Hoi hoi, Even weer een update van mij. Heb vandaag nog wat buikfoto's geschoten, heb twee fotootjes in mijn album gezet! Verder gaat het hier helaas nog niet veel beter. Beeb is aan het indalen waardoor ik een paar dagen al flink last van mijn schaambeen heb (lopen wordt nu nog moeilijker). Ben flink benauwd en verder houd ik nu ook wat vocht vast (vooral in mijn handen die doen ook echt zeer. Maar ook mijn benen en enkels/voeten beginnen op te zwellen. Dames die vocht vasthouden: hebben jullie ook witte vlekjes op jullie benen enzo? Daar waar je vocht vasthoudt? Zie het in één keer op komen zetten.... Was ik wel even nieuwsgierig naar. Nou, ik ga weer platliggen, allemaal nog een fijne dag toegewenst (zonnetje is hier inmiddels weg, de lucht trekt helemaal dicht). Liefs Fibi
AGENDA 16 juli - Gummetje CTG + controle GYN 16 juli - Daantje extra groei echo 16 juli - Kuki controle VK 16 juli - AmanChel controle VK 16 juli - Kiki controle gyn. 17 juli - danielle1979 vk,kijken of onze kleine meid is gedraaid!!! 17 juli - Roos, Gyn 17 juli - raccon APK VK 18 juli - Ien, APK VK 18 juli - missgroovy, 9:20uur APK vk 18 juli - Mist, APK VK 19 juli - Mamavanamber, 16.00 uur controle VK 20 juli - Gummetje, 9:30 laatste keer gyn voor inleiding 24 juli - Lintje APK VK 25 juli - Mamavanamber, 11.45 uur controle VK 25 juli - Loran, 14.15u controle VK 25 juli - daantje bevallings gesprek + apk verlos 27 juli - Miza 8.30u. APK Gyn. 31 juli - Roos Gyn 1 augustus - Mamavanamber, 11.00 uur controle VK 7 augustus - Sonja na controle vk 10:00 8 augustus - Mamavanamber, 09.30 uur controle VK (maar hoop dat deze niet meer nodig is ) GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram Bijz. 5,5 wk te vroeg, vacuüm ZB, BV nog 2 kilo en dan op eigen gewicht, 80 cm buik was 96 BEVALLINGSLIJST eind juli maar wil niet weg uit het groepje 00.GummetjeTWEELING 3e & 4e kindje+14kg, 134cm werkt niet ZBm.i. ,BV 2 augustus 02. AmanChel MEISJE 2e kindje +10,0kg Werkt niet TB, FV 03. MamavanAmber Keenan Jay 2e kindje +10,3 kg Verlof 21 juni (5 juni 100% ziektewet), TB, BV 4 augustus 04. Demi26 SURPRISE 1e kindje +16,0kg,109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 05. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 06. Borsatofan SURPRISE 1e kindje +13 kg Verlof 25 juni TB,BV Bijz. ingedaald, hoofdligging 8 augustus 07. Tanja20 1e kindje +? kg, 95cm[/color] Verlof al thuis BV, ZB 9 augustus 08. Hopla MEISJE 1e kindje +11 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 09. Loran Naomi 1e kindje +16,4 kg, 100cm Verlof!!! TB, FV 10. Mamalieske SURPRISE 1e kindje +10,0 kg Verlof 26-06-07 ZBm.i.,FV 10 augustus 11. Nikster MEISJE ?? kindje +5,0 kg Verlof ?? 11 augustus 12. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 13. Raccon JONGEN 1ste kindje +13 kg, +/-108 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 14. Nienke JONGEN 2e kindje +10,0 kg, 100 cm Verlof 3-7 ZBm.i., BV 14 augustus 15. Alice MEISJE 1e kindje +17,0 kg Heb al verlof!!! TB, FV 15 augustus 16. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 17. Danielle1979 Ashley 1e kindje +13,4kg, 109cm Verlof 5 juli{sinds 8 juni 100% ziektewet} TB,BV 18. Kiki80 JONGEN 1e kindje +6,5 kg, 97 cm Al thuis ZBm.i., BV 19. Stephanie21 Jongen 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 20. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 21. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje +13,5 kg Al thuis (ZW) ZB m.i., BV/FV 19 augustus 22. Daantje78 JONGEN 1e kindje +11,7kg, 94cm Verlof NU, TB, BV 23. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 24. Lintje MEISJE 1e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 25. Miza MEISJE 1e kindje +13 kg Verlof 9 juli ZBm.i, FV 26. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg, ??cm Verlof 9 juli,TB,BV 21 augustus 27.Roos21,JONGEN ,2e kindje,+14 kg werkt niet meer,ZB,FV 28. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +3,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 29. Ien SURPRISE 1e kindje +12,5 kg, ??cm Verlof 20 juli TB, FV 30. Mist JONGEN 2e kindje +5 kg Verlof nooit TB, BV 31. Sarake MEISJE 1e kindje +10 kg Verlof 15-08-2007 (39 weken) ZB, BV 23 augustus 32. Tante Pollewop SURPRISE 2e kindje +??kg, ??cm Verlof NU! TB, BV 26 augustus 33. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? 27 augustusZB BV 34. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 35. Missgroovy Fenne 1e kindje +14 kg, 118 cm Verlof 31juli TB, BV 36. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg,?? cm Thuisblijfmama, TB, FV 12 meiden - 15 jongens - 10 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding
arme Kuki, dat is zo erg dfie hoofdpijn. Ik heb het 1x gehad, 2 weken terug en wist niet hoe ik het had. Gleukkig moest ik dacht daarna naar VK, want ik dacht dat mijn bloeddruk skyhigh ofzo was, dat was het dus niet . Hoop dat je je nu echt beter voelt. Daantje: gaat ie nu weer een beetje? Loran: hoop at je overdag wat slaap kan inhalen. We zitten nu wel allemaal met kwaaltjes he. Ik ging net bijna tegen de vlakte. In de tuin werken, met dit weer en dan moe worden en in één keer opstaan is geen goed idee. De wereld draaide minutenlang ( in een pretpark is dat dan wel weer leuk) Harrie Potter hebben we hier dubbel. Ik lees ze in het engels ( en verheug me erg op zaterdag) Maartje leest ze in het Nederlands ( heeft net 5 en 6 gekregen en is onaanspreekbaar dit weekend) Oh ja, toch maar een keer een buikfoto geplaats van een paar dagen terug. En fotootjes van de babykamer... Heel orginele kleuren , en ik blijf daarom lachen omdat vooral vriendje absoluut niets burgerlijks wilde, en hij dit uitgezocht heeft ( ik ben er heel blij mee hoor, maar om nou te zeggen dat het apart is )
Hellow, Iedereen gisteren overleefd? Nou, mijn tip om in het zonnetje te gaan zitten vandaag kun je ook negeren. Pff, net een onweerbui gehad, regen, bah, alleen maar wolken hierzo. Maar wel warm. Wat een boel misselijkheid, heeft iedereen wel genoeg gedronken gister? Moet ik nodig zeggen, ik drink altijd te weinig, maar met dat warme weer moeten we natuurlijk extra drinken. Hier hoofdpijn vanmorgen, maar is gelukkig alweer bijna helemaal weg. Alleen nog een lichte druk, dus zal vandaag niet teveel achter de comp zitten. Kuki, wat vreselijk vervelend die migraine, mijn vader was er ook altijd een hele dag beroerd van. Hopelijk helpt de paracetamol en heb je er niet meer nodig. Iedereen doe deze week wil bevallen, rusig aan he! Wiegje staat nog niet, maar ik zal uiteraard een foto plaatsen als ie staat. Nu ga ik even de was ophangen.
Hihi, heel originele kleuren maar wel errug mooi geworden. Die grijze borden met tekst op bedje en kastje, zijn die zelf gemaakt? Hoe is t trouwens met Kruimel?
Nou, hoop dat jullie beter weer hebben als wij hier! Niet te geloven wat een regen en onweer! En echt de hele dag geen zon gezien. Is nog bijna koud te noemen hier ook. Zit gewoon in een lange broek en lange mouwen Fibi, dikke knuf voor jou meis! Enne hou hier geen vocht vast dus kan je niet helpen. borsatofan, deze week, nou ja, beebje mag komen dusse..ben benieuwd! Loran, nou meis..beetje rustig aan he! hoop dat beebje nog even binnen blijft zitten Veel plezier met de bbq. Hopla, hier ook geen mooi weer gehad hoor mamalieske, ach , beebje komt wanneer ie komen wil.. en als dat deze week al is . Veel plezier op de verjaardag en bbq wannie, jammer dat het park zo tegenviel maar ach, de dag is gezellig geweest en daar gaat het om toch? enne Kleve, daar heeft m'n zusje nog even gewoond . Heb trouwens vannacht heerlijk geslapen, wel veel wakker geweest en last met draaien maar uitgeslapen tot (bijna) 9 uur! Kuki, (((KNUFF))) voor jou meis! Hoop dat je je weer iets beter voelt! mamavanamber, heerlijk dat het allemaal zo opschiet meis! Wel een beetje rekening houden met jezelf he!
Zat ik me ook net af te vragen toen ik de foto's aan het bekijken was Enne prachtige meubels heb je staan!
He Raccon, goed drinken inderdaad, helpt tegen de hoofdpijn .... MEt kruimel gaat het super. Ontzettend ondeugende kitten is het geworden. Ze klimkt in je broek omhoog als ze de kans krijgt. Springt boven op de hond en "valt dan zijn poten of neus aan " Nee niets zelfs geschildert.... kidsfactory ( tweedehand nieuw kost zo'n grapje ruim 2000 Euro, en daar ga ik dan weer liever van op vakantie ofzo)
@daantje:heb heerlijk geslapen alleen wel wakker geworden met pijn in mijn armen helaas @mamavanamber:jij hebt dat dus ook het lijkt wel of ik elke 10 min naar de wc moet ben vandaag met 1 van de kids wezen zwemmen en moest echt erg vaak naar de plee @kukiei migraine niet fijn heb ik gelukkig sinds ik zwnager ben geen las meer van gehad dikke knuff voor jou hoop dat het snel weer over is @wannie:ja hoor vandaag is mijn uitrust dag hihihi heb lekker gezwommen met 1 van de kids en ga zo weer trug naar de trampoline om daar eens lekker op te zonnen en een boe te lezen wat jammer dat het pretpark niet zo was als je je had voorgesteld joh @mamalieske:is helemaal niet stom hoor daat je dat voorgevoel hebt maar luister er wel na en doe een beetje rustig aan 9 van de 10 keer klopt een voorgevoel dus goed uitgerust aan de bevalling beginnen is heel erg goed @loran:voor jou geld het zelfde meis veel rusten zodat je straks niet te vermoeid bent als het eenmaal volop begint ik zeg dit niet voor niks ik was uitgeput toen ik voor het eerst beviel en geloof me dat is pas een aanslag op je lichaam @fibi & wannabe:mooie buik meiden en dan ik hiep hiep hoera ik mag bevallen ben vandaag 36 weken hihihihi dat heb ik toch maar mnooi eens gered hey nu mogen ze komen van me hoor ben er klaar voor alhoewel zit nu op zolder ze moeten effe wachten tot ik die 2 trappen af ben gedaald hihihi heb vandaag lekker gezwommen en heb gezond in de tuin op de trampoline die we voor de kids hebben gekocht heerlijk lopen gaat steeds moeilijk nu het word echt heel zwaar maar ik ga toch zo weer naar beneden verder op de trapoline hangen met een goed boek rusten dus hihihi want hier boven zweet ik uit de enige jurk die ik nog pas ooooohhhh wat zal ik blilj zijn als ik weer wat meer keus heb in mijn gardarobe en ook mijn kleintjes straks aan kan kleden enz enz en z mooie dromen het komt zo dicht bij maar het lijkt zo ver weg hopelijk nog maar 1 weekje of eerder *zucht*
He meiden , heb dit ook in de lounge geplaats, maar wil ook even jullie mening ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bijna 37 weken zwanger. Al een weekje gerommel in mn buik, veel harde buiken, erg onzeker en nu vooral met die warmte vind ik het best zwaar worden... Vanavond een verjaardag , in een flat 3hoog zonder lift. Man lief vind dat het wel zo normaal is om mee te gaan. Ja tuurlijk, maar ook in mijn situatie ? Wat vinden jullie ?
Tanja als je die verjaardag te zwaar wordt voor je gevoel, moet je gewoon niet gaan uiteraard. Het maakt het er niet lichter beter op, en achteraf moet je een beetje extra rusten . Maar dat rommelen hoort erbij volgens mij en volgens mij vk ( ik heb het ook veel). Goed naar je lichaam luisteren,en doen waar je zin in hebt. Als je heel graag wil, en je heel rustig aan doet kan het denk ik geen kwaad. Zeker niet als het goeie vrienden/ familie zijn die je uit kan leggen dat je er niet helemaal bij bent vanavond etc... En mocht de bevalling beginnen , dan is het wel handig als ze niet 100 km van jouw ziekenhuis wonen
Tanja, precies wat Wannabe zegt: als jij het te zwaar vindt, moet je niet gaan. Ik was in jouw situatie NIET gegaan, ik zie mezelf de trappen al opzeulen. Hoe ver is het van je huis vandaan? Als het tig km rijden is, zou ik ook niet gaan. Laat mij maar lekker bij huis hangen. Het was vandaag (en is eigenlijk nog) vies warm bij ons. Nu schijnt de zon, maar de hele dag bewolkt maar wel 29 graden. Een ramp voor mijn migraine! Ik heb ook echt niets gedaan, half liggen doezelen in de schaduw. Ik kon eerst helemaal niets, geeneens ff naar het journaal kijken want dan draaide alles voor mijn ogen. En ineens voelde ik het omslaan en dan heb ik troep nodig... in de zin van een glas koude cola (energie!) en een zout patatje mayo/sate, erg hè?! Maar het is echt zo, daar knap ik dan zo gigantisch van op, dus de middag ben ik redelijk doorgekomen. Ik heb alleen het gevoel dat er een betonblok op mijn hoofd en nek ligt, ik hoop dat dat na een nachtje (met een beetje) slaap weer wat opknapt. Waar ik trouwens wel heel blij van ben geworden: wij krijgen toch dat nieuwe bed! of althans, dat kopen we dan hè! Ik hoop dat ie snel komt, voor mijn bevalling, dan kan ik lekker luxe liggen! We hebben uiteindelijk toch de grote uitvoering genomen, dus 180x200 dus ik zal de eerste nachten wel op zoek gaan naar mijn echtgenoot (als je eerst 140x200 had). Ben ik echt superblij mee! We betalen het toch in 1x, dan zijn we van al het gedoe af. Ik ga nog ff naar beneden, het is erg warm hier op zolder en als ik tegenwoordig rechtop zit, krijg ik snel last van harde buiken. Nog 13 dagen, dan mag ik ook bevallen! Kan niet wachten! Erg hè, eerst kijk je zo uit naar alles wat met je zwangerschap heeft te maken, incluis het buikje, en nu ben ik het zo zat, ik wil gewoon dat kind eruit hebben. Het is natuurlijk nog te vroeg als nu de baby zich al aan zou kondigen! Maar zodra ik 37 weken ben, kom maar op! zeker met dit weer! Fijne avond allemaal en ik hoop dat iedereen een beetje kan slapen met deze warmte!
Tanja, idd je eigen gevoel volgen, ik zelf had waarschijnlijk gewoon gegaan maar ik me niet goed in jou gevoel ver plaatsen.. dus zegt je gevoel nee, lekker thuis blijven dan
Hoi meiden, hier even een update van mij. Vandaag dus erg druk in de weer geweest met verhuisdozen en alles wat er nog meer bij komt kijken, maar het resultaat mag er wezen, we gaan er vannacht voor het eerst slapen, ben benieuwd ! We hebben alleen nog geen bank, deze wordt pas over 4 a 6 weken geleverd, dus we doen het zo lang even met twee fauteuils. En morgen wordt het bevallingsbed beneden neer gezet, dus dan kan ik liggend televisie kijken, hihihi. Het enige probleem is dat ik nog geen internet heb in mijn nieuwe huis, dus ik zal vanaf morgen niet zo vaak meer online zijn. De internetverbinding in ons oude huis doet het nog wel, ik ben nu dus ook even in het oude huis, moest toch nog even wat dingetjes halen..... Zo, ik heb me toch een harde buik zeg, vanavond maar eens lekker vroeg naar bed gaan, en genieten van de nieuwe woning ! De katten hebben we net ook overgebracht, met 2 gaat het goed, de derde is verschrikkelijk in shock. Die ligt maar in een hoekje en doet helemaal niks, zal morgen wel weer over zijn. Dus dames, even iets minder Jet op het forum dezer dagen, maar overdag ga ik gewoon naar het oude huis toe hoor (hoe bedoel je verslaafd ?)
O heerlijk Jet, voor het eerst in je nieuwe huis. Ik wens je alvast een hele goede nachtrust Rustig gebleven vandaag hier, maar ach, komende weken wordt het wel weer belachelijk druk Ik heb foto's geplaatst van mn eerst zelfgebreidde truitje en van de wieg.
Hallo dames, Sms buddie alert!!!! Sms van Daantje78: meiden, moet nu naar t ziekenhuis heb 23 cm ontsluiting en ze willen t even in de gaten houden. Laat jullie weten hoe t afloopt! Volgende sms: ze houden me hier, ze verwachten dat t doorzet. Nu al 3/4cm ontsluiting. Hart aktie van beeb is prima. Ik hou jullie op de hoogte dames, maar denk dat been nummer 2 in aantocht is!
Oeaah, wat spannend ! maareh, 23 cm hihi, zal wel 2/3 zijn wanneer was het? ah, bijna 20 minuten geleden. Tja, ze had ook opeens allerlei klachten gister en vandaag, dus zat er al aan te komen. Hoever is ze ook alweer?