Ik ben gisteren naar de VK geweest. Ging een beetje raar allemaal. Als ze weer wat aan het uitleggen was kreeg ze telefoon en dan was ze daar weer 10 minuten mee aan de babbel. Dit tot 3 keer toe. Het bruinverlies was waarschijnlijk nisk maar het kon natuurlijk ook fout gaan..... Zo zei ze het letterlijk dus de tranen zaten me daar ook constant in mijn ogen. Vind het trouwens toch raar dat ze het zo bracht. Ik heb pas volgende week maandag een afspraak in het ziekenhuis voor de eerste echo. Duurt nog zo lang en zeker omdat ik nu toch wel een beetje ongerust ben. Ik heb gelukkig geen bruinverlies meer. @borsatofan Heb je al bij de bond geinformeerd wat jouw rechten zijn? Lijkt me gek dat dit zomaar allemaal mag... @ Mila gefeliciteerd! Hebben jullie tweelingen in de familie?
Oh ja Gaan jullie testen op het downsyndroom? (Nekplooimeting en bloedtest.) Bij ons kost die test 130 euro en mnoet je zelf betalen. ik dacht dat het gewoon allemaal vergoedt werd. Weet iemand daar meer over?
Wij gaan de combinatietest niet doen. En het klopt idd dat je het zelf moet betalen wanneer je geen verhoogd risico hebt.
Ik gebruik fem natal van davitamon als vitamine voor zwangere vrouwen en die zijn totaal niet vies, althans slik ze door en merk nergens wat van.
Hoi meiden We moeten onze reis naar Tsjechie aanstaande vrijdag annuleren De situatie van oma is zo uitzichtloos dat ze vanaf vandaag stoppen met medicijnen. Ze zal binnen een week tot twee weken komen te overlijden. De kans dat we na een paar dagen al weer terug moeten is te groot... Nu een enorme toestand met alles afzeggen en regelen.... Zit de hele ochtend al aan de foon. Tot nu toe hield ik me nog wel aardig sterk maar nu stort ik onderhand toch wel een beetje in Liefs Kirsten
Ik heb een afspraak gemaakt voor de combinatietest.. Maar ik ga het afzeggen., Mijn vriend en ik hebben besloten om hem niet te doen! Buiten dat kan ik niet wachten totdat de 4 weken om zijn en de 12 weken zijn gepasseerd. Ik krijg trouwens een echo als ik 10 weken ben. Mijn 2e echo 1 febr. Gaan ze nog met 12 weken een echo doen? Begin nu wel steeds misselijk te worden en mijn spijkerbroeken zitten strak ben al 6 kilotjes aangekomen, Die band snijd zo in mijn buik, das niet schadelijk toch..
Hoi Miss X krijg je die echo nog wel dan als je de test afzegt? Zoals ik het begrepen heb, krijg ik nl geen echo meer (ja pas met 20 weken) maar het kan natuurlijk zo zijn dat het hier anders geregeld is bij de VK als bij die van jou.
Ik krijg sowieso bij de VK een Echo 1 febr. En ik moest 14 Febr voor de Combi test en die Echo vervalt dus. Dat vind ik wel jammer!
Kirsten wat balen van je vakantie, en van je oma natuurlijk! Het is zo raar met oude zieke mensen. Mijn opa was ook heel ziek, , maar toen ie eenmaal overleden was, was het ineens zo definitief. Heel raar. Ik heb het er best moeilijk mee gehad, en dat terwijl ik mijn opa niet vaak zag. In ieder geval alvast een dikke knuffel (die kun je nooit genoeg hebben ) Hier gaat het wel goed, Gister weer eens naar pilates geweest, Ging lekker. Alleen 's nachts heel erg last van mijn rug gehad. En mijn lieve schat heeft midden in de nacht mijn hittepit in de magnetron voor me gestopt. LIEF! Nu heb ik geen (of eigenlijk weinig) last. Morgen is het zo ver! Heb er zin in!
hopla wat vervelend meis 'hier zit ik in de zelfde situatie oma is zelfs al bediend en ze kan nu elk moment overlijden elke keer als de telefoon gaat vrees ik het om op te nemen heb gisteren al gehoord dat alle kinderen langs moesten komen en toen is ze dus ok bediend mijn vader is er nu continu mee bezig en is constant bij haar aan het waken vervelend van jullie vakantie maar aan de andere kant je moet er ook nieta an denken dat je op vakantie bent en het daar te horen krijgt toch sterkte meis
Goedemiddag medemamma's Nou zeg, ben je een paar daagjes offline, dan moet je toch echt een heel boekwerk doorspitten. Ik ga even een poging doen. Alvast mijn excuses als ik namen door elkaarheen haal en sommige vergeet, is geen opzet. Hopla: wat ontzettend *** van je oma, natuurlijk hakt het erin, het is toch familie. En familie heb je nu hard nodig, elkaar goed steunen hoor, heel veel sterkte. Woepie: hoe is het met jou oma? Volgens mij heb ik daar niets meer over kunnen vinden, gaat het al wat beter? En voor de darmprobleempjes kun je ook heel goed allbran van kellogs gebruiken en roosvicee laxo, werkt super hier. Mila: Een tweeling, whiiiiiiiiiii, wat gaaf....had ik ook wel gewild hoor Lijkt me zo leuk. Geniet van je speciale zwangerschap. Shedevil: gaat het weer een beetje met je? Friezin + Sonja: Jullie hebben het treintje voorbij horen komen, wat moet dat een mooi gehoor zijn. Gisteren bij de intake wilde ze het niet proberen, dat is voor de volgende keer zei ze Ien + Danielle + Mir: Gefeliciteerd met jullie mooie en goede echo's. Een hele gerustelling he? Mamalieske + Borsatofan: Wanneer gaan jullie je is beter voelen, wordt er wel tijd voor. Hoop dat bij lies de pillen werken. En Borsatofan, helaas hoor ik dit soort verhalen heel veel om me heen van zwangere en bevallen vrouwen. Vandaar dat ik met mijn hubbie bewust de keuze heb gemaakt, eerst te 'ploppen' en dan aan de carriere te beginnen. Heel veel sterkte ermee, en laat je juridisch goed informeren! Demi: Super dat je tentamen goed is gegaan! Wat studeer je eigenlijk? Daantje: Groeten terug aan je Hubbie, leuk dat ie zich er ook even mee bemoeit! Hier verder alles wel ok, ik begin de misselijkheid echt onder controle te krijgen. Wel ben ik ondertussen bij de 54kg beland, is al vijf jaar mijn streefgewicht maar nog nooit behaald...maar die kilo's krijg ik vast nog wel dubbel en dwars terug. Verder heb ik momenteel heel erg veel last van vlindertjes in mijn buik. Mijn mannetje komt morgenmiddag weer terug, ben ik altijd een beetje zenuwachtig van en ben ik weer helemaal deeply in luv...grappig he, echt een verliefde puber En nog leuker is dat we morgenavond samen nog even een echo mogen laten maken, kunnen we er even samen van genieten, ik ben benieuwd... Oja, en nog even een ranzig vraagje (ben je misselijk, sla dit dan even over) ik heb momenteel last van donkergroene afscheiding, echt heel erg ieuw. Zou het een schimmel moeten zijn, of kom ik nu wel heel erg blond over....sorry sorry sorry voor de onsmakelijke details. En nog een oja, gaat het nou om drie maanden of 12 weken? In ieder geval zal ik vanaf nu proberen elke dag trouw mee te lezen, anders moet ik steeds van deze lange verhalen posten! liefs Kiki
hoi kiki met mijn oma is het psies hetzelfde als bij hopla klote dus ze is al bediend en het zal niet lang meer duren wij zitten hier allemaal te wachten op het gevreesde telefoontje
Jeetje Woepie, wat een slecht nieuws, ook voor jou en je familie heel veel sterkte. Ik denk dat ik toch maar weer eens snel langs mijn oma's ga, zolang je ze nog hebt, moet je ze koesteren.
He meiden! Ik ben een hele tijd niet geweest, maar zou het leuk vinden om toch weer aan te haken. Is dat ok voor jullie? Hier gaat alles goed! Op de echo van 8 weken bleek dat ik zwanger ben geweest van een tweeling, maar dat 1 vruchtzakje leeg was. Bij de echo van 10 weken bleek dat allebei de vruchtzakjes waren gegroeid maar ze konden niet goed in de tweede kijken. Met het eerste kindje was alles perfect! Ben heel benieuwd nu dus wat we gaan zien 5 februari met de volgende echo! Ik heb echt al wel een dikke buik haha! Ik ga lekker alles teruglezen en ben er weer bij! Liefs, Suus
Hoi woepie Jij ook veel sterkte met je oma Wat afschuwelijk hé. Het leven staat compleet op zijn kop met zoiets. Hier inderdaad ook angst voor de telefoon. Dat was ook wel 1 van de redenen om te annuleren. Ik moet er niet aan denken om in Tsjechie hele dagen met mijn mobiel te moeten rondlopen wachtend op het bericht.... Ik kan op het moment toch nergens anders meer aan denken dus dan maar liever over een paar maanden nog even weg met zijn tweetjes Ik ga straks trouwens toch nog even naar oma toe om afscheid te nemen Was nog steeds niet geweest en twijfelde heel erg. Nu de knoop doorgehakt. Ik wil het toch afsluiten voor mezelf Jij ook sterkte Liefs Kirsten
Hoi meiden. Ik ben net terug van de sportschool en er is al weer zo veel geschreven. Op weg naar de sportschool had ik zo veel wind tegen dat ik mij kapot moest fietsen door de polder en aangekomen daar had ik al genoeg getraind voor de komende week op de sportschool ging het weer ouderwets goed en lekker getraind,Vrijdag wil ik ook weer gaan zwemmen want ze hebben daar ook een leuk zwembad. Op weg naar huis een bak regen over me heen gekregen dus heb me veel te grote regenjas aangedaan en weer gezellig door de polder gefietst. de misselijkheid is nog steeds weg en het lijkt er op dat het zo blijft,ik hoop het zo [-o< Balen voor de meiden die wel nog steeds misselijk zijn en ik hoop echt dat het snel over gaat want ik weet hoe erg het kan zijn. Mijn kat heeft volgens mij en peper in z'n reed want hij rent het hele huis door en is helemaal buitenadem al hij weer bij mij op de bank terecht is gekomen He ik voel me zo goed en ik heb weer wat energie gelukkig na 4 weken. wij kunnen ook pas weer als ik 20 weken ben een echo laten maken en tussendoor kan ook wel maar dan moeten we het zelf betalen. we gaan ook een pret echo laten maken als ik tussen de 20 en 24 weken ben,bij ons hier in de buurt doet iemand dat thuis en dat kost wel 80 euro maar dan is ze een uur met je bezig en ja het is ons eerste kindje dus daar doen we het voor,lijkt me zo leuk. Gaan andere meiden het straks ook doen zo'n pret echo? ik ben nu winegums aan het eten en ik kan er niet afblijven want het is zo verslavend. Nou ik ga weer dag zeggen en een dikke knuffel van teddy. Doei.
Het idee dat ik nu tegen de wind in door de polder moet gaan fietsen, pffffffffffffffffff, klinkt als afzien
ik begrijp wat je bedoeld hopla ik ben ook nog effe geweest helaas merkte ze er weinig van helemaal padje kwijt ben ook maar 5 minuten binnen geweest heb haar nog wat gezegd als afscheid en ben gegaan kon het niet aan zien het was gewoon mijn oma niet meer