augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Buddy-Alert!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alice gaat naar het ZH, ze heeft een te hoge bloeddruk en misschien dus ook het HELLP-syndroom.

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    :confused:

Lintje, dit is toch niet een heel flauw grapje he...please....

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    neeh, echt niet! Ik heb het direct maar wat groter gemaakt, kan niemand er over heen lezen.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dit is echt shocking...ow...hoop dat het bij beide dames mee valt, maar aangezien ik niets meer van Jet heb gehoord, vrees ik het ergste...
    Zal ik haar nog eens sms-en of kan ik haar beter met rust laten?

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :( ehm, ik weet het niet.. Smsje sturen kan geen kwaad, laat je zien dat we ons zorgen maken. Maar tja.. als ze "bezig" zijn kan een reactie uitblijven. Of we krijgen een geruststellend bericht terug dat kan ook..

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Pfoeh, moet even flink duimen hoor.. duim duim duim duim duim duim, ben er helemaal zenuwachtig van.

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Jee Alice ook al. Ze had zo'n last van opgezette voeten.
    Zou het met het weer te maken hebben, dat HELLP eerder de kop opsteekt ?

Krijg bijna de neiging om ook te gaan bellen. Mijn voeten doen ook pijn van al het vocht....

8. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje zeg ineens 2 mamma's naar het ziekenhuis. hoop dat het bij allebei meevalt.

En tuurlijk gaan we stemmen Sonja!
    Oh ja en Kiki: als je je handen voor je houdt met de duimen opzij, maken je duim en wijsvinger van je linkerhand de L (van links dus)

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Of dat deze benauwde lucht hoge bloeddrukjes veroorzaakt. Jet zit natuurlijk in een verhuizing, wat nou niet bepaald relaxed is. En Alice.. ehm.. zenuwen van Daan of Jet.. of van de draaipoging woensdag. :(

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey dames: even rustig aan hoor, als we straks en masse naar het ziekenhuis gaan, zijn er geen bedden meer! Alice en Mamavanamber: ik denk aan jullie! [-o<

We kunnen het zeker niet hebben dat de juli-mama's ook nog eerst moeten bevallen, allemaal ff een sprintje aan het trekken.

Hier trekt het buiten helemaal dicht, als het gaat plensen, ga ik denk ik buiten liggen, ff lekker afkoelen (okay, daarna kom ik nooit meer overeind ;) ). Ik moet eigenlijk aan de strijk beginnen, maar ze je me al strijken met deze hitte? Ik zweet al bij de gedachte eraan!

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jeetje is t een wedstrijdje ofzo :( Dit zijn geen leuke berichtjes, hopelijk ook met Alice alles goed.
    Ik heb gisteren nog op haar vraag gereageerd bij zwangerschap ofzo en nu moet ze naar t ziekenhuis.

Hoop niet dat ik de volgende ben woensdag, ik heb beide benen opgezet van mn voet totaan knie, lopen doet heel erg pijn en plassen,,,,,uhm tsja minimaal voor de hoeveelheid die ik gedronken heb.

Ik hoop eigenlijk dat t aan t weer ligt als t kouder word dat dit dan ook verdwijnt.

Ik ga duimen voor beide dames dat t geen hellp is :)

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ahh missgroovy dat stel me weer gerust, met al die meiden in het ziekenhuis en mijn pijnlijke handen, voeten enkels, polsen, vol met vocht begon ik al last te krijgen van hypochondrische neigingen en zat ik me van alles in mijn hoofd te halen bv dat zij er wel optijd bij zijn en ik niet afin zwanger , hormonaal gemiep.

Heel aardig van mij, aan mezelf denken ipv aan die drie meiden die het echt nodig hebben.
    Vanaf nu dus geen gezeur meer , maar alleen duimen voor Alice en Jet. En hopen nog wat van Daantje te horen.

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :( Nu blijf ik vast de hele nacht wakker als ik niets meer hoor. Khad het er gisteravond toevallig met Alice nog over, dat we vast niet konden slapen bij zo'n buddy-bericht als dat van Daantje.

:rolleyes: wat nu, wat nu... Ik ga Tj maar es even pesten..

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lintje bedankt voor het bericht zat in de auto.

Dit gaat niet goed hoor willen al die beebs niet in aug komen ofzo en willen ze in het ziekenhuis liggen allemaal.?

Zal voor Daantje ook wel tegen vallen zo zwaar weet wat het is.Hoop ook echt dat alle beebs verder gewoon wachten want gun het echt niemand.Was echt geen leuke tijd heb niet kunnen genieten.

En andere meiden gewoon wachten hoor als jullie allemaal het zh in duiken dan heb ik niemand meer om mee te praten hier en moet iedereen mij smsen omdat dan alle budys liggen te bevallen.

Dus benen dicht.

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Niets van Jet meer vernomen, haar nog wel even bericht...denk dat het menens is...
    Heb haar maar niet van Alice verteld.

Bah, maak me toch zorgen om de dames...

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hallo lieverds, zo dat was weer een enerverend dagje vandaag ! Ben net terug uit het ziekenhuis, en heb gevraagd aan Erwin of hij nog even langs het oude huis kan rijden zodat ik jullie op de hoogte kan stellen.

Ik ben van top tot teen onderzocht, ik heb ruim anderhalf uur aan het CTG gelegen, bloed geprikt, urine gecheckt, en ik heb NIET het HELLP syndroom gelukkig....

Wel is mijn ijzer ver ver ver ver beneden de grens, maar ik mocht naar huis onder de voorwaarden dat ik nieuwe pillen ging slikken en me rustig zou houden.

Erwin staat nu te springen, hij wil naar het nieuwe huis, dus ik ga nu afsluiten en weer in de auto, maar ik wilde jullie toch even snel laten weten dat alles dus redelijk oke is en dat ik niet aan het bevallen ben !

Dikke kus voor jullie steun !

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ga maar even film kijken... telefoon bij de hand... Ik vrees nu ook wel voor beiden. :(

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    OH, Jet, gelukkig, gelukkig. Ga maar snel naar je nieuwe huisje.. En pillen slikken he! Hele dikke knuffel.

Dus bij Alice kan het ook nog wel even gaan duren..... pfoeh..

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Gelukkig, Jet houdt de beeb binnenboord! En dan ook echt rustig houden he!

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kan jij weer wat rustiger slapen Kikiriki.. waar is mijn mobiel nu eigenlijk? :confused:

Deel Deze Pagina