augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tjeee Daantje en Jasper wat een verhaal, zo zie je maar die uitgerekende datum....als de kleine wil komen dan komt ie :)

Gelukkig is Daantje herstellende en maakt kleine Valentijn het goed, als het net zo'n vechtersbaasje is als Kenji dan komt het vast wel goed.
    Daantje en Jasper kom bij van de schrik, geniet van Valentijn en van elkaar!

Hier een beroerde nacht gehad, wel 10x eruit geweest, pijn aan heel mijn lijf en veelste benauwd pas na 3 uur ofzo ging het hier lekker regenen en werd de temp. wat minder. Mijn buik is zwaar en het zwaartepunt zit voor mijn gevoel ook echt verkeerd, zou dat de stuitligging doen?
    Blij dat ik de afspraak bij de vk heb laten staan misschien kan die me gerust stellen .... want dit trek ik echt geen 2 weken ofzo meer. Het is nu denk ik al 4 weken niet meer gelukt een nacht fatsoenlijk geslapen te hebben en ik ben kapot.

pfff zo maar even douchen misschien vanmiddag maar een uurtje plat ofzo.

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jasper en Daan, bedankt voor het mooie verhaal van hoe jullie wonder ter wereld is gekomen... Ook al zo'n Schumachertje.

Son, 3 wk? 2 toch? ;)

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Alice-update:

Na een vrijwel slapeloze nacht (van zowel Alice, :( die natuurlijk niet bepaald prettig maar zeer plotseling in het ZH moest overnachten, als ik, waar ben je anders buddy voor..) is het eindelijk dag.

Helaas is Alice haar bloeddruk nog steeds veel te hoog. En ziet het er niet zo huiswaarts uit. Vandaag wordt haar bloeddruk, bloed en CTG gecontroleerd en na de gister bekend gemaakte 24 uur zal er nog een keer naar de urine worden gekeken i.v.m. eiwitten. Haar vriend mag gelukkig de hele dag bij haar blijven en verder is het vandaag afwachten. :(

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, Jasper en Valentijn Bedankt voor de update. Echt super gedaan Daantje en Valentijn doet het vast heel goed. En Jasper, je bent bij ons tot nu toe de eerste man die weet hoe te updaten!

Hoop dat Alice beeb toch nog even bij zich houdt hoor! Weet dat het ZK echt vreselijk is, maar een dame die daar naast me lag, lag er al een behoorlijke tijd met hoge bloeddruk en eitwitten (en dan steeds controleren) Pas als er echt gevaar dreigt voor baby en/of moeder wordt er ingegegrepen. Hoop dat het niet nodig is.

En voor alle slecht slapende dames, hoop dat jullie vandaag overdag nog een paar uurtjes kunnen bijpakken (sorry, hier echt lekker geslapen)

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: Dit vertel ik haar maar niet.. Ik vraag me wel af wat ze nu doen met die geplande draaipoging van morgen.. :( De dag zal het uitwijzen. Hoop echt dat ze vanavond naar huis mag. (en dat alles dus goed is).

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

toch weer spannend om zo te komen lezen! Zou t, zou t niet en hoe wat waar.

Gelukkig mamavanamber,,,maar zoals vele voor mij al zeiden. Take it easy!

Shit man dat Alice nog niet weg mag, hopelijk strakjes wel! Dit is niks.

Hier ook eens een keertje vrij goed geslapen. Doordat t vocht niet naar mn blaas gaat maar naar mn voeten ben ik maar 1 keer naar de wc geweest vannacht en voor de rest geslapen. Boh dat is me toch lekker! Denk dat ik deze nacht even op de kalender ga schrijven. Werd alleen net wakker gebeld door de verlos, die ff de afspraak wilde checken want hij het t verkeerd opgeschreven de slimbo. Maar goed we tekeken voor vannacht weer zo'n nacht.

Vannacht heeft t hier geregend, maar nu weer vollop zon. Denk dat ik mn was maar een sga ga doen en er een nationale wasdag van ga maken. Alles buiten op de molen dat bespaart weer drogerkosten :)

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Alice laat ons mooi schrikken zeg !

Son
    , kruip nog maar even lekker je bedje in , heb je verdiend ;)

Jasper , bedankt voor het up-je !

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ga toch nog maar even in bed liggen.. mijn ogen prikken wel heel erg.
    Als beeb nu ook rustig wordt... *zucht*

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Jasper bedankt voor de update over Daantje en Valentijn, hoop dat jullie er van geneiten en dat Daantje snel opknapt ( en Valentijn uit de couveuse mag)

Alice : je zult dit voorlopig nog wel niet lezen :( maar veel sterkte meid.

Hier normale nacht gehad, beeb heeft me twee keer wakkergeschopt en voeten zijn maar iets minder dik.
    Verder alles ok. Vandaag maar eens ijs in de ijsmachine maken samen met Maartje.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik kan niet slapen... grrrrrrr... najah.. dan weet ik nog wel iets anders.. eten en poetsen. ;)

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Doe nauw eens rustig aan Lintje ;) :)

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jasper, bedankt voor jullie verhaal! Geniet van jullie wondertje, hopelijk mogen mamma en Valentijn weer snel naar huis.

Ik had zo gehoopt dat Alice weer naar huis mocht..
    Maar helaas.. Wederom een dikke knuf...

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    :idea: Ra ra hoe kan dit ?

Ik doe mn pc aan , boxen aan en er komt vanzelf muziek uit ! :confused:
    Heb niets aanstaan behalve deze pagina en mijn MSN.

Hoe kan het dan dat er muziek speelt ?
    Het is een muziek zender , heb geen cd`s in mn pc zitten.... :(

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja, dat moet ik dus idd doen, mijn maaginhoud is al twee keer naar boven gekomen. Moet ik maar niet een Bros gaan eten.. Ik ga in bad.

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Alice-bad-news(4):

Alice moet aankomende nacht ook blijven. :( De draaipoging van morgen gaat niet door. :(

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    ook aan de poets..... handen jeuken om weer troep te gaan ruimen, ik word er gek van. Heb al de voortuin gedaan en ga nu boven aan de slag.

Alice: ik duim voor je dat het allemaal weer wat zakt en dat je naar huis mag. Jet: nu ook een beetje rustig aan doen hoor!

Tegen Lintje zeg ik het niet meer; dat is toch tegen dovemansoren gezegd ;)

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Badder ze Lintje.

Ik heb zulke pijnlijke steken in mijn tuut tuut....
    Zou het aan het indalen zijn...

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ohhh die alice toch!

Waarom gaat die draaipoging niet door en moet ze blijven ?

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    heb trouwens mijn rarara probleempje al opgelost ;)

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hé nee... Wat naar voor Alice...

Deel Deze Pagina