... normaal rechtop zitten, geen pijnlijke ribben meer, geen opgezwollen enkels, normaal kunnen opstaan, draaien, bukken, tillen etc. Op mn mannetje kunnen klimmen Tja, je moet er wat voor over hebben he -zucht- Loran, brinta-pap hmm, nee, kan ik niet echt in meegaan. Ga denk ik zo knakworstjes maken, daar heb ik meer zin in
Nee, iedereen die geweest is gaat uit de lijst, dus dan komt niemand dubbel, dan ben ik dus als ... laatste Nee, hou maar op, we doen het anders
Dames willen jullie het niet over pap hebben? Krijg er spontaan zin in.... Heb hier wel boterhammen liggen, maar die krijg ik echt niet weg, helemaal geen zin in! Zit nu aan een appel, maar die smaakt me ook niet.... Heb de laatste dagen sowieso helemaal geen honger... Wordt een beetje gestoord van mn voet, zijn alweer lekker dik aan het worden en de ene begint te tintelen. Heb al een doos met ordners onder mn buro gezet om daar mn benen op te gooien maar om nu te zeggen dat dat lekker zit.....
Geen kussentjes Ien? Ach, nog maar 4 dagen en dan wel uitgebreid van je verlof genieten he, niet de dag erna gaan bevallen ofzo
Oei, die knakworstjes van Raccon doen me denken aan een lekkere Hema rookworst, en ik moet nog boodschappen doen ....laat daar naar ook een Hema zijn. Ien, het zit er bijna voor je op, even volhouden (vind het trouwens echt top dat je nog steeds werkt). En toch denk ik niet dat er nog meer te vroeg bevallers komen, statistisch gezien dan he...
Even denken of dit wel klopt.. Sonjaw, Daantje, Loran, Kuki, Kiki, Wannabe, Chigirl, Alice, Hopla, Lintje, Raccon en mamavanamber blijft overgeslagen.. Zie, dus dan ben je 1-na-laatste.. en aangezien het voor ambermams nog een week of 2,3,4 duurt.. ben je toch best wel snel aan de beurt..
Oké, prima... zag wel een lijstje voorbij komen maar die was niet recent (Tante Pollewop bijvoobeeld is namelijk al wel ingedeeld in een groepje en stond daar nog niet tussen het lijstje). Maar het belangrijkste is dat iedereen die dat wel een SMS-buddy heeft daar gaat het om. Dus geen probleem wanneer dat onderling geregeld wordt! Wilde alleen even laten weten wat mijn recentste lijstje was... Ik ga nog even slapen (tenminste een poging doen.....)
Ooooh, nou, dan is het goed En kiki, geen vroeggeboortes meer? Volgens mij nog wel een aantal, maar het hangt ervan af of je alle inleidingen en na 37 wkn ook meetelt. Ik noem gewoon alles wat vroeger komt dan in de lijst staat, te vroeg. Owja, knakworst, tot zo.
Raccon, alles tussen de 37 weken en 42 is geoorloofd. Alles voor de 37 is echt te vroeg en na de 42 weken is veels te laat
- dingen weer kunnen onthouden - niet alles (maar dan ook alles!) uit mijn handen laten vallen en mijn kind nodig hebben om het van de vloer te kunnen rapen - zelf mijn benen/voeten afdrogen - normaal kunnen aankleden - lopen - weer normaal aan de eettafel zitten zonder die dikke buik in de weg - fietsen - niet zo'n enorm pesthumeur hebben over iets kleins - weer leuke pumps aan kunnen (niet deze on-charmante dozen die ik nu draag) - de trap op kunnen lopen zonder te denken dat je de marathon hebt gelopen - normaal mijn teennagels kunnen lakken (zonder te hoeven "mikken") - geen tenten meer aan als ondergoed Maar ook: - nooit meer getrappel in mijn buik - het heerlijke "ik ben met zijn tweetjes en de rest van de wereld moet nog maar even wachten voordat jullie van dit kindje kunnen genieten" Dusssssssssssss.... alles zo zijn voors en zijn tegens! Lintje, dus ik mag bevallen na Loran? Thnxxxx Loran wil je aub vandaag bevallen? Dan kan ik morgen.
Neee, dat lijstje van Lintje daar klopt niets van....dan ben ik al heel snel aan de beurt Ben trouwens behoorlijk aangeslagen van een berichtje van een van de sept.mamma's, een van jullie ook gelezen? (Alleen gaan kijken als je het kan handelen).
Bedoel je die op pag. 493? Zag ook dat ze al een vroeggeboorte hebben , een tweeling die met 25 weken geboren zijn..
Bedoel eerder er niet compleet van in de stress schieten. Is inderdaad niet te handelen, foute woordkeuze.
Jagges wat een k... bericht.... Die tweeling is ook al vroeg geboren zeg... Nou misschien een troost voor ons dat wij gelukkig al een stukje verder zijn?