecht komt.
    Ik begrijp wel dat je boos bent op je moeder maar liever niet hier uit vechten want ik kan er niet zo goed tegen.

Doei Teddy.

16. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ook ik mag me hier melden.
    Als alles goed gaat ben ik 12 augustus uitgerekend.
    Voelt zo bijzonder omdat dit de verjaardag van mijn lieve paps is.

Iedereen van harte gefeliciteerd! :D

Liefs Melanie

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Melanie Van harte welkom hier.
    Ik vind het heel fijn dat je er ook bij bent gekomen.
    Gezellig hoor zo alle meiden die zwanger zijn.
    Heel veel plezier met je zwangerschap en geniet er fijn van dat doe ik ook.

Doei Dikke knuffel van Teddy.

18. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi lieve allemaal,

@ Melanie: welkom meid en gefeliciteerd nog he! Wat leuk dat je op de verjaardag van je papa uitgerekend bent! Ik weet nog niet precies de dag dat ik uitgerekend ben, maar ik denk tussen 3 en 7 augustus ofzo en mijn mam is op 6 augustus jarig, dus dat is ook spannend!

Nou meiden, ik heb vanochtend naar mijn HA gebeld, en de assistente zei inderdaad dat ik niet perse langs hoefde te komen. Ze feliciteerde mij en gaf me het telefoonnummer van 2 verloskundige praktijken in de buurt.

Ik heb de VK praktijk gebeld en ze was echt heel lief en aardig! Ik krijg maandag 11 december mijn eerste intake en een (inwendige) termijnecho om te bepalen hoe ver ik nu ben en wanneer ik uitgerekend ben...oef, spannend hoor! Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van die inwendige echo, de VK zei dat ik nergens bang voor hoef te zijn en dat het echt niet eng is...maar wie heeft hier ervaring mee..wat doen ze dan precies....ahhhh...ik vind het zo spannend allemaal nog... 8-[

Ben benieuwd wie van jullie een inwendige echo heeft binnenkort en wil je er hier op het forum dan iets over vertellen please? :rolleyes:

@ sonja: je had gelijk, ik krijg ook een termijn echo, met name omdat ik zo onregelmatig ongesteld was en niet weet wanneer mijn ei gesprongen is...ik ben echt benieuwd hoe ver ik ben en wanneer ik uitgerekend ben!

Liefs,
    Borsatofan

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Dank je Teddy en Borsatofan,

Spannend hoor allemaal. Ga er zeker van proberen te genieten.
    Vind het nu nog wel moeilijk omdat ik in september een miskraam en curettage gehad heb.

Heb in september toen ook een inwendige echo gehad. Op zich niet vervelend. Je krijgt een gladde staaf met gel naar binnen geschoven.
    Alleen na die tijd kun je een geklutst en zeurend gevoel overhouden. Ze roeren aardig rond met die staaf.
    De een is gevoeliger dan de ander.

Ook van harte gefeliciteerd en geniet!

Liefs Melanie

20. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Oei Melanie, wat naar dat het vorige keer niet goed afliep met je zwangerschap, hoever was je toen? Ik ben blij voor je dat je zo snel weer zwanger bent, het komt nu vast goed, lekker van proberen te genieten.

Oke, dus een staaf met gel...hmmm...naja de VK zei ook al dat het niet zoveel voorsteld, dus ik ga er maar van uit dat het wel zal meevallen. Kreeg je bij die inwendige echo ook al wat te zien (en kan je al wat zien als het nog maar 6 of 7 weken is?)

Liefs,
    Borsatofan

Deel Deze Pagina