augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hmm, dan moeten we maar veel geduld hebben ](*,) ](*,) ](*,)

O Son, hij wordt ook elke dag knapper :D

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Sonja leuke foto's weer van Kenji, en wat een lekkere doppinda's zie ik daar op dat tafeltje ;)
    Ben er zelf verslaafd aan :D

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh jee, door alle hectiek heen ben ik helemaal vergeten te vertellen hoe mijn eerste nacht was, nou in een woord: KUT !

Heb geen oog dicht gedaan, maar dat heeft niets te maken met het nieuwe huis hoor..... Ik heb vannacht namelijk ook wat weeen weg zitten te puffen...... ;) ;) ;)

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha Roy zei gisteren toen ik vertelde van daantje dat ze 34 weken en 6 dagen was dus in principe met 35 weken precies is bevallen,,,,,,, JA MAAR JIJ BENT 34 WEKEN,,,,,,,,

hahah hij heeft m helemaal hangen,,,,denk ik ook mochten nu de weeen beginnen hoor maar dat gezicht van Roy echt jammer dat ik geen foto heb

5. Niet meer actief

och jee, en ook nog haasten vanmorgen, 1 per dag hoor, anders raken we allemaal in de stress hier

maar wat balen zeg, wat een herinnering aan je eerste nacht in een nieuw huis :(

6. missgroovy

uhm mamavanamber hahah weeën weg puffen,,,, daar moet je toch nog even mee wachten hoor ;) we hebben al 2 voorkruipers das genoeg hahah

Maar wel shit, je eerste nachtje had gewoon relax moeten zijn. Hoe heeft Amber geslapen dan in haar nieuwe kamer, vond ze het niet spannend?

7. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nou ja, haasten... Toen Erwin vanmorgen weg ging om half zeven ben ik ook maar naar beneden gegaan, dus ik was al een tijdje wakker hoor, hihihi !

Straks ga ik weer even terug om Amber haar kamer in orde te maken, want die gaat vannacht voor het eerst slapen in haar nieuwe bed. Ook nog mijn kleding uitpakken en in de kast hangen, pfffff, heb helemaal geen fut !

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    daantje en hubbie van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

komt nou wel super dichtbij allemaal he. :)

nou rustig weekendje gehad,vond het weer erg tegenvallen hoor...gister ineens heel veel regen,en smiddags rond 15:00 werdt het ineens warm....kan beter zeggen benauwd.

ben nog helemaal hieper de piep van het bericht over valentijn.

ff bijkomen hoor.

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Mamavanamber goed puffen hoor dan gaan ze wel weg ;)
    En zoals missgroovy al zegt niet voorschieten er zijn nog wachtende voor u ;)

Wij gaan trouwens de datum dat ze ks gelpand word niet aan vrienden en familie vertellen, zo weten we zeker dat niemand in het ziekenhuis komt tot wij zeggen dat dat oke is, en we krijgen niet de avond van te voren een golf van telefoontjes en steunbetuigingen.... dan hebben we gewoon rust!

Jullie krijgen trouwens wel de datum hoor ;)

10. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Die gaat vannacht voor het eerst in haar nieuwe kamer slapen. Normaal slaapt Amber van zondag op maandag altijd bij haar opa en oma, en we willen haar niet uit haar ritme halen, dus gaat ze nu ik met verlof ben nog gewoon slapen bij opa en oma.

11. Niet meer actief

Weet je wel zeker dat er niemand meeleest?

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    mwah geloof niet dat er iemand mee leest hoor, maar kan t anders wel via pb laten weten is mss veiliger :D

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Pfffft wil eigenlijk vandaag naar de baby dump voor een boxkleed en sitter maar het word veeeeeeelste warm om in de auto te kruipen.

Goh waarom valt hier geen regenbui ?

14. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Nou, dan moet je hier eens kijken ! Het valt hier met bakken uit de lucht en het onweert ook nog eens flink, bah bah en nog eens bah !

15. Niet meer actief

Je mag deze hier hebben hoor :(

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    stuur hier maar naartoe hele nacht rond de 24 graden geweest en het word nu al weer warmer...... kwil best ruilen

17. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Daantje gefeliciteerd met je zoon!

Leuk man, nr 2 bevallen.. Komt nou wel dichtbij voor ons allemaal he!! Wie o wie is de volgende??

18. missgroovy

pff hier ook geen regen te bespeuren!
    Toen we gisteren op t nieuws zagen waar t slecht weer geweest was en dat zelfs de bliksem weer een leven ge eist had keken we elkaar echt even raar aan.

Hier gisteren heel de dag stralend tot heet en vandaag (tot nu toe dan :) ) ook super weer, mooie blauwe lucht en nu al warm!

Ow mamavanamber, spannend dan haar eerste nachtje

19. Niet meer actief

Ik ga me even aankleden, ben zo uit bed achter de comp gekropen.
    Nog even de lijst zoeken.

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nou hiet werd ik wakker van onweer echt hele harde klappen en regen.

ik moet straks met me toet-toet voor de apk keuring,heb daar helemaal geen zin in.hoop dat ze snel klaar zijn,kan niet ff naar huis lopen.

Deel Deze Pagina